Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρατηρήσεις ΚΤΕΟ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παρατηρήσεις ΚΤΕΟ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    8
    299
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasil last edited by

      Καλησπέρα! Πέρασα κτεο χθες και μου έγιναν οι εξής παρατηρήσεις:

      1. Δ 12201 Σύστημα μετάδοσης κίνησης: απώλεια λιπαντικού, μη συνεχής διαρροή
      2. Δ 12101 Κινητήρας: απώλεια λαδιού, μη συνεχής διαρροή
      3. Δ 5601.1 Πλευρική σύγκλιση-απόκλιση του διευθυντήριου άξονα: Μεταξύ 3m/km και 10m/km

      Πέρασε κανονικά τον έλεγχο, αλλά μου είπαν καλό είναι να τα δω.
      Μπορείτε να μου εξηγήσετε αν γνωρίζετε τι είναι τα παραπάνω και τι ακριβώς φταίει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasil last edited by

        Καλησπέρα! Πέρασα κτεο χθες και μου έγιναν οι εξής παρατηρήσεις:

        1. Δ 12201 Σύστημα μετάδοσης κίνησης: απώλεια λιπαντικού, μη συνεχής διαρροή
        2. Δ 12101 Κινητήρας: απώλεια λαδιού, μη συνεχής διαρροή
        3. Δ 5601.1 Πλευρική σύγκλιση-απόκλιση του διευθυντήριου άξονα: Μεταξύ 3m/km και 10m/km

        Πέρασε κανονικά τον έλεγχο, αλλά μου είπαν καλό είναι να τα δω.
        Μπορείτε να μου εξηγήσετε αν γνωρίζετε τι είναι τα παραπάνω και τι ακριβώς φταίει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil last edited by

          Καλησπέρα! Πέρασα κτεο χθες και μου έγιναν οι εξής παρατηρήσεις:

          1. Δ 12201 Σύστημα μετάδοσης κίνησης: απώλεια λιπαντικού, μη συνεχής διαρροή
          2. Δ 12101 Κινητήρας: απώλεια λαδιού, μη συνεχής διαρροή
          3. Δ 5601.1 Πλευρική σύγκλιση-απόκλιση του διευθυντήριου άξονα: Μεταξύ 3m/km και 10m/km

          Πέρασε κανονικά τον έλεγχο, αλλά μου είπαν καλό είναι να τα δω.
          Μπορείτε να μου εξηγήσετε αν γνωρίζετε τι είναι τα παραπάνω και τι ακριβώς φταίει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            για τα πρωτα 2 ελεγξε τις ταπες μηπως χρειαζονται σφιξιμο-αντικατασταση-αν χανει το καρτερ περιμετρικα
            το 3 οι τροχοι συγκλινουν μεταξυ τους δεν γραφει με ακριβεια ποσο λιγο ποιο πανω;
            αν το νουμερο οπως γραφεις ειναι υπερβολικα θετικο θα δεις τα λαστιχα να εχουν περισσοτερη φθορα απο την εξωτερικη πλευρα, με ευθυγραμμιση διορθωνεται

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasil last edited by

              Έτσι ακριβώς το γράφει 'Μεταξύ 3m/km και 10m/km'...
              Δευτερεύουσες παρατηρήσεις πάντως και οι τρεις. Ευχαριστώ πολύ r200 !

              Α και κάτι μου είπαν ότι μυρίζει και έχει θέμα με τα καυσαέρια. Και πέρσι το ίδιο θέμα πρέπει να είχε (στον έλεγχο για την κάρτα καυσαερίων) και άλλαξα αισθητήρα λ και επιλύθηκε το πρόβλημα. Τώρα τι σκαλίζουν πάλι;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iroc last edited by

                και εγς στο γκολφ μου ειχα μπροστα αποκλιση 7,3 και μετα απο ευθυγραμιση την πηγαο στο 3,4 γενικος φτιαχνει με ευθυγραμιση αλλα ειναι και τι ζητας εσυ...καθος η αποκλιση δινει καλυτερο τιμονι.

                τα αλλα 2 θα σου ελεγα να κοιταξεις φλαντζες ,ταπες και την φυσουνα του δεικτη λαδιου...αν ειναι καποιας χρονολογιας λογικο ειναι με τον καιρο να εχουν ξεραθει,σπασει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vasil last edited by

                  To είχε δει μηχανικός πριν κάποιο καιρό και κάτι μου είχε πει πως πετούσε από κάπου λάδια, αλλά το έκανε επιτόπου τότε. Τον ρώτησα για αυτά που μου γράψανε στο ΚΤΕΟ και είπε πως δεν είναι τίποτα και δεν χρειάζεται κάτι (προφανώς γιατί το έκανε φαντάζομαι...). Εκτός αν χάνει και από αλλου... ξέρω γω;

                  Όσο για την ευθυγράμμιση εγώ δεν έχω θέμα. Και πριν χρόνια μου είχαν γράψει κάτι ανάλογο απ' ότι θυμήθηκα και δεν είχα κάνει κάτι. Άρα θα το αφήσω λογικά έτσι... Δεν νομίζω πως είναι και μεγάλη η διαφορά άλλωστε.
                  Πληροφοριακά όμως, τι εννοείς καλύτερο τιμόνι; Από ποια άποψη και γιατί;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iroc last edited by

                    διαβασε αυτα που λεει αυτο το αρθρο θα σε διαφωτισουν για τα περι αποκλισης κλπ http://iceal.wikidot.com/sistima-diefthinsis

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasil last edited by

                      Ο χρήστης iROC έγραψε:
                      διαβασε αυτα που λεει αυτο το αρθρο θα σε διαφωτισουν για τα περι αποκλισης κλπ http://iceal.wikidot.com/sistima-diefthinsis

                      Ευχαριστώ πολύ!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr