-
Εχω το Golf 6 122hp DSG (μοντέλο 2010) με 40000Km.
Θα ήθελα τη γνώμη σας στο πρόβλημά μου:
Σε ένα «κόψιμο» της ασφάλτου (10-15εκατοστά) είχα ένα τράνταγμα του αυτοκινήτου. Επειδή αιφνιδιάστηκα πάτησα και το φρένο.
Αμέσως άναψαν τρία λαμπάκια, του ABS , ESP και του χειρόφρενου αναβοσβήνοντας. Επίσης ακούστηκε προειδοποιητικός ήχος. Στο καντράν έβγαλε την ένδειξη “Defect brake servo”. Σημειώνω ότι μετά τα φρένα και το αυτοκίνητο λειτουργούν όπως και πριν κανονικά.
Πήγα στην τοπική αντιπροσωπεία VW το έβαλαν στον εγκέφαλο και μου είπαν θα μου απαντήσουν σύντομα.
Πήρα απάντηση ότι το πρόβλημα είναι στην μονάδα του ABS η οποία στοιχίζει 1600 ευρώ και θέλει αλλαγή.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι θα ήθελα την γνώμη του.
Σημειώνω ότι πριν λίγες μέρες έκανα service στο οποίο άλλαξαν και τα λάδια του κιβωτίου DSG κατόπιν οδηγίας του εργοστασίου. Επίσης έγινε και αλλαγή υγρών φρένων. Παρατηρώ ότι στο δοχείο η στάθμη είναι πάνω από το max. Μπορεί ο αισθητήρας του δοχείου να δημιουργεί πρόβλημα;
Ευχαριστώ -
Εχω το Golf 6 122hp DSG (μοντέλο 2010) με 40000Km.
Θα ήθελα τη γνώμη σας στο πρόβλημά μου:
Σε ένα «κόψιμο» της ασφάλτου (10-15εκατοστά) είχα ένα τράνταγμα του αυτοκινήτου. Επειδή αιφνιδιάστηκα πάτησα και το φρένο.
Αμέσως άναψαν τρία λαμπάκια, του ABS , ESP και του χειρόφρενου αναβοσβήνοντας. Επίσης ακούστηκε προειδοποιητικός ήχος. Στο καντράν έβγαλε την ένδειξη “Defect brake servo”. Σημειώνω ότι μετά τα φρένα και το αυτοκίνητο λειτουργούν όπως και πριν κανονικά.
Πήγα στην τοπική αντιπροσωπεία VW το έβαλαν στον εγκέφαλο και μου είπαν θα μου απαντήσουν σύντομα.
Πήρα απάντηση ότι το πρόβλημα είναι στην μονάδα του ABS η οποία στοιχίζει 1600 ευρώ και θέλει αλλαγή.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι θα ήθελα την γνώμη του.
Σημειώνω ότι πριν λίγες μέρες έκανα service στο οποίο άλλαξαν και τα λάδια του κιβωτίου DSG κατόπιν οδηγίας του εργοστασίου. Επίσης έγινε και αλλαγή υγρών φρένων. Παρατηρώ ότι στο δοχείο η στάθμη είναι πάνω από το max. Μπορεί ο αισθητήρας του δοχείου να δημιουργεί πρόβλημα;
Ευχαριστώ -
Εχω το Golf 6 122hp DSG (μοντέλο 2010) με 40000Km.
Θα ήθελα τη γνώμη σας στο πρόβλημά μου:
Σε ένα «κόψιμο» της ασφάλτου (10-15εκατοστά) είχα ένα τράνταγμα του αυτοκινήτου. Επειδή αιφνιδιάστηκα πάτησα και το φρένο.
Αμέσως άναψαν τρία λαμπάκια, του ABS , ESP και του χειρόφρενου αναβοσβήνοντας. Επίσης ακούστηκε προειδοποιητικός ήχος. Στο καντράν έβγαλε την ένδειξη “Defect brake servo”. Σημειώνω ότι μετά τα φρένα και το αυτοκίνητο λειτουργούν όπως και πριν κανονικά.
Πήγα στην τοπική αντιπροσωπεία VW το έβαλαν στον εγκέφαλο και μου είπαν θα μου απαντήσουν σύντομα.
Πήρα απάντηση ότι το πρόβλημα είναι στην μονάδα του ABS η οποία στοιχίζει 1600 ευρώ και θέλει αλλαγή.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι θα ήθελα την γνώμη του.
Σημειώνω ότι πριν λίγες μέρες έκανα service στο οποίο άλλαξαν και τα λάδια του κιβωτίου DSG κατόπιν οδηγίας του εργοστασίου. Επίσης έγινε και αλλαγή υγρών φρένων. Παρατηρώ ότι στο δοχείο η στάθμη είναι πάνω από το max. Μπορεί ο αισθητήρας του δοχείου να δημιουργεί πρόβλημα;
Ευχαριστώ -
Πολύ περίεργα στα λένε... Η στάθμη θα μπορούσε να παίζει έναν ρόλο καθώς ο μήνυμα λάθους ήταν για το σερβό (την υδραυλική υποβοήθηση). Προσωπικά θα το πήγαινα και σε άλλα συνεργεία. Δοκίμασε σε μια αλάνα ή άδειο δρόμο να 'τσαρουχώσεις' τα φρένα ώστε να ενεργοποιηθεί το ABS και να δεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως και το αν θα σου βγάλει πάλι κάποιο μήνυμα ή λαμπάκι.
-
Πρώτα να πω ότι όλα τα προβλήματα στα φρένα πρέπει να αντιμετωπίζονται με τη δέουσα προσοχή.
Μετά θα πω την άποψη μου: μάλλον ψάχνουν κορόιδα στην αντιπροσωπεία. Αν η βλάβη είναι στο σερβο γιατι σου λένε για την μονάδα του abs?
Αν ψάξεις στο google υπάρχουν αρκετές αναφορές σε αυτό το πρόβλημα. Ενδεικτικά σε ένα ελληνικό forum (http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=49029) αναφέρουν ότι το πρόβλημα είναι απλά η κακή επαφή σε έναν αισθητήρα (που λύνεται επιδιορθώνοντας απλά το καλώδιο).
Οπότε συμφωνώ, πάρε οπωσδήποτε δεύτερη γνώμη. Μέχρι τότε οδήγα με προσοχή γιατί θεωρητικά απώλεια του σερβο σημαίνει απώλεια υποβοήθησης στα φρένα (τα φρένα συνεχίζουν να λειτουργούν, αλλά πρέπει να ασκήσεις πολύ δύναμη στο πεταλ).
-
Φύσα αισθητήρα ή κάποια άλλη φύσα που εμπλέκεται με τα φρένα έχει κουνηθεί, πριν ψάψεις επισταμένα τις φύσες μη σε ψήσουν και αλλάξεις τίποτα ακριβά εξαρτήματα του abs, πρόσεχε.
βλάβη ABS ή κάτι άλλο;