Ο χρήστης adensa έγραψε:
Μπορεί να μπει. Το θέμα με την σκάστρα ανοικτού τύπου είναι ότι 'πετάς' στο περιβάλλον αέρα που έχει ήδη μετρήσει ο maf. Με αποτέλεσμα να δουλεύεις με πιο πλούσιο μείγμα αφού η ecu υπολογίζει την ποσότητα καυσίμου με λανθασμένα στοιχεία. Τώρα το πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό στην πράξη εξαρτάται απο διάφορα... Αν ρίξεις μια ματιά σε forums που ασχολούνται περισσότερο με vw/seat/κτλ θα βρεις εμπειρίες απο διαφορετικές σκάστρες και ίσως να καταλήξεις σε κάποια λύση που να δουλέυει χωρίς να προκαλεί (τόσο μεγάλο) πρόβλημα.
Η άποψη μου πάντως είναι ότι δεν αξίζει. Θα δώσεις αρκετά χρήματα (200-300Ε) και τελικά το αμάξι μάλλον θα λειτουργεί χειρότερα.
Ευχαριστω παρα πολυ για τις συμβουλες..θα το ψαξω γιατι ειναι πολυ ιδιοτροπος κινητηρας
Μια χαρά είναι ο κινητήρας,εσύ θες να του βγάλεις τα μάτια.
Εγω ζητησα γνωμη για μαρκα, τι τυπου κτλ..ευχαριστως να δεχθω και αποψεις αν κατι ειναι ωφελιμο ή ζημειωνει τον κινητηρα μου..αλλα να μου λες οτι θελω αν του βγαλω τα ματια επειδη θελω να του βαλω σκαστρα? και σε ξαναρωταω εσυ σε καθεναν με σεατ λεον 1.8 τσι που θελει να βαλει σκαστρα τους λεε οτι θες να τους πεταξεις τα ματια εξω του αυτοκινητου? επειδη εχει και υγραεριο? σιγα δεν εχει και νιτρο