-
Εγραψα 'απο την μια' και 'απο την αλλη' ωστε να δειξω οτι μπορει αυτα που γραφεις να ειναι ευχες, αλλα οταν τα εχουν πραγματοποιησει εταιρειες, χαμενες δεν εχουν βγει.
Προσωπικα προσπαθησα απιστευτα να μην πεσω σε vag. Κοιταξα ΟΤΙ υπηρχε στην κατηγορια αυτη εως τα 35χιλιαρικα. Περιμενα με ανυπομονησια το crv και το καινουριο tucson και τελικα ενιωσα 'προδωμενος' διοτι το tucson το φερνουν 'κουτσουρεμενο'σε θεμα εξοπλισμου σε σχεση με το εξωτερικο, ενω το crv το φερνουν με καπελο 3 χιλιαρικα σε σχεση με τα υπολοιπα ευρωπαικα κρατη (δεν με ενδιαφερει αν ειναι φοροι ή καπελο του εισαγωγεα, εγω ξερω τι τελικα θα χρειαστει να πληρωσω). Το Χ1 ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο σε καλη τιμη, αν σε καλυπτει. Καλη ποιοτητα κατασκευης, μαρκα εγγυηση για μεταπωλητικη αξια και, απο οτι λεγεται, καλο χρηματοδοτικο προγραμμα. -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Εγραψα 'απο την μια' και 'απο την αλλη' ωστε να δειξω οτι μπορει αυτα που γραφεις να ειναι ευχες, αλλα οταν τα εχουν πραγματοποιησει εταιρειες, χαμενες δεν εχουν βγει.
Προσωπικα προσπαθησα απιστευτα να μην πεσω σε vag. Κοιταξα ΟΤΙ υπηρχε στην κατηγορια αυτη εως τα 35χιλιαρικα. Περιμενα με ανυπομονησια το crv και το καινουριο tucson και τελικα ενιωσα 'προδωμενος' διοτι το tucson το φερνουν 'κουτσουρεμενο'σε θεμα εξοπλισμου σε σχεση με το εξωτερικο, ενω το crv το φερνουν με καπελο 3 χιλιαρικα σε σχεση με τα υπολοιπα ευρωπαικα κρατη (δεν με ενδιαφερει αν ειναι φοροι ή καπελο του εισαγωγεα, εγω ξερω τι τελικα θα χρειαστει να πληρωσω). Το Χ1 ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο σε καλη τιμη, αν σε καλυπτει. Καλη ποιοτητα κατασκευης, μαρκα εγγυηση για μεταπωλητικη αξια και, απο οτι λεγεται, καλο χρηματοδοτικο προγραμμα.To X1 με καλύπτει και πολύ μάλιστα αλλά είναι πολύ μεγαλύτερο long shot από το Tiguan για μένα με αυτά που θέλω να βάλω extra (δεν τα έχω και 'κασέρι' βλέπεις, αλλιώς θα μιλούσαμε σε άλλη βάση). Έχω δει και το CRV και ο λόγος που λέω όχι (τουλάχιστον για τώρα) είναι ακριβώς αυτό που είπες (εγώ ξέρω τι θα χρειαστεί να πληρώσω).
Θέλω το Tiguan στη τιμή του T Roc γίνεται Ρητορικό ασφαλώς. Θέλω χώρους, άνεση, κινητήρα, ποιότητα κλπ. όλο το πακέτο του Tig (δίχως να είμαι κολλημένος στη VAG) αλλά να μην μου τον 'πιάσουν'. Αλλιώς, καλό είναι και το Cactus, το Kadjar ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Θα μου μείνει και κάτι στην τσέπη...
-
αν μπορεις να περιμενεις, ισως να εχει ενδιαφερον να δεις το c5 aircross και το qashqai με τον καινουριο κινητηρα (θα εχουν τιμοκαταλαγο τελος του ετους απο οτι μου ειπαν με τις νεες τιμες). Την Χ1 με την προσφορα που την εχουν, ειτε την αγοραζεις ΑΚΡΙΒΩΣ οπως στην δινουν ειτε πας για αλλο αυτοκινητο. Δεν μπορεις να βαλεις απολυτως τιποτα πανω χωρις να εκτοξευθει η τιμη. Αν βολευεσαι με μικροτερους χωρους, τα suzuki μοιαζουν πολυ καλη επιλογη. Το kadjar δεν μου αρεσε, αλλα ειμαι προκατειλειμμενος μιας και ειχαμε πολυ κακη εμπειρια απο renault παλαιοτερα.
Αν δεν σε χαλαει να αγορασεις diesel, δες και το x-trail το οποιο εχει εξαιρετικους χωρους σε πολυ δελεαστικη τιμη. -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
αν μπορεις να περιμενεις, ισως να εχει ενδιαφερον να δεις το c5 aircross και το qashqai με τον καινουριο κινητηρα (θα εχουν τιμοκαταλαγο τελος του ετους απο οτι μου ειπαν με τις νεες τιμες). Την Χ1 με την προσφορα που την εχουν, ειτε την αγοραζεις ΑΚΡΙΒΩΣ οπως στην δινουν ειτε πας για αλλο αυτοκινητο. Δεν μπορεις να βαλεις απολυτως τιποτα πανω χωρις να εκτοξευθει η τιμη. Αν βολευεσαι με μικροτερους χωρους, τα suzuki μοιαζουν πολυ καλη επιλογη. Το kadjar δεν μου αρεσε, αλλα ειμαι προκατειλειμμενος μιας και ειχαμε πολυ κακη εμπειρια απο renault παλαιοτερα.
Αν δεν σε χαλαει να αγορασεις diesel, δες και το x-trail το οποιο εχει εξαιρετικους χωρους σε πολυ δελεαστικη τιμη.Diesel έχω της γυναίκας το Corsa το οποίο (να μην το ματιάσω) μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους. Αν είχε στόμα να μιλήσει θα έλεγε, ήμαρτον ξεκουράστε με λίγο Το Tig προορίζεται για 10-12χιλ. χλμ το χρόνο. Απλά θέλω αυτά να είναι απόλαυση
Με το Χ1 συμβαίνει ακριβώς αυτό που είπες, βγαίνω εκτός προϋπολογισμού ακόμα και με τη σημερινή προσφορά (θέλω να βάλω κι εγώ το κάτι παραπάνω extra). Τους αναγνωρίζω όμως την επιθετική πολιτική, έστω κι αν προέκυψε εξ ανάγκης. Ένα θα σου πω, γιατί πολλές φορές μια εταιρία δεν ξέρει από που και πως πουλάει. Βλέποντας την προσφορά, πρότεινα στην παιδίατρο του μπέμπη μας (η οποία το 'ψιλοφυσάει') να δει το X1 και ετοιμάζεται να πάει αντιπροσωπεία.
Ότι θα περιμένω είναι το μόνο σίγουρο (ακόμα και χρόνο αν χρειαστεί). Κι αν ζοριστώ, η μπίλια θα κάτσει στον highest bidder που λένε και στο χωριό...
-
αν το κοριτσι το 'φυσαει' ας μπει σε ενα μαγαζι μεσα να διαλεξει οτι θελει και τελος. Δεν χρειαζεται ουτε προσφορες ουτε τιποτα
Στο θεμα των extra παντως επειδη και εγω εβαλα, να ξερεις οτι τα vag ειναι ισως τα πιο ευελικτα σε αυτο το θεμα. Μπορεις να βαλεις πανω οτι τραβαει η ορεξη σου και να φτιαξεις αυτοκινητο οπως το θελεις (πληρωνοντας το αντιστοιχο τιμημα βεβαιως). Οι πιο πολλες αλλες εταιρειες σου δινουν διαφορα πακετα χωρις να εχεις τη δυνατοτητα customising. Αυτος ειναι ο 2ος λογος (ο 1ος ηταν η τιμη) που δεν ασχοληθηκα με το 3008
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
αν το κοριτσι το 'φυσαει' ας μπει σε ενα μαγαζι μεσα να διαλεξει οτι θελει και τελος. Δεν χρειαζεται ουτε προσφορες ουτε τιποταΣτο θεμα των extra παντως επειδη και εγω εβαλα, να ξερεις οτι τα vag ειναι ισως τα πιο ευελικτα σε αυτο το θεμα. Μπορεις να βαλεις πανω οτι τραβαει η ορεξη σου και να φτιαξεις αυτοκινητο οπως το θελεις (πληρωνοντας το αντιστοιχο τιμημα βεβαιως). Οι πιο πολλες αλλες εταιρειες σου δινουν διαφορα πακετα χωρις να εχεις τη δυνατοτητα customising. Αυτος ειναι ο 2ος λογος (ο 1ος ηταν η τιμη) που δεν ασχοληθηκα με το 3008
Σωστός για το 'φυσάει'
+1 για το extra, το έχω δει κι εγώ, δεν έχω ψάξει βέβαια και όλα τα site όλων των εταιριών, αλλά όντως είναι ευέλικτοι στα extra τους. Ιδανικά θέλω να βάλω R-Line μέσα έξω αλλά ξεφεύγει. Ενώ στο Golf αυτή τη στιγμή βάζω αυτά που θέλω και έχω και λίγα ρέστα Αλλά δεν έχω δοκιμάσει τους χώρους. Το δε T Roc δεν έχει R Line (στην Ελλάδα, φέρτε το ρε μπαγάσηδες) αλλά βάζω τα υπόλοιπα extra που μου αρέσουν. Γιατί όμως να 'καταπιώ' το νέο 'design' με σκληρά πλαστικά (τα βλέπει το Rocco μου και βάζει τα γέλια). Γι' αυτό περιμένω να δω τι θα παίξει με το Tig (ρύπους, τέλη κλπ.)
Για την ιστορία τι extra έβαλες ;
-
area view (παει μαζι με assisted parking), ηλεκτρικο πορτμπαγαζ (παει μαζι με keyless entry) και αναδιπλωμενους καθρεφτες. Νομιζω και κατι ακομα, αλλα τωρα το ξεχναω
-
και led basic (το 'ξερα οτι κατι ειχα ξεχασει )
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
area view (παει μαζι με assisted parking), ηλεκτρικο πορτμπαγαζ (παει μαζι με keyless entry) και αναδιπλωμενους καθρεφτες. Νομιζω και κατι ακομα, αλλα τωρα το ξεχναωκαι led basic (το 'ξερα οτι κατι ειχα ξεχασει )Μια χαρά Στα πόσα χιλιόμετρα είσαι τώρα αν επιτρέπεται και σε τι επίπεδο είσαι ικανοποιημένος. Ρωτάω γιατί αλλιώς μπορεί να υπολογίζεις κάτι και τελικά αλλιώς να σου βγαίνει
-
στο μηδεν
τα ξαναλεμε του χρονου για αυτες σου τις αποριες. Παραγγελια εχω δωσει
-
αν ειχα παραλαβει, θα ειχα και αδεια κυκλοφοριας με γραμμενους τους ρυπους και δεν θα ειχα αγχος για αυτο το πραγμα.
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
αν ειχα παραλαβει, θα ειχα και αδεια κυκλοφοριας με γραμμενους τους ρυπους και δεν θα ειχα αγχος για αυτο το πραγμα.Με το καλό. Σου εύχομαι να μην έχεις 'εκπλήξεις'
-
'εκπληξεις' με τα τελη κυκλοφοριας θα εχω και το ξερω. Απλα δεν ξερω ποσο μεγαλη θα ειναι. Απλα ελπιζω μην φτασουμε την 400αρα
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
'εκπληξεις' με τα τελη κυκλοφοριας θα εχω και το ξερω. Απλα δεν ξερω ποσο μεγαλη θα ειναι. Απλα ελπιζω μην φτασουμε την 400αραΣτο εύχομαι ειλικρινά.
Προσωπικά οτιδήποτε πάνω από 200 σε τέλη (μιλάω ACT EVO) θα είναι αποτυχία και θα με βάλει σε δεύτερες σκέψεις. Δεν θα φταίει η VW γι' αυτό βέβαια αλλά μοιραία θα κοιτάξω άλλες λύσεις.
-
Αδυνατω να πιστεψω οτι μια μεγαλη κ σοβαρη εταιρια δε ξερει ποσους ρυπους θα εχει δηλωμενο ενα αμαξι με τα νεα προτυπα....Το πονταρισμα μ θα πηγαινε στο οτι ξερει και δε το ανακοινωνει για προφανεις λογους...
Η οτι ψαχνει τροπους να τα περασει με τους παλιους ρυπους..στην ελλαδα εισαι.
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
200 τελη σημαινει οτι θα πρεπει να παιξει σε ρυπους
-
@ giannis3011 : Συμφωνώ και επαυξάνω.
@ dettol : Στα δικά μου αυτιά ακούγεται από επιφανειακό έως 'φτηνό' ως δικαιολογία. Κάνε πιο αναλυτικό το configuration και δώσε τη δυνατότητα να επιλέξει ο ίδιος τι ζάντα θέλει στο R Line (δηλαδή 18αρα και όχι 19αρα).
-
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Στο θεμα των extra παντως επειδη και εγω εβαλα, να ξερεις οτι τα vag ειναι ισως τα πιο ευελικτα σε αυτο το θεμα. Μπορεις να βαλεις πανω οτι τραβαει η ορεξη σου και να φτιαξεις αυτοκινητο οπως το θελεις (πληρωνοντας το αντιστοιχο τιμημα βεβαιως). Οι πιο πολλες αλλες εταιρειες σου δινουν διαφορα πακετα χωρις να εχεις τη δυνατοτητα customising. Αυτος ειναι ο 2ος λογος (ο 1ος ηταν η τιμη) που δεν ασχοληθηκα με το 3008BMW κορυφή στο customizing (ειδικά με το πρόγραμμα Individual), αρκεί να έχεις να πληρώνεις!!
Στο 3008 επίσης μπορείς να βάλει πολλά πράγματα και να κάνεις customizing. Οι πιο δυσκοίλιοι με σχεδόν μηδενική δυνατότητα customizing είναι οι Ιάπωνες.
-
Λοιπον μολις διαβασα κατι το οποιο συνδυασα και με κατι που μου ειχε πει στα πεταχτα πωλητης. Ο πωλητης ειχε πει οτι 'και φετος θα υπολογιστουν ρυποι οχι με WLTP αλλα με NEDC plus' και απο του χρονου το σεπτεμβριο θα μπει στην ελλαδα σε ισχυ το WLTP'.
Τωρα διαβαζω οτι το ιδιο πραγμα (NEDC 2.0 και οχι NEDC plus οπως το αποκαλεσε ο συγκεκριμενος πωλητης) θα ισχυσει και στο ΒελγιοΟταν ειχα ακουσει αυτην την κουβεντα του πωλητη δεν ειχα δωσει και πολυ σημασια, τωρα ομως αποκτα περισσοτερο βαρος. Επισης να προσθεσω οτι ο τιμοκαταλογος της seat δινει ρυπους 'κατα NEDC 2.0' με ημερομηνια εκδοσης 11/09/18
Μαλιστα αν κανετε αντιπαραθεση αυτων των ρυπων με αυτους που δειχνει ο τιμοκαταλογος της vw θα δειτε διαφορες, αλλα οχι τεραστιες (οτι ακριβως δηλαδη ελεγαν και οι πωλητες), τουλαχιστον στον 1.0 κινητηρα ο οποιος εχει μετρηθει.
Οποιος ομως (οπως εγω) ειναι στο οριο (137 με το παλιο συστημα και μαλιστα για τον κινητηρα 1.4, μιας και ο 1.5 δεν εχει μετρηθει) ρισκαρει περισσοτερο μιας και μια μικρη αυξηση (4 μοναδες) οδηγει σε αλλαγη κλιμακας και μια 100αρα ευρω στο κεφαλι. Στα χειροκινητα που υπαρχει περισσοτερο 'τρατο' ισως να μην υπαρχει αλλαγη σκαλιου.
Τελος να προσθεσω οτι μονη μετρηση κατα wltp του 1.5 κινητηρα (τουλαχιστον που εχω βρει εγω) ειναι στον skoda.de configurator που δινει τον 1.5 με dsg στα 163g/km (αουτς!) για το Karoq. Μαλλον αυτο ειναι το 'worst case scenario' και θελω να πιστευω οτι κατα NEDC θα ειναι (τουλαχιστον)
-
Το Καροq πάντως με τον ίδιο κινητήρα που θες στο Tiquan θα έχει co2 περίπου 153gr στην έκδοση style. Οπότε το Tiguan θα είναι λίγο παραπάνω υποθέτω. Πάντως και το Karoq είναι πολύ καλή επιλογή και θα σου στυχίσει κανα 2 χιλιάρικα λιγότερο από το Tiguan στον εξοπλισμό που θές. Κατά τα άλλα, είναι σχεδόν ίδια αυτοκίνητα. Πολύ μικρές λεπτομέρειες έχουν σαν διαφορά.
To 3008 από το site στη Φιλανδία, θα έχει γύρω στα 170γρ (1.6 βενζίνη)!!!
VW Tiguan 2016