-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Βασικα η εταιρια πρεπει να πει στον ιδιοκτητη τι του αλλαζει και τι συνεπειες εχει αυτο στην καταναλωση, στις επιδοσεος και στους ρυπους. Σιγα μην το κανει. Θα το διαπιστωσει ο καθενας στην πραξη και θα διαβασουμε τι τελικα αλλαξε απο τα παραπανω απο τους ιδιοκτητες. Η VW δεν μπηκε στον κοπο να πει αν θα υπαρχουν αλλαγες στις επιδοσεις και στην καταναλωση. Δεν αποκλειεται να γινουν ομαδικες αγωγες απο τους καταναλωτες προς την εταιρια. Στην Ελλαδα ακουσα δεν υπαρχει μεγαλο θεμα γιατι το πασπατεμα αφορουσε κινητηρες απο 2000κ.εκ και πανω.
Υποτίθεται ειναι ζήτημα 2.0 tdi.
Βέβαια και ο 1.4 του polo σβήνει στο ρελαντί.....λίγο ύποπτοΝαι εχει κατι μηνες που βγηκε στην φορα το θεμα. Θα κοιτουσε η vw να βρει λυση. Τι εγινε τελικα;
-
Θα μπορούσε μήπως να σβήνει γιατι μπαίνει σε test mode?λεμε τώρα.
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Storm σε ένα σοβαρό κράτος δεν τίθεται θέμα να έχεις ρυπογόνο αυτοκίνητο και να κυκλοφορείς σαν κύριος. Εννοώ ότι το Euro 5 ή 6 που γράφουν τα χαρτιά σου πρέπει να αντανακλάται και στην πράξη.Έχει ο ιδιώτης επίσημα χαρτιά που πιστοποιούν ότι το αυτοκίνητο που αγόρασε είναι Euro 5 ή 6;
Εγώ δεν έχω κάτι υπόψη.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Όποιος στην Ελλάδα έχει αυτοκίνητο με σούπερ ντούπερ λογισμικό και θεωρεί ότι η 'αναβάθμιση' μπορεί να του μειώσει ίππους και επιδόσεις τότε απλά δεν πάει για αναβάθμιση. Με το ζόρι κανείς δεν πάει σε συνεργείο για αναβαθμίσεις. Εκτός αν πάει για ετήσιο service και στα μουλωχτά του το 'φορέσουν'...
.Αν δεν κάνω λάθος θα ανανληθούν αυτοκίνητα που βρίσκονται εντός εγγύησης. Μπορεί αν κάποιος επιλέξει να μην κάνει την 'μετατροπή' να βρεθει εκτός εγγύησης.
Και το μουλωχτα σε κάποια άλλη στιγμή που λες,.παίζει...From my SMO72HD via Tapatalk
Λες να μείνει χωρίς εγγύηση;
Τουλάχιστον για τη χώρα μας έχω κάποιους ενδοιασμούς ότι μπορεί να συμβεί αυτό, γιατί αν δεν κάνω λάθος οι αντιπρόσωποι έχουν σταματήσει να ειδοποιούν προσωπικά τους ιδιοκτήτες για ανακλήσεις μοντέλων (π.χ. μέσω ταχυδρομείου) και το κάνουν μέσω Δελτίων Τύπου (φυσικά για οικονομικούς λόγους).
Με βάση αυτό δεν νομίζω κάποιος ιδιώτης να είναι υποχρεωμένος να διαβάζει Δελτία Τύπου τα οποία βεβαίως/βεβαίως δεν τα παίρνει και κανείς χαμπάρι.
Αν ωστόσο γίνει η ανάκληση με ταχυδρομική αλληλογραφία προς κάθε ιδιώτη, τότε στο γράμμα η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να συμπεριλάβει και τους πιθανούς 'αστερίσκους' αν ο πελάτης δεν προσέλθει στην ανάκληση.
-
Σε ανακλησεις πάντως σου έρχεται συστημένη επιστολή.... Σε δυο περιπτώσεις στο qq προσφατα έτσι έγινε.
-
Στο 206 που είχα και είχε γίνει ανάκληση για πρόβλημα στο λογισμικό των εγκεφάλων SAGEM ποτέ δεν μου ήρθε επιστολή.
Ξώφαλτσα το έμαθα, όταν μου έβγαλε τα προβλήματα και το πήγα στη LION. Εκεί μου είπαν ότι υπάρχει ανάκληση αλλά δεν ενημερώνουν με επιστολές. Μου πέρασαν νέο λογισμικό, το οποίο πάλι είχε προβλήματα.Στο 207 είχα θορύβους στο πίσω άξονα. Πήγα για service και εκεί μου είπαν ότι υπάρχει ανάκληση για όλα τα 207 για τοποθέτηση δεματικών σε κάποια πλαστικά κάτω από το αυτοκίνητο, τα οποία πλαστικά δεν στερεωνόντουσαν καλά πάνω στον άξονα και χτυπούσαν στο μέταλλο. Ούτε επιστολές, ούτε τίποτα...
Πιθανά η ελληνική αντιπροσωπεία θεώρησε ότι τα προβλήματα δεν είναι σοβαρά οπότε δεν υπήρχε λόγος για αποστολή επιστολών.
-
Οι γερμανικές αρχές απαίτησαν από την αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen να εξηγήσει μέχρι τις 7 Οκτωβρίου με ποιον τρόπο σχεδιάζει να εφαρμόσει τα εθνικά περιβαλλοντικά πρότυπα στα αυτοκίνητα ντίζελ που κατασκευάζει, αναφέρει σε σημερινό δημοσίευμά της η εφημερίδα Bild am Sontag.
Η ομοσπονδιακή υπηρεσία μεταφορών (KBA) ζήτησε από την VW να λάβει δεσμευτικά μέτρα και να καθορίσει ένα χρονοδιάγραμμα μέχρι τις 7 Οκτωβρίου, με το οποίο να εξηγεί πώς θα τηρεί τα πρότυπα όσον αφορά την εκπομπή ρύπων, χωρίς να καταφεύγει σε λογισμικά που παραποιούν τα αποτελέσματα. Εάν η εταιρεία δεν δώσει εξηγήσεις μέσα στο προκαθορισμένο διάστημα, η KBA προειδοποιεί στη δισέλιδη επιστολή της ότι μπορεί να αναστείλει τις άδειες που χορηγεί σε όλα τα 'ύποπτα' μοντέλα, κάτι που σημαίνει ότι θα απαγορευτεί η κυκλοφορία τους στους γερμανικούς δρόμους.
Ο γερμανικός κολοσσός δέχεται επικρίσεις από όλον τον κόσμο αφότου παραδέχτηκε ότι εξόπλισε περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα (εκ των οποίων τα 2,8 κυκλοφορούν στη Γερμανία) με ένα λογισμικό που παραποιεί τα αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπής ρύπων.
Η Bild am Sonntag προσθέτει ότι η γερμανική εταιρεία Bosch, δημιούργημα της οποίας είναι το επίμαχο λογισμικό, είχε προειδοποιήσει την VW από το 2007 ότι προορίζεται μόνο για δοκιμές, επισημαίνοντας ότι η τοποθέτησή του σε οχήματα είναι 'παράνομη'.
Το σκάνδαλο, που εκθέτει την VW παγκοσμίως, οδήγησε ήδη στην παραίτηση του Μάρτιν Βίντερκορν, του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας από το 2007.
Εκπρόσωπος της VW είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει σύντομα ένα σχέδιο δράσης στη Γερμανία και θα ανακοινώσει το πότε αναμένεται να γίνει η ανάκληση των αυτοκινήτων προκειμένου να αντικατασταθεί ή να αφαιρεθεί το επίμαχο λογισμικό.
Πηγή: http://www.skai.gr/news/world/article/2 ... z3nIqaB4Vz
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σε ανακλησεις πάντως σου έρχεται συστημένη επιστολή.... Σε δυο περιπτώσεις στο qq προσφατα έτσι έγινε.Έτσι ναι.
Σε σοβαρότερη περίπτωση υπήρξε και τηλεφώνημα από την αντιπροσωπία.
Το ίδιο και παλιότερα η Renault.
Αντίστοιχα η Suzuki ... με ξέχασε κάποτε. Έβγαλε μια ανακοίνωση που όσοι την είδαν και ήθελαν, πήγαν.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Storm σε ένα σοβαρό κράτος δεν τίθεται θέμα να έχεις ρυπογόνο αυτοκίνητο και να κυκλοφορείς σαν κύριος. Εννοώ ότι το Euro 5 ή 6 που γράφουν τα χαρτιά σου πρέπει να αντανακλάται και στην πράξη.
Έχει ο ιδιώτης επίσημα χαρτιά που πιστοποιούν ότι το αυτοκίνητο που αγόρασε είναι Euro 5 ή 6;
Εγώ δεν έχω κάτι υπόψη.
Δεν αναφέρει η άδεια κυκλοφορίας τους εκπεμπόμενους ρύπους? Βέβαια δεν είμαι σίγουρος για τα ΝΟχ αλλά η βασική ιδέα είναι η ίδια.
-
Νόμιζα ότι εννοούσες πιστοποιητικό του κατασκευαστή.
Η άδεια γράφει τους ρύπους που λέει ο κατασκευαστής.
Δεν νομίζω το κράτος να κάθεται να πιστοποιεί αν αυτά που λέει ο κατασκευαστής είναι πραγματικά ή όχι.Για αυτό είπα και προηγουμένως ότι θεωρώ πολύ δύσκολο το κράτος να κάτσει να ασχοληθεί με σκάνδαλα VAG.
-
Οι χώρες που 'κερδίζουν' με τους ρύπους σίγουρα θα ενδιαφερθούν με το θέμα.
Και ίσως και εδώ, αν καταλάβουν -λέμε τώρα...- ότι μπορεί να βγάλουν παραπάνω τέλη κυκλοφορίας αν ανέβουν οι ρύποι των VW Diesel Euro5. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οι χώρες που 'κερδίζουν' με τους ρύπους σίγουρα θα ενδιαφερθούν με το θέμα.
Και ίσως και εδώ, αν καταλάβουν -λέμε τώρα...- ότι μπορεί να βγάλουν παραπάνω τέλη κυκλοφορίας αν ανέβουν οι ρύποι των VW Diesel Euro5.Πιστεύω ότι και κάποιες μεγάλες χώρες που δεν βασίζουν τη φορολογία και τα τέλη τους στις εκπομπές, θα ενδιαφερθούν. Εκτός από το χρήμα υπάρχουν και άλλα πράγματα, π.χ. η πρόσβαση στο κέντρο μόνο από 'καθαρά' αυτοκίνητα. Και εκεί μπορεί να την πατήσουν κάποιοι: να πήραν υποτίθεται Euro 5 και τώρα να τους βγει 4... και άντε να το πουλήσουν... δεν θα το πέρνει κανένας εκτός από Ελληνάρα έμπορο που μπορεί να το βαφτίσει και Euro 8!
-
Eδω ειναι μια καλη ευκαιρια να συμμορφωθουν και αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες που σιγουρα εκλεβαν με τον δικο τους αορατο τροπο στους ρυπους,πρεπει να γινει ερευνα και για τις ψευτικες καταναλωσεις,εκει και αν πεφτει η μεγαλη κοροιδια.
Το VAG πρεπει να τιμωρηθει αλυπητα,να χτυπηθει οικονομικα με τεραστια προστιματα,να πεσει το πρεστιζ και το ιματζ του germany quality,να αποκλειστει για μεγαλο χρονικο διαστημα απο αγορες,να πεσει η σφραγγιδα απο τα δικαστηρια οτι επισημα ηταν παρανομοι,κλεφτες,να απαιτηθει μαζικη πληρης αντικατασταση κινητηρων μεσω ανακλησεων χωρις κανενα κοστος για τον πελατη-θυμα,επιπλεον lifetime εγγυηση για τον κινητηρα.
Τα VAG απο εδω και στο εξης να περνανε απο ξεχωριστους ειδικους εξεδικευμενους ελεγχους που θα κανουν φυλλο και φτερο με ολους τους δυνατους τροπους οτι οι ρυποι τους ειναι αυτοι που δηλωνονται,ελεγχος σε πραγματικες συνθηκες.
Και μετα ξυπνησα.
-
Kosmocar: 9.119 VW και Audi με το «ειδικό» λογισμικό στην Ελλάδα... Μενει τωρα να μαθουμε κ ποσα Skoda και Seat..
http://www.enikonomia.gr/auto/35729,Kos ... llada.html
http://www.gocar.gr/news/feed/16142,Epi ... ar_AE.html -
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Και μετα ξυπνησα. -
Θα μπορούσε να είναι λόγια ενός αδέκαστου εισαγγελέα ... στην Ονειρουπολη!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Eδω ειναι μια καλη ευκαιρια να συμμορφωθουν και αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες που σιγουρα εκλεβαν με τον δικο τους αορατο τροπο στους ρυπους,πρεπει να γινει ερευνα και για τις ψευτικες καταναλωσεις,εκει και αν πεφτει η μεγαλη κοροιδια.Το VAG πρεπει να τιμωρηθει αλυπητα,να χτυπηθει οικονομικα με τεραστια προστιματα,να πεσει το πρεστιζ και το ιματζ του germany quality,να αποκλειστει για μεγαλο χρονικο διαστημα απο αγορες,να πεσει η σφραγγιδα απο τα δικαστηρια οτι επισημα ηταν παρανομοι,κλεφτες,να απαιτηθει μαζικη πληρης αντικατασταση κινητηρων μεσω ανακλησεων χωρις κανενα κοστος για τον πελατη-θυμα,επιπλεον lifetime εγγυηση για τον κινητηρα.
Τα VAG απο εδω και στο εξης να περνανε απο ξεχωριστους ειδικους εξεδικευμενους ελεγχους που θα κανουν φυλλο και φτερο με ολους τους δυνατους τροπους οτι οι ρυποι τους ειναι αυτοι που δηλωνονται,ελεγχος σε πραγματικες συνθηκες.
Και μετα ξυπνησα.
Μην το λες. Στην Αμερικη θα γινει η αγαπημενη εταιρια των ελεγκτικων υπηρεσιων απο εδω και περα. Δεν ξερω με τις πωλησεις τι γινεται εκει. Νομιζω πως εκει η Porsche και η Audi τα πανε καλα και ειδικα η πρωτη ισως εχει καποιο θεμα. Ισως να εχει γιατι αυτοι που αγοραζουν Porsche δεν νοιαζονται για ρυπους και αν θα πληρωσουν παραπανω. Στην Ευρωπη βλεπω να πεφτει φτυαρι. Δεν θα την αγγιξουν την VW λογω εθνικοτητας. Εδειξε καλη θεληση, ανακαλεσε, θα ειναι καλο παιδι απο εδω και περα, παμε παρακατω. Οι καταναλωτες τι θα πουνε ειναι το θεμα, αν και αυτοι με τοσα που βγαζουν σε θεματα αξιοπιστιας τα VW δεν μασανε. Τα αγοραζουνε.
-
Ρεκόρ πωλήσεων θα κάνει ..... Θα θα επιδοτησουν τόσο που θα είναι σαν να μας μιζωνουν για να τα αγοράσουμε... Λολλ
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Eδω ειναι μια καλη ευκαιρια να συμμορφωθουν και αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες που σιγουρα εκλεβαν με τον δικο τους αορατο τροπο στους ρυπους,πρεπει να γινει ερευνα και για τις ψευτικες καταναλωσεις,εκει και αν πεφτει η μεγαλη κοροιδια.Το VAG πρεπει να τιμωρηθει αλυπητα,να χτυπηθει οικονομικα με τεραστια προστιματα,να πεσει το πρεστιζ και το ιματζ του germany quality,να αποκλειστει για μεγαλο χρονικο διαστημα απο αγορες,να πεσει η σφραγγιδα απο τα δικαστηρια οτι επισημα ηταν παρανομοι,κλεφτες,να απαιτηθει μαζικη πληρης αντικατασταση κινητηρων μεσω ανακλησεων χωρις κανενα κοστος για τον πελατη-θυμα,επιπλεον lifetime εγγυηση για τον κινητηρα.
Τα VAG απο εδω και στο εξης να περνανε απο ξεχωριστους ειδικους εξεδικευμενους ελεγχους που θα κανουν φυλλο και φτερο με ολους τους δυνατους τροπους οτι οι ρυποι τους ειναι αυτοι που δηλωνονται,ελεγχος σε πραγματικες συνθηκες.
Και μετα ξυπνησα.
-
Πριν λίγο στο ΣΚΑΙ ανέφεραν για πιθανότητα αντικατάστασης και όχι απλά ανάκλησης για νέο λογισμικό των πειραγμενων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ.
Και στο Τέξας κόβουν μεγάλα πρόστιμα πλέον στους κατοχους VW diesel που τα κυκλοφορούν στους δρόμους.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σκάνδαλο VAG 2015 στις ΗΠΑ