Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαρες ψαλιδιων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαρες ψαλιδιων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    307
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Λοιπον οπως λεει και ο τιτλος θα ηθελα να βαλω μπαρες ψαλιδιων στο αυτοκινητο μου.Νταξει θα μου πειτε δεν χρειαζεται κτλ. οντως σε 15 χρονια θα εχω αλλα μυαλα αλλα προς το παρον μιλαει η νεοτητα μου και η διψα μου για πειραματισμο.Το αυτοκινητο μπροστα εχει διπλα ψαλιδια και πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων.Απο ακαμψια δεν θα ελεγα και τα καλυτερα.Αρχισα να ψαχνω στο ιντερνετ αλλα δεν βρηκα καποια που να αξιζει.....οποτε αφου ρωτησα τον μηχανικο και πηρα το οκ αρχισα να ψαχνω για σωληνα.Εν ολιγης το ειδος του σωληνα που ηθελα δεν το βρηκα και στο τελος πηρα ενα Τ 75 εκατοστων 3-4 τουλ χιλιοστων σε παχος.Μπροστα τα ψαλιδια πιανουν ως εξης:Μπροστα πιανουν πανω στη γεφυρα(αν μπορω να το πω ετσι)ενω στο πισω μερος τους πιανουν σε λαμαρινα του αμαξωματος.Αρα η μπαρα θα βιδωθει στην βιδα που πιανει το σινεμπλοκ με το ψαλιδι.Πιστευω πως ειναι σωστο ετσι?
      Μετα παμε πισω.....εκει ελεγα να την πιασουμε παλι στην βιδα που πιανει σινεμπλοκ-ψαλιδι-σασι.....αλλα παρεμβαλλεται η εξατμιση,αρα χρειαζομαι κουρμπαδορο,αρα θα φαω την μπαρα στο κεφαλι οταν σκασω μυτη με ενα Τ στο συνεργειο.Αρα επομενη λυση ειναι η εξης...Το ψαλιδι με το σινεμπλοκ πιανει σε μια προεκταση του σασι,ενα πλακακι περιπου 10-12 εκατοστατα το οποιο εχει κιολας δυο τρυπες χωρις λογο απο την μανα του.Αν πιασω την μπαρα εκει θα ειναι σαν να μην την εβαλα?Επισης μπροστα το να πιασω την μπαρα ΚΑΙ με την γεφυρα θα εχει νοημα η οχι?
      Αν η ακαμψια ειναι πολυ χαλια υπαρχει περιπτωση να κοπει η βιδα που πιανει το ψαλιδι ή να τραυματιστει εκεινο το σημειου του σασι?
      Υ.Γ. αν υπαρχει ηδη καποιο θεμα παρακαλω του mod να το μεταφερουν εκει το ποστ μου μιας και δεν το εβρισκα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        w202-amg last edited by

        Λοιπον οπως λεει και ο τιτλος θα ηθελα να βαλω μπαρες ψαλιδιων στο αυτοκινητο μου.Νταξει θα μου πειτε δεν χρειαζεται κτλ. οντως σε 15 χρονια θα εχω αλλα μυαλα αλλα προς το παρον μιλαει η νεοτητα μου και η διψα μου για πειραματισμο.Το αυτοκινητο μπροστα εχει διπλα ψαλιδια και πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων.Απο ακαμψια δεν θα ελεγα και τα καλυτερα.Αρχισα να ψαχνω στο ιντερνετ αλλα δεν βρηκα καποια που να αξιζει.....οποτε αφου ρωτησα τον μηχανικο και πηρα το οκ αρχισα να ψαχνω για σωληνα.Εν ολιγης το ειδος του σωληνα που ηθελα δεν το βρηκα και στο τελος πηρα ενα Τ 75 εκατοστων 3-4 τουλ χιλιοστων σε παχος.Μπροστα τα ψαλιδια πιανουν ως εξης:Μπροστα πιανουν πανω στη γεφυρα(αν μπορω να το πω ετσι)ενω στο πισω μερος τους πιανουν σε λαμαρινα του αμαξωματος.Αρα η μπαρα θα βιδωθει στην βιδα που πιανει το σινεμπλοκ με το ψαλιδι.Πιστευω πως ειναι σωστο ετσι?
        Μετα παμε πισω.....εκει ελεγα να την πιασουμε παλι στην βιδα που πιανει σινεμπλοκ-ψαλιδι-σασι.....αλλα παρεμβαλλεται η εξατμιση,αρα χρειαζομαι κουρμπαδορο,αρα θα φαω την μπαρα στο κεφαλι οταν σκασω μυτη με ενα Τ στο συνεργειο.Αρα επομενη λυση ειναι η εξης...Το ψαλιδι με το σινεμπλοκ πιανει σε μια προεκταση του σασι,ενα πλακακι περιπου 10-12 εκατοστατα το οποιο εχει κιολας δυο τρυπες χωρις λογο απο την μανα του.Αν πιασω την μπαρα εκει θα ειναι σαν να μην την εβαλα?Επισης μπροστα το να πιασω την μπαρα ΚΑΙ με την γεφυρα θα εχει νοημα η οχι?
        Αν η ακαμψια ειναι πολυ χαλια υπαρχει περιπτωση να κοπει η βιδα που πιανει το ψαλιδι ή να τραυματιστει εκεινο το σημειου του σασι?
        Υ.Γ. αν υπαρχει ηδη καποιο θεμα παρακαλω του mod να το μεταφερουν εκει το ποστ μου μιας και δεν το εβρισκα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Λοιπον οπως λεει και ο τιτλος θα ηθελα να βαλω μπαρες ψαλιδιων στο αυτοκινητο μου.Νταξει θα μου πειτε δεν χρειαζεται κτλ. οντως σε 15 χρονια θα εχω αλλα μυαλα αλλα προς το παρον μιλαει η νεοτητα μου και η διψα μου για πειραματισμο.Το αυτοκινητο μπροστα εχει διπλα ψαλιδια και πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων.Απο ακαμψια δεν θα ελεγα και τα καλυτερα.Αρχισα να ψαχνω στο ιντερνετ αλλα δεν βρηκα καποια που να αξιζει.....οποτε αφου ρωτησα τον μηχανικο και πηρα το οκ αρχισα να ψαχνω για σωληνα.Εν ολιγης το ειδος του σωληνα που ηθελα δεν το βρηκα και στο τελος πηρα ενα Τ 75 εκατοστων 3-4 τουλ χιλιοστων σε παχος.Μπροστα τα ψαλιδια πιανουν ως εξης:Μπροστα πιανουν πανω στη γεφυρα(αν μπορω να το πω ετσι)ενω στο πισω μερος τους πιανουν σε λαμαρινα του αμαξωματος.