-
Μόλις αγόρασα ένα mini cooper diesel 1,5 αυτόματο (19/08/15), και το κράτημα του αυτοκινήτου στο φρενάρισμα αλλα και στην αλλαγή πορείας είναι ιδιαίτεραν απογοητευτικό. Μαλον φταίνε τα λάστιχα/ ζάντα που εφοδιάζεται το αυτοκινητο Hankok... 175/55 σε 15αρα ζάντα. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με αυτό, υπάρχει αντίστοιχη εμπειρία? Αν αλλάξω ζάντες και πάω στις 17αρες με 205/45 λάστιχο όπως στο αυτοκίνητο που ήταν στη δοκιμή των 4Τ θα λυθεί το πρόβλημα? Επίσης το αυτοκίνητο τρίζει απο την εταζέρα μάλον και το υποβραχιόνιο και απο κάπου αλλού. Ανάλογες εμπειρίες? Είμαι νέο μέλος στο forum οι πρώτες εντυπώσεις απο το σερβις της σφακιανάκης δεν είναι καλές και θέλω να δώ πως να το χειριστώ.
ευχαριστώ εκ των προτέρωνΛευτέρης Αναστασάκης
-
Μόλις αγόρασα ένα mini cooper diesel 1,5 αυτόματο (19/08/15), και το κράτημα του αυτοκινήτου στο φρενάρισμα αλλα και στην αλλαγή πορείας είναι ιδιαίτεραν απογοητευτικό. Μαλον φταίνε τα λάστιχα/ ζάντα που εφοδιάζεται το αυτοκινητο Hankok... 175/55 σε 15αρα ζάντα. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με αυτό, υπάρχει αντίστοιχη εμπειρία? Αν αλλάξω ζάντες και πάω στις 17αρες με 205/45 λάστιχο όπως στο αυτοκίνητο που ήταν στη δοκιμή των 4Τ θα λυθεί το πρόβλημα? Επίσης το αυτοκίνητο τρίζει απο την εταζέρα μάλον και το υποβραχιόνιο και απο κάπου αλλού. Ανάλογες εμπειρίες? Είμαι νέο μέλος στο forum οι πρώτες εντυπώσεις απο το σερβις της σφακιανάκης δεν είναι καλές και θέλω να δώ πως να το χειριστώ.
ευχαριστώ εκ των προτέρωνΛευτέρης Αναστασάκης
-
Μόλις αγόρασα ένα mini cooper diesel 1,5 αυτόματο (19/08/15), και το κράτημα του αυτοκινήτου στο φρενάρισμα αλλα και στην αλλαγή πορείας είναι ιδιαίτεραν απογοητευτικό. Μαλον φταίνε τα λάστιχα/ ζάντα που εφοδιάζεται το αυτοκινητο Hankok... 175/55 σε 15αρα ζάντα. Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με αυτό, υπάρχει αντίστοιχη εμπειρία? Αν αλλάξω ζάντες και πάω στις 17αρες με 205/45 λάστιχο όπως στο αυτοκίνητο που ήταν στη δοκιμή των 4Τ θα λυθεί το πρόβλημα? Επίσης το αυτοκίνητο τρίζει απο την εταζέρα μάλον και το υποβραχιόνιο και απο κάπου αλλού. Ανάλογες εμπειρίες? Είμαι νέο μέλος στο forum οι πρώτες εντυπώσεις απο το σερβις της σφακιανάκης δεν είναι καλές και θέλω να δώ πως να το χειριστώ.
ευχαριστώ εκ των προτέρωνΛευτέρης Αναστασάκης
-
To αμαξι εχει ελεγθει απο σωστο μηχανικο απο κατω για τζογους και φθορες? Στον σφακιανακη ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν κοιταξαν τιποτα. Μη κοιτας λαστιχα και ζαντες σαν πρωτο βημα.
-
Ναι, και μου είπε οτι ο πίσω αριστερός τροχός φρενάρει περισσότερο ( το έβαλε στο φρενόμετρο). Πηγα στο Σφακιανάκη τους το είπα και θα το πάω για έλεγχο στισ 7.9.2015. Αντε να δούμε. Σε ευχαριστώ και νομίζω ότι έχεις δίκιο στην παρατήρηση σου.
-
Δεν ήταν υποχρεωτικό το ΚΤΕΟ για την μεταβίβαση;;;
Εκεί θα το έβλεπαν λογικά -
Χάθηκα, γιατί έμπλεξα.
Το αυτοκίνητο τρίζει σάν κονσερβοκούτι, το έχω πάει 15- 20 φορές στο Σφακιανάκη και η βελτίωση είναι ελάχιστη.
Τελικά ήταν ελαττωματικός ο εγκέφαλος που ελέγχει τα φρένα, τον άλλαξαν εκαναν πολλες εξαερώσεις στα φρένα, το πρόβλημα μειώθηκε αλλα συνεχίζει να υπάρχει στο απότομο φρενάρισμα και υπάρχει αστάθεια. Στο σφακιανάκη λένε ότι έτσι είναι όλα τα μίνι. Το αυτοκίνητο έμεινε στο σερβις 45 μέρες. Έχω ακούσει τα απίστευτα. Την πρώτη φορά που το πήγα μου είπαν οτι το αυτοκίνητο είναι σφικτό και για αυτό τρίζει (Κος Αποστολόπουλος) και ο ίδιος γνωμάτευσε οτι τα φρένα είναι εντάξυ. Μετά, με πολύ υπομονή και επιμονή και άπειρες ώρες χαμένες, βρήκαν ότι ο εγκέφαλος των φρένων είχε πρόβλημα και μου τον άλλαξαν. Έχω γλιτώσει απο θαύμα τρείς φορές σε φρενάρισμα. Ζήτησα αντικατάσταση του αυτοκινήτου αλλά τώρα ο κ Κατσιέρης δ/ντης πωλήσεων εδώ και μία εβδομάδα δεν μπορεί να μιλήσει με τον κ Δήμα δντη του service για να του πει τί συμβαίνει και έτσι δεν δεν έχω απάντηση. Κοινώς με γράφουν. Εχει και κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία. Πώς το χειρίζεσαι όταν δεν αναγνωρίζουν το πρόβλημα και πάνε να σε βγάλουν τρελό.Μίλησα με δικηγορο και ετοιμάζω εξώδικο. Παρεπιμτόντος, οδήγησαν και άλλο μινι, αυτοκίνητο αντικαταστασης και είχε το ίδιο πρόβλημα ΙΡΗ 5154.
Θα μου ήταν πολύ χρήσιμη παρόμοια εμπειρία και ο τρόπος χειρισμού.
ΛΑ -
Λέγοντας ότι είχε το ίδιο πρόβλημα , εννοείς την ανισοκατανομή στα φρένα;;
Μήπως έχει πρόβλημα το ESP;;
βελτίωση κρατήματος mini cooper diesel 1,5