-
Χαιρετω ολους τους φιλους.Θα χρειαστω την βοηθεια σας για ενα
προβλημα που αντιμετωπιζω:Εχω ενα citroen c4 b7 1.4 μοντελο 05/11.
Εχει 45.000χλμ και με ψιλοταλαιπωρει με ορισμενα θεματα:τεντωτηρας
καδενας,σκισμενα λαστιχα στις πορτες,τεντωτηρας δυναμο κτλ.
Το καλοκαιρι αλλαξα και την τρομπα νερου λογω διαρροων καθως και την ταπα του
παγουριου του paraflu μιας και επαιρνε αερα και φουσκωνε τα υγρα.
Το αμαξι κινηθηκε κανονικα ολο το καλοκαιρι πλην 2 εβδομαδων λογω μετακινησης με scooter προς την εργασια.
Η εργασια μου απεχει κοντα στα 10χλμ απο το σπιτι μου και ειναι μια ευθεια με 3φαναρια.Αυτο που παρατηρω ειναι το εξης:Με εξωτερικη θερμοκρασια 23c το βεντιλατερ του a/c δουλευει πολυ συχνα(η δυνατη σκαλα)για λιγα δευτερολεπτα και σβηνει κατι που δεν εκανε πριν κυριως στην πολη και στα φαναρια(το a/c ειναι μονιμως σβησμενο).Το αμαξι εχει paraflu αναμεσα στο min και max και δεν χανει απο καπου.Το πηγα στον μηχανικο
το βαλαμε στο διαγνωστικο αλλα δεν εβγαλε κατι που να μας προβληματισει η να μας δωσει ενδειξη για το τι τρεχει.Το πανω κολαρο του ψυγειου ειναι
ζεστο και το κατω κρυο και τα νερα κυκλοφορουν κανονικα(paraflu αλλαξα περισυ).
Ο μηχανικος ισχυριζεται πως δουλευει σωστα αλλα εμενα κατι δεν μου αρεσει μιας
και δεν εχω και οργανο θερμοκρασιας για να το παρακολουθω.
Ποια ειναι η γνωμη σας γιατι το αυτοκινητο με εχει κουρασει
με αυτα τα χαζα -
Χαιρετω ολους τους φιλους.Θα χρειαστω την βοηθεια σας για ενα
προβλημα που αντιμετωπιζω:Εχω ενα citroen c4 b7 1.4 μοντελο 05/11.
Εχει 45.000χλμ και με ψιλοταλαιπωρει με ορισμενα θεματα:τεντωτηρας
καδενας,σκισμενα λαστιχα στις πορτες,τεντωτηρας δυναμο κτλ.
Το καλοκαιρι αλλαξα και την τρομπα νερου λογω διαρροων καθως και την ταπα του
παγουριου του paraflu μιας και επαιρνε αερα και φουσκωνε τα υγρα.
Το αμαξι κινηθηκε κανονικα ολο το καλοκαιρι πλην 2 εβδομαδων λογω μετακινησης με scooter προς την εργασια.
Η εργασια μου απεχει κοντα στα 10χλμ απο το σπιτι μου και ειναι μια ευθεια με 3φαναρια.Αυτο που παρατηρω ειναι το εξης:Με εξωτερικη θερμοκρασια 23c το βεντιλατερ του a/c δουλευει πολυ συχνα(η δυνατη σκαλα)για λιγα δευτερολεπτα και σβηνει κατι που δεν εκανε πριν κυριως στην πολη και στα φαναρια(το a/c ειναι μονιμως σβησμενο).Το αμαξι εχει paraflu αναμεσα στο min και max και δεν χανει απο καπου.Το πηγα στον μηχανικο
το βαλαμε στο διαγνωστικο αλλα δεν εβγαλε κατι που να μας προβληματισει η να μας δωσει ενδειξη για το τι τρεχει.Το πανω κολαρο του ψυγειου ειναι
ζεστο και το κατω κρυο και τα νερα κυκλοφορουν κανονικα(paraflu αλλαξα περισυ).
Ο μηχανικος ισχυριζεται πως δουλευει σωστα αλλα εμενα κατι δεν μου αρεσει μιας
και δεν εχω και οργανο θερμοκρασιας για να το παρακολουθω.
Ποια ειναι η γνωμη σας γιατι το αυτοκινητο με εχει κουρασει
με αυτα τα χαζα -
Χαιρετω ολους τους φιλους.Θα χρειαστω την βοηθεια σας για ενα
προβλημα που αντιμετωπιζω:Εχω ενα citroen c4 b7 1.4 μοντελο 05/11.
Εχει 45.000χλμ και με ψιλοταλαιπωρει με ορισμενα θεματα:τεντωτηρας
καδενας,σκισμενα λαστιχα στις πορτες,τεντωτηρας δυναμο κτλ.
Το καλοκαιρι αλλαξα και την τρομπα νερου λογω διαρροων καθως και την ταπα του
παγουριου του paraflu μιας και επαιρνε αερα και φουσκωνε τα υγρα.
Το αμαξι κινηθηκε κανονικα ολο το καλοκαιρι πλην 2 εβδομαδων λογω μετακινησης με scooter προς την εργασια.
Η εργασια μου απεχει κοντα στα 10χλμ απο το σπιτι μου και ειναι μια ευθεια με 3φαναρια.Αυτο που παρατηρω ειναι το εξης:Με εξωτερικη θερμοκρασια 23c το βεντιλατερ του a/c δουλευει πολυ συχνα(η δυνατη σκαλα)για λιγα δευτερολεπτα και σβηνει κατι που δεν εκανε πριν κυριως στην πολη και στα φαναρια(το a/c ειναι μονιμως σβησμενο).Το αμαξι εχει paraflu αναμεσα στο min και max και δεν χανει απο καπου.Το πηγα στον μηχανικο
το βαλαμε στο διαγνωστικο αλλα δεν εβγαλε κατι που να μας προβληματισει η να μας δωσει ενδειξη για το τι τρεχει.Το πανω κολαρο του ψυγειου ειναι
ζεστο και το κατω κρυο και τα νερα κυκλοφορουν κανονικα(paraflu αλλαξα περισυ).
Ο μηχανικος ισχυριζεται πως δουλευει σωστα αλλα εμενα κατι δεν μου αρεσει μιας
και δεν εχω και οργανο θερμοκρασιας για να το παρακολουθω.
Ποια ειναι η γνωμη σας γιατι το αυτοκινητο με εχει κουρασει
με αυτα τα χαζα -
Δεν κατάλαβα καλά τι εννοείς με τον όρο φουσκωναν τα νερά από το καπάκι του παγουριού
Όποτε έχω δει να φουσκώνουν τα νερά είναι από φλάντζα, και το μοτέρ της PSA το 1.4 16V εχει ιστορικό
-
Ενα βεντιλατερ (ανεμιστηρας) υπαρχει για τη μηχανη που ψυχει το ψηγειο. Αν βαλεις το αιρ κοντισιον τοτε αρχιζει να δουλευει ανεξαρτητα αν η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι κανονικη. Εσενα δουλευει το βεντιλατερ χωρις λογο (με κλειστο το αιρ κοντισιον). Μηπως υπαρχει θεμα με τον αισθητηρα του βεντιλατερ και το ενεργοποιει οποτε θελει;
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Δεν κατάλαβα καλά τι εννοείς με τον όρο φουσκωναν τα νερά από το καπάκι του παγουριούΌποτε έχω δει να φουσκώνουν τα νερά είναι από φλάντζα, και το μοτέρ της PSA το 1.4 16V εχει ιστορικό
Τα νερά φούσκωναν λόγω ελαττωματικης τάπας που άφηνε να περάσει αέρας.Το μοτέρ του δικού μου είναι το 1.4vti και όχι ο TU
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Ενα βεντιλατερ (ανεμιστηρας) υπαρχει για τη μηχανη που ψυχει το ψηγειο. Αν βαλεις το αιρ κοντισιον τοτε αρχιζει να δουλευει ανεξαρτητα αν η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι κανονικη. Εσενα δουλευει το βεντιλατερ χωρις λογο (με κλειστο το αιρ κοντισιον). Μηπως υπαρχει θεμα με τον αισθητηρα του βεντιλατερ και το ενεργοποιει οποτε θελει;Τι να πω με αυτο το αμάξι.Φτιάχνω το ένα χαλάει άλλο.Έιμαι σοβαρό θεμα ο αισθητήρας;
-
O 16V είχε επίσης σημαντικό θέμα Όσον αφορά τον αέρα, εννοείς ότι δεν κράταγε πίεση και έβραζαν;
Άυτό που ακούς είνια η δεύτερη σκάλα του βεντιλατερ που ενεργοποιείται από μια θερμοκρασία και πάνω
Η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ σου ανάβει;; -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
O 16V είχε επίσης σημαντικό θέμα Όσον αφορά τον αέρα, εννοείς ότι δεν κράταγε πίεση και έβραζαν;
Άυτό που ακούς είνια η δεύτερη σκάλα του βεντιλατερ που ενεργοποιείται από μια θερμοκρασία και πάνω
Η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ σου ανάβει;;Είχε χαλάσει η βαλβίδα της τάπας με αποτέλεσμα να περνάει μέσα αέρας και να φουσκώνει το παραφλου σε σημειο σημειο που να ξεχειλίζει.
Η πρώτη σκάλα δουλεύει κανονικά αλλα δεν δικαιολογείται να δουλεύει η δεύτερη.. -
γιατι δεν δικαιολογειται να δουλευει η 2η σκαλα?
-
Αν διαβάσεις το πρωτο post θα καταλάβεις τον λογο.
Εξάλλου αυτό το πρόβλημα παρουσιάστηκε το τελευταίο διάστημα και φοβάμαι μήπως υπάρξει κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα. -
Ο χρήστης alf έγραψε:
Ενα βεντιλατερ (ανεμιστηρας) υπαρχει για τη μηχανη που ψυχει το ψηγειο. Αν βαλεις το αιρ κοντισιον τοτε αρχιζει να δουλευει ανεξαρτητα αν η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι κανονικη. Εσενα δουλευει το βεντιλατερ χωρις λογο (με κλειστο το αιρ κοντισιον). Μηπως υπαρχει θεμα με τον αισθητηρα του βεντιλατερ και το ενεργοποιει οποτε θελει;
Τι να πω με αυτο το αμάξι.Φτιάχνω το ένα χαλάει άλλο.Έιμαι σοβαρό θεμα ο αισθητήρας;
Εδω και ενας αλλος εχει προβλημα με το βεντιλατερ. Το δικο σου δεν εχει αισθητηρα για το βεντιλατερ. Παιρνει εντολη απο τον θερμοστατη. Μηπως κατι εκει παιζει. Για μηχανικο προβλημα θα ειχες θεμα αν ανεβαζε θερμοκρασια. Θα αναβε το λαμπακι.
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=33&t=8834 -
Ο χρήστης alf έγραψε:
Αν διαβάσεις το πρωτο post θα καταλάβεις τον λογο.
Εξάλλου αυτό το πρόβλημα παρουσιάστηκε το τελευταίο διάστημα και φοβάμαι μήπως υπάρξει κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα.Δεν καταλαβα για αυτο ρωτησα
-
20 βαθμοί έξω με βροχή και αυτό να δουλεύει.Για να δούμε τι θα πει και η αντιπροσωπεία..
-
Ο χρήστης alf έγραψε:
20 βαθμοί έξω με βροχή και αυτό να δουλεύει.Για να δούμε τι θα πει και η αντιπροσωπεία..Εσύ τι θα πεις όταν σου φέρουν το λογαριασμό
-
Πήγα τελικά στην αντιπροσωπεία.
Το πρόβλημα εντοπίστηκε στην βαλβίδα θερμοκρασίας η οποία και αλλάχτηκε.
Ήταν σε ανάκληση από το εργοστάσιο και αλλάχτηκε δωρεάν.Πάντως εμένα δεν με ειδοποίησε κανένας .
Ευτυχώς δεν ξανάκουσα το βεντιλατέρ να δουλεύει.
Δουλευει συχνα το βεντιλατερ του a/c