-
Ενδιαφέρομαι για αγορά καινούριου αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό κτήσης τα 18.000-20.000 €. Η χρήση ειναι περίπου στα 15-20.000 χλμ τον χρονο με χρηση 80% πόλη, 20% εθνική. Θα ήθελα χώρους λόγω ενός παιδιού και το ιδανικό θα ήταν ενα ψηλό αυτοκινητο για χρηση και λίγο εκτός δρόμου σε βατούς χωματόδρομους.
Έχω ξερκαρτάρει στο μυαλό μου 3 επιλογες αλλα αν εχετε να προτείνετε και κάτι άλλο σας διάβαζω.
- Suzuki SX4 Scross
- Skoda Yeti
- Peugeot 2008
Το αυτοκίνητο που μόλις πούλησα ήταν ενα Peugeot 307 1,6 με 105,000 χλμ το οποίο δεν έβγαλε κάτι το εξωπραγματικό απο προβλήματα.
-
Ενδιαφέρομαι για αγορά καινούριου αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό κτήσης τα 18.000-20.000 €. Η χρήση ειναι περίπου στα 15-20.000 χλμ τον χρονο με χρηση 80% πόλη, 20% εθνική. Θα ήθελα χώρους λόγω ενός παιδιού και το ιδανικό θα ήταν ενα ψηλό αυτοκινητο για χρηση και λίγο εκτός δρόμου σε βατούς χωματόδρομους.
Έχω ξερκαρτάρει στο μυαλό μου 3 επιλογες αλλα αν εχετε να προτείνετε και κάτι άλλο σας διάβαζω.
- Suzuki SX4 Scross
- Skoda Yeti
- Peugeot 2008
Το αυτοκίνητο που μόλις πούλησα ήταν ενα Peugeot 307 1,6 με 105,000 χλμ το οποίο δεν έβγαλε κάτι το εξωπραγματικό απο προβλήματα.
-
Ενδιαφέρομαι για αγορά καινούριου αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό κτήσης τα 18.000-20.000 €. Η χρήση ειναι περίπου στα 15-20.000 χλμ τον χρονο με χρηση 80% πόλη, 20% εθνική. Θα ήθελα χώρους λόγω ενός παιδιού και το ιδανικό θα ήταν ενα ψηλό αυτοκινητο για χρηση και λίγο εκτός δρόμου σε βατούς χωματόδρομους.
Έχω ξερκαρτάρει στο μυαλό μου 3 επιλογες αλλα αν εχετε να προτείνετε και κάτι άλλο σας διάβαζω.
- Suzuki SX4 Scross
- Skoda Yeti
- Peugeot 2008
Το αυτοκίνητο που μόλις πούλησα ήταν ενα Peugeot 307 1,6 με 105,000 χλμ το οποίο δεν έβγαλε κάτι το εξωπραγματικό απο προβλήματα.
-
Χωρίς να ξέρω πολλά για την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων, τυγχάνει ένα Yeti 122ps (μοντέλο 2011) να το έχει συνάδελφος. Του έμεινε ξαφνικά πριν από ένα μήνα από αντλία νερού μέσα στην εθνική οδό, στην επαρχία. Μετά από ψάξιμο διαπίστωσε ότι πολλά Yeti παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα.
Στα συνεργεία που πήγε του έλεγαν διάφορα κόστη (από 350euro και πάνω).Τελικά κατέληξε στο συνεργείο του και κατάφερε και το πέρασε εγγύηση. Πλήρωσε μόνο τα εργατικά.
Το αναφέρω επειδή μου είπε ότι είναι συχνό πρόβλημα στα Yeti.
-
Πετρελαιοκίνητο σκέφτεσαι ή βενζίνη;
Προσωπικά το σουλούπι του yeti και του 2008 δε μου αρέσει,το ίδιο και το εσωτερικό τους αλλά αυτό είναι υποκειμενικό. Εκ των τριών λοιπόν που αναφέρεις θα πήγαινα μόνο στο sx4.
Το vitara,το Juke ή το Fiat 500x θα σε ενδιεφεραν; -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Πετρελαιοκίνητο σκέφτεσαι ή βενζίνη;
Προσωπικά το σουλούπι του yeti και του 2008 δε μου αρέσει,το ίδιο και το εσωτερικό τους αλλά αυτό είναι υποκειμενικό. Εκ των τριών λοιπόν που αναφέρεις θα πήγαινα μόνο στο sx4.
Το vitara,το Juke ή το Fiat 500x θα σε ενδιεφεραν;Θα συμφωνήσω με τον lleonidas και θα πορσθέσω και το Qashqai.
Βάζοντας πρώτα στην λίστα τα Vitara, Qashqai, και 500x, με την συγκεκριμένη σειρά -
Εγώ δεν θα έλεγα όχι και στο ASX ... με τα 6 χρόνια φουλ εγγύηση. Παίζει και αυτό το ρόλο του.
Και βλέπω ότι ξεκινά και από χαμηλά... 16870eurο.
-
Τον ανεβασατε σε άλλη κατηγορία κύριοι με τις προτάσεις σας. Αν και ο ίδιος κοιτάει και το Yeti.
Μια χαρά το SX4 όπως και το 2008.
Θα πρόσθετα απλα και το Καπτιιιιιρ 1,5d σαν καλή επιλογή. Ή το Juke με μόνο μειονέκτημα τους περιορισμένους του χώρους.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το 2008 θεωρείται ότι είναι στην κατηγορία κροσόβερ;
Από κοντά δεν μου έδωσε αυτή την εντύπωση. -
Είναι @Storm.
'Υπερυψωμένο' 208. Όπως το Captur για το Clio.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μάλλον μπερδεύτηκα με το 3008... Δεν θυμάμαι ποιο ακριβώς είδα...
-
Με 15-20000 χλμ το χρόνο δεν είναι κακή ιδέα το diesel. Απο τα 3 που λες μάλλον εύκολα θα διάλεγα το SX4 σε diesel αλλά έχει και άλλα ενδιαφέροντα αυτοκίνητα η κατηγορία όπως πχ, vitara, 500χ, juke, Qashqai κτλ. Προσωπικά θα έπαιρνα juke αλλά η εμφάνιση του δεν αρέσει σε όλους (ακόμα θυμάμαι την ατάκα του πατέρα μου 'δεν πιστευω να με εφέρες να δούμε αυτό?' ).
Οδήγησετα κιόλας αν μπορείς, το sx4 το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση αυτοκινήτου απλά δεν μου αρέσει εμφανισιακά... Βέβαια γούστα είναι αυτά... -
To Vitara είναι μια σκέψη.
Τα juke kai 500X τα απορρίπτω λόγω εμφάνισης.
Σήμερα θα παω να δω το Mitsubishi ASX για να εχω άποψη.
To QQ ανεβαίνει οικονομικά, ασε που οι μισοί το βριζουν και οι μισοί το λατρευουν. Αντε βγάλε άκρη.Πάντως μέχρι τώρα εχει προβαδισμα το 2008 μιας και η τιμη του (18,540 €) του 1,2 turbo με 110 αλογα.
Ο παραπανω κινητηρας σε συνδυασμό με το ελαφρυ αμαξωμα, μονο 1050 κιλά δειχνει να έχει καλες επιδόσεις.
Επίσης η προσφορα 4 χρονια δωρεάν service σε ανταλλακτικά και εργασία, συν 5 χρονια εγγυηση σε μηχανικά, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά μέρη κάνει την επιλογη, δελεαστική.Αναμονή για test drive τελος του μηνα
-
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... 16&page1=1
Για κοιτα εδω που τα εχει ολα μαζεμενα και μας λες ποιο σου ερχεται πιο κοντα στα γουστα σου.
Παντως απο το ASX θα προτιμουσα μακραν το Suzuki ... ειναι ξεπερασμενο σαν μοντελο και παει για αλλαγη ετσι κι αλλιως.
-
Κατά τη γνωμη μου, περιμενε λιγο για το renault kadjar, πολυ καλύτερη επιλογή απο τα 3, σε χρήματα περίπου στα ίδια με το QQ
-
Ο χρήστης design26 έγραψε:
Κατά τη γνωμη μου, περιμενε λιγο για το renault kadjar, πολυ καλύτερη επιλογή απο τα 3, σε χρήματα περίπου στα ίδια με το QQΠοιός ο λόγος να περιμένει το qashqai με τα σήματα της renault? Με παρόμοια τιμή σε τι πιστεύεις ειλικρινά ότι θα είναι ουσιαστικά καλύτερο?
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να βγάζετε νέα μοντέλα αλλάζοντας τη μάσκα και το τιμόνι -
Δεν ειναι το ιδιο αυτοκινητο σε καμμια περιπτωση.μοιαζει αρχικα αλλα δεν ειναι.ψαξε στα ξενα σαιτ και θα το δεις
-
Δεν τα λες και ιδια. Πατωμα και κινητηρες ιδιοι. Ε και?
Διαφερουν σε ολα τα αλλα.From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ακριβως!
-
Αλλο εσωτερικο και εξωτερικο βασικα θα εχουν απο εκει και περα μεχρι που οποιο εχει πιο ακριβα ανταλλακτικα θ αγοραζεις απο τον αλλον...
Αναζητηση αυτοκινήτου