Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    299
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eyaggelos123 last edited by

      Καλησπέρα μια ερώτηση και όποιος μπορεί ας βοηθήσει. Έχω το Nissan Micra k12 2003 μοντέλο 1200cc. Πως μπορώ να κάνω παράλληλη σύνδεση με διακόπτη, δηλαδή χειροκίνητη κατ’επιλογή λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ; Θα με βοηθήσετε περισσότερο αν μου πείτε και σε πιο χρώμα καλωδίων της ηλεκτροβαλβίδας θα κάνω την παράλληλη σύνδεση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eyaggelos123 last edited by

        Καλησπέρα μια ερώτηση και όποιος μπορεί ας βοηθήσει. Έχω το Nissan Micra k12 2003 μοντέλο 1200cc. Πως μπορώ να κάνω παράλληλη σύνδεση με διακόπτη, δηλαδή χειροκίνητη κατ’επιλογή λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ; Θα με βοηθήσετε περισσότερο αν μου πείτε και σε πιο χρώμα καλωδίων της ηλεκτροβαλβίδας θα κάνω την παράλληλη σύνδεση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eyaggelos123 last edited by

          Καλησπέρα μια ερώτηση και όποιος μπορεί ας βοηθήσει. Έχω το Nissan Micra k12 2003 μοντέλο 1200cc. Πως μπορώ να κάνω παράλληλη σύνδεση με διακόπτη, δηλαδή χειροκίνητη κατ’επιλογή λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ; Θα με βοηθήσετε περισσότερο αν μου πείτε και σε πιο χρώμα καλωδίων της ηλεκτροβαλβίδας θα κάνω την παράλληλη σύνδεση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adensa last edited by

            Ωραιά ιδέα.
            Γιατί να μην δίνεις ρεύμα κατευθείαν στο βεντιλατέρ με τον διακόπτη;Πχ να βάλεις καλώδιο με ρευμα στο φις του;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adensa last edited by

              Kαι με μια δευτερη σκέψη γιατί να μην έχει και φωτάκι για να μην το ξεχνάς αναμμένο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostas-chania last edited by

                Η πατέντα πρέπει να γίνει με ρελέ για να μη χρειαστείς κανένα γομαροδιακόπτη μέσα στο κόκπιτ. Προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις τον ίδιο του αυτοκινήτου για λόγο κόστους και απλότητας. Πρέπει πρώτα να βρεις το ρελέ το οποίο έχει ένα σχήμα ανεμιστήρα στο καπάκι της ασφαλειοθήκης. Εάν είναι εκεί τότε οι επαφές ενεργοποίησης του πηνίου του είναι οι 85 και 86 και κατά 90% 85+ και 86-(γείωση). Για να πειστείς όμως περι πολικότητας πρέπει τη στιγμή που το βεντιλατέρ είναι σε λειτουργεία να βγάλεις το ρελέ και να το διαπιστώσεις με πολύμετρο. Εάν είναι έτσι όπως τα λέω συνδές ένα καλώδιο στο 85 το οποίο το φέρνεις στη καμπίνα το συνδές σε ένα διακοπτάκι του οποίου η άλλη επαφή θα φέρεις ένα + από κάπου, προτιμότερο από τις εσωτερικές ασφάλειες στην έξοδό της.

                Γιατί θέλεις να το κάνεις;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasvo last edited by

                  Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                  Η πατέντα πρέπει να γίνει με ρελέ για να μη χρειαστείς κανένα γομαροδιακόπτη μέσα στο κόκπιτ. Προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις τον ίδιο του αυτοκινήτου για λόγο κόστους και απλότητας. Πρέπει πρώτα να βρεις το ρελέ το οποίο έχει ένα σχήμα ανεμιστήρα στο καπάκι της ασφαλειοθήκης. Εάν είναι εκεί τότε οι επαφές ενεργοποίησης του πηνίου του είναι οι 85 και 86 και κατά 90% 85+ και 86-(γείωση). Για να πειστείς όμως περι πολικότητας πρέπει τη στιγμή που το βεντιλατέρ είναι σε λειτουργεία να βγάλεις το ρελέ και να το διαπιστώσεις με πολύμετρο. Εάν είναι έτσι όπως τα λέω συνδές ένα καλώδιο στο 85 το οποίο το φέρνεις στη καμπίνα το συνδές σε ένα διακοπτάκι του οποίου η άλλη επαφή θα φέρεις ένα + από κάπου, προτιμότερο από τις εσωτερικές ασφάλειες στην έξοδό της.

                  ...και ένα σχετικό βιντεάκι,
                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr