Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με αυτόματο αυτοκίνητο σε ανηφόρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με αυτόματο αυτοκίνητο σε ανηφόρα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    26
    1285
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasil last edited by

      Φίλος έχει ένα honda civic με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο το έχει πολύ προσεγμένο και κάνει κανονικά τα σέρβις του. Λοιπόν, σε μια ανηφόρα με μεγάλη κλίση, δεν μπορούσε να ανέβει!!! Έτσι όπως ήταν ο δρόμος, δεν άφηνε περιθώρια να αναπτύξει ταχύτητα πριν την ανηφόρα ώστε να την ανέβει και έτσι ξεκινώντας σχεδόν με πολύ χαμηλή ταχύτητα να πάρει την ανηφόρα έφτανε ως ένα σημείο και σταματούσε. Και τελικά αναγκαστήκαμε και κάναμε οπισθοχώρηση και αναστροφή καθώς ήταν αδύνατο να την ανέβει. 4-5 φορές προσπάθησε, τίποτα...
      Δε γνωρίζω καθόλου από αυτόματα κιβώτια, ωστόσο και του ιδίου του έκανε μεγάλη εντύπωση καθώς είναι η 1η φορά που του το παρουσίασε. Τι μπορεί να φταίει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • V
        vasil last edited by

        Φίλος έχει ένα honda civic με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο το έχει πολύ προσεγμένο και κάνει κανονικά τα σέρβις του. Λοιπόν, σε μια ανηφόρα με μεγάλη κλίση, δεν μπορούσε να ανέβει!!! Έτσι όπως ήταν ο δρόμος, δεν άφηνε περιθώρια να αναπτύξει ταχύτητα πριν την ανηφόρα ώστε να την ανέβει και έτσι ξεκινώντας σχεδόν με πολύ χαμηλή ταχύτητα να πάρει την ανηφόρα έφτανε ως ένα σημείο και σταματούσε. Και τελικά αναγκαστήκαμε και κάναμε οπισθοχώρηση και αναστροφή καθώς ήταν αδύνατο να την ανέβει. 4-5 φορές προσπάθησε, τίποτα...
        Δε γνωρίζω καθόλου από αυτόματα κιβώτια, ωστόσο και του ιδίου του έκανε μεγάλη εντύπωση καθώς είναι η 1η φορά που του το παρουσίασε. Τι μπορεί να φταίει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil last edited by

          Φίλος έχει ένα honda civic με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο το έχει πολύ προσεγμένο και κάνει κανονικά τα σέρβις του. Λοιπόν, σε μια ανηφόρα με μεγάλη κλίση, δεν μπορούσε να ανέβει!!! Έτσι όπως ήταν ο δρόμος, δεν άφηνε περιθώρια να αναπτύξει ταχύτητα πριν την ανηφόρα ώστε να την ανέβει και έτσι ξεκινώντας σχεδόν με πολύ χαμηλή ταχύτητα να πάρει την ανηφόρα έφτανε ως ένα σημείο και σταματούσε. Και τελικά αναγκαστήκαμε και κάναμε οπισθοχώρηση και αναστροφή καθώς ήταν αδύνατο να την ανέβει. 4-5 φορές προσπάθησε, τίποτα...
          Δε γνωρίζω καθόλου από αυτόματα κιβώτια, ωστόσο και του ιδίου του έκανε μεγάλη εντύπωση καθώς είναι η 1η φορά που του το παρουσίασε. Τι μπορεί να φταίει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • I
            ilias-a last edited by

            η μηχανη ανεβαζε στροφες και δεν ανεβαινε ή η μηχανη δεν μπορουσε να ανεβασει στροφες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vasil last edited by

              Αν και δεν πρόσεξα το στροφόμετρο, νoμίζω πως ναι... γιατί ακουγόταν κάπως και ο σχετικός θόρυβος. Αλλά δεν ανέβαινε με τίποτα. Τι μπορεί να φταίει σε κάθε περίπτωση που αναφέρεις;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vasil last edited by

                Αλλά αν ανέβαζε στροφές, πως δεν ανέβαινε την ανηφόρα; Περίεργο δεν είναι; Μπορεί και να μην ανέβαζε. Πάντως δεν του έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο. Θα το πάει στην αντιπροσωπεία να το κοιτάξουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  4άρι αυτόματο έχει? Αν είναι μεγάλη ανηφόρα ίσως και να είναι νορμάλ. Το 207 με τα 120 άλογα και 4άρι αυτόματο, το έχω δει να ζορίζεται σε όχι τραγικές ανηφόρες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    δεν εχει την σωστη ποσοτητα λαδιου το σαζμαν, θελει δισκακια το σαζμαν, αυτα αν ανεβαζε στροφες ο κινητηρας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasil last edited by

                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                      4άρι αυτόματο έχει? Αν είναι μεγάλη ανηφόρα ίσως και να είναι νορμάλ. Το 207 με τα 120 άλογα και 4άρι αυτόματο, το έχω δει να ζορίζεται σε όχι τραγικές ανηφόρες.

                      5άρι αυτόματο έχει. Ναι ήταν μεγάλη η ανηφόρα (τραγική θα έλεγα) και τα δρομάκια εκεί στενά, οπότε δε μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα εκ των προτέρων. Ναι ε; Και ο ίδιος μου είπε πως δε πιστεύει πως έχει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο, ωστόσο δεν του έχει ξανατύχει ποτέ. Και δηλαδή και σένα δεν έχει κάποιο πρόβλημα ε; Ε μα καλά αυτοί στο εξωτερικό που τα κατασκευάζουν δεν έχουν ανηφόρες απότομες;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasil last edited by

                        Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                        δεν εχει την σωστη ποσοτητα λαδιου το σαζμαν, θελει δισκακια το σαζμαν, αυτα αν ανεβαζε στροφες ο κινητηρας.

                        Α λες πως έχει θέμα το σασμάν στη περίπτωση αυτή;
                        Θα δούμε, περνάει ούτως ή άλλως σέρβις εντός των ημερών, οπότε θα ξαναγράψω να σας πω τι τον είπαν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasil last edited by

                          Πήγε για σέρβις το αμάξι και απ' ότι του είπαν στην αντιπροσωπεία, το πρόβλημα οφείλεται στο ότι θέλει αλλαγή η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Δεν εχει καμια σχεση αυτο που του ειπαν με το προβλημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasil last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              Δεν εχει καμια σχεση αυτο που του ειπαν με το προβλημα.

                              Ναι ε;; Πάντως ακόμα δεν το πήρε το αμάξι, θα το κοιτάξουν εμπεριστατωμένα. Όμως μια 1η εκτίμηση ήταν αυτή...
                              Πάντως όντως ήθελε αλλαγή η μπαταρία, την έχει κάπου 7 χρόνια (δηλαδή δεν την άλλαξε ποτέ) και απ' ότι μ' είπε τελευταία του έκαιγε και παραπάνω βενζίνη. Τι μπορεί να φταίει πιστεύεις; Έχεις καμιά γνώμη;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                το ηλεκρικο civic ειναι?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sbr last edited by

                                  μαλλον για να γραφει για ηλεκτροκινητηρα. γιατι να μην εχει σχεση; το αμαξι χανει σε αποδοση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasil last edited by

                                    Ναι το υβριδικό είναι. Δηλαδή έχει και βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα. Μάλιστα όταν σταματάει πχ. σε φανάρι σβήνει ο βενζινοκινητήρας για οικονομία καυσίμου. Τώρα με το πως λειτουργεί πρακτικά όταν έχει να ανέβει μια ανηφόρα, δε γνωρίζω. Αν δηλαδή χάνει σε απόδοση λόγω μειωμένης δυναμικότητας της μπαταρίας του ηλεκτροκινητήρα... Λογικό όμως μου ακούγεται να χάνει σε απόδοση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο χρήστης vasil έγραψε:
                                      Ναι το υβριδικό είναι. Δηλαδή έχει και βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα. Μάλιστα όταν σταματάει πχ. σε φανάρι σβήνει ο βενζινοκινητήρας για οικονομία καυσίμου. Τώρα με το πως λειτουργεί πρακτικά όταν έχει να ανέβει μια ανηφόρα, δε γνωρίζω. Αν δηλαδή χάνει σε απόδοση λόγω μειωμένης δυναμικότητας της μπαταρίας του ηλεκτροκινητήρα... Λογικό όμως μου ακούγεται να χάνει σε απόδοση.

                                      πρακτικα και στα γρηγορα, το συστημα που εχει επιλεξει η honda ειναι να φοραει εναν ηλετροκινητηρα ο οποιος βοηθαει τον βενζινοκνητηρα οταν αυτος χρειαζεται μεγαλυτερη δυναμη, με αυτο τον τροπο εχει βαλει εναν μικρο σε κυβικα και ιπποδυναμη βενζινοκινητηρα ο οποιος εκπεμπει λιγοτερο co2 και εχει μικροτερη καταναλωση, σε αυτη τη περιπωση ο ηλεκροκινητηρας δε λειτουργει ποτε αυτονομα μονος του αλλα παντα σε συνδυασμο με το βενζινοκινητηρα.
                                      αυτη τη λεπτομερεια επρεπε να τη δωσεις απο την αρχη γιατι αλλαζει ολα τα δεδομενα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasil last edited by

                                        Α μάλιστα, κατανοητό. Κι εγώ δε γνώριζα πως ακριβώς λειτουργεί. Αυτός μου είπε για ηλεκτροκινητήρα κλπ. Και να φανταστείς παρότι το έχει χρόνια το αυτοκίνητο, δε γνώριζε ούτε ο ίδιος ότι έχει μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας και αλλάζει.
                                        Άρα από αυτά που γράφεις, μια μειωμένη σε απόδοση μπαταρία ηλεκτροκινητήρα συνεπάγεται και μειωμένη συνολική απόδοση, άρα λογικό να έφταιγε αυτό που δεν μπορούσε να ανέβει την ανηφόρα, σωστά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          κοιτα, λεπτομερειες στον τροπο λειτουργειας του δεν ξερω, νομιζω ή καλυτερα πιστευω οτι και μονο με τον βενζινοκινητηρα δεν θα επρεπε να εχει τετοια θεματα σε ανηφορες κτλ, μου φαινετε λιγο παραξενο, ναι το να ειχε μειωμενη αποδοση αλλα αλλο το να μη μπορει να την ανεβει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasil last edited by

                                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                            κοιτα, λεπτομερειες στον τροπο λειτουργειας του δεν ξερω, νομιζω ή καλυτερα πιστευω οτι και μονο με τον βενζινοκινητηρα δεν θα επρεπε να εχει τετοια θεματα σε ανηφορες κτλ, μου φαινετε λιγο παραξενο, ναι το να ειχε μειωμενη αποδοση αλλα αλλο το να μη μπορει να την ανεβει.

                                            Χμμ... θα φανεί. Ίσως να είναι και κάτι άλλο. Το άφησε για σέρβις και για να το κοιτάξουν και αυτό το θέμα. Όταν μάθω νεότερα θα ξαναγράψω.
                                            Πάντως ωραίο αυτό το σύστημα που όταν σταματάς αυτόματα σβήνει ο βενζινοκινητήρας. Για μια πόλη με ιδιαίτερη κίνηση είναι εξαιρετικό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr