-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Εμενα μου αρεσαν με εξαιρεση το μπλε που πισω κοβει ενταλω αποτομα ο κωλος. Φουσκωσε του λιγο το κωλαρακι του.Το έκοψα λίγο απότομα, επειδή μιας και που είναι προσιτό, ήθελα να το κάνω να μοιάζει με αναβίωση του παλιού Tipo Hatchback. Αν δεις πρώτα το παλιό και μετά το καινούργιο θα δεις ότι μοιάζουν:
-
Ο χρήστης EviaForever έγραψε:
Πως σας φαίνονται;Το Hatchback αν μπροστά ήταν λίγο ποιο τετραγωνισμένο θα έμοιαζε αρκετά στην παλιά delta...
-
Βλέποντας τα σχέδια του Eviaforever, μακάρι η Φίατ να συνέχιζε να έχει παρουσία στα μικρομεσαία χάτσμπακ. Το Μπράβο τουλάχιστον σαν σχήμα ήταν όμορφο αυτοκίνητο και παραμένει ακόμα και σήμερα, 9 χρόνια απο την διάθεση του στην αγορά.
-
+1
-
Παρουσία στα μικρομεσαία έχει πάντως με τους 500κλωνους X και L.
Από μια εταιρία που πουλάει αμέτρητες ποσότητες μικρών είναι αστεία τουλάχιστον η όποια αιτιολογία που δεν τραβανε τα μικρομεσαία της. Ηλίθια και λανθασμένη νοοτροπία ...
Το μόνο που δεν μ άρεσε στο Bravo ήταν το όνομα του. Ήταν και είναι από τις καλύτερες προτάσεις.Σαν τρολ ... Είναι δυνατόν να μην χαλάνε, σκουριάζουν, καίγονται? Χαλούν την φήμη τους οι μακαρονάδες!!!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα l και x ομως ειναι mpv και crossover .. δεν εχει ενα αμιγως seg.C
Το bravo ειναι εξαιρετικη περιπτωση για μεταχειρισμενο.. Φρεσκο ακομα αισθητικα, υποκειμενικα πολυ ομορφο, τιμες χωμα και εχει αποδειχθει και πολυ αξιοπιστο.
-
Όπως η. Nissan. Αμιγώς μικρομεσαίο για πολλά χρόνια δεν είχε.Το QQ ηταν/είναι μικρομεσαίο crossover.
To Linea ηταν στην σκιά του Bravo και αυτο μικρομεσαίο. Τώρα θα πάρει την θέση τους το Tipo, καθώς φαίνεται, σε διάφορες μορφές.
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ο χρήστης EviaForever έγραψε:
Εμενα μου αρεσαν με εξαιρεση το μπλε που πισω κοβει ενταλω αποτομα ο κωλος. Φουσκωσε του λιγο το κωλαρακι του.
Το έκοψα λίγο απότομα, επειδή μιας και που είναι προσιτό, ήθελα να το κάνω να μοιάζει με αναβίωση του παλιού Tipo Hatchback. Αν δεις πρώτα το παλιό και μετά το καινούργιο θα δεις ότι μοιάζουν:
Μοιαζουν. Εσυ πισω εχεις στην ιδια ευθεια την πισω πορτα με τον προφυλακτηρα. Ο προφυλακτηρας προεξεχει. Αν τον εκανες και στο δικο σου να προεξεχει κατα τη γνωμη μου θα ηταν ποιο ομορφο. Ολο δλδ εχει να κανει με τον προφυλακτηρα. Ειχα μπει πριν πολλα χρονια στο tipo. Ηταν με ηλεκτρονικο κοντερ, δεικτη βενζινης. Λιγα θυμαμαι, αλλα ηταν ομορφο το ειχε και ζαντολαστιχα το παλικαρι που το ειχε, μια χαρα αμαξι. Εγω πετυχα τον απογονο. Το Punto αυτο που ειχα μεχρι πριν λιγους μηνες. Πωπω θυμαμαι οταν ειχε βγει το GT. Χαμος. 1400 κυβικα με 136 αλογα αγριεμενα. Περναν τα χρονια γμτ.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Όπως η. Nissan. Αμιγώς μικρομεσαίο για πολλά χρόνια δεν είχε.Το QQ ηταν/είναι μικρομεσαίο crossover.Παντα ειχε.. απο sunny, μετα almera και επειτα tiida και τωρα pulsar.
-
cosneo δεν είμαι σίγουρος ότι το 'Λίνεα' ήταν και αυτό μικρομεσαίο. Μια σεντάν έκδοση του Πούντο φαινόταν περισσότερο παρά ως μικρομεσαίο χάτσμπακ. Θα έλεγες ότι το Λίνεα ως περίπτωση είναι κοντά στο Ράπιντ της Σκόντα και στα δυό σεντανάκια της PSA- C-elysse/301.
Πχ πραγματικά μικρομεσαία σεντάν η Φίατ είχε σε άλλες δεκαετίες το Τέμπρα και το Μαρέα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Όπως η. Nissan. Αμιγώς μικρομεσαίο για πολλά χρόνια δεν είχε.Το QQ ηταν/είναι μικρομεσαίο crossover.
Παντα ειχε.. απο sunny, μετα almera και επειτα tiida και τωρα pulsar.
Το Almera τα πηγε καλα. Δλδ εφερε κερδη στην Nissan. Αδιαφορο βεβαια οδηγικα και μεφανησιακα αν και το στρογγυλοφαναρο ηταν καλουτσικο εξωτερικα, εσωτερικα κλασικο γιαπωνεζικο. Το Pulsar κανει μια προσπαθεια να πλησιασει τα ευρωπαικα δεδομενα στην ποιοτητα κατασκευης, στο πατημα στον δρομο. Το Primera δεν ειναι στα μικρομεσαια;
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Το Primera δεν ειναι στα μικρομεσαια;Μεσαίο. Ανταγωνιστικό του Avensis, Mondeo, 3άρα (που λέει ο λόγος!!!) κλπ.
Όπως η. Nissan. Αμιγώς μικρομεσαίο για πολλά χρόνια δεν είχε.Το QQ ηταν/είναι μικρομεσαίο crossover.
Παντα ειχε.. απο sunny, μετα almera και επειτα tiida και τωρα pulsar.
Ουπς! Ναι! Ξέχασα το Tiida. Νομίζω όλοι θέλουν να το ξεχάσουν!
cosneo δεν είμαι σίγουρος ότι το 'Λίνεα' ήταν και αυτό μικρομεσαίο. Μια σεντάν έκδοση του Πούντο φαινόταν περισσότερο παρά ως μικρομεσαίο χάτσμπακ. Θα έλεγες ότι το Λίνεα ως περίπτωση είναι κοντά στο Ράπιντ της Σκόντα και στα δυό σεντανάκια της PSA- C-elysse/301.
Πχ πραγματικά μικρομεσαία σεντάν η Φίατ είχε σε άλλες δεκαετίες το Τέμπρα και το Μαρέα.Πράγματι το Linea βασιζόταν στο πάτωμα του Punto. 4,5 μέτρα αμάξωμα είχε βέβαια. Ενα μακρύ τετραθυρο Πούντο θα το έλεγες. Σε διαστάσεις ήταν στα μικρομεσαία και λανσαρίστηκε ως διάδοχος του Marea και του Tempra.
Τα Rapid, 301, C Elysse φαίνεται να τοποθετούνται στο κάτω άκρο της κατηγορίας των μικρομεσαίων. Όπως αντίθετα στο ψηλότερο άκρο των μικρομεσαίων η αρκετά μεγάλη Octavia. Θα μπορούσαν όμως να τα λένε και σαν μεγάλα supermini 4θυρα. Βασίζονται σε επιμηκυμένες πλατφόρμες των supermini.
Ψιλοαυθαίρετα όλα μάλλον. -
Μονο με μεταξονιο βγαινει ακρη που ανηκει καθε μοντελο.
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Όπως η. Nissan. Αμιγώς μικρομεσαίο για πολλά χρόνια δεν είχε.Το QQ ηταν/είναι μικρομεσαίο crossover.
Παντα ειχε.. απο sunny, μετα almera και επειτα tiida και τωρα pulsar.
Το Almera τα πηγε καλα. Δλδ εφερε κερδη στην Nissan. Αδιαφορο βεβαια οδηγικα και μεφανησιακα αν και το στρογγυλοφαναρο ηταν καλουτσικο εξωτερικα, εσωτερικα κλασικο γιαπωνεζικο. Το Pulsar κανει μια προσπαθεια να πλησιασει τα ευρωπαικα δεδομενα στην ποιοτητα κατασκευης, στο πατημα στον δρομο. Το Primera δεν ειναι στα μικρομεσαια;
Το primera ειναι μεσαιο..sed.d ουσιαστικα..
Στρογγυλοφαναρο almera δεν υπηρξε.. ενα fl μονο ειχε γινει.. -
Οφ τόπικ
Για το Αλμέρα υπήρξαν 2 γενιές. Η 1η του 95 είχε αποσπάσει απο δομική των 4Τ πολύ καλά σχόλια. Εμφάνιση όχι κάτι το εντυπωσιακό αλλά αρκετά σύγχρονη για το τότε, αρκετά καλούς χώρους, 2 κινητήρες πολύ καλούς για τα δεδομένα της κατηγορίας και αρκετά καλή συμπεριφορά. Μόνο μείον η άνεση της ανάρτησης όχι τόσο στην απορρόφηση αλλά σε ένα χαρακτηριστικό που είχε η ανάρτηση Σκοτ-Ράσσελ. Η 2η γενιά του 99 ήταν αυτή που θα έλεγες ότι έμεινε ουσιαστικά στάσιμη.
Παρακάτω ο σύνδεσμος απο το 4Τ library που περιγράφει την δοκιμή του Αλμέρα το 1995 και την θυμόμουν χαρακτηριστικά πριν την ξαναβρώ στους 4Τ library λόγω των πολύ θετικών σχολίων για το αυτοκίνητο:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1649τέλος οφ τόπικ
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Όπως η. Nissan. Αμιγώς μικρομεσαίο για πολλά χρόνια δεν είχε.Το QQ ηταν/είναι μικρομεσαίο crossover.
Παντα ειχε.. απο sunny, μετα almera και επειτα tiida και τωρα pulsar.
Το Almera τα πηγε καλα. Δλδ εφερε κερδη στην Nissan. Αδιαφορο βεβαια οδηγικα και μεφανησιακα αν και το στρογγυλοφαναρο ηταν καλουτσικο εξωτερικα, εσωτερικα κλασικο γιαπωνεζικο. Το Pulsar κανει μια προσπαθεια να πλησιασει τα ευρωπαικα δεδομενα στην ποιοτητα κατασκευης, στο πατημα στον δρομο. Το Primera δεν ειναι στα μικρομεσαια;
Το primera ειναι μεσαιο..sed.d ουσιαστικα..
Στρογγυλοφαναρο almera δεν υπηρξε.. ενα fl μονο ειχε γινει..Ναι Νονε σωστα. Μπερδευτηκα με το Corrola. Εκεινο μου αρεσε .
-
Να και εκδοχες του 5θυρου με την πρωτη να ειναι πολυ όμορφη
http://www.autogreeknews.gr/teleutaia-n ... ma-to-2016
τουρμπάτο θα ήταν πυραυλος
-
Ωραία σχέδια!
Θυμίζει BMW 1 ή κάνω λάθος;
Και αυτό θυμίζει το BRAVO;
-
έχεις δικιο storm η δευτερη θυμιζει το bravo, ενω η πρώτη bmw και κατι απο πισω φωτα superb αλλα και της sedan εκδοχης βεβαια... αλλα ειναι όμορφο το άτιμο με ενα τουρμπάτο multιair με 130+ θα το γλυκοκοίταζα άνετα...
και ύστερα σκεφτεσαι μηπως βγει καμια αποφαση απο την εκαστοτε κυβερνηση και φας κεραμυδα στο κεφαλι εξαιτιας ρυπων-κάταναλωσης και λαλακιες...
-
http://www.autoblog.gr/2015/10/19/spy-p ... fiat-tipo/
Ωραίο δείχνει να μοιαζει με την πρωτη φωτο στο παραπανω post,η δευτερη φωτο ειναι απο μοντελο της Qoros. οι τιμές μένει να δούμε πως θα παίξουν και το made in Turkey....με χαλάει κάπως
Fiat Egea - Tipo