Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκαστρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σκαστρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    13
    765
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      filippos-seat last edited by

      Καλησπερα θελω να βαλω σκαστρα στο αυτοκινητο μου(seat leon 1.8 tsi mk2 160hp 2010')..πειτε μου γνωμες για μαρκα, τιμη, ανοιχτου ή κλειστου,κτλ

      Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        filippos-seat last edited by

        Καλησπερα θελω να βαλω σκαστρα στο αυτοκινητο μου(seat leon 1.8 tsi mk2 160hp 2010')..πειτε μου γνωμες για μαρκα, τιμη, ανοιχτου ή κλειστου,κτλ

        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          filippos-seat last edited by

          Καλησπερα θελω να βαλω σκαστρα στο αυτοκινητο μου(seat leon 1.8 tsi mk2 160hp 2010')..πειτε μου γνωμες για μαρκα, τιμη, ανοιχτου ή κλειστου,κτλ

          Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adensa last edited by

            Γιατί θες να το κάνεις αυτό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              filippos-seat last edited by

              Για ηχο και μονο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adensa last edited by

                Μπουρναζιώτης;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  filippos-seat last edited by

                  λιγο 'ρατσιστικο' αλλα και ρεαλιστικο αυτο που λες για το μπουρναζι.. τελος παντων μαρεσει ο ηχος του τουρμπο εσενα πως σου αρεσουν καποια αλλα πραγματα να ακους πχ μουσικη εμενα μαρεσει αυτο οπως και σε πολυ αλλο κοσμο..σε καθε εναν απο εμας δηλαδη εσυ λες τι να την κανεις την σκαστρα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    thednick last edited by

                    Νομίζω ότι δεν θα δουλέψει σωστά μία σκάστρα ανοικτού τύπου στο συγκεκριμένο αμάξι λόγω maf. Τώρα, αν βάλεις aftermarket κλειστού τύπου τι κερδίζεις? Αυτή που έχεις ήδη είναι κλειστού τύπου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη από τον εγκέφαλο και σχεδιασμένη για το αμάξι σου.

                    Πάντως, αν ανοίξεις τα παράθυρα, ήδη ακούγεται ελαφριά η σκάστρα στο άφημα του γκαζιού.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      filippos-seat last edited by

                      Ο χρήστης thednick έγραψε:
                      Νομίζω ότι δεν θα δουλέψει σωστά μία σκάστρα ανοικτού τύπου στο συγκεκριμένο αμάξι λόγω maf. Τώρα, αν βάλεις aftermarket κλειστού τύπου τι κερδίζεις? Αυτή που έχεις ήδη είναι κλειστού τύπου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη από τον εγκέφαλο και σχεδιασμένη για το αμάξι σου.

                      Πάντως, αν ανοίξεις τα παράθυρα, ήδη ακούγεται ελαφριά η σκάστρα στο άφημα του γκαζιού.

                      τον εχω ακουσει τον ηχο και ελαφρια και λιγο περισσοτερο τωρα που εχω φορεσει φιλτρο ελευθερας της κν..αν μπορεις και εχεις χρονο μου εξηγεις λιγο το οτι δεν θα δουλεψει σωστα λογω μαφ? εννοεις δεν γινεται να μπει ή αφου μπει θα εχει προβληματα ? και αν ναι τι προβληματα ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thednick last edited by

                        Μπορεί να μπει. Το θέμα με την σκάστρα ανοικτού τύπου είναι ότι 'πετάς' στο περιβάλλον αέρα που έχει ήδη μετρήσει ο maf. Με αποτέλεσμα να δουλεύεις με πιο πλούσιο μείγμα αφού η ecu υπολογίζει την ποσότητα καυσίμου με λανθασμένα στοιχεία. Τώρα το πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό στην πράξη εξαρτάται απο διάφορα... Αν ρίξεις μια ματιά σε forums που ασχολούνται περισσότερο με vw/seat/κτλ θα βρεις εμπειρίες απο διαφορετικές σκάστρες και ίσως να καταλήξεις σε κάποια λύση που να δουλέυει χωρίς να προκαλεί (τόσο μεγάλο) πρόβλημα.

                        Η άποψη μου πάντως είναι ότι δεν αξίζει. Θα δώσεις αρκετά χρήματα (200-300Ε) και τελικά το αμάξι μάλλον θα λειτουργεί χειρότερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          filippos-seat last edited by

                          Ο χρήστης thednick έγραψε:
                          Μπορεί να μπει. Το θέμα με την σκάστρα ανοικτού τύπου είναι ότι 'πετάς' στο περιβάλλον αέρα που έχει ήδη μετρήσει ο maf. Με αποτέλεσμα να δουλεύεις με πιο πλούσιο μείγμα αφού η ecu υπολογίζει την ποσότητα καυσίμου με λανθασμένα στοιχεία. Τώρα το πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό στην πράξη εξαρτάται απο διάφορα... Αν ρίξεις μια ματιά σε forums που ασχολούνται περισσότερο με vw/seat/κτλ θα βρεις εμπειρίες απο διαφορετικές σκάστρες και ίσως να καταλήξεις σε κάποια λύση που να δουλέυει χωρίς να προκαλεί (τόσο μεγάλο) πρόβλημα.

                          Η άποψη μου πάντως είναι ότι δεν αξίζει. Θα δώσεις αρκετά χρήματα (200-300Ε) και τελικά το αμάξι μάλλον θα λειτουργεί χειρότερα.

                          Ευχαριστω παρα πολυ για τις συμβουλες..θα το ψαξω γιατι ειναι πολυ ιδιοτροπος κινητηρας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adensa last edited by

                            Ο χρήστης filippos seat έγραψε:

                            Μπορεί να μπει. Το θέμα με την σκάστρα ανοικτού τύπου είναι ότι 'πετάς' στο περιβάλλον αέρα που έχει ήδη μετρήσει ο maf. Με αποτέλεσμα να δουλεύεις με πιο πλούσιο μείγμα αφού η ecu υπολογίζει την ποσότητα καυσίμου με λανθασμένα στοιχεία. Τώρα το πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό στην πράξη εξαρτάται απο διάφορα... Αν ρίξεις μια ματιά σε forums που ασχολούνται περισσότερο με vw/seat/κτλ θα βρεις εμπειρίες απο διαφορετικές σκάστρες και ίσως να καταλήξεις σε κάποια λύση που να δουλέυει χωρίς να προκαλεί (τόσο μεγάλο) πρόβλημα.

                            Η άποψη μου πάντως είναι ότι δεν αξίζει. Θα δώσεις αρκετά χρήματα (200-300Ε) και τελικά το αμάξι μάλλον θα λειτουργεί χειρότερα.

                            Ευχαριστω παρα πολυ για τις συμβουλες..θα το ψαξω γιατι ειναι πολυ ιδιοτροπος κινητηρας

                            Μια χαρά είναι ο κινητήρας,εσύ θες να του βγάλεις τα μάτια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              black92s last edited by

                              Πατα seat club και διαβασε εκει

                              Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                filippos-seat last edited by

                                Ο χρήστης adensa έγραψε:

                                Μπορεί να μπει. Το θέμα με την σκάστρα ανοικτού τύπου είναι ότι 'πετάς' στο περιβάλλον αέρα που έχει ήδη μετρήσει ο maf. Με αποτέλεσμα να δουλεύεις με πιο πλούσιο μείγμα αφού η ecu υπολογίζει την ποσότητα καυσίμου με λανθασμένα στοιχεία. Τώρα το πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό στην πράξη εξαρτάται απο διάφορα... Αν ρίξεις μια ματιά σε forums που ασχολούνται περισσότερο με vw/seat/κτλ θα βρεις εμπειρίες απο διαφορετικές σκάστρες και ίσως να καταλήξεις σε κάποια λύση που να δουλέυει χωρίς να προκαλεί (τόσο μεγάλο) πρόβλημα.

                                Η άποψη μου πάντως είναι ότι δεν αξίζει. Θα δώσεις αρκετά χρήματα (200-300Ε) και τελικά το αμάξι μάλλον θα λειτουργεί χειρότερα.

                                Ευχαριστω παρα πολυ για τις συμβουλες..θα το ψαξω γιατι ειναι πολυ ιδιοτροπος κινητηρας

                                Μια χαρά είναι ο κινητήρας,εσύ θες να του βγάλεις τα μάτια.

                                Εγω ζητησα γνωμη για μαρκα, τι τυπου κτλ..ευχαριστως να δεχθω και αποψεις αν κατι ειναι ωφελιμο ή ζημειωνει τον κινητηρα μου..αλλα να μου λες οτι θελω αν του βγαλω τα ματια επειδη θελω να του βαλω σκαστρα? και σε ξαναρωταω εσυ σε καθεναν με σεατ λεον 1.8 τσι που θελει να βαλει σκαστρα τους λεε οτι θες να τους πεταξεις τα ματια εξω του αυτοκινητου? επειδη εχει και υγραεριο? σιγα δεν εχει και νιτρο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr