-
Σκέφτηκα να βάλω στον τίτλο του θεματος κάτι του τυπου 'Μεσαιο μεταχειρισμενο γυρω στα 10000χλμ' αλλά έβαλα τα 3 μοντέλα που κυρίως με παιδεύουν για να το κανω πιο απτό...
Τα δεδομένα είναι τα εξής:
Θέλω χώρους, όσο γίνεται περισσότερους
Κορυφαία αξιοπιστία
Θέλω καλή άνεση
Ψάχνω μεταχειρισμένο βενζίνη, δεν κάνω πάνω απο 10000 και ειναι σε εθνική / επαρχιακό
Επιδόσεις: δεν πρόκειται να το σπάω αλλά την καλή **ρεπρίζ **την εκτιμώ ιδιαίτεραι γιατί είναι στοιχείο ασφαλειας
Δεν βάζω στην εξίσωση την ασφάλεια γιατί θεωρώ ότι όλα πάνω κάτω στα ίδια είναι
Οδική συμπεριφορά: φυσικά και την θέλω αλλά φαντάζομαι ότι και τα 3 την έχουν σε υπεραρκετό βαθμό, δεν πρόκειται να βγάλω γούστα ταξιδεύοντας με γυναίκα και παιδιά
Εως 1.6 λίτρα γιατί δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στο Ελληνικό SovietΠοιο θα επιλέγατε?
VW την φοβάμαι λίγο στο θέμα αξιοπιστία, το ίδιο και με την Opel.
Το Insignia έχει θεωρητικά τον δυνατότερο κινητηρα, αλλά δεν υποτιμώ τον TSi. Λέτε ο 1.4 TSi να είναι μικρός για το Passat?
Στην Ford έχω περισσότερο εκτίμηση από ότι στις άλλες 2 αλλά με προβληματίζει ο ατμοσφαιρικός 1.6. Δεν είχα ποτέ μου αντίστοιχου μεγέθους και βάρους αυτοκίνητο και φοβάμαι ότι θα είναι σαν να σέρνω περίπτερο...Το Octavia δεν μου αρέσει, και τα Γαλλικά απορρίπτονται. Mazda 6 το σκέφτηκα αλλά πάει στο 1.8 και το φοβάμαι.
Γνώμες???
-
Σκέφτηκα να βάλω στον τίτλο του θεματος κάτι του τυπου 'Μεσαιο μεταχειρισμενο γυρω στα 10000χλμ' αλλά έβαλα τα 3 μοντέλα που κυρίως με παιδεύουν για να το κανω πιο απτό...
Τα δεδομένα είναι τα εξής:
Θέλω χώρους, όσο γίνεται περισσότερους
Κορυφαία αξιοπιστία
Θέλω καλή άνεση
Ψάχνω μεταχειρισμένο βενζίνη, δεν κάνω πάνω απο 10000 και ειναι σε εθνική / επαρχιακό
Επιδόσεις: δεν πρόκειται να το σπάω αλλά την καλή **ρεπρίζ **την εκτιμώ ιδιαίτεραι γιατί είναι στοιχείο ασφαλειας
Δεν βάζω στην εξίσωση την ασφάλεια γιατί θεωρώ ότι όλα πάνω κάτω στα ίδια είναι
Οδική συμπεριφορά: φυσικά και την θέλω αλλά φαντάζομαι ότι και τα 3 την έχουν σε υπεραρκετό βαθμό, δεν πρόκειται να βγάλω γούστα ταξιδεύοντας με γυναίκα και παιδιά
Εως 1.6 λίτρα γιατί δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στο Ελληνικό SovietΠοιο θα επιλέγατε?
VW την φοβάμαι λίγο στο θέμα αξιοπιστία, το ίδιο και με την Opel.
Το Insignia έχει θεωρητικά τον δυνατότερο κινητηρα, αλλά δεν υποτιμώ τον TSi. Λέτε ο 1.4 TSi να είναι μικρός για το Passat?
Στην Ford έχω περισσότερο εκτίμηση από ότι στις άλλες 2 αλλά με προβληματίζει ο ατμοσφαιρικός 1.6. Δεν είχα ποτέ μου αντίστοιχου μεγέθους και βάρους αυτοκίνητο και φοβάμαι ότι θα είναι σαν να σέρνω περίπτερο...Το Octavia δεν μου αρέσει, και τα Γαλλικά απορρίπτονται. Mazda 6 το σκέφτηκα αλλά πάει στο 1.8 και το φοβάμαι.
Γνώμες???
-
Σκέφτηκα να βάλω στον τίτλο του θεματος κάτι του τυπου 'Μεσαιο μεταχειρισμενο γυρω στα 10000χλμ' αλλά έβαλα τα 3 μοντέλα που κυρίως με παιδεύουν για να το κανω πιο απτό...
Τα δεδομένα είναι τα εξής:
Θέλω χώρους, όσο γίνεται περισσότερους
Κορυφαία αξιοπιστία
Θέλω καλή άνεση
Ψάχνω μεταχειρισμένο βενζίνη, δεν κάνω πάνω απο 10000 και ειναι σε εθνική / επαρχιακό
Επιδόσεις: δεν πρόκειται να το σπάω αλλά την καλή **ρεπρίζ **την εκτιμώ ιδιαίτεραι γιατί είναι στοιχείο ασφαλειας
Δεν βάζω στην εξίσωση την ασφάλεια γιατί θεωρώ ότι όλα πάνω κάτω στα ίδια είναι
Οδική συμπεριφορά: φυσικά και την θέλω αλλά φαντάζομαι ότι και τα 3 την έχουν σε υπεραρκετό βαθμό, δεν πρόκειται να βγάλω γούστα ταξιδεύοντας με γυναίκα και παιδιά
Εως 1.6 λίτρα γιατί δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στο Ελληνικό SovietΠοιο θα επιλέγατε?
VW την φοβάμαι λίγο στο θέμα αξιοπιστία, το ίδιο και με την Opel.
Το Insignia έχει θεωρητικά τον δυνατότερο κινητηρα, αλλά δεν υποτιμώ τον TSi. Λέτε ο 1.4 TSi να είναι μικρός για το Passat?
Στην Ford έχω περισσότερο εκτίμηση από ότι στις άλλες 2 αλλά με προβληματίζει ο ατμοσφαιρικός 1.6. Δεν είχα ποτέ μου αντίστοιχου μεγέθους και βάρους αυτοκίνητο και φοβάμαι ότι θα είναι σαν να σέρνω περίπτερο...Το Octavia δεν μου αρέσει, και τα Γαλλικά απορρίπτονται. Mazda 6 το σκέφτηκα αλλά πάει στο 1.8 και το φοβάμαι.
Γνώμες???
-
Προσωπικά πάντα, θεωρώ το Μοντέο καλύτερη επιλογή ανάμεσα στα 3 που αναφέρεις. Το Οπελ είναι πολύ ενεργοβόρο, ενώ το Πασσάτ σαν VW έχει τα γνωστά προβλήματα αξιοπιστίας και τα πανάκριβα σέρβις/ανταλλακτικά. Σαν πρώην κάτοχος Μοντέο επίσης σου λέω ότι με τον 1,6 μην περιμένεις να βάλεις φωτιά στο δρόμο ενώ για προσπεράσματα θέλει το κατέβασμα του. Η αξιοπιστία είναι δεδομένη, μετα από 5 χρόνια και 110.000χλμ μόνο 2 πίσω λάμπες χρειάστηκα.
-
Αφου το σκεφτεσαι το 6 παρτο!
Καμια σχεση με τα αλλα σε καταναλωση,κοστος χρησης και κυριως σε αισθηση στο δρομο!!!
Μιλαω για το μκ3.... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Μιλαω για το μκ3....Το Μκ3 στην Ελλάδα δεν έχει εισαχθεί ποτέ.
Σε αυτά που ενδιαφέρουν τον φίλο:
Insignia: Ενδιαφέρον σχεδιαστικά, πολλοί χώροι και σβέλτο με τον 1600άρη Turbo αλλά πίνει αρκετά λόγω βάρους. Από συμπεριφορά τίποτα ιδιαίτερο, αλλά ασφαλές.
Mondeo: Το ατμοσφαιρικό 1600άρι είναι οριακό λόγω έλλειψης ισχύος και μεγάλου βάρους. Κατά τα άλλα τεράστιοι χώροι και καλή συμπεριφορά.
Passat: Ακόμα και με τον 1400άρι είναι σβέλτο. Μεγάλοι χώροι κι αυτό και αξιοπρεπέστατο στον δρόμο. Βαρετή σχεδίαση και μάλλον πιο ακριβή συντήρηση (σέρβις) από τα άλλα δύο.
Καλύτερο από όλα; Το 6.
-
159 tbi.. λιγο θα χασεις σε χωρους και καταναλωση αλλα θα κερδισεις σε πολλα αλλα.. καλυτερη απ ολα overall...
-
Ναι μεν, αλλά πολύ ακριβότερη από τα υπόλοιπα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μιλαω για το μκ3....
Το Μκ3 στην Ελλάδα δεν έχει εισαχθεί ποτέ.
Σε αυτά που ενδιαφέρουν τον φίλο:
Insignia: Ενδιαφέρον σχεδιαστικά, πολλοί χώροι και σβέλτο με τον 1600άρη Turbo αλλά πίνει αρκετά λόγω βάρους. Από συμπεριφορά τίποτα ιδιαίτερο, αλλά ασφαλές.
Mondeo: Το ατμοσφαιρικό 1600άρι είναι οριακό λόγω έλλειψης ισχύος και μεγάλου βάρους. Κατά τα άλλα τεράστιοι χώροι και καλή συμπεριφορά.
Passat: Ακόμα και με τον 1400άρι είναι σβέλτο. Μεγάλοι χώροι κι αυτό και αξιοπρεπέστατο στον δρόμο. Βαρετή σχεδίαση και μάλλον πιο ακριβή συντήρηση (σέρβις) από τα άλλα δύο.
Καλύτερο από όλα; Το 6.
Το μκ3 ειναι το τελευταιο που κυκλοφορισε και στη χωρα μας......
-
Κρίμα που απορρίπτεις τα γαλλικά, για εμένα η c5 είναι καλύτερη και από τα τρία που αναφέρεις.
Γιατί δεν βλέπεις και το Avensis?
-
Avensis: δεν μου πολυαρέσει η φάτσα του και ειδικά ο κώλος του. Επίσης μετά απο 5 συνεχόμενα αυτοκίνητα καταγωγής Άπω Ανατολής σκεφτόμουν να μην πάω πάλι σε Toyota.
Mazda 6: αν δεν ζούσαμε σε αυτή την κολοχώρα όπου ο οιοσδήποτε υπουργός οικονομίας, μεταφορών κλπ μπορεί να χαρατσώσει τους 1.8, τότε μάλλον θα πήγαινα με κλειστά τα μάτια. Όμως δεν θέλω να πάρω το ρίσκο και να λαχταράει η καρδιά μου κάθε φορά που θα βλέπω αλλαγή στη φορολογία ή στα τέλη κυκλοφορίας
Γαλλικά: δεν τα εμπιστεύομαι λόγω αξιοπιστίας. Ξέρω ότι πολλοί μπορεί να έχουν άλλη άποψη και είναι σεβαστή. Απλά δεν τα εμπιστεύομαι.
Alfa 159: Μπορεί να είναι καλύτερη στο δρόμο αλλά πιο σκληρή ανάρτηση αν δεν κάνω λάθος. Επίσης όπως και το Mazda 6 πάει στα 1800 κυβικά.
Οπότε αν κάνω μια σύνοψη, το Insignia μάλλον δεν τυγχάνει ιδιαίτερης συμπάθειας. Είναι και κατά μεσο όρο πιο ακριβό, οπότε γίνεται outsider. Μου κάνει εντύπωση όμως πόσα πολλά είναι αναρτημένα στο car.gr.
Μεταξύ των Passat - Mondeo έχουμε σχεδόν ισοπαλία. Ίδιους χώρους, το ένα έχει καλύτερες επιδόσεις - άκρως σημαντικό για την ενεργητική ασφάλεια - και ίσως κατανάλωση. Το άλλο μάλλον είναι πιο αξιόπιστο και καταπληκτική ανάρτηση.
