Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NISSAN XTRAIL 2.0 T30 περίεργα κοψίματα…
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. NISSAN XTRAIL 2.0 T30 περίεργα κοψίματα…
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    89
    843
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos7167 last edited by

      NISSAN XTRAIL 2.0 T30 περίεργα κοψίματα…
      Πρώτα από όλα να ευχαριστήσω για την αποδοχή μου στο forum και θα σας ευχαριστήσω εκ τον προτέρων για την οποιαδήποτε βοήθεια σας στο θέμα που μου παρουσιάζεται στο Νισσαν μου…
      Αποφάσισα τώρα στις δύσκολες εποχές που ζούμε να αποχωριστώ ένα Ford Cmax που ήμουν κάτοχος για αρκετό καιρό και να αγοράσω ένα Nissan Xtrail 2.0 με κωδικό κινητήρα Τ30 για τους απλούς λόγους ότι δεν με κάλυπτε το προηγούμενο σε καταστάσεις έκτος δρόμου και πιο σκληρής χρήσης…….
      Το αγόρασα πριν λίγες εβδομάδες από έναν έμπορο και φίλο, είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση καθώς επίσης το αυτοκίνητο το γνωρίζω καλά πως ήταν σταματημένο περίπου 3 χρόνια με κατατεθειμένες πινακίδες λόγο τελών…
      Λοιπόν, μετά από τρία χρόνια καθισιού φυσικό επόμενο ήταν να είχε κάποια πραγματάκια για να το επαναφέρουμε σε καλή κατάσταση λειτουργίας…
      Όπως, αλλαγή φίλτρο, λάδια, μπούζι, σαν αρχή όλα καλά, καινούργια μπαταρία μια μιζια και πήρε μπρος το τέρας, δεν χρειάστηκε δεύτερη.. όλα καλά μόνο που κρατούσε υψηλές στροφές στο ρελαντί και δεν έπεφταν με τίποτα, όπως και αργούσαν να πέσουν όταν μαρσάριζες…. Μετά από μια επίσκεψη στον ηλεκτρολόγο αποφάνθηκε πως ήταν η πεταλούδα του γκαζιού, όλα καλά με τον φίλο τον έμπορο κανένα πρόβλημα να μου την αλλάξει καθώς είχε μεταχειρισμένη κάμποσα χρήματα και με την αμοιβή του μάστορα αρκετά χρήματα….. όλα καλά, ρελαντί άψογο, στροφές κινητήρα όταν ήταν κρύο και όταν ήταν ζεστό όλα καλά, η χαρά όμως σε κάποιες περιπτώσεις κρατάνε λίγο, καθώς όπως πηγαίνει στον δρόμο κάνει περίεργα κοψίματα ο κινητήρας χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω πως που και γιατί… κάνει ελαφρά κοψίματα και μετά όλα καλά σαν να μην συμβαίνει τίποτα….. είπα πως για λίγες μέρες αφού το γέμισα και φρέσκια βενζίνα και έβαλα και καθαριστικό μέσα πως θα στρώσει λόγο της ακινησίας του…..
      Λάθος τελικά, μετά από λίγες μέρες και αρκετά ελαφρά κοψίματα χθες τα στιγμιαία κοψίματα έγιναν πολύ πιο έντονα μέχρι που σκέφτηκα ότι ως εδώ ήταν τώρα θα με αφήσει στην μέση του δρόμου, τελικά έστρωσε λιγάκι και μου επέτρεψε να γυρίσω στο σπίτι έχοντας την αίσθηση ότι ο κινητήρας υπολειτουργεί δεν είχε δύναμη, α επίσης ξέχασα ότι μου άναψε και το λαμπάκι το CHEK πρώτη φορά μετά την αλλαγή της πεταλούδας….
      Μοιραία σήμερα το πρωί τροχάδην στον Ηλεκτρολόγο, πήρε πολύ εύκολα μπρος και λειτουργούσε ο κινητήρας αρκετά καλά όχι όμως όπως έπρεπε, το λαμπάκι λαμπάκι καθαρό και κίτρινο… πηγαίνοντας στον ηλεκτρολόγο μου έδωσε την εντύπωση πως κάτι δεν πάει καλά κάπου κολαγε….
      Το μπριζοσε το διάβασε και του έβγαλε σαν βλάβη μάτι στροφάλου, του λέω ωραία να το αλλάξουμε, μου είπε κάνε λίγο υπομονή και ότι αν ξανά ανάψει να δούμε αν μας ξανά δώσει την ιδία ένδειξη τότε να τον αλλάξουμε….. δεν τον είδα να θέλει να μου πάρει τσάμπα λεφτά……
      Μου έκανε RESET μου είπε να κάνω μια βόλτα μήπως και μου έκανε τίποτα κοψίματα να το ξανά βλέπαμε επιτόπου… το έκανα και όλα καλά, αφότου μου έκανε το RESET τίποτα λειτουργούσε τέλεια και άψογα και μέχρι τώρα όλα καλά…..
      Και θέλω να ρωτήσω και συγγνώμη που σας κούρασα, υφίσταται τέτοιο θέμα με το μάτι του στροφάλου?? Τη μπορεί να είναι?? Μήπως τα μπεκ?? Μήπως το δοχείο αναθυμιάσεων?? Μήπως η αντλία βενζίνας έχει πιάσει μούργα από τα χρόνια?? Συνδυάζονται τα πάρα πάνω με το μάτι στροφάλου??
      Ευχαριστώ πάρα πολύ εκ τον προτέρων για την οποιαδήποτε βοήθεια σας…

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos7167 last edited by

        NISSAN XTRAIL 2.0 T30 περίεργα κοψίματα…
        Πρώτα από όλα να ευχαριστήσω για την αποδοχή μου στο forum και θα σας ευχαριστήσω εκ τον προτέρων για την οποιαδήποτε βοήθεια σας στο θέμα που μου παρουσιάζεται στο Νισσαν μου…
        Αποφάσισα τώρα στις δύσκολες εποχές που ζούμε να αποχωριστώ ένα Ford Cmax που ήμουν κάτοχος για αρκετό καιρό και να αγοράσω ένα Nissan Xtrail 2.0 με κωδικό κινητήρα Τ30 για τους απλούς λόγους ότι δεν με κάλυπτε το προηγούμενο σε καταστάσεις έκτος δρόμου και πιο σκληρής χρήσης…….
        Το αγόρασα πριν λίγες εβδομάδες από έναν έμπορο και φίλο, είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση καθώς επίσης το αυτοκίνητο το γνωρίζω καλά πως ήταν σταματημένο περίπου 3 χρόνια με κατατεθειμένες πινακίδες λόγο τελών…
        Λοιπόν, μετά από τρία χρόνια καθισιού φυσικό επόμενο ήταν να είχε κάποια πραγματάκια για να το επαναφέρουμε σε καλή κατάσταση λειτουργίας…
        Όπως, αλλαγή φίλτρο, λάδια, μπούζι, σαν αρχή όλα καλά, καινούργια μπαταρία μια μιζια και πήρε μπρος το τέρας, δεν χρειάστηκε δεύτερη.. όλα καλά μόνο που κρατούσε υψηλές στροφές στο ρελαντί και δεν έπεφταν με τίποτα, όπως και αργούσαν να πέσουν όταν μαρσάριζες…. Μετά από μια επίσκεψη στον ηλεκτρολόγο αποφάνθηκε πως ήταν η πεταλούδα του γκαζιού, όλα καλά με τον φίλο τον έμπορο κανένα πρόβλημα να μου την αλλάξει καθώς είχε μεταχειρισμένη κάμποσα χρήματα και με την αμοιβή του μάστορα αρκετά χρήματα….. όλα καλά, ρελαντί άψογο, στροφές κινητήρα όταν ήταν κρύο και όταν ήταν ζεστό όλα καλά, η χαρά όμως σε κάποιες περιπτώσεις κρατάνε λίγο, καθώς όπως πηγαίνει στον δρόμο κάνει περίεργα κοψίματα ο κινητήρας χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω πως που και γιατί… κάνει ελαφρά κοψίματα και μετά όλα καλά σαν να μην συμβαίνει τίποτα….. είπα πως για λίγες μέρες αφού το γέμισα και φρέσκια βενζίνα και έβαλα και καθαριστικό μέσα πως θα στρώσει λόγο της ακινησίας του…..
        Λάθος τελικά, μετά από λίγες μέρες και αρκετά ελαφρά κοψίματα χθες τα στιγμιαία κοψίματα έγιναν πολύ πιο έντονα μέχρι που σκέφτηκα ότι ως εδώ ήταν τώρα θα με αφήσει στην μέση του δρόμου, τελικά έστρωσε λιγάκι και μου επέτρεψε να γυρίσω στο σπίτι έχοντας την αίσθηση ότι ο κινητήρας υπολειτουργεί δεν είχε δύναμη, α επίσης ξέχασα ότι μου άναψε και το λαμπάκι το CHEK πρώτη φορά μετά την αλλαγή της πεταλούδας….
        Μοιραία σήμερα το πρωί τροχάδην στον Ηλεκτρολόγο, πήρε πολύ εύκολα μπρος και λειτουργούσε ο κινητήρας αρκετά καλά όχι όμως όπως έπρεπε, το λαμπάκι λαμπάκι καθαρό και κίτρινο… πηγαίνοντας στον ηλεκτρολόγο μου έδωσε την εντύπωση πως κάτι δεν πάει καλά κάπου κολαγε….
        Το μπριζοσε το διάβασε και του έβγαλε σαν βλάβη μάτι στροφάλου, του λέω ωραία να το αλλάξουμε, μου είπε κάνε λίγο υπομονή και ότι αν ξανά ανάψει να δούμε αν μας ξανά δώσει την ιδία ένδειξη τότε να τον αλλάξουμε….. δεν τον είδα να θέλει να μου πάρει τσάμπα λεφτά……
        Μου έκανε RESET μου είπε να κάνω μια βόλτα μήπως και μου έκανε τίποτα κοψίματα να το ξανά βλέπαμε επιτόπου… το έκανα και όλα καλά, αφότου μου έκανε το RESET τίποτα λειτουργούσε τέλεια και άψογα και μέχρι τώρα όλα καλά…..
        Και θέλω να ρωτήσω και συγγνώμη που σας κούρασα, υφίσταται τέτοιο θέμα με το μάτι του στροφάλου?? Τη μπορεί να είναι?? Μήπως τα μπεκ?? Μήπως το δοχείο αναθυμιάσεων?? Μήπως η αντλία βενζίνας έχει πιάσει μούργα από τα χρόνια?? Συνδυάζονται τα πάρα πάνω με το μάτι στροφάλου??
        Ευχαριστώ πάρα πολύ εκ τον προτέρων για την οποιαδήποτε βοήθεια σας…

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos7167 last edited by

          NISSAN XTRAIL 2.0 T30 περίεργα κοψίματα…
          Πρώτα από όλα να ευχαριστήσω για την αποδοχή μου στο forum και θα σας ευχαριστήσω εκ τον προτέρων για την οποιαδήποτε βοήθεια σας στο θέμα που μου παρουσιάζεται στο Νισσαν μου…
          Αποφάσισα τώρα στις δύσκολες εποχές που ζούμε να αποχωριστώ ένα Ford Cmax που ήμουν κάτοχος για αρκετό καιρό και να αγοράσω ένα Nissan Xtrail 2.0 με κωδικό κινητήρα Τ30 για τους απλούς λόγους ότι δεν με κάλυπτε το προηγούμενο σε καταστάσεις έκτος δρόμου και πιο σκληρής χρήσης…….
          Το αγόρασα πριν λίγες εβδομάδες από έναν έμπορο και φίλο, είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση καθώς επίσης το αυτοκίνητο το γνωρίζω καλά πως ήταν σταματημένο περίπου 3 χρόνια με κατατεθειμένες πινακίδες λόγο τελών…
          Λοιπόν, μετά από τρία χρόνια καθισιού φυσικό επόμενο ήταν να είχε κάποια πραγματάκια για να το επαναφέρουμε σε καλή κατάσταση λειτουργίας…
          Όπως, αλλαγή φίλτρο, λάδια, μπούζι, σαν αρχή όλα καλά, καινούργια μπαταρία μια μιζια και πήρε μπρος το τέρας, δεν χρειάστηκε δεύτερη.. όλα καλά μόνο που κρατούσε υψηλές στροφές στο ρελαντί και δεν έπεφταν με τίποτα, όπως και αργούσαν να πέσουν όταν μαρσάριζες…. Μετά από μια επίσκεψη στον ηλεκτρολόγο αποφάνθηκε πως ήταν η πεταλούδα του γκαζιού, όλα καλά με τον φίλο τον έμπορο κανένα πρόβλημα να μου την αλλάξει καθώς είχε μεταχειρισμένη κάμποσα χρήματα και με την αμοιβή του μάστορα αρκετά χρήματα….. όλα καλά, ρελαντί άψογο, στροφές κινητήρα όταν ήταν κρύο και όταν ήταν ζεστό όλα καλά, η χαρά όμως σε κάποιες περιπτώσεις κρατάνε λίγο, καθώς όπως πηγαίνει στον δρόμο κάνει περίεργα κοψίματα ο κινητήρας χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω πως που και γιατί… κάνει ελαφρά κοψίματα και μετά όλα καλά σαν να μην συμβαίνει τίποτα….. είπα πως για λίγες μέρες αφού το γέμισα και φρέσκια βενζίνα και έβαλα και καθαριστικό μέσα πως θα στρώσει λόγο της ακινησίας του…..
          Λάθος τελικά, μετά από λίγες μέρες και αρκετά ελαφρά κοψίματα χθες τα στιγμιαία κοψίματα έγιναν πολύ πιο έντονα μέχρι που σκέφτηκα ότι ως εδώ ήταν τώρα θα με αφήσει στην μέση του δρόμου, τελικά έστρωσε λιγάκι και μου επέτρεψε να γυρίσω στο σπίτι έχοντας την αίσθηση ότι ο κινητήρας υπολειτουργεί δεν είχε δύναμη, α επίσης ξέχασα ότι μου άναψε και το λαμπάκι το CHEK πρώτη φορά μετά την αλλαγή της πεταλούδας….
          Μοιραία σήμερα το πρωί τροχάδην στον Ηλεκτρολόγο, πήρε πολύ εύκολα μπρος και λειτουργούσε ο κινητήρας αρκετά καλά όχι όμως όπως έπρεπε, το λαμπάκι λαμπάκι καθαρό και κίτρινο… πηγαίνοντας στον ηλεκτρολόγο μου έδωσε την εντύπωση πως κάτι δεν πάει καλά κάπου κολαγε….
          Το μπριζοσε το διάβασε και του έβγαλε σαν βλάβη μάτι στροφάλου, του λέω ωραία να το αλλάξουμε, μου είπε κάνε λίγο υπομονή και ότι αν ξανά ανάψει να δούμε αν μας ξανά δώσει την ιδία ένδειξη τότε να τον αλλάξουμε….. δεν τον είδα να θέλει να μου πάρει τσάμπα λεφτά……
          Μου έκανε RESET μου είπε να κάνω μια βόλτα μήπως και μου έκανε τίποτα κοψίματα να το ξανά βλέπαμε επιτόπου… το έκανα και όλα καλά, αφότου μου έκανε το RESET τίποτα λειτουργούσε τέλεια και άψογα και μέχρι τώρα όλα καλά…..
          Και θέλω να ρωτήσω και συγγνώμη που σας κούρασα, υφίσταται τέτοιο θέμα με το μάτι του στροφάλου?? Τη μπορεί να είναι?? Μήπως τα μπεκ?? Μήπως το δοχείο αναθυμιάσεων?? Μήπως η αντλία βενζίνας έχει πιάσει μούργα από τα χρόνια?? Συνδυάζονται τα πάρα πάνω με το μάτι στροφάλου??
          Ευχαριστώ πάρα πολύ εκ τον προτέρων για την οποιαδήποτε βοήθεια σας…

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            νικο σωστα σε καθοδηγει ο ηλεκτρολογος, σεβασου την αποψη του και δωσε λιγο χρονο στον κινητηρα σου, 3 χρονια στη ξεκουραση ηταν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kospapad last edited by

              Αφού δεν το ξαναέκανε περίμενε
              Πάντως ειναι γνωστό πρόβλημα σε αυτό το μοτέρ,και καλό είναι να αλλάζεται σετ με το μάτι εκκεντροφόρου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos7167 last edited by

                Φίλε μου Ηλία και φίλε μου kospapad χίλια ευχαριστώ για την αμεσότητα σας και την βοήθεια σας..
                Να ρωτήσω, σχετίζονται τα εν λόγο κοψίματα με το μάτι στροφάλου?
                Αυτά είναι δηλαδή τα συμπτώματα του ματιού του στροφάλου σε περίπτωση που τα έχει φτύσει?
                Είναι η ανάλογη αντίδραση του κινητήρα αυτή?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Και εμενα με ενδιαφερει το θεμα αυτο με τα κοψιματα....στις χαμηλες εως μεσαιες στροφες καποιες φορες με μεγαλο φορτιο κανει καποια κοψιματα +αρκετα χαμηλη αποδοση....απλα δεν τα αντιλαμβανομαι εντονα σαν σκουντηγματα λογω μετατροπεα ροπης.
                  Ενημερωσε μας για τη λυση του προβληματος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos7167 last edited by

                    Και υπ όψιν δεν το κάνει και κάθε στιγμή, μπορεί να γυρνάς όλη μέρα και να μην κάνει τίποτα…..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos7167 last edited by

                      Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                      Και εμενα με ενδιαφερει το θεμα αυτο με τα κοψιματα....στις χαμηλες εως μεσαιες στροφες καποιες φορες με μεγαλο φορτιο κανει καποια κοψιματα +αρκετα χαμηλη αποδοση....απλα δεν τα αντιλαμβανομαι εντονα σαν σκουντηγματα λογω μετατροπεα ροπης.
                      Ενημερωσε μας για τη λυση του προβληματος.

                      φίλε μου τι είναι ο μετατροπέας ροπής?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Ο χρήστης Nikos7167 έγραψε:

                        Και εμενα με ενδιαφερει το θεμα αυτο με τα κοψιματα....στις χαμηλες εως μεσαιες στροφες καποιες φορες με μεγαλο φορτιο κανει καποια κοψιματα +αρκετα χαμηλη αποδοση....απλα δεν τα αντιλαμβανομαι εντονα σαν σκουντηγματα λογω μετατροπεα ροπης.
                        Ενημερωσε μας για τη λυση του προβληματος.

                        φίλε μου τι είναι ο μετατροπέας ροπής?

                        Τμημα του αυτοματου σασμαν.Ουσιαστικα μια διπλη φτερωτη μεσα στο λαδι και ανεβαζοντας πιεση η μια φτερωτη συμπαρασυρεται και η αλλη προς κινηση.Ετσι αυξομειωσεις στην αποδοση δεν γινονται ευκολα αντιληπτες.
                        Στο κανει σε ολες τις στροφες?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos7167 last edited by

                          Συνήθως το κάνει μεταξύ 2500 με 3500 χιλιάδες στροφές αλλά δεν το κάνει μόνιμα….
                          Απλά τελευταία το έκανε πιο έντονα και άναψε και το CHEK… και όταν το διάβασε ο Ηλεκτρολόγος του έδειξε μάτι στροφάλου….

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Ο χρήστης Nikos7167 έγραψε:
                            Συνήθως το κάνει μεταξύ 2500 με 3500 χιλιάδες στροφές αλλά δεν το κάνει μόνιμα….
                            Απλά τελευταία το έκανε πιο έντονα και άναψε και το CHEK… και όταν το διάβασε ο Ηλεκτρολόγος του έδειξε μάτι στροφάλου….

                            Εμενα οταν το κανει το κανει απο τις 2000+ εως 3500σαλ.....δεν εχει λαμπακι το αυτοκινητο....η μερσεντες εκανε τρομερες οικονομιες εκεινη την εποχη απο ενα λαμπακι(να πω οτι δεν εχει κενες θεσεις το κατραν.....)
                            Σκεφτομαι παντως και τα μπουζοκαλωδια-πολλαπλασιαστη διοτι οταν μου εκανε υπερφορτωση το δυναμο τα κοψιματα αυτα ειχαν γινει ολο και περισσοτερα και πιο εντονα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos7167 last edited by

                              Τώρα στο θέμα μας, σχετίζονται αυτά τα κοψίματα με το μάτι στροφάλου??
                              Είναι νορμάλ από την στιγμή που τα έπαιξε το μάτι?? Αυτές είναι η αντιδράσεις??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Ο χρήστης Nikos7167 έγραψε:
                                Φίλε μου Ηλία και φίλε μου kospapad χίλια ευχαριστώ για την αμεσότητα σας και την βοήθεια σας..
                                Να ρωτήσω, σχετίζονται τα εν λόγο κοψίματα με το μάτι στροφάλου?
                                Αυτά είναι δηλαδή τα συμπτώματα του ματιού του στροφάλου σε περίπτωση που τα έχει φτύσει?
                                Είναι η ανάλογη αντίδραση του κινητήρα αυτή?

                                ναι τα 2 ματια ειναι το πρωτο που κοιτας σε διακοπες, ουσιαστικα ειναι ο ρουφιανος του εγκεφαλου για το αν δουλευει ή οχι ο κινητηρας, αυτο που ειπε ο kospapad ειναι σωστο, σε περιπτωση που στο ξανακανει καλυτερα θα ειναι να αλλαξεις και τα 2 μαζι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos7167 last edited by

                                  Για να δούμε ρε Ηλία μου περιμένω να το ξανα κάνει να το ξανα πάω για διάβασμα και από την στιγμή που μας βγάλει την ιδία ένδειξη τότε θα τους αλλάξω και τους δυο…..
                                  Έτσι μου είπε και ο ηλεκτρολόγος, μην αρχίζουμε και αλλάζουμε το ένα και το άλλο χωρίς να είμαστε απολύτως σίγουροι…. Αποκλείεις το ενδεχόμενο αντλίας βενζίνης?? Αν ήταν όμως η αντλία θα το έκανε συνέχεια, έτσι δεν είναι?? Αλλά γιατί να βγάζει το διαγνωστικό μάτι στροφάλου??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos7167 έγραψε:

                                    Έτσι μου είπε και ο ηλεκτρολόγος, μην αρχίζουμε και αλλάζουμε το ένα και το άλλο χωρίς να είμαστε απολύτως σίγουροι….

                                    τελικα πρεπει να εισαι πολυ αγχοδης τυπος
                                    στο ξαναειπα, σωστα το παει ο ηλεκτρολογος σου, ακουσε τον και δε θα χασεις, η δουλεια του διαγνωστικου ειναι να βρισκει τις βλαβες.
                                    μπορω να σου πω ακομα 8-10 αιτιες με αυτο το συμπτωμα αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα χασεις τον υπνο σου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos7167 last edited by

                                      Ναι ναι φίλε μου, είμαι αρκετά αγχώδης γιατί στις μέρες που ζούμε δεν είμαστε για πολλά πολλά, ότι και να κάνεις 200αριες είναι… μακάρι ως δια μαγείας να λυθεί το πρόβλημα μου και όλου του κόσμου μαζί, αλλά η εποχές με τους μάγους και της Νεράιδες έχουν φύγει ανεπιστρεπτή…. Ο καθένας μας κοιτάζει πως θα την βγάλει φτηνότερα………

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos7167 έγραψε:
                                        Ναι ναι φίλε μου, είμαι αρκετά αγχώδης γιατί στις μέρες που ζούμε δεν είμαστε για πολλά πολλά, ότι και να κάνεις 200αριες είναι… μακάρι ως δια μαγείας να λυθεί το πρόβλημα μου και όλου του κόσμου μαζί, αλλά η εποχές με τους μάγους και της Νεράιδες έχουν φύγει ανεπιστρεπτή…. Ο καθένας μας κοιτάζει πως θα την βγάλει φτηνότερα………

                                        Νικο αμα σου πουν εδω και τις αλλες πιθανες αιτιες για να κανει κοψιματα, θα χασεις σιγουρα τον υπνο σου και θα αρχισεις να βλεπεις νεράϊδες και μαγους που εξαφανιζουν χρηματα!

                                        Αν εμπιστευεσαι λιγο τον ηλεκτρολογο (και δεν ειναι και αυτος τελειωμενος) μια χαρα και λογικο ειναι αυτο που σου προτεινε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos7167 last edited by

                                          Να είσαι και εσύ καλά φίλε μου trident1971 για την αμεσότητα σου και το ενδιαφέρον σου…. Αυτό που έκανα πρωί πρωί πήρα ένα επαφικό σπρέι και όπου βρήκα φίσσα την ψέκασα, το έβαλα μπρος πήγα μια γρήγορη βολτίτσα δουλεύει το άτιμο σαν καινούργιο, εν αναμονή πάντα φυσικά να μου κάνει τα ιδία κόλπα……. Ας ελπίσουμε πως όχι…
                                          Παρεμπιπτόντως ξέχασα να πω πως είχαν πλύνει και τον κινητήρα και για να αλλάξουμε τα μπούζι τρομάξαμε, είχαν γίνει όλα ένα από τα άλατα……!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kospapad last edited by

                                            με τα ηλεκτρολογικά προνβλήματα που έρχονται και φεύγουν πρέπει να έχεις πολύ υπομονή καθώς θα αρχίζεις να αλλάζεις και το προβλημα θα ξαναέρχεται
                                            Το μάτι του στροφάλου μαζί με το μάτι του εκκεντροφόρου ρυθμίζουν τον χρονισμό της ανάφλεξης, και μπορέι να χαλάσει κάποιο από τα δύο και να ανάβει κοινή βλάβη οπότε καλό είναι να δεις και τα δύο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr