-
καλησπερα,
ιστορια, μετα το ανοιγμα της 2ας(500 κατω απο κοφτη) για να αλλαξω λωριδα και να βγω σε εξοδο σηκωνω ποδι + φρενα (οχι παλαβα πραγματα ολα συνεβησαν κατω απο 100χλμ) ΚΑΤΙ δεν μου αρεσε χωρις ιδιαιτερο λογο και εχοντας πεσει στις 2000σαλ παταω πολυ χαλαρα (βγαινεις σε ηπιας κυκλοφοριας δρομο) και ΤΙΠΟΤΑ φουιτ και σβηνει.Εχοντας και αλλους πισω μου και χωρις να εχω ακινητοποιηθει μιζαρω εν κινηση περνει παταω γκαζι φουιτ σβηνει με μιζα και 2ρα το βγαζω στην ακρη.
οπως γνωριζετε το τουτου πινει και βενζινη και lpg.
στην ακρη λοιπον βαζω μπρος και αλλαζω απο lpg σε βενζινη φουιτ.
ξανα 6-7 δευτερολεπτα αψογο ρελαντι και φουιτ
ειτε βενζινη ειτε lpg ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο 6-7 δευτερα ρελαντι και OFF.
παιρνει μπροστα με μιση μιζια και με βενζινη και με lpg στο πατημα του γκαζιου (μεσα σε αυτα τα 6-7 δευτερα) παει μεχρι 2500 και μετα βουτια και φουιτ. Το ιδιο και με ταχυτητα μεσα και προσπαθεια για κινηση ΑΡΝΗΣΗ.ΔΕΝ ειχα και κλειδια να βγαλω πολους μπας και, ξεκουμπωσα και το φιλτροκουτι μηπως εχει σφηνωσει στην εισαγωγη στη μασκα και παλι 6-7 δευτερα και μπουφ μπουφ απο το ανοικτο εστω και λιγο φιλτροκουτι.
ολα εχουν την πρωτη φορα τους , εχω περασει τα 550.000 χωρις να μεινω απο μηχανη ποτε , απο αλλα ολο και κατι εχει συμβει (ουτε και τωρα εμεινα δουλευει εστω και για καποια δευτερα μην χαλασω τα στατιστικα μου
δωστε καμμια ιδεα
-
καλησπερα,
ιστορια, μετα το ανοιγμα της 2ας(500 κατω απο κοφτη) για να αλλαξω λωριδα και να βγω σε εξοδο σηκωνω ποδι + φρενα (οχι παλαβα πραγματα ολα συνεβησαν κατω απο 100χλμ) ΚΑΤΙ δεν μου αρεσε χωρις ιδιαιτερο λογο και εχοντας πεσει στις 2000σαλ παταω πολυ χαλαρα (βγαινεις σε ηπιας κυκλοφοριας δρομο) και ΤΙΠΟΤΑ φουιτ και σβηνει.Εχοντας και αλλους πισω μου και χωρις να εχω ακινητοποιηθει μιζαρω εν κινηση περνει παταω γκαζι φουιτ σβηνει με μιζα και 2ρα το βγαζω στην ακρη.
οπως γνωριζετε το τουτου πινει και βενζινη και lpg.
στην ακρη λοιπον βαζω μπρος και αλλαζω απο lpg σε βενζινη φουιτ.
ξανα 6-7 δευτερολεπτα αψογο ρελαντι και φουιτ
ειτε βενζινη ειτε lpg ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο 6-7 δευτερα ρελαντι και OFF.
παιρνει μπροστα με μιση μιζια και με βενζινη και με lpg στο πατημα του γκαζιου (μεσα σε αυτα τα 6-7 δευτερα) παει μεχρι 2500 και μετα βουτια και φουιτ. Το ιδιο και με ταχυτητα μεσα και προσπαθεια για κινηση ΑΡΝΗΣΗ.ΔΕΝ ειχα και κλειδια να βγαλω πολους μπας και, ξεκουμπωσα και το φιλτροκουτι μηπως εχει σφηνωσει στην εισαγωγη στη μασκα και παλι 6-7 δευτερα και μπουφ μπουφ απο το ανοικτο εστω και λιγο φιλτροκουτι.
ολα εχουν την πρωτη φορα τους , εχω περασει τα 550.000 χωρις να μεινω απο μηχανη ποτε , απο αλλα ολο και κατι εχει συμβει (ουτε και τωρα εμεινα δουλευει εστω και για καποια δευτερα μην χαλασω τα στατιστικα μου
δωστε καμμια ιδεα
-
καλησπερα,
ιστορια, μετα το ανοιγμα της 2ας(500 κατω απο κοφτη) για να αλλαξω λωριδα και να βγω σε εξοδο σηκωνω ποδι + φρενα (οχι παλαβα πραγματα ολα συνεβησαν κατω απο 100χλμ) ΚΑΤΙ δεν μου αρεσε χωρις ιδιαιτερο λογο και εχοντας πεσει στις 2000σαλ παταω πολυ χαλαρα (βγαινεις σε ηπιας κυκλοφοριας δρομο) και ΤΙΠΟΤΑ φουιτ και σβηνει.Εχοντας και αλλους πισω μου και χωρις να εχω ακινητοποιηθει μιζαρω εν κινηση περνει παταω γκαζι φουιτ σβηνει με μιζα και 2ρα το βγαζω στην ακρη.
οπως γνωριζετε το τουτου πινει και βενζινη και lpg.
στην ακρη λοιπον βαζω μπρος και αλλαζω απο lpg σε βενζινη φουιτ.
ξανα 6-7 δευτερολεπτα αψογο ρελαντι και φουιτ
ειτε βενζινη ειτε lpg ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο 6-7 δευτερα ρελαντι και OFF.
παιρνει μπροστα με μιση μιζια και με βενζινη και με lpg στο πατημα του γκαζιου (μεσα σε αυτα τα 6-7 δευτερα) παει μεχρι 2500 και μετα βουτια και φουιτ. Το ιδιο και με ταχυτητα μεσα και προσπαθεια για κινηση ΑΡΝΗΣΗ.ΔΕΝ ειχα και κλειδια να βγαλω πολους μπας και, ξεκουμπωσα και το φιλτροκουτι μηπως εχει σφηνωσει στην εισαγωγη στη μασκα και παλι 6-7 δευτερα και μπουφ μπουφ απο το ανοικτο εστω και λιγο φιλτροκουτι.
ολα εχουν την πρωτη φορα τους , εχω περασει τα 550.000 χωρις να μεινω απο μηχανη ποτε , απο αλλα ολο και κατι εχει συμβει (ουτε και τωρα εμεινα δουλευει εστω και για καποια δευτερα μην χαλασω τα στατιστικα μου
δωστε καμμια ιδεα
-
βουλωμενος καταλυτης ή εξατμηση, εκει παει πρωτα το μυαλο μου Δημητρη, αν μπορεσεις να ξεβιδωσεις την εξατμηση πριν τον καταλυτη (οχι τελειως, αλλα απλα να εχει ενα κενο 5mm+) θα δεις αν επεσα μεσα ή εξω.
-
φχαριστω Ηλια για το tip, μιλας για τον καταλυτη τον απο κατω απο το σασι ετσι ,οχι για αυτον μετα την πολλαπλη.Αν δεν κανω λαθος εχει δυο εναν ακριβως μετα το 4 σε1 και εναν πριν το μεσαιο καζανακι (ελπιζω να μην λεω καμμια...)
-
αν εχει στην πολλαπλη προκαταλυτη τοτε θα πρεπει να ξεβιδωσεις και να 'χαλαρωσεις' την πολλαπλη.
αυτος ειναι ο πρωτος που παθαινει τη ζημια. -
για να μην κανεις ολη αυτη τη διαδικασια αν θελεις περνα απο το μαγαζι να σου δωσω εναν ανταπτορα να βιδωσεις στην θεση του 1ου αισθητηρα 'λ' και ενα υποπιεσομετρο για να δεις αν το προβλημα ειναι απο βουλωμα στην εξατμηση γενικα.
υ.γ. ελπιζω να εχεις δοκιμασει και με το 2ο κλειδι να δεις αν σου κανει τα ιδια. -
ευχαριστω για της απαντησεις και την προσφορα, (γμτ ειμαι απο την αλλη μερια της πολης αλλιως θα πιναμε κανα καφε συχνα) οσο για το κλειδι δεν μου περασε απο το μυαλο.
αυριο πρωι θα δω τι μπορει να γινει ,ευτυχως εγινε κοντα στο σπιτι και θα παω με 'εργαλεια'
ευχαριστω και παλι
παντος ο χρονος που δουλευει μεχρι να σβησει δινει πολλες πιθανοτιτες στην προταση σου, σταδιακη αυξηση της πιεσης στην εξατμηση και φουιτ.
-
επαγγελματιες....διπλα απο εκει που το αφησα χτες εχει ενα συνεργειο ,παω το πρωι του λεω να δουμε αν βγαλουμε τον λ μηπως ανασανει ή αν μπορει να δει τον καταλυτη ΚΑΙ τελικα μου εβαλε χερι γιατι εβαλα lpg στο αυτοκινητο (παναγουλη κοντα στην πλακεντιας)οποτε εκει τελειωσε και η επαφη μιας και δεν ηθελε νασχοληθει καν.
γμτ δεν μπορεσα να λυσω τον λ παρολο τις φιλοτιμες προσπαθειες μου, σταματισα μην εχουμε αλλα.
δευτερο κλειδι δοκιμαστηκε τζιφος.το θεμα ειναι οτι με κλεισανε κιολας και δεν μπορει να φορτωθει ......... ισως το απογευμα να ελευθερωθει να δεσμευσω το χωρο και να ερθει το εξπρεσσ
δεν χωραω γμτ ουτε απο κατω για να ελυνα απο πισω προς τα μπρος ολη την εξατμηση μεχρι να φτασω στο βουλωμα.
θα δουμε....
α και κρυο σημερα παλι 6-7 δευτερα και φουιτ ΣΤΑΘΕΡΑ.
-
Μηχανικα ειναι κομπλε? Μηπως εκλεισαν τιποτα βαλβιδες?
-
Αν ειχανε κλεισει η βαλβιδες δεν νομιζω οτι θα επερνε για 6-7 δευτερα..
τι εννοεις παει μεχρι 2500 στροφες?
τι αμαξι ειναι ?
check εχει αναψει ? -
μετα απο μια μερα ..................
Ξυλωμα εξαγωγη κομματι κομματι, πρωτη αποσυνδεση η μετα τον προκαταλυτη, βαζουμε μπροστα τα καυσαερια σκοτωναν ΑΡΑ ΟΧΙ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.
ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΤΑ το μεσαιο συλανσιε τα καυσαερια σκοτωναν
ΑΡΑ συστημα εξατμησης ΟΚΟΛΑ αυτα με τα 5-7 δευτερα για την δοκιμη.
βγαζω πολους μπαταριας μπας και ξεχασει ... ΤΙΠΟΤΑ.
Ψεκαζουμε αθαιρα στην εισαγωγη ΔΟΥΕΥΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΦΕΥΓΩ παω gearteck και παιρνω μια νεα cpu για το lpg μπας και φταιει αυτο και δεν το πιανουμε....................ΤΙΠΟΤΑ και με την νεα.
ΤΕΛΙΚΑ ευθύνη εχει η πολλαπλη εισαγωγη και ειδικοτερα τα κλαπετακια των μεταβλητων αυλων που κολλαγαν ειτε open ειτε closed -τεστ με κλεισιμο τελειως της εισαγωγης μετα το φιλτροκουτι και τα ακουγες που ξεκωλαγαν και κραταγε ρελαντι, εσβηνες εβαζες ξανα μπρος το μοτερ 6-7 δευτρα και φουιτ, ΞΑΝΑ το test με το κλεισημο της εισαγωγηςκαι παλι τα ακουες και το μοτερ κραταγε ρελαντι.
ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΜΗ ΑΝΟΙΓΩΜΕΝΟ.Αυριο μπαινει νεα μτχ και μαλλον τελειωνει και το θεμα.
ευχαριστω ολους και ειδικα τον Ηλια.
-
τελος καλο ολα καλα.
πηγα και το πρωι την νεα εισαγωγη στην geartech για να βαλουν τα μπεκ του lpg και παρολο τον χαμω που γινοτανε τα παιδια (ολα μικροι μεγαλοι) με εξυπηρέτησαν σχεδον αμεσα.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Επιστροφη την αφηνω
παραλαβη απογευμα test drive μεχρι σπιτι ΟΛΑ ΟΠΩς ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ.
ΤΕΛΟΣ λοιπον καλο.
sos εμεινα παραξενα!