Ξεχνάω τίποτα?
-
Χωρίς να θέλω να πάρω θέση για κάποιο αυτοκίνητο, αλλά η αξιοπιστία της Ford από που βγαίνει ως συμπέρασμα;
Ρωτάω, γιατί έχω τρεις συναδέλφους με Mondeo, CMAX, Focus SW και μου τα έχουν κάνει 'τσουρέκια' από την γκρίνια με τα προβλήματα που τους έχουν βγάλει...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το μκ3 ειναι το τελευταιο που κυκλοφορισε και στη χωρα μας......Τα έχουμε ξαναπεί... ΟΧΙ!
Πρώτης γενιάς / Mk1 (σαν τον δικό σου αν δεν κάνω λάθος): https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6#Fi ... .932008.29
Δεύτερης γενιάς / Mk2 (το τελευταίο που ήρθε): https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6#Se ... .932012.29
Τρίτης γενιάς / Mk3 (που δεν ήρθε ποτέ): https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6#Th ... B_2013-.29Κρίμα που απορρίπτεις τα γαλλικά, για εμένα η c5 είναι καλύτερη και από τα τρία που αναφέρεις.
Αν εξαιρέσεις την άνεση δεν υπερτερεί κάπου αλλού. Σε κάποια άλλα σημεία υστερεί. Αν και η 1600 turbo καλύπτει όλα όσα ζητάει ο φίλος.
Γιατί δεν βλέπεις και το Avensis?
Γιατί δεν υπάρχει ούτε ένας λόγος να το δει.
Ξεχνάω τίποτα?
Νομίζω καλά τα λες σε γενικές γραμμές αν και μάλλον αβάσιμος ο φόβος για τα 1800.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το μκ3 ειναι το τελευταιο που κυκλοφορισε και στη χωρα μας......
Τα έχουμε ξαναπεί... ΟΧΙ!
Πρώτης γενιάς / Mk1 (σαν τον δικό σου αν δεν κάνω λάθος): https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6#Fi ... .932008.29
Δεύτερης γενιάς / Mk2 (το τελευταίο που ήρθε): https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6#Se ... .932012.29
Τρίτης γενιάς / Mk3 (που δεν ήρθε ποτέ): https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6#Th ... B_2013-.29εγω έχω αυτό που εσυ λες ως μκ2
παντού (μαζντοφορουμ) το αναφέρουν ως μκ3..... -
Κάποιο λάθος κάνουν τότε τα fora. Δεν θυμάμαι βέβαια πως το αποκαλούν στο MazdaSpeed. Όπως και να έχεις υπάρχουν 3 γενιές Mazda 6 και μόνο οι 2 πρώτες ήρθαν στην Ελλάδα. Παίζει να συμπεριλαμβάνουν και το Xedos 6 ως Mk1? Αν και, τότε κάνουν λάθος! Η σειρά Xedos ήταν ξεχωριστή και μάλιστα αρχικά προορίζονταν να λανσαριστεί ως άλλη μάρκα (όπως η Lexus της Toyota).
-
Ναι,για mazdaspeed/club λεω...
Ετσι οπως εσυ το θετεις εχεις δικιο.
Μαλλον το f/l του μκ1 το λενε μκ2 και το δικο μου μκ3..... τεσπα. -
Αυτή η κατηγορία που ψάχνει ο astronautis, θέλει πολύ προσοχή και μελέτη.
Όχι τίποτα άλλο, αλλά επειδή αφορά οικογενειακό ταξιδιάρικο αυτοκίνητο και όχι ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί μέσα σε αστικό περιβάλλον συνήθως μόνο με τον οδηγό.
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Σκέφτηκα να βάλω στον τίτλο του θεματος κάτι του τυπου 'Μεσαιο μεταχειρισμενο γυρω στα 10000χλμ' αλλά έβαλα τα 3 μοντέλα που κυρίως με παιδεύουν για να το κανω πιο απτό...Τα δεδομένα είναι τα εξής:
Θέλω χώρους, όσο γίνεται περισσότερους
Κορυφαία αξιοπιστία
Θέλω καλή άνεση
Ψάχνω μεταχειρισμένο βενζίνη, δεν κάνω πάνω απο 10000 και ειναι σε εθνική / επαρχιακό
Επιδόσεις: δεν πρόκειται να το σπάω αλλά την καλή **ρεπρίζ **την εκτιμώ ιδιαίτεραι γιατί είναι στοιχείο ασφαλειας
Δεν βάζω στην εξίσωση την ασφάλεια γιατί θεωρώ ότι όλα πάνω κάτω στα ίδια είναι
Οδική συμπεριφορά: φυσικά και την θέλω αλλά φαντάζομαι ότι και τα 3 την έχουν σε υπεραρκετό βαθμό, δεν πρόκειται να βγάλω γούστα ταξιδεύοντας με γυναίκα και παιδιά
Εως 1.6 λίτρα γιατί δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στο Ελληνικό SovietΠοιο θα επιλέγατε?
VW την φοβάμαι λίγο στο θέμα αξιοπιστία, το ίδιο και με την Opel.
Το Insignia έχει θεωρητικά τον δυνατότερο κινητηρα, αλλά δεν υποτιμώ τον TSi. Λέτε ο 1.4 TSi να είναι μικρός για το Passat?
Στην Ford έχω περισσότερο εκτίμηση από ότι στις άλλες 2 αλλά με προβληματίζει ο ατμοσφαιρικός 1.6. Δεν είχα ποτέ μου αντίστοιχου μεγέθους και βάρους αυτοκίνητο και φοβάμαι ότι θα είναι σαν να σέρνω περίπτερο...Το Octavia δεν μου αρέσει, και τα Γαλλικά απορρίπτονται. Mazda 6 το σκέφτηκα αλλά πάει στο 1.8 και το φοβάμαι.
Γνώμες???
Ela ρε Astronauti δεν ειχα προσεξει πως ειναι για εσενα. Γιατι ρε φιλε 1.6 ατμοσφαιρα στο Μοντεο; Εδω βγαζει ωραια μοτερ:
Τρεις επιλογές βενζινοκινητήρα EcoBoost χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό άμεσου ψεκασμού και υπερτροφοδότησης, για την παροχή εκπληκτικών επιπέδων επιδόσεων και οικονομίας:
• Στα 125PS, ο επαναστατικός (και πολυβραβευμένος) τρικύλινδρος κινητήρας EcoBoost 1,0 λίτρου σας δίνει όλη την ισχύ που θα περιμένατε από έναν συμβατικό κινητήρα 1,6 λίτρων με περίπου 25% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων CO2
• Ο νέος κινητήρας EcoBoost 1,5 λίτρων αποδίδει 160PS με εξοικονόμηση καυσίμου 5,9 λίτρων/100 χλμ.
http://www.ford.gr/Cars/All-NewMondeo/Performance-and-efficiencyΞεκινας απο τον 1000αρη και φτανεις μεχρι τον 1.5 με 160 αλογατα. Καλο ειναι τελικα σε εμφανιση. Το εσωτερικο μου αρεσε πολλη. Τα παντα ολα απο επιλογες. Καλα κανεις και φοβασαι την κυβερνηση γιατι καλυτερα δεν θα πανε τα τελη. Το θεμα ειναι ποσο θα μας ξεκλιασουν.
-
Εξαιρετικός ο Ecoboost αλλά δεν φτάνουν τα φλουρια...
Budget: έως 9-10 χήνες το πολύ!
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Εξαιρετικός ο Ecoboost αλλά δεν φτάνουν τα φλουρια...Budget: έως 9-10 χήνες το πολύ!
Sorry my friend δεν ηξερα για το ταβανι. Ενταξει θα βρεθει σε αυτα τα χρηματα καλο αυτοκινητο. Αναμεσα σε vw και opel θα προτιμουσα vw. Το opel ειναι ωραιο και με καλη ποιοτητα που εχω μπει μεσα. Μεχρι εκει ξερω φιλε.
Μεταχειρισμενο Insignia vs Mondeo vs Passat