Καλησπέρα μια ερώτηση και όποιος μπορεί ας βοηθήσει. Έχω το Nissan Micra k12 2003 μοντέλο 1200cc. Πως μπορώ να κάνω παράλληλη σύνδεση με διακόπτη, δηλαδή χειροκίνητη κατ’επιλογή λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ; Θα με βοηθήσετε περισσότερο αν μου πείτε και σε πιο χρώμα καλωδίων της ηλεκτροβαλβίδας θα κάνω την παράλληλη σύνδεση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
E
eyaggelos123
@eyaggelos123
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by eyaggelos123
-
Λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ.posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
-
RE: Λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ.posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Καλησπέρα μια ερώτηση και όποιος μπορεί ας βοηθήσει. Έχω το Nissan Micra k12 2003 μοντέλο 1200cc. Πως μπορώ να κάνω παράλληλη σύνδεση με διακόπτη, δηλαδή χειροκίνητη κατ’επιλογή λειτουργιά των βετιλατέρ με ρελέ και χωρίς ρελέ; Θα με βοηθήσετε περισσότερο αν μου πείτε και σε πιο χρώμα καλωδίων της ηλεκτροβαλβίδας θα κάνω την παράλληλη σύνδεση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.