-
Καλησπέρα μια ερώτηση και όποιος μπορεί ας βοηθήσει. Έχω το Nissan Micra k12 2003 μοντέλο 1200cc. Πως μπορώ να κάνω παράλληλη σύνδεση με διακόπτη, δηλαδή χειροκίνητη κατ’επιλογή λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ; Θα με βοηθήσετε περισσότερο αν μου πείτε και σε πιο χρώμα καλωδίων της ηλεκτροβαλβίδας θα κάνω την παράλληλη σύνδεση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Καλησπέρα μια ερώτηση και όποιος μπορεί ας βοηθήσει. Έχω το Nissan Micra k12 2003 μοντέλο 1200cc. Πως μπορώ να κάνω παράλληλη σύνδεση με διακόπτη, δηλαδή χειροκίνητη κατ’επιλογή λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ; Θα με βοηθήσετε περισσότερο αν μου πείτε και σε πιο χρώμα καλωδίων της ηλεκτροβαλβίδας θα κάνω την παράλληλη σύνδεση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Καλησπέρα μια ερώτηση και όποιος μπορεί ας βοηθήσει. Έχω το Nissan Micra k12 2003 μοντέλο 1200cc. Πως μπορώ να κάνω παράλληλη σύνδεση με διακόπτη, δηλαδή χειροκίνητη κατ’επιλογή λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ; Θα με βοηθήσετε περισσότερο αν μου πείτε και σε πιο χρώμα καλωδίων της ηλεκτροβαλβίδας θα κάνω την παράλληλη σύνδεση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ωραιά ιδέα.
Γιατί να μην δίνεις ρεύμα κατευθείαν στο βεντιλατέρ με τον διακόπτη;Πχ να βάλεις καλώδιο με ρευμα στο φις του; -
Kαι με μια δευτερη σκέψη γιατί να μην έχει και φωτάκι για να μην το ξεχνάς αναμμένο;
-
Η πατέντα πρέπει να γίνει με ρελέ για να μη χρειαστείς κανένα γομαροδιακόπτη μέσα στο κόκπιτ. Προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις τον ίδιο του αυτοκινήτου για λόγο κόστους και απλότητας. Πρέπει πρώτα να βρεις το ρελέ το οποίο έχει ένα σχήμα ανεμιστήρα στο καπάκι της ασφαλειοθήκης. Εάν είναι εκεί τότε οι επαφές ενεργοποίησης του πηνίου του είναι οι 85 και 86 και κατά 90% 85+ και 86-(γείωση). Για να πειστείς όμως περι πολικότητας πρέπει τη στιγμή που το βεντιλατέρ είναι σε λειτουργεία να βγάλεις το ρελέ και να το διαπιστώσεις με πολύμετρο. Εάν είναι έτσι όπως τα λέω συνδές ένα καλώδιο στο 85 το οποίο το φέρνεις στη καμπίνα το συνδές σε ένα διακοπτάκι του οποίου η άλλη επαφή θα φέρεις ένα + από κάπου, προτιμότερο από τις εσωτερικές ασφάλειες στην έξοδό της.
Γιατί θέλεις να το κάνεις;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Η πατέντα πρέπει να γίνει με ρελέ για να μη χρειαστείς κανένα γομαροδιακόπτη μέσα στο κόκπιτ. Προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις τον ίδιο του αυτοκινήτου για λόγο κόστους και απλότητας. Πρέπει πρώτα να βρεις το ρελέ το οποίο έχει ένα σχήμα ανεμιστήρα στο καπάκι της ασφαλειοθήκης. Εάν είναι εκεί τότε οι επαφές ενεργοποίησης του πηνίου του είναι οι 85 και 86 και κατά 90% 85+ και 86-(γείωση). Για να πειστείς όμως περι πολικότητας πρέπει τη στιγμή που το βεντιλατέρ είναι σε λειτουργεία να βγάλεις το ρελέ και να το διαπιστώσεις με πολύμετρο. Εάν είναι έτσι όπως τα λέω συνδές ένα καλώδιο στο 85 το οποίο το φέρνεις στη καμπίνα το συνδές σε ένα διακοπτάκι του οποίου η άλλη επαφή θα φέρεις ένα + από κάπου, προτιμότερο από τις εσωτερικές ασφάλειες στην έξοδό της....και ένα σχετικό βιντεάκι,
Youtube Video
Λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ.