Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δουλευει συχνα το βεντιλατερ του a/c
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δουλευει συχνα το βεντιλατερ του a/c
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    15
    4247
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alf last edited by

      Χαιρετω ολους τους φιλους.Θα χρειαστω την βοηθεια σας για ενα
      προβλημα που αντιμετωπιζω:Εχω ενα citroen c4 b7 1.4 μοντελο 05/11.
      Εχει 45.000χλμ και με ψιλοταλαιπωρει με ορισμενα θεματα:τεντωτηρας
      καδενας,σκισμενα λαστιχα στις πορτες,τεντωτηρας δυναμο κτλ.
      Το καλοκαιρι αλλαξα και την τρομπα νερου λογω διαρροων καθως και την ταπα του
      παγουριου του paraflu μιας και επαιρνε αερα και φουσκωνε τα υγρα.
      Το αμαξι κινηθηκε κανονικα ολο το καλοκαιρι πλην 2 εβδομαδων λογω μετακινησης με scooter προς την εργασια.
      Η εργασια μου απεχει κοντα στα 10χλμ απο το σπιτι μου και ειναι μια ευθεια με 3φαναρια.Αυτο που παρατηρω ειναι το εξης:Με εξωτερικη θερμοκρασια 23c το βεντιλατερ του a/c δουλευει πολυ συχνα(η δυνατη σκαλα)για λιγα δευτερολεπτα και σβηνει κατι που δεν εκανε πριν κυριως στην πολη και στα φαναρια(το a/c ειναι μονιμως σβησμενο).Το αμαξι εχει paraflu αναμεσα στο min και max και δεν χανει απο καπου.Το πηγα στον μηχανικο
      το βαλαμε στο διαγνωστικο αλλα δεν εβγαλε κατι που να μας προβληματισει η να μας δωσει ενδειξη για το τι τρεχει.Το πανω κολαρο του ψυγειου ειναι
      ζεστο και το κατω κρυο και τα νερα κυκλοφορουν κανονικα(paraflu αλλαξα περισυ).
      Ο μηχανικος ισχυριζεται πως δουλευει σωστα αλλα εμενα κατι δεν μου αρεσει μιας
      και δεν εχω και οργανο θερμοκρασιας για να το παρακολουθω.
      Ποια ειναι η γνωμη σας γιατι το αυτοκινητο με εχει κουρασει
      με αυτα τα χαζα

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • A
        alf last edited by

        Χαιρετω ολους τους φιλους.Θα χρειαστω την βοηθεια σας για ενα
        προβλημα που αντιμετωπιζω:Εχω ενα citroen c4 b7 1.4 μοντελο 05/11.
        Εχει 45.000χλμ και με ψιλοταλαιπωρει με ορισμενα θεματα:τεντωτηρας
        καδενας,σκισμενα λαστιχα στις πορτες,τεντωτηρας δυναμο κτλ.
        Το καλοκαιρι αλλαξα και την τρομπα νερου λογω διαρροων καθως και την ταπα του
        παγουριου του paraflu μιας και επαιρνε αερα και φουσκωνε τα υγρα.
        Το αμαξι κινηθηκε κανονικα ολο το καλοκαιρι πλην 2 εβδομαδων λογω μετακινησης με scooter προς την εργασια.
        Η εργασια μου απεχει κοντα στα 10χλμ απο το σπιτι μου και ειναι μια ευθεια με 3φαναρια.Αυτο που παρατηρω ειναι το εξης:Με εξωτερικη θερμοκρασια 23c το βεντιλατερ του a/c δουλευει πολυ συχνα(η δυνατη σκαλα)για λιγα δευτερολεπτα και σβηνει κατι που δεν εκανε πριν κυριως στην πολη και στα φαναρια(το a/c ειναι μονιμως σβησμενο).Το αμαξι εχει paraflu αναμεσα στο min και max και δεν χανει απο καπου.Το πηγα στον μηχανικο
        το βαλαμε στο διαγνωστικο αλλα δεν εβγαλε κατι που να μας προβληματισει η να μας δωσει ενδειξη για το τι τρεχει.Το πανω κολαρο του ψυγειου ειναι
        ζεστο και το κατω κρυο και τα νερα κυκλοφορουν κανονικα(paraflu αλλαξα περισυ).
        Ο μηχανικος ισχυριζεται πως δουλευει σωστα αλλα εμενα κατι δεν μου αρεσει μιας
        και δεν εχω και οργανο θερμοκρασιας για να το παρακολουθω.
        Ποια ειναι η γνωμη σας γιατι το αυτοκινητο με εχει κουρασει
        με αυτα τα χαζα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alf last edited by

          Χαιρετω ολους τους φιλους.Θα χρειαστω την βοηθεια σας για ενα
          προβλημα που αντιμετωπιζω:Εχω ενα citroen c4 b7 1.4 μοντελο 05/11.
          Εχει 45.000χλμ και με ψιλοταλαιπωρει με ορισμενα θεματα:τεντωτηρας
          καδενας,σκισμενα λαστιχα στις πορτες,τεντωτηρας δυναμο κτλ.
          Το καλοκαιρι αλλαξα και την τρομπα νερου λογω διαρροων καθως και την ταπα του
          παγουριου του paraflu μιας και επαιρνε αερα και φουσκωνε τα υγρα.
          Το αμαξι κινηθηκε κανονικα ολο το καλοκαιρι πλην 2 εβδομαδων λογω μετακινησης με scooter προς την εργασια.
          Η εργασια μου απεχει κοντα στα 10χλμ απο το σπιτι μου και ειναι μια ευθεια με 3φαναρια.Αυτο που παρατηρω ειναι το εξης:Με εξωτερικη θερμοκρασια 23c το βεντιλατερ του a/c δουλευει πολυ συχνα(η δυνατη σκαλα)για λιγα δευτερολεπτα και σβηνει κατι που δεν εκανε πριν κυριως στην πολη και στα φαναρια(το a/c ειναι μονιμως σβησμενο).Το αμαξι εχει paraflu αναμεσα στο min και max και δεν χανει απο καπου.Το πηγα στον μηχανικο
          το βαλαμε στο διαγνωστικο αλλα δεν εβγαλε κατι που να μας προβληματισει η να μας δωσει ενδειξη για το τι τρεχει.Το πανω κολαρο του ψυγειου ειναι
          ζεστο και το κατω κρυο και τα νερα κυκλοφορουν κανονικα(paraflu αλλαξα περισυ).
          Ο μηχανικος ισχυριζεται πως δουλευει σωστα αλλα εμενα κατι δεν μου αρεσει μιας
          και δεν εχω και οργανο θερμοκρασιας για να το παρακολουθω.
          Ποια ειναι η γνωμη σας γιατι το αυτοκινητο με εχει κουρασει
          με αυτα τα χαζα

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • K
            kospapad last edited by

            Δεν κατάλαβα καλά τι εννοείς με τον όρο φουσκωναν τα νερά από το καπάκι του παγουριού

            Όποτε έχω δει να φουσκώνουν τα νερά είναι από φλάντζα, και το μοτέρ της PSA το 1.4 16V εχει ιστορικό

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • S
              sbr last edited by

              Ενα βεντιλατερ (ανεμιστηρας) υπαρχει για τη μηχανη που ψυχει το ψηγειο. Αν βαλεις το αιρ κοντισιον τοτε αρχιζει να δουλευει ανεξαρτητα αν η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι κανονικη. Εσενα δουλευει το βεντιλατερ χωρις λογο (με κλειστο το αιρ κοντισιον). Μηπως υπαρχει θεμα με τον αισθητηρα του βεντιλατερ και το ενεργοποιει οποτε θελει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                alf last edited by

                Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                Δεν κατάλαβα καλά τι εννοείς με τον όρο φουσκωναν τα νερά από το καπάκι του παγουριού

                Όποτε έχω δει να φουσκώνουν τα νερά είναι από φλάντζα, και το μοτέρ της PSA το 1.4 16V εχει ιστορικό

                Τα νερά φούσκωναν λόγω ελαττωματικης τάπας που άφηνε να περάσει αέρας.Το μοτέρ του δικού μου είναι το 1.4vti και όχι ο TU

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • A
                  alf last edited by

                  Ο χρήστης Sbr έγραψε:
                  Ενα βεντιλατερ (ανεμιστηρας) υπαρχει για τη μηχανη που ψυχει το ψηγειο. Αν βαλεις το αιρ κοντισιον τοτε αρχιζει να δουλευει ανεξαρτητα αν η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι κανονικη. Εσενα δουλευει το βεντιλατερ χωρις λογο (με κλειστο το αιρ κοντισιον). Μηπως υπαρχει θεμα με τον αισθητηρα του βεντιλατερ και το ενεργοποιει οποτε θελει;

                  Τι να πω με αυτο το αμάξι.Φτιάχνω το ένα χαλάει άλλο.Έιμαι σοβαρό θεμα ο αισθητήρας;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kospapad last edited by

                    O 16V είχε επίσης σημαντικό θέμα Όσον αφορά τον αέρα, εννοείς ότι δεν κράταγε πίεση και έβραζαν;
                    Άυτό που ακούς είνια η δεύτερη σκάλα του βεντιλατερ που ενεργοποιείται από μια θερμοκρασία και πάνω
                    Η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ σου ανάβει;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      alf last edited by

                      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                      O 16V είχε επίσης σημαντικό θέμα Όσον αφορά τον αέρα, εννοείς ότι δεν κράταγε πίεση και έβραζαν;
                      Άυτό που ακούς είνια η δεύτερη σκάλα του βεντιλατερ που ενεργοποιείται από μια θερμοκρασία και πάνω
                      Η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ σου ανάβει;;

                      Είχε χαλάσει η βαλβίδα της τάπας με αποτέλεσμα να περνάει μέσα αέρας και να φουσκώνει το παραφλου σε σημειο σημειο που να ξεχειλίζει.
                      Η πρώτη σκάλα δουλεύει κανονικά αλλα δεν δικαιολογείται να δουλεύει η δεύτερη..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        γιατι δεν δικαιολογειται να δουλευει η 2η σκαλα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          alf last edited by

                          Αν διαβάσεις το πρωτο post θα καταλάβεις τον λογο.
                          Εξάλλου αυτό το πρόβλημα παρουσιάστηκε το τελευταίο διάστημα και φοβάμαι μήπως υπάρξει κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            sbr last edited by

                            Ο χρήστης alf έγραψε:

                            Ενα βεντιλατερ (ανεμιστηρας) υπαρχει για τη μηχανη που ψυχει το ψηγειο. Αν βαλεις το αιρ κοντισιον τοτε αρχιζει να δουλευει ανεξαρτητα αν η θερμοκρασια του κινητηρα ειναι κανονικη. Εσενα δουλευει το βεντιλατερ χωρις λογο (με κλειστο το αιρ κοντισιον). Μηπως υπαρχει θεμα με τον αισθητηρα του βεντιλατερ και το ενεργοποιει οποτε θελει;

                            Τι να πω με αυτο το αμάξι.Φτιάχνω το ένα χαλάει άλλο.Έιμαι σοβαρό θεμα ο αισθητήρας;

                            Εδω και ενας αλλος εχει προβλημα με το βεντιλατερ. Το δικο σου δεν εχει αισθητηρα για το βεντιλατερ. Παιρνει εντολη απο τον θερμοστατη. Μηπως κατι εκει παιζει. Για μηχανικο προβλημα θα ειχες θεμα αν ανεβαζε θερμοκρασια. Θα αναβε το λαμπακι.
                            http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=33&t=8834

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Ο χρήστης alf έγραψε:
                              Αν διαβάσεις το πρωτο post θα καταλάβεις τον λογο.
                              Εξάλλου αυτό το πρόβλημα παρουσιάστηκε το τελευταίο διάστημα και φοβάμαι μήπως υπάρξει κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα.

                              Δεν καταλαβα για αυτο ρωτησα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                alf last edited by

                                20 βαθμοί έξω με βροχή και αυτό να δουλεύει.Για να δούμε τι θα πει και η αντιπροσωπεία..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • A
                                  adensa last edited by

                                  Ο χρήστης alf έγραψε:
                                  20 βαθμοί έξω με βροχή και αυτό να δουλεύει.Για να δούμε τι θα πει και η αντιπροσωπεία..

                                  Εσύ τι θα πεις όταν σου φέρουν το λογαριασμό

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • A
                                    alf last edited by

                                    Πήγα τελικά στην αντιπροσωπεία.
                                    Το πρόβλημα εντοπίστηκε στην βαλβίδα θερμοκρασίας η οποία και αλλάχτηκε.
                                    Ήταν σε ανάκληση από το εργοστάσιο και αλλάχτηκε δωρεάν.Πάντως εμένα δεν με ειδοποίησε κανένας .
                                    Ευτυχώς δεν ξανάκουσα το βεντιλατέρ να δουλεύει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr