Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βελτίωση κρατήματος mini cooper diesel 1,5
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. βελτίωση κρατήματος mini cooper diesel 1,5
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    7
    57
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eleytherios-anastasakis last edited by

      Μόλις αγόρασα ένα mini cooper diesel 1,5 αυτόματο (19/08/15), και το κράτημα του αυτοκινήτου στο φρενάρισμα αλλα και στην αλλαγή πορείας είναι ιδιαίτεραν απογοητευτικό. Μαλον φταίνε τα λάστιχα/ ζάντα που εφοδιάζεται το αυτοκινητο Hankok... 175/55 σε 15αρα ζάντα. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με αυτό, υπάρχει αντίστοιχη εμπειρία? Αν αλλάξω ζάντες και πάω στις 17αρες με 205/45 λάστιχο όπως στο αυτοκίνητο που ήταν στη δοκιμή των 4Τ θα λυθεί το πρόβλημα? Επίσης το αυτοκίνητο τρίζει απο την εταζέρα μάλον και το υποβραχιόνιο και απο κάπου αλλού. Ανάλογες εμπειρίες? Είμαι νέο μέλος στο forum οι πρώτες εντυπώσεις απο το σερβις της σφακιανάκης δεν είναι καλές και θέλω να δώ πως να το χειριστώ.
      ευχαριστώ εκ των προτέρων

      Λευτέρης Αναστασάκης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eleytherios-anastasakis last edited by

        Μόλις αγόρασα ένα mini cooper diesel 1,5 αυτόματο (19/08/15), και το κράτημα του αυτοκινήτου στο φρενάρισμα αλλα και στην αλλαγή πορείας είναι ιδιαίτεραν απογοητευτικό. Μαλον φταίνε τα λάστιχα/ ζάντα που εφοδιάζεται το αυτοκινητο Hankok... 175/55 σε 15αρα ζάντα. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με αυτό, υπάρχει αντίστοιχη εμπειρία? Αν αλλάξω ζάντες και πάω στις 17αρες με 205/45 λάστιχο όπως στο αυτοκίνητο που ήταν στη δοκιμή των 4Τ θα λυθεί το πρόβλημα? Επίσης το αυτοκίνητο τρίζει απο την εταζέρα μάλον και το υποβραχιόνιο και απο κάπου αλλού. Ανάλογες εμπειρίες? Είμαι νέο μέλος στο forum οι πρώτες εντυπώσεις απο το σερβις της σφακιανάκης δεν είναι καλές και θέλω να δώ πως να το χειριστώ.
        ευχαριστώ εκ των προτέρων

        Λευτέρης Αναστασάκης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eleytherios-anastasakis last edited by

          Μόλις αγόρασα ένα mini cooper diesel 1,5 αυτόματο (19/08/15), και το κράτημα του αυτοκινήτου στο φρενάρισμα αλλα και στην αλλαγή πορείας είναι ιδιαίτεραν απογοητευτικό. Μαλον φταίνε τα λάστιχα/ ζάντα που εφοδιάζεται το αυτοκινητο Hankok... 175/55 σε 15αρα ζάντα. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με αυτό, υπάρχει αντίστοιχη εμπειρία? Αν αλλάξω ζάντες και πάω στις 17αρες με 205/45 λάστιχο όπως στο αυτοκίνητο που ήταν στη δοκιμή των 4Τ θα λυθεί το πρόβλημα? Επίσης το αυτοκίνητο τρίζει απο την εταζέρα μάλον και το υποβραχιόνιο και απο κάπου αλλού. Ανάλογες εμπειρίες? Είμαι νέο μέλος στο forum οι πρώτες εντυπώσεις απο το σερβις της σφακιανάκης δεν είναι καλές και θέλω να δώ πως να το χειριστώ.
          ευχαριστώ εκ των προτέρων

          Λευτέρης Αναστασάκης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            To αμαξι εχει ελεγθει απο σωστο μηχανικο απο κατω για τζογους και φθορες? Στον σφακιανακη ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν κοιταξαν τιποτα. Μη κοιτας λαστιχα και ζαντες σαν πρωτο βημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eleytherios-anastasakis last edited by

              Ναι, και μου είπε οτι ο πίσω αριστερός τροχός φρενάρει περισσότερο ( το έβαλε στο φρενόμετρο). Πηγα στο Σφακιανάκη τους το είπα και θα το πάω για έλεγχο στισ 7.9.2015. Αντε να δούμε. Σε ευχαριστώ και νομίζω ότι έχεις δίκιο στην παρατήρηση σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kospapad last edited by

                Δεν ήταν υποχρεωτικό το ΚΤΕΟ για την μεταβίβαση;;;
                Εκεί θα το έβλεπαν λογικά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eleytherios-anastasakis last edited by

                  Χάθηκα, γιατί έμπλεξα.
                  Το αυτοκίνητο τρίζει σάν κονσερβοκούτι, το έχω πάει 15- 20 φορές στο Σφακιανάκη και η βελτίωση είναι ελάχιστη.
                  Τελικά ήταν ελαττωματικός ο εγκέφαλος που ελέγχει τα φρένα, τον άλλαξαν εκαναν πολλες εξαερώσεις στα φρένα, το πρόβλημα μειώθηκε αλλα συνεχίζει να υπάρχει στο απότομο φρενάρισμα και υπάρχει αστάθεια. Στο σφακιανάκη λένε ότι έτσι είναι όλα τα μίνι. Το αυτοκίνητο έμεινε στο σερβις 45 μέρες. Έχω ακούσει τα απίστευτα. Την πρώτη φορά που το πήγα μου είπαν οτι το αυτοκίνητο είναι σφικτό και για αυτό τρίζει (Κος Αποστολόπουλος) και ο ίδιος γνωμάτευσε οτι τα φρένα είναι εντάξυ. Μετά, με πολύ υπομονή και επιμονή και άπειρες ώρες χαμένες, βρήκαν ότι ο εγκέφαλος των φρένων είχε πρόβλημα και μου τον άλλαξαν. Έχω γλιτώσει απο θαύμα τρείς φορές σε φρενάρισμα. Ζήτησα αντικατάσταση του αυτοκινήτου αλλά τώρα ο κ Κατσιέρης δ/ντης πωλήσεων εδώ και μία εβδομάδα δεν μπορεί να μιλήσει με τον κ Δήμα δντη του service για να του πει τί συμβαίνει και έτσι δεν δεν έχω απάντηση. Κοινώς με γράφουν. Εχει και κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία. Πώς το χειρίζεσαι όταν δεν αναγνωρίζουν το πρόβλημα και πάνε να σε βγάλουν τρελό.Μίλησα με δικηγορο και ετοιμάζω εξώδικο. Παρεπιμτόντος, οδήγησαν και άλλο μινι, αυτοκίνητο αντικαταστασης και είχε το ίδιο πρόβλημα ΙΡΗ 5154.
                  Θα μου ήταν πολύ χρήσιμη παρόμοια εμπειρία και ο τρόπος χειρισμού.
                  ΛΑ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kospapad last edited by

                    Λέγοντας ότι είχε το ίδιο πρόβλημα , εννοείς την ανισοκατανομή στα φρένα;;
                    Μήπως έχει πρόβλημα το ESP;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr