-
Αμα μπορουσα να κανω διαγνωση σε τετοια πραγματα ετσι, θα ειχε γεμισει το pm μου απο προτασεις για δουλεια.
Μπορει να εινα λ, μπορει κατι αλλο.
Πες αλλα συμπτωματα και λογικα κατι θα πουν και οι υπολοιποι. -
πιεση και ροη βενζινης, μετρητης αερα, egr?
απο εκει θα ξεκιναγα. -
Ηλία και εγώ του λέω να τσεκάρει πρώτα την τρόμπα βενζίνης, διότι ανέφερε συχνότερες διακοπές όταν το ρεζερβουαρ είναι κάτω από τη μέση. Ειδικά αν αδειάσει τελείως και γεμίσει μετα, τα κοψίματα είναι εγγυημένα. Αλλά έχει τσεκάρει το φίλτρο και δεν είναι από εκεί (άλλαξε φίλτρο και του τα έκανε μετά από 50 χιλιόμετρα).
Από την αλλη βέβαια δεν μπορώ να φανταστώ η διαφορά υδροστατικής πίεσης λόγω χαμηλής στάθμης να είναι τόσο σημαντικός παράγοντας για την απόδοση της τρόμπας. Λέω βλακείες? Μηχανικός δεν είμαι!
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
πιεση και ροη βενζινης, μετρητης αερα, egr?
απο εκει θα ξεκιναγα.για χαρη της συζητησης, εφοσον με τερμα γκαζι (περισσοτερες απαιτησεις για βενζινη) παει μια χαρα γιατι να κοιταξει κατι τετοιο, ειδικα για αρχη?
-
γιατι στο μεγιστο φορτιο ειναι οι μεγαλυτερες απαιτησεις σε χρονο ψεκασμου και οχι στις πολλες στροφες
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
γιατι στο μεγιστο φορτιο ειναι οι μεγαλυτερες απαιτησεις σε χρονο ψεκασμου και οχι στις πολλες στροφεςναι αλλα απο οτι λεει, απο τη στιγμη που θα πατησει τεμα γκαζι (αρα απο σχετικα χαμηλα) δεν του κανει περιεργα. Σε εκεινη ακριβως τη στιγμη δε λειτουργει με μεγιστο φορτιο ο κινητηρας?
-
Από την εμπειρία μου με τον αισθητήρα στροφάλου δεν είχα κανένα τέτοιο πρόβλημα, εγώ είχα κοψίματα στα καλά καθούμενα μέχρι που μια φορά μου έσβησε,
Δεν μπορώ να βοηθήσω σε αυτό το θέμα… πιστεύω όμως ο Ηλίας και ο Trident σε κατατοπίζουν πλήρως….
Τέλος πάντων θα ήθελα να ενημερώσω πως μετά την αλλαγή και τον δυο τον αισθητήρων έχω κάνει περίπου 120 χιλιόμετρα και δεν είχα το παραμικρό κόψιμο…. Που σε άλλη περίπτωση κάθε τρις και λίγο μου έκοβε… τελικά ήταν μάλλον αυτό….
Ο κινητήρας δουλεύει τέλεια……. -
Ρε παιδιά θα ήθελα να θίξω ένα άλλο θέμα που με ψιλό απασχολεί, ίσως να μην είναι τίποτα το σημαντικό που μάλλον δεν είναι……..
Κάποιοι από εδώ μέσα γνωρίζεται ότι άλλαξα και πεταλούδα στο αυτοκίνητο μου,
Όταν λοιπόν τοποθετούσα τους αισθητήρες έριξα μια ματιά στην πεταλούδα….
Παιδιά είχε μέσα την μάνα της και τον πατέρα της…. (αυτά που λέγαμε φίλε μου Ηλία για τον γάτο τον Ηλεκτρολόγο ήθελε και για τους αισθητήρες 50 ευρώ)
Την έβγαλα την καθάρισα αρκετά καλά…….
Όταν βάζω μπρος μέχρι να ζεσταθεί καλά και να γυρίσει βενζίνες δείχνει κάτι απροθυμίες στα ξεκινήματα, αφού όμως ζεσταθεί καλά και αφού κάνω Κανά χιλιόμετρο στρώνει και δουλεύει τέλεια, είναι τρομερά ελαστικός κινητήρας, κανένα κόψιμο κανένα κόμπιασμα, απλά μέχρι να ζεσταθεί καλά…. Καμιά γνώμη περί αυτού??? Μήπως δεν την καθάρισα καλά??? Μήπως έχουν περάσει τίποτα σκουπίδια στα μπέκ???
Κάθε βοήθεια δεκτή…………. -
Ο χρήστης Nikos7167 έγραψε:
Από την εμπειρία μου με τον αισθητήρα στροφάλου δεν είχα κανένα τέτοιο πρόβλημα, εγώ είχα κοψίματα στα καλά καθούμενα μέχρι που μια φορά μου έσβησε,
Δεν μπορώ να βοηθήσω σε αυτό το θέμα… πιστεύω όμως ο Ηλίας και ο Trident σε κατατοπίζουν πλήρως….
Τέλος πάντων θα ήθελα να ενημερώσω πως μετά την αλλαγή και τον δυο τον αισθητήρων έχω κάνει περίπου 120 χιλιόμετρα και δεν είχα το παραμικρό κόψιμο…. Που σε άλλη περίπτωση κάθε τρις και λίγο μου έκοβε… τελικά ήταν μάλλον αυτό….
Ο κινητήρας δουλεύει τέλεια…….Βασικα ο Ηλιας ειναι μηχανικος, εγω ΔΕΝ ειμαι, να ξερουμε τι λεμε
Παλι καλα που εφτιαξε Φαντασου να ηταν κανα καλωδιο να τραβας τα μαλλια σου -
Δηλαδή αν δεν ήταν οι αισθητήρες και ήταν το καλώδιο τον αισθητήρων τι θα έλεγες στον μηχανικό??? Πάρτους πίσω???? Αφού έτσι έλεγε το διαγνωστικό….!!!!
Αφού εσύ τους παρήγγειλες, αφού εσύ του είπες να στους αλλάξει….. η είναι μέσα στο καλώδιο ο ηλεκτρολόγος???
Αν έλεγα του Ηλεκτρολόγου βγάλτους και πάρτους πίσω ειδικά με τον πίσω αισθητήρα που είναι αρκετά ζόρικος και λύνεις και το μισό αυτοκίνητο τρόπος του λέγειν ξέρεις τι θα μου έλεγε??? Εγώ πάντως θα το έλεγα…. -
Ο χρήστης Nikos7167 έγραψε:
Ρε παιδιά θα ήθελα να θίξω ένα άλλο θέμα που με ψιλό απασχολεί, ίσως να μην είναι τίποτα το σημαντικό που μάλλον δεν είναι……..
Κάποιοι από εδώ μέσα γνωρίζεται ότι άλλαξα και πεταλούδα στο αυτοκίνητο μου,
Όταν λοιπόν τοποθετούσα τους αισθητήρες έριξα μια ματιά στην πεταλούδα….
Παιδιά είχε μέσα την μάνα της και τον πατέρα της…. (αυτά που λέγαμε φίλε μου Ηλία για τον γάτο τον Ηλεκτρολόγο ήθελε και για τους αισθητήρες 50 ευρώ)
Την έβγαλα την καθάρισα αρκετά καλά…….
Όταν βάζω μπρος μέχρι να ζεσταθεί καλά και να γυρίσει βενζίνες δείχνει κάτι απροθυμίες στα ξεκινήματα, αφού όμως ζεσταθεί καλά και αφού κάνω Κανά χιλιόμετρο στρώνει και δουλεύει τέλεια, είναι τρομερά ελαστικός κινητήρας, κανένα κόψιμο κανένα κόμπιασμα, απλά μέχρι να ζεσταθεί καλά…. Καμιά γνώμη περί αυτού??? Μήπως δεν την καθάρισα καλά??? Μήπως έχουν περάσει τίποτα σκουπίδια στα μπέκ???
Κάθε βοήθεια δεκτή………….Ξέρεις φαντάζομαι ότι πεταλούδα και μπεκ δεν έχουν καμιά σύνδεση μεταξύ τους ,έτσι;Η πεταλούδα είναι για αέρα και τα μπεκ για βενζίνη.
Το οτι την έβγαλες και την καθάρισες χωρίς να την ρυθμίσεις μετά δεν είναι καλό.Μπορεί να την απορύθμισες .Αν και δεν το λες και τελείως αφύσικο να έχει δισταγμούς μια κρύα μηχανή.Εχεις ανεβασμένο ρελαντί όσο είναι κρύο; -
Ο χρήστης Nikos7167 έγραψε:
Δηλαδή αν δεν ήταν οι αισθητήρες και ήταν το καλώδιο τον αισθητήρων τι θα έλεγες στον μηχανικό??? Πάρτους πίσω???? Αφού έτσι έλεγε το διαγνωστικό….!!!!
Αφού εσύ τους παρήγγειλες, αφού εσύ του είπες να στους αλλάξει….. η είναι μέσα στο καλώδιο ο ηλεκτρολόγος???
Αν έλεγα του Ηλεκτρολόγου βγάλτους και πάρτους πίσω ειδικά με τον πίσω αισθητήρα που είναι αρκετά ζόρικος και λύνεις και το μισό αυτοκίνητο τρόπος του λέγειν ξέρεις τι θα μου έλεγε??? Εγώ πάντως θα το έλεγα….Δεν σε καταλαβα ακριβως, αλλα θα κανω μια προσπαθεια:
Το τι εγραψε το διαγνωστικο δεν το ξερω, ξερω ομως οτι πολλες φορες ακομα και αν το διαγνωστικο λεει 'λαθος στο συστημα Χ', αυτο ΔΕΝ σημαινει απαραιτητα οτι το συστημα Χ εχει προβλημα και πρεπει να αντικατασταθει. Αμα ηταν ετσι, θα παιρναμε ολοι απο ενα διαγνωστικο και θα γινομασταν μάγκες...
Στην περιπτωση σου πχ, ο εγκεφαλος καταλαβε οτι ο αισθητηρας στροφαλου ειχε μια δυσλειτουργια, γιατι πότε-πότε εστελνε μαλακισμενα μηνυματα στον εγκεφαλο. Τωρα, το ΓΙΑΤΙ εστελνε τα μαλακισμενα μηνυματα, εχει 2 εκδοχες...
Α) ο αισθητηρας τα επαιξε και στελνει αλλα αντι αλλων.
Β) ο αισθητηρας ειναι μια χαρα, στελνει κανονικα, αλλα το μηνυμα ΦΤΑΝΕΙ χαλασμενο γιατι καποιο καλωδιο/φίσα ειναι χαλασμενη, εχει προβλημα κλπ.Αν λοιπον ειχες το Β προβλημα, και εκανες την Α ενεργεια, ορμωμενος απο το διαγνωστικο, προφανως η 'επισκευη' δεν θα ειχε αποτελεσμα, έτσι? Εκει, δεν θα επρεπε να φαει ο ηλεκτρολογος το κοστος των αισθητηρων? (λεμε τωρα, θα προτμησει να του σφαξεις τη μανα)
Ο ηλεκτρολογος δεν ειναι μεσα στο καλωδιο, αλλα θεωρητικα μπορει να τσεκαρει και να δει αν το καλωδιο ειναι προβληματικο, πριν σου προτεινει να αλλαξεις αισθητηρες. Εννοειται μπορει και να το εκανε, εγω δεν το ξερω.
-
Φίλε adensa είχα βγάλει τον πόλο πριν βγάλω την πεταλούδα… δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα… αλλοίμονο όποτε βγάζεις τον πόλο να θέλει και ρύθμιση η πεταλούδα… δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω κιόλας….
-
Ο χρήστης Nikos7167 έγραψε:
Φίλε adensa είχα βγάλει τον πόλο πριν βγάλω την πεταλούδα… δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα… αλλοίμονο όποτε βγάζεις τον πόλο να θέλει και ρύθμιση η πεταλούδα… δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω κιόλας….την εβγαλες εκτος αυτοκινητου για να την καθαρίσεις;Το έκανες με πανι βουτσα κλπ;Ακουμπησες την πεταλούδα;
-
ναι βέβαια, λες να θέλει??
Όχι ότι έχει πρόβλημα τρελό πολύ λίγο μέχρι ανεπαίσθητο…… -
Ναι έχω ανεβασμένο ρελαντί όσο είναι κρύο......
εκεί μέχρι να πέσει κάνει ψιλοδισταγμούς.......
πολύ ψιλό όμως...... μετά στρώνει...... -
κοιτα μην σου τραβάει απο πουθενά αέρα και παράτησε το.Οταν το πας σε σερβις θα τους πεις να την κοιταξουν ,ποσες μοίρες είναι και αν είναι οκ .
-
θα δούμε φίλε μου, πρίν ήταν το δράμα με το μάτι στροφάλου που έκοβε όπου έβρισκε....
τώρα είναι μια χαρά, απλά εκεί μέχρι να πέσουν η στροφές κάνει ελάχιστα πραγματάκια.... -
Αφου εβγαλες πολο μπαταριας περιμενε καμποσα χλμ και ισως στρωσει μονο του.
Καποτε μου ειχε πει ενας μηχανικος: καθαριζω ελαχιστες πεταλουδες, μονο οσες εχουν λιγη βρωμα πανω. Τις αλλες που εχουν πιασει πετρες δεν τις ακουμπαω διοτι απο τα σκληρα καθιζιματα ετων εχουν προκαλεσει φθορες(γδαρσιματα) στο τοιχωμα της πεταλουδας και οταν την καθαρισω αρχιζει τα τρελλα στο ρελαντι το αμαξι και αντε να εξηγησω στον πελατη μετα ποιος φταιει.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
γιατι στο μεγιστο φορτιο ειναι οι μεγαλυτερες απαιτησεις σε χρονο ψεκασμου και οχι στις πολλες στροφες
ναι αλλα απο οτι λεει, απο τη στιγμη που θα πατησει τεμα γκαζι (αρα απο σχετικα χαμηλα) δεν του κανει περιεργα. Σε εκεινη ακριβως τη στιγμη δε λειτουργει με μεγιστο φορτιο ο κινητηρας?
Φίλε Trident δεν το κατάλαβες καλά: σκέψου ότι είναι εν πορεία, με 80 χλμ και 2500 στροφες. Αρχιζει ξαφνικά και του κάνει κοψίματα. Αν κατεβάσει ακόμη και 2 ταχύτητες και πατήσει τέρμα γκάζι, τότε το ξεπερνάει. Φαντάζομαι ότι εκείνη τη στιγμή ο κινητήρας δεν πάει με φουλ φορτίο διότι το αμάξι έχει ήδη ορμή.
Ηλία μπορούν να συνδεθούν αυτά τα συμπτώματα με το γεγονός ότι συμβαίνει περισσότερο όταν είναι χαμηλή η στάθμη καυσίμου? (π.χ. περίπου στο 1/4)
Θα μπορούσε ένας καθαρισμός της δεξαμενής να λύσει το προβλημα? Αλλά αν υποθέσουμε ότι έχει μαζέψει τη μάνα και τον πατέρα του, αυτό δεν θα έπρεπε να φαίνεται και στο φίλτρο βενζίνης ? (που είναι καθαρό)
NISSAN XTRAIL 2.0 T30 περίεργα κοψίματα…