-
Καλησπέρα! Πέρασα κτεο χθες και μου έγιναν οι εξής παρατηρήσεις:
- Δ 12201 Σύστημα μετάδοσης κίνησης: απώλεια λιπαντικού, μη συνεχής διαρροή
- Δ 12101 Κινητήρας: απώλεια λαδιού, μη συνεχής διαρροή
- Δ 5601.1 Πλευρική σύγκλιση-απόκλιση του διευθυντήριου άξονα: Μεταξύ 3m/km και 10m/km
Πέρασε κανονικά τον έλεγχο, αλλά μου είπαν καλό είναι να τα δω.
Μπορείτε να μου εξηγήσετε αν γνωρίζετε τι είναι τα παραπάνω και τι ακριβώς φταίει; -
Καλησπέρα! Πέρασα κτεο χθες και μου έγιναν οι εξής παρατηρήσεις:
- Δ 12201 Σύστημα μετάδοσης κίνησης: απώλεια λιπαντικού, μη συνεχής διαρροή
- Δ 12101 Κινητήρας: απώλεια λαδιού, μη συνεχής διαρροή
- Δ 5601.1 Πλευρική σύγκλιση-απόκλιση του διευθυντήριου άξονα: Μεταξύ 3m/km και 10m/km
Πέρασε κανονικά τον έλεγχο, αλλά μου είπαν καλό είναι να τα δω.
Μπορείτε να μου εξηγήσετε αν γνωρίζετε τι είναι τα παραπάνω και τι ακριβώς φταίει; -
Καλησπέρα! Πέρασα κτεο χθες και μου έγιναν οι εξής παρατηρήσεις:
- Δ 12201 Σύστημα μετάδοσης κίνησης: απώλεια λιπαντικού, μη συνεχής διαρροή
- Δ 12101 Κινητήρας: απώλεια λαδιού, μη συνεχής διαρροή
- Δ 5601.1 Πλευρική σύγκλιση-απόκλιση του διευθυντήριου άξονα: Μεταξύ 3m/km και 10m/km
Πέρασε κανονικά τον έλεγχο, αλλά μου είπαν καλό είναι να τα δω.
Μπορείτε να μου εξηγήσετε αν γνωρίζετε τι είναι τα παραπάνω και τι ακριβώς φταίει; -
για τα πρωτα 2 ελεγξε τις ταπες μηπως χρειαζονται σφιξιμο-αντικατασταση-αν χανει το καρτερ περιμετρικα
το 3 οι τροχοι συγκλινουν μεταξυ τους δεν γραφει με ακριβεια ποσο λιγο ποιο πανω;
αν το νουμερο οπως γραφεις ειναι υπερβολικα θετικο θα δεις τα λαστιχα να εχουν περισσοτερη φθορα απο την εξωτερικη πλευρα, με ευθυγραμμιση διορθωνεται -
Έτσι ακριβώς το γράφει 'Μεταξύ 3m/km και 10m/km'...
Δευτερεύουσες παρατηρήσεις πάντως και οι τρεις. Ευχαριστώ πολύ r200 !Α και κάτι μου είπαν ότι μυρίζει και έχει θέμα με τα καυσαέρια. Και πέρσι το ίδιο θέμα πρέπει να είχε (στον έλεγχο για την κάρτα καυσαερίων) και άλλαξα αισθητήρα λ και επιλύθηκε το πρόβλημα. Τώρα τι σκαλίζουν πάλι;;
-
και εγς στο γκολφ μου ειχα μπροστα αποκλιση 7,3 και μετα απο ευθυγραμιση την πηγαο στο 3,4 γενικος φτιαχνει με ευθυγραμιση αλλα ειναι και τι ζητας εσυ...καθος η αποκλιση δινει καλυτερο τιμονι.
τα αλλα 2 θα σου ελεγα να κοιταξεις φλαντζες ,ταπες και την φυσουνα του δεικτη λαδιου...αν ειναι καποιας χρονολογιας λογικο ειναι με τον καιρο να εχουν ξεραθει,σπασει.
-
To είχε δει μηχανικός πριν κάποιο καιρό και κάτι μου είχε πει πως πετούσε από κάπου λάδια, αλλά το έκανε επιτόπου τότε. Τον ρώτησα για αυτά που μου γράψανε στο ΚΤΕΟ και είπε πως δεν είναι τίποτα και δεν χρειάζεται κάτι (προφανώς γιατί το έκανε φαντάζομαι...). Εκτός αν χάνει και από αλλου... ξέρω γω;
Όσο για την ευθυγράμμιση εγώ δεν έχω θέμα. Και πριν χρόνια μου είχαν γράψει κάτι ανάλογο απ' ότι θυμήθηκα και δεν είχα κάνει κάτι. Άρα θα το αφήσω λογικά έτσι... Δεν νομίζω πως είναι και μεγάλη η διαφορά άλλωστε.
Πληροφοριακά όμως, τι εννοείς καλύτερο τιμόνι; Από ποια άποψη και γιατί; -
διαβασε αυτα που λεει αυτο το αρθρο θα σε διαφωτισουν για τα περι αποκλισης κλπ http://iceal.wikidot.com/sistima-diefthinsis
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
διαβασε αυτα που λεει αυτο το αρθρο θα σε διαφωτισουν για τα περι αποκλισης κλπ http://iceal.wikidot.com/sistima-diefthinsisΕυχαριστώ πολύ!!!
Παρατηρήσεις ΚΤΕΟ