-
Καλησπέρα... πρόσφατα πήγα για έλεγχο ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο μου fiat punto sx 1108 cc/55hp μοντέλο 98 και επειδή μου δόθηκε προσωρινό δελτίο και σε ένα μήνα πρέπει να πάω για επανέλεγχο αφού σημειώθηκαν κάποιες σοβαρές ελλείψεις σχετικά με την εκπομπή ρυπων!!!Οι ελλείψεις που σημειώθηκαν είναι οι εξής:1)Εκπομπη CO στο ρελαντί που υπερβαίνει τα επιτρεπόμενα ορια 2)Συντελεστής 'λ' εκτός επιτρεπομενων ορίων 3)Εξάτμιση:μη στεγανή με διαρροές (κάτι το οποίο γνώριζα αφού έχει τρυπήσει στο τελικό καζανακι)!!! Εγώ καταλαβα ότι πρέπει να αλλαχτεί ο αισθητήρας λ γιατί έχει φθαρεί και εννοειτε να αλλάξω ή κολλησω/στεγανοποιησω το τελικό καζάνι(φθαρμένο σημείο)!!! Από ότι γνωρίζω για να αλλάξω καζάνακι μαζί με εργασία κοστίζει περίπου εκατό ευρω μαζί με την εργασία και ή κόλληση περίπου 40€!!! Ή αλλαγή αισθητήρα μαζί με εργασία γνωρίζει κάποιος ποσό κοστίζει???Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις!!!
-
Καλησπέρα... πρόσφατα πήγα για έλεγχο ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο μου fiat punto sx 1108 cc/55hp μοντέλο 98 και επειδή μου δόθηκε προσωρινό δελτίο και σε ένα μήνα πρέπει να πάω για επανέλεγχο αφού σημειώθηκαν κάποιες σοβαρές ελλείψεις σχετικά με την εκπομπή ρυπων!!!Οι ελλείψεις που σημειώθηκαν είναι οι εξής:1)Εκπομπη CO στο ρελαντί που υπερβαίνει τα επιτρεπόμενα ορια 2)Συντελεστής 'λ' εκτός επιτρεπομενων ορίων 3)Εξάτμιση:μη στεγανή με διαρροές (κάτι το οποίο γνώριζα αφού έχει τρυπήσει στο τελικό καζανακι)!!! Εγώ καταλαβα ότι πρέπει να αλλαχτεί ο αισθητήρας λ γιατί έχει φθαρεί και εννοειτε να αλλάξω ή κολλησω/στεγανοποιησω το τελικό καζάνι(φθαρμένο σημείο)!!! Από ότι γνωρίζω για να αλλάξω καζάνακι μαζί με εργασία κοστίζει περίπου εκατό ευρω μαζί με την εργασία και ή κόλληση περίπου 40€!!! Ή αλλαγή αισθητήρα μαζί με εργασία γνωρίζει κάποιος ποσό κοστίζει???Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις!!!
-
Καλησπέρα... πρόσφατα πήγα για έλεγχο ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο μου fiat punto sx 1108 cc/55hp μοντέλο 98 και επειδή μου δόθηκε προσωρινό δελτίο και σε ένα μήνα πρέπει να πάω για επανέλεγχο αφού σημειώθηκαν κάποιες σοβαρές ελλείψεις σχετικά με την εκπομπή ρυπων!!!Οι ελλείψεις που σημειώθηκαν είναι οι εξής:1)Εκπομπη CO στο ρελαντί που υπερβαίνει τα επιτρεπόμενα ορια 2)Συντελεστής 'λ' εκτός επιτρεπομενων ορίων 3)Εξάτμιση:μη στεγανή με διαρροές (κάτι το οποίο γνώριζα αφού έχει τρυπήσει στο τελικό καζανακι)!!! Εγώ καταλαβα ότι πρέπει να αλλαχτεί ο αισθητήρας λ γιατί έχει φθαρεί και εννοειτε να αλλάξω ή κολλησω/στεγανοποιησω το τελικό καζάνι(φθαρμένο σημείο)!!! Από ότι γνωρίζω για να αλλάξω καζάνακι μαζί με εργασία κοστίζει περίπου εκατό ευρω μαζί με την εργασία και ή κόλληση περίπου 40€!!! Ή αλλαγή αισθητήρα μαζί με εργασία γνωρίζει κάποιος ποσό κοστίζει???Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις!!!
-
Εδω πρεπει να εισαι. Καμια 110 ευρω; Η τοποθετηση δεν ειναι δυσκολη. Κανενα 10 - 20ρικο; Αυτο εναν αισθητηρα πισω δεν εχει;
http://www.mister-auto.gr/el/aisthet-ras-lamda/fiat-punto-176-55-1-1-54bhp_v3795_g3922.html -
καλύτερα να το δεις σε διαγνωστικό μήπως και είναι κατι απλόυστερο ή και κάτι ακόμα
-
Η κολληση παει γυρω στο 20ρικο και μια αντικατασταση καζανακιου παει 60-70 το πολυ, ισως και φθηνοτερα.
Αν το καζανακι ειναι σαπιο εσωτερικα δεν αξιζει να το κολλησεις εξωτερικα αλλά να το αντικαταστησεις. Ο εξατμισας θα το κρινει και θα στο δειξει και σενα.Οσο για τον λαμδα μην τον αλλαξεις πριν ψαξει το αμαξι ενας μαστορας να δει οτι δεν ειναι κατι αλλο απλουστερο, οπως κακα ρευματα λογο φθορας μπουζοκαλωδιων, να δει τον διανομεα, ισως να ειναι θεμα καθαρισμου μπεκ, παντως ο αισθητηρας λ ειναι το τελευταιο πραμα που αλλαζουμε αφου βεβαιωθουμε οτι δεν φταιει κατι αλλο.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Εδω πρεπει να εισαι. Καμια 110 ευρω; Η τοποθετηση δεν ειναι δυσκολη. Κανενα 10 - 20ρικο; Αυτο εναν αισθητηρα πισω δεν εχει;
http://www.mister-auto.gr/el/aisthet-ras-lamda/fiat-punto-176-55-1-1-54bhp_v3795_g3922.htmlΚαλημερα...στη πολλαπλή εξαγωγή είναι!!!Λογικά μάξιμουμ 20€ θα κοστίζει ή εργασία!!!Αν κοστίζει τόσο θα κοιτάξω μήπως βρω κάποιο λίγο μεταχειριαμενο!!!
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Η κολληση παει γυρω στο 20ρικο και μια αντικατασταση καζανακιου παει 60-70 το πολυ, ισως και φθηνοτερα.
Αν το καζανακι ειναι σαπιο εσωτερικα δεν αξιζει να το κολλησεις εξωτερικα αλλά να το αντικαταστησεις. Ο εξατμισας θα το κρινει και θα στο δειξει και σενα.Οσο για τον λαμδα μην τον αλλαξεις πριν ψαξει το αμαξι ενας μαστορας να δει οτι δεν ειναι κατι αλλο απλουστερο, οπως κακα ρευματα λογο φθορας μπουζοκαλωδιων, να δει τον διανομεα, ισως να ειναι θεμα καθαρισμου μπεκ, παντως ο αισθητηρας λ ειναι το τελευταιο πραμα που αλλαζουμε αφου βεβαιωθουμε οτι δεν φταιει κατι αλλο.
Ναι ισχύει αλλά έχω πρόβλημα και με τις στροφές και δεν ειναι ή πεταλούδα οπότε μάλλον δε το γλιτωνω!!!
-
Αν εχει γινει ελεγχος στα υπολοιπα που ειπα και δεν βρεθηκε προβλημα αλλαξε λ.
Ειναι ομως η τελευταια λυση ξαναλεω. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αν εχει γινει ελεγχος στα υπολοιπα που ειπα και δεν βρεθηκε προβλημα αλλαξε λ.
Ειναι ομως η τελευταια λυση ξαναλεω.Θα το πάω και σε άλλο συνεργείο και θα του πω να κάνει έλεγχο σε όλα...ευχαριστώ!!!
-
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με αντικατάσταση του αισθητήρα 'λ'!!!Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!!!
Κτεο και ελλείψεις σχετικά με εκπομπή ρυπων