Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Volvo S60 Cross Country
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Volvo S60 Cross Country
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    4
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Ομολογώ πως μου αρέσει αρκετά αυτό το θηριάκι...αν είχα οικογένεια και 36 διαθέσιμα για 2λιτρο πετρελαιοκίνητο,σίγουρα θα ήταν μία από τις επιλογές μου μαζί με Χ1,Q3...έγιναν μόδα τα υπερυψωμένα αλλά αρέσουν!

      *Ήρθε και στην Ελλάδα το νέο S60 Cross Country. Με αυξημένο ύψος από το έδαφος, ποδιές εμπρός και πίσω, πλαϊνά προστατευτικά και προεκτάσεις των φτερών, το S60 Cross Country εκπέμπει μια στιβαρή παρουσία που υποδηλώνει την «παντός δρόμου» φύση του, ενώ οι ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης αντανακλούν τη σπορ πλευρά του. Προσφέρεται με νέες, σχεδιασμένες ειδικά για το μοντέλο ζάντες 18 και 19 ιντσών, καθώς επίσης ελαστικά υψηλού προφίλ, για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη αίσθηση εκτός δρόμου, περιορίζοντας τον θόρυβο κύλισης και παρέχοντας μεγαλύτερη προστασία στις ζάντες, τόσο στην αναρρίχηση όσο και στην οδήγηση πάνω στα βράχια και τις πέτρες. Στο εσωτερικό του S60 Cross Country κυριαρχεί το σκανδιναβικό design, γνώριμο από το «απλό» S60 αφού οι διαφορές είναι ελάχιστες. Το αυτοκίνητο λανσάρεται στην Ελλάδα αποκλειστικά σε έκδοση Summum. Άλλες σημαντικές σχεδιαστικές πινελιές αποτελούν ένα νέο φόντο της κεντρικής κονσόλας, σε piano black χρώμα, οι περιστροφικοί διακόπτες που έχουν ιδιαίτερο σχήμα σαν κοσμήματα καθώς και ο κεντρικός καθρέπτης χωρίς πλαίσιο.

      Ο νέος δίλιτρος 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας Drive-E, σχεδιασμένος, εξελιγμένος και κατασκευασμένος in-house αποκλειστικά από τη Volvo Cars, χρησιμοποιείται για την έκδοση του S60 Cross Country με κίνηση εμπρός, ενώ διατίθεται και έκδοση με τετρακίνηση η οποία «φορά» τον γνωστό 5κύλινδρο diesel κινητήρα. Να σημειωθεί ότι όλοι οι προσφερόμενοι κινητήρες είναι τεχνολογίας Euro 6.
      Η προσθιοκίνητη έκδοση D4 χρησιμοποιεί το νέο δίλιτρο κινητήρα diesel της οικογένειας Drive-E. Όσον αφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων, υπάρχει επιλογή ανάμεσα στο γνωστό μηχανικό των έξι σχέσεων και το νέο αυτόματο 8άρι. Η ισχύς φτάνει τους 190 ίππους με τη ροπή 40,8 χλγρμ. να αποδίδεται σε ευρύ φάσμα στροφών (2.900-4.200 rpm) ενώ η κατανάλωση είναι μόλις 4,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 111 γρμ/χλμ. με το μηχανικό κιβώτιο ενώ με το 8τάχυτο αυτόματο τα νούμερα είναι 4,6 και 120 αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 210 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 7,7 δευτερόλεπτα, ανεξάρτητα τύπου κιβωτίου ταχυτήτων.
      Η τετρακίνητη έκδοση του S60 Cross Country έχει επίσης ισχύ 190 ίππων (γι αυτό και ο κωδικός D4) αλλά χρησιμοποιεί τον 2,4 λίτρων πεντακύλινδρο diesel κινητήρα. Η ροπή 42,8 χλγρμ. αποδίδεται σε ακόμα πιο ευρύ φάσμα στροφών (2.500-5.000 rpm). Η έκδοση εφοδιάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και η μικτή κατανάλωση είναι 5,7 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 149 γρμ./χλμ. Η τελική ταχύτητα είναι 205 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 8,8 δευτερόλεπτα.

      Το S60 Cross Country με τον δίλιτρο κινητήρα Drive-E και το αυτόματο κιβώτιο διαθέτει επίσης οικολογική λειτουργία ECO+ που μπορεί να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου έως και 5%, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Η λειτουργία ECO+ βελτιστοποιεί τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων, τον έλεγχο του κινητήρα και την απόκριση του γκαζιού με γνώμονα την οικονομία, αλλά επεμβαίνει και στη λειτουργία του συστήματος Start/Stop, το οποίο διακόπτει/εκκινεί αυτόματα τον κινητήρα για εξοικονόμηση καυσίμου. Επίσης, διαθέτει και λειτουργία ECO-coast που εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου και το αφήνει να ρολάρει, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Το σύστημα αυτό αποσυμπλέκει τον κινητήρα σε ταχύτητες πάνω από 65 χλμ/ώρα όταν ο οδηγός δεν ασκεί πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Έτσι, αντί ο κινητήρας να φρενάρει το αυτοκίνητο και να καταναλώνει καύσιμο, αφήνει το Volvo σας να ρολάρει χρησιμοποιώντας όλη την κινητική του ενέργεια. Τέλος, τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπορούν να εξοπλιστούν και με paddles, για χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς να αφήνει ο οδηγός το τιμόνι από τα χέρια του.*
      Περισσότερες λεπτομέρεις εδώ


      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Ομολογώ πως μου αρέσει αρκετά αυτό το θηριάκι...αν είχα οικογένεια και 36 διαθέσιμα για 2λιτρο πετρελαιοκίνητο,σίγουρα θα ήταν μία από τις επιλογές μου μαζί με Χ1,Q3...έγιναν μόδα τα υπερυψωμένα αλλά αρέσουν!

        *Ήρθε και στην Ελλάδα το νέο S60 Cross Country. Με αυξημένο ύψος από το έδαφος, ποδιές εμπρός και πίσω, πλαϊνά προστατευτικά και προεκτάσεις των φτερών, το S60 Cross Country εκπέμπει μια στιβαρή παρουσία που υποδηλώνει την «παντός δρόμου» φύση του, ενώ οι ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης αντανακλούν τη σπορ πλευρά του. Προσφέρεται με νέες, σχεδιασμένες ειδικά για το μοντέλο ζάντες 18 και 19 ιντσών, καθώς επίσης ελαστικά υψηλού προφίλ, για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη αίσθηση εκτός δρόμου, περιορίζοντας τον θόρυβο κύλισης και παρέχοντας μεγαλύτερη προστασία στις ζάντες, τόσο στην αναρρίχηση όσο και στην οδήγηση πάνω στα βράχια και τις πέτρες. Στο εσωτερικό του S60 Cross Country κυριαρχεί το σκανδιναβικό design, γνώριμο από το «απλό» S60 αφού οι διαφορές είναι ελάχιστες. Το αυτοκίνητο λανσάρεται στην Ελλάδα αποκλειστικά σε έκδοση Summum. Άλλες σημαντικές σχεδιαστικές πινελιές αποτελούν ένα νέο φόντο της κεντρικής κονσόλας, σε piano black χρώμα, οι περιστροφικοί διακόπτες που έχουν ιδιαίτερο σχήμα σαν κοσμήματα καθώς και ο κεντρικός καθρέπτης χωρίς πλαίσιο.

        Ο νέος δίλιτρος 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας Drive-E, σχεδιασμένος, εξελιγμένος και κατασκευασμένος in-house αποκλειστικά από τη Volvo Cars, χρησιμοποιείται για την έκδοση του S60 Cross Country με κίνηση εμπρός, ενώ διατίθεται και έκδοση με τετρακίνηση η οποία «φορά» τον γνωστό 5κύλινδρο diesel κινητήρα. Να σημειωθεί ότι όλοι οι προσφερόμενοι κινητήρες είναι τεχνολογίας Euro 6.
        Η προσθιοκίνητη έκδοση D4 χρησιμοποιεί το νέο δίλιτρο κινητήρα diesel της οικογένειας Drive-E. Όσον αφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων, υπάρχει επιλογή ανάμεσα στο γνωστό μηχανικό των έξι σχέσεων και το νέο αυτόματο 8άρι. Η ισχύς φτάνει τους 190 ίππους με τη ροπή 40,8 χλγρμ. να αποδίδεται σε ευρύ φάσμα στροφών (2.900-4.200 rpm) ενώ η κατανάλωση είναι μόλις 4,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 111 γρμ/χλμ. με το μηχανικό κιβώτιο ενώ με το 8τάχυτο αυτόματο τα νούμερα είναι 4,6 και 120 αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 210 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 7,7 δευτερόλεπτα, ανεξάρτητα τύπου κιβωτίου ταχυτήτων.
        Η τετρακίνητη έκδοση του S60 Cross Country έχει επίσης ισχύ 190 ίππων (γι αυτό και ο κωδικός D4) αλλά χρησιμοποιεί τον 2,4 λίτρων πεντακύλινδρο diesel κινητήρα. Η ροπή 42,8 χλγρμ. αποδίδεται σε ακόμα πιο ευρύ φάσμα στροφών (2.500-5.000 rpm). Η έκδοση εφοδιάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και η μικτή κατανάλωση είναι 5,7 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 149 γρμ./χλμ. Η τελική ταχύτητα είναι 205 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 8,8 δευτερόλεπτα.

        Το S60 Cross Country με τον δίλιτρο κινητήρα Drive-E και το αυτόματο κιβώτιο διαθέτει επίσης οικολογική λειτουργία ECO+ που μπορεί να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου έως και 5%, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Η λειτουργία ECO+ βελτιστοποιεί τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων, τον έλεγχο του κινητήρα και την απόκριση του γκαζιού με γνώμονα την οικονομία, αλλά επεμβαίνει και στη λειτουργία του συστήματος Start/Stop, το οποίο διακόπτει/εκκινεί αυτόματα τον κινητήρα για εξοικονόμηση καυσίμου. Επίσης, διαθέτει και λειτουργία ECO-coast που εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου και το αφήνει να ρολάρει, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Το σύστημα αυτό αποσυμπλέκει τον κινητήρα σε ταχύτητες πάνω από 65 χλμ/ώρα όταν ο οδηγός δεν ασκεί πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Έτσι, αντί ο κινητήρας να φρενάρει το αυτοκίνητο και να καταναλώνει καύσιμο, αφήνει το Volvo σας να ρολάρει χρησιμοποιώντας όλη την κινητική του ενέργεια. Τέλος, τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπορούν να εξοπλιστούν και με paddles, για χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς να αφήνει ο οδηγός το τιμόνι από τα χέρια του.*
        Περισσότερες λεπτομέρεις εδώ


        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Ομολογώ πως μου αρέσει αρκετά αυτό το θηριάκι...αν είχα οικογένεια και 36 διαθέσιμα για 2λιτρο πετρελαιοκίνητο,σίγουρα θα ήταν μία από τις επιλογές μου μαζί με Χ1,Q3...έγιναν μόδα τα υπερυψωμένα αλλά αρέσουν!

          *Ήρθε και στην Ελλάδα το νέο S60 Cross Country. Με αυξημένο ύψος από το έδαφος, ποδιές εμπρός και πίσω, πλαϊνά προστατευτικά και προεκτάσεις των φτερών, το S60 Cross Country εκπέμπει μια στιβαρή παρουσία που υποδηλώνει την «παντός δρόμου» φύση του, ενώ οι ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης αντανακλούν τη σπορ πλευρά του. Προσφέρεται με νέες, σχεδιασμένες ειδικά για το μοντέλο ζάντες 18 και 19 ιντσών, καθώς επίσης ελαστικά υψηλού προφίλ, για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη αίσθηση εκτός δρόμου, περιορίζοντας τον θόρυβο κύλισης και παρέχοντας μεγαλύτερη προστασία στις ζάντες, τόσο στην αναρρίχηση όσο και στην οδήγηση πάνω στα βράχια και τις πέτρες. Στο εσωτερικό του S60 Cross Country κυριαρχεί το σκανδιναβικό design, γνώριμο από το «απλό» S60 αφού οι διαφορές είναι ελάχιστες. Το αυτοκίνητο λανσάρεται στην Ελλάδα αποκλειστικά σε έκδοση Summum. Άλλες σημαντικές σχεδιαστικές πινελιές αποτελούν ένα νέο φόντο της κεντρικής κονσόλας, σε piano black χρώμα, οι περιστροφικοί διακόπτες που έχουν ιδιαίτερο σχήμα σαν κοσμήματα καθώς και ο κεντρικός καθρέπτης χωρίς πλαίσιο.

          Ο νέος δίλιτρος 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας Drive-E, σχεδιασμένος, εξελιγμένος και κατασκευασμένος in-house αποκλειστικά από τη Volvo Cars, χρησιμοποιείται για την έκδοση του S60 Cross Country με κίνηση εμπρός, ενώ διατίθεται και έκδοση με τετρακίνηση η οποία «φορά» τον γνωστό 5κύλινδρο diesel κινητήρα. Να σημειωθεί ότι όλοι οι προσφερόμενοι κινητήρες είναι τεχνολογίας Euro 6.
          Η προσθιοκίνητη έκδοση D4 χρησιμοποιεί το νέο δίλιτρο κινητήρα diesel της οικογένειας Drive-E. Όσον αφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων, υπάρχει επιλογή ανάμεσα στο γνωστό μηχανικό των έξι σχέσεων και το νέο αυτόματο 8άρι. Η ισχύς φτάνει τους 190 ίππους με τη ροπή 40,8 χλγρμ. να αποδίδεται σε ευρύ φάσμα στροφών (2.900-4.200 rpm) ενώ η κατανάλωση είναι μόλις 4,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 111 γρμ/χλμ. με το μηχανικό κιβώτιο ενώ με το 8τάχυτο αυτόματο τα νούμερα είναι 4,6 και 120 αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 210 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 7,7 δευτερόλεπτα, ανεξάρτητα τύπου κιβωτίου ταχυτήτων.
          Η τετρακίνητη έκδοση του S60 Cross Country έχει επίσης ισχύ 190 ίππων (γι αυτό και ο κωδικός D4) αλλά χρησιμοποιεί τον 2,4 λίτρων πεντακύλινδρο diesel κινητήρα. Η ροπή 42,8 χλγρμ. αποδίδεται σε ακόμα πιο ευρύ φάσμα στροφών (2.500-5.000 rpm). Η έκδοση εφοδιάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και η μικτή κατανάλωση είναι 5,7 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 149 γρμ./χλμ. Η τελική ταχύτητα είναι 205 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 8,8 δευτερόλεπτα.

          Το S60 Cross Country με τον δίλιτρο κινητήρα Drive-E και το αυτόματο κιβώτιο διαθέτει επίσης οικολογική λειτουργία ECO+ που μπορεί να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμου έως και 5%, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Η λειτουργία ECO+ βελτιστοποιεί τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων, τον έλεγχο του κινητήρα και την απόκριση του γκαζιού με γνώμονα την οικονομία, αλλά επεμβαίνει και στη λειτουργία του συστήματος Start/Stop, το οποίο διακόπτει/εκκινεί αυτόματα τον κινητήρα για εξοικονόμηση καυσίμου. Επίσης, διαθέτει και λειτουργία ECO-coast που εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου και το αφήνει να ρολάρει, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Το σύστημα αυτό αποσυμπλέκει τον κινητήρα σε ταχύτητες πάνω από 65 χλμ/ώρα όταν ο οδηγός δεν ασκεί πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Έτσι, αντί ο κινητήρας να φρενάρει το αυτοκίνητο και να καταναλώνει καύσιμο, αφήνει το Volvo σας να ρολάρει χρησιμοποιώντας όλη την κινητική του ενέργεια. Τέλος, τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπορούν να εξοπλιστούν και με paddles, για χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς να αφήνει ο οδηγός το τιμόνι από τα χέρια του.*
          Περισσότερες λεπτομέρεις εδώ


          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sargus
            sargus last edited by

            'ευρύ φάσμα στροφών (2.900-4.200 rpm)'

            Είναι σωστό αυτό; Δε μου φαίνεται και τόσο ευρύ..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              έχω οδηγήσει v40 D4 VEA 190Hp, αυτόματο 8ρι .... διαθέσιμη ροπή υπάρχει από 1300σαλ , με όποια σχέση για να επιταχύνεις ..... ο ποιητής μάλλον θέλει να πει ότι στο παραπάνω φάσμα είναι σχεδόν όλη διαθέσιμη 40,8 χλγρμ. Τα περισσότερα diesel βέβαια στροφάρουν μέχρι τις 3600σαλ, αυτό φτάνει έως τις 4250

              τώρα που το ξανα-διαβάζω, ο ειδικός τύπος μάλλον γράφει Τα νούμερα αυτά .... που τα βρήκε το περιοδικό ???????

              ' Έτσι, αντί ο κινητήρας να φρενάρει το αυτοκίνητο και να καταναλώνει καύσιμο, αφήνει το Volvo σας να ρολάρει χρησιμοποιώντας όλη την κινητική του ενέργεια.'*

              κι αυτό λάθος είναι ..... ο κινητήρας ΔΕΝ καταναλώνει καύσιμο, απλά το αυτοκίνητο επιβραδύνει πιο γρήγορα λόγω extra τριβών της μετάδοσης.

              τα σωστά νούμερα ......

              D4 FWD 2.0 drive-E
              Στροφές μέγιστης ισχύος
              4250 rpm
              Ροπή
              400 Nm
              Στροφές μέγιστης ροπής κινητήρα
              1750 - 2500 rpm

              D4 AWD 2.4 (5cyl παλιός)
              Στροφές μέγιστης ισχύος
              4000 rpm
              Ροπή
              420 Nm
              Στροφές μέγιστης ροπής κινητήρα
              1500 - 3000 rpm

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr