-
Καλησπερα θελω να βαλω σκαστρα στο αυτοκινητο μου(seat leon 1.8 tsi mk2 160hp 2010')..πειτε μου γνωμες για μαρκα, τιμη, ανοιχτου ή κλειστου,κτλ
Ευχαριστω
-
Καλησπερα θελω να βαλω σκαστρα στο αυτοκινητο μου(seat leon 1.8 tsi mk2 160hp 2010')..πειτε μου γνωμες για μαρκα, τιμη, ανοιχτου ή κλειστου,κτλ
Ευχαριστω
-
Καλησπερα θελω να βαλω σκαστρα στο αυτοκινητο μου(seat leon 1.8 tsi mk2 160hp 2010')..πειτε μου γνωμες για μαρκα, τιμη, ανοιχτου ή κλειστου,κτλ
Ευχαριστω
-
Γιατί θες να το κάνεις αυτό;
-
Για ηχο και μονο
-
Μπουρναζιώτης;
-
λιγο 'ρατσιστικο' αλλα και ρεαλιστικο αυτο που λες για το μπουρναζι.. τελος παντων μαρεσει ο ηχος του τουρμπο εσενα πως σου αρεσουν καποια αλλα πραγματα να ακους πχ μουσικη εμενα μαρεσει αυτο οπως και σε πολυ αλλο κοσμο..σε καθε εναν απο εμας δηλαδη εσυ λες τι να την κανεις την σκαστρα?
-
Νομίζω ότι δεν θα δουλέψει σωστά μία σκάστρα ανοικτού τύπου στο συγκεκριμένο αμάξι λόγω maf. Τώρα, αν βάλεις aftermarket κλειστού τύπου τι κερδίζεις? Αυτή που έχεις ήδη είναι κλειστού τύπου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη από τον εγκέφαλο και σχεδιασμένη για το αμάξι σου.
Πάντως, αν ανοίξεις τα παράθυρα, ήδη ακούγεται ελαφριά η σκάστρα στο άφημα του γκαζιού.
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Νομίζω ότι δεν θα δουλέψει σωστά μία σκάστρα ανοικτού τύπου στο συγκεκριμένο αμάξι λόγω maf. Τώρα, αν βάλεις aftermarket κλειστού τύπου τι κερδίζεις? Αυτή που έχεις ήδη είναι κλειστού τύπου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη από τον εγκέφαλο και σχεδιασμένη για το αμάξι σου.Πάντως, αν ανοίξεις τα παράθυρα, ήδη ακούγεται ελαφριά η σκάστρα στο άφημα του γκαζιού.
τον εχω ακουσει τον ηχο και ελαφρια και λιγο περισσοτερο τωρα που εχω φορεσει φιλτρο ελευθερας της κν..αν μπορεις και εχεις χρονο μου εξηγεις λιγο το οτι δεν θα δουλεψει σωστα λογω μαφ? εννοεις δεν γινεται να μπει ή αφου μπει θα εχει προβληματα ? και αν ναι τι προβληματα ?
-
Μπορεί να μπει. Το θέμα με την σκάστρα ανοικτού τύπου είναι ότι 'πετάς' στο περιβάλλον αέρα που έχει ήδη μετρήσει ο maf. Με αποτέλεσμα να δουλεύεις με πιο πλούσιο μείγμα αφού η ecu υπολογίζει την ποσότητα καυσίμου με λανθασμένα στοιχεία. Τώρα το πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό στην πράξη εξαρτάται απο διάφορα... Αν ρίξεις μια ματιά σε forums που ασχολούνται περισσότερο με vw/seat/κτλ θα βρεις εμπειρίες απο διαφορετικές σκάστρες και ίσως να καταλήξεις σε κάποια λύση που να δουλέυει χωρίς να προκαλεί (τόσο μεγάλο) πρόβλημα.
Η άποψη μου πάντως είναι ότι δεν αξίζει. Θα δώσεις αρκετά χρήματα (200-300Ε) και τελικά το αμάξι μάλλον θα λειτουργεί χειρότερα.
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Μπορεί να μπει. Το θέμα με την σκάστρα ανοικτού τύπου είναι ότι 'πετάς' στο περιβάλλον αέρα που έχει ήδη μετρήσει ο maf. Με αποτέλεσμα να δουλεύεις με πιο πλούσιο μείγμα αφού η ecu υπολογίζει την ποσότητα καυσίμου με λανθασμένα στοιχεία. Τώρα το πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό στην πράξη εξαρτάται απο διάφορα... Αν ρίξεις μια ματιά σε forums που ασχολούνται περισσότερο με vw/seat/κτλ θα βρεις εμπειρίες απο διαφορετικές σκάστρες και ίσως να καταλήξεις σε κάποια λύση που να δουλέυει χωρίς να προκαλεί (τόσο μεγάλο) πρόβλημα.Η άποψη μου πάντως είναι ότι δεν αξίζει. Θα δώσεις αρκετά χρήματα (200-300Ε) και τελικά το αμάξι μάλλον θα λειτουργεί χειρότερα.
Ευχαριστω παρα πολυ για τις συμβουλες..θα το ψαξω γιατι ειναι πολυ ιδιοτροπος κινητηρας
-
Ο χρήστης filippos seat έγραψε:
Μπορεί να μπει. Το θέμα με την σκάστρα ανοικτού τύπου είναι ότι 'πετάς' στο περιβάλλον αέρα που έχει ήδη μετρήσει ο maf. Με αποτέλεσμα να δουλεύεις με πιο πλούσιο μείγμα αφού η ecu υπολογίζει την ποσότητα καυσίμου με λανθασμένα στοιχεία. Τώρα το πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό στην πράξη εξαρτάται απο διάφορα... Αν ρίξεις μια ματιά σε forums που ασχολούνται περισσότερο με vw/seat/κτλ θα βρεις εμπειρίες απο διαφορετικές σκάστρες και ίσως να καταλήξεις σε κάποια λύση που να δουλέυει χωρίς να προκαλεί (τόσο μεγάλο) πρόβλημα.
Η άποψη μου πάντως είναι ότι δεν αξίζει. Θα δώσεις αρκετά χρήματα (200-300Ε) και τελικά το αμάξι μάλλον θα λειτουργεί χειρότερα.
Ευχαριστω παρα πολυ για τις συμβουλες..θα το ψαξω γιατι ειναι πολυ ιδιοτροπος κινητηρας
Μια χαρά είναι ο κινητήρας,εσύ θες να του βγάλεις τα μάτια.
-
Πατα seat club και διαβασε εκει
Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Μπορεί να μπει. Το θέμα με την σκάστρα ανοικτού τύπου είναι ότι 'πετάς' στο περιβάλλον αέρα που έχει ήδη μετρήσει ο maf. Με αποτέλεσμα να δουλεύεις με πιο πλούσιο μείγμα αφού η ecu υπολογίζει την ποσότητα καυσίμου με λανθασμένα στοιχεία. Τώρα το πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό στην πράξη εξαρτάται απο διάφορα... Αν ρίξεις μια ματιά σε forums που ασχολούνται περισσότερο με vw/seat/κτλ θα βρεις εμπειρίες απο διαφορετικές σκάστρες και ίσως να καταλήξεις σε κάποια λύση που να δουλέυει χωρίς να προκαλεί (τόσο μεγάλο) πρόβλημα.
Η άποψη μου πάντως είναι ότι δεν αξίζει. Θα δώσεις αρκετά χρήματα (200-300Ε) και τελικά το αμάξι μάλλον θα λειτουργεί χειρότερα.
Ευχαριστω παρα πολυ για τις συμβουλες..θα το ψαξω γιατι ειναι πολυ ιδιοτροπος κινητηρας
Μια χαρά είναι ο κινητήρας,εσύ θες να του βγάλεις τα μάτια.
Εγω ζητησα γνωμη για μαρκα, τι τυπου κτλ..ευχαριστως να δεχθω και αποψεις αν κατι ειναι ωφελιμο ή ζημειωνει τον κινητηρα μου..αλλα να μου λες οτι θελω αν του βγαλω τα ματια επειδη θελω να του βαλω σκαστρα? και σε ξαναρωταω εσυ σε καθεναν με σεατ λεον 1.8 τσι που θελει να βαλει σκαστρα τους λεε οτι θες να τους πεταξεις τα ματια εξω του αυτοκινητου? επειδη εχει και υγραεριο? σιγα δεν εχει και νιτρο
Σκαστρα