Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βλάβη ABS ή κάτι άλλο;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. βλάβη ABS ή κάτι άλλο;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    5
    1653
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giakons last edited by

      Εχω το Golf 6 122hp DSG (μοντέλο 2010) με 40000Km.
      Θα ήθελα τη γνώμη σας στο πρόβλημά μου:
      Σε ένα «κόψιμο» της ασφάλτου (10-15εκατοστά) είχα ένα τράνταγμα του αυτοκινήτου. Επειδή αιφνιδιάστηκα πάτησα και το φρένο.
      Αμέσως άναψαν τρία λαμπάκια, του ABS , ESP και του χειρόφρενου αναβοσβήνοντας. Επίσης ακούστηκε προειδοποιητικός ήχος. Στο καντράν έβγαλε την ένδειξη “Defect brake servo”. Σημειώνω ότι μετά τα φρένα και το αυτοκίνητο λειτουργούν όπως και πριν κανονικά.
      Πήγα στην τοπική αντιπροσωπεία VW το έβαλαν στον εγκέφαλο και μου είπαν θα μου απαντήσουν σύντομα.
      Πήρα απάντηση ότι το πρόβλημα είναι στην μονάδα του ABS η οποία στοιχίζει 1600 ευρώ και θέλει αλλαγή.
      Αν κάποιος γνωρίζει κάτι θα ήθελα την γνώμη του.
      Σημειώνω ότι πριν λίγες μέρες έκανα service στο οποίο άλλαξαν και τα λάδια του κιβωτίου DSG κατόπιν οδηγίας του εργοστασίου. Επίσης έγινε και αλλαγή υγρών φρένων. Παρατηρώ ότι στο δοχείο η στάθμη είναι πάνω από το max. Μπορεί ο αισθητήρας του δοχείου να δημιουργεί πρόβλημα;
      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giakons last edited by

        Εχω το Golf 6 122hp DSG (μοντέλο 2010) με 40000Km.
        Θα ήθελα τη γνώμη σας στο πρόβλημά μου:
        Σε ένα «κόψιμο» της ασφάλτου (10-15εκατοστά) είχα ένα τράνταγμα του αυτοκινήτου. Επειδή αιφνιδιάστηκα πάτησα και το φρένο.
        Αμέσως άναψαν τρία λαμπάκια, του ABS , ESP και του χειρόφρενου αναβοσβήνοντας. Επίσης ακούστηκε προειδοποιητικός ήχος. Στο καντράν έβγαλε την ένδειξη “Defect brake servo”. Σημειώνω ότι μετά τα φρένα και το αυτοκίνητο λειτουργούν όπως και πριν κανονικά.
        Πήγα στην τοπική αντιπροσωπεία VW το έβαλαν στον εγκέφαλο και μου είπαν θα μου απαντήσουν σύντομα.
        Πήρα απάντηση ότι το πρόβλημα είναι στην μονάδα του ABS η οποία στοιχίζει 1600 ευρώ και θέλει αλλαγή.
        Αν κάποιος γνωρίζει κάτι θα ήθελα την γνώμη του.
        Σημειώνω ότι πριν λίγες μέρες έκανα service στο οποίο άλλαξαν και τα λάδια του κιβωτίου DSG κατόπιν οδηγίας του εργοστασίου. Επίσης έγινε και αλλαγή υγρών φρένων. Παρατηρώ ότι στο δοχείο η στάθμη είναι πάνω από το max. Μπορεί ο αισθητήρας του δοχείου να δημιουργεί πρόβλημα;
        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giakons last edited by

          Εχω το Golf 6 122hp DSG (μοντέλο 2010) με 40000Km.
          Θα ήθελα τη γνώμη σας στο πρόβλημά μου:
          Σε ένα «κόψιμο» της ασφάλτου (10-15εκατοστά) είχα ένα τράνταγμα του αυτοκινήτου. Επειδή αιφνιδιάστηκα πάτησα και το φρένο.
          Αμέσως άναψαν τρία λαμπάκια, του ABS , ESP και του χειρόφρενου αναβοσβήνοντας. Επίσης ακούστηκε προειδοποιητικός ήχος. Στο καντράν έβγαλε την ένδειξη “Defect brake servo”. Σημειώνω ότι μετά τα φρένα και το αυτοκίνητο λειτουργούν όπως και πριν κανονικά.
          Πήγα στην τοπική αντιπροσωπεία VW το έβαλαν στον εγκέφαλο και μου είπαν θα μου απαντήσουν σύντομα.
          Πήρα απάντηση ότι το πρόβλημα είναι στην μονάδα του ABS η οποία στοιχίζει 1600 ευρώ και θέλει αλλαγή.
          Αν κάποιος γνωρίζει κάτι θα ήθελα την γνώμη του.
          Σημειώνω ότι πριν λίγες μέρες έκανα service στο οποίο άλλαξαν και τα λάδια του κιβωτίου DSG κατόπιν οδηγίας του εργοστασίου. Επίσης έγινε και αλλαγή υγρών φρένων. Παρατηρώ ότι στο δοχείο η στάθμη είναι πάνω από το max. Μπορεί ο αισθητήρας του δοχείου να δημιουργεί πρόβλημα;
          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Πολύ περίεργα στα λένε... Η στάθμη θα μπορούσε να παίζει έναν ρόλο καθώς ο μήνυμα λάθους ήταν για το σερβό (την υδραυλική υποβοήθηση). Προσωπικά θα το πήγαινα και σε άλλα συνεργεία. Δοκίμασε σε μια αλάνα ή άδειο δρόμο να 'τσαρουχώσεις' τα φρένα ώστε να ενεργοποιηθεί το ABS και να δεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως και το αν θα σου βγάλει πάλι κάποιο μήνυμα ή λαμπάκι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thednick last edited by

              Πρώτα να πω ότι όλα τα προβλήματα στα φρένα πρέπει να αντιμετωπίζονται με τη δέουσα προσοχή.

              Μετά θα πω την άποψη μου: μάλλον ψάχνουν κορόιδα στην αντιπροσωπεία. Αν η βλάβη είναι στο σερβο γιατι σου λένε για την μονάδα του abs?

              Αν ψάξεις στο google υπάρχουν αρκετές αναφορές σε αυτό το πρόβλημα. Ενδεικτικά σε ένα ελληνικό forum (http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=49029) αναφέρουν ότι το πρόβλημα είναι απλά η κακή επαφή σε έναν αισθητήρα (που λύνεται επιδιορθώνοντας απλά το καλώδιο).

              Οπότε συμφωνώ, πάρε οπωσδήποτε δεύτερη γνώμη. Μέχρι τότε οδήγα με προσοχή γιατί θεωρητικά απώλεια του σερβο σημαίνει απώλεια υποβοήθησης στα φρένα (τα φρένα συνεχίζουν να λειτουργούν, αλλά πρέπει να ασκήσεις πολύ δύναμη στο πεταλ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Φύσα αισθητήρα ή κάποια άλλη φύσα που εμπλέκεται με τα φρένα έχει κουνηθεί, πριν ψάψεις επισταμένα τις φύσες μη σε ψήσουν και αλλάξεις τίποτα ακριβά εξαρτήματα του abs, πρόσεχε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr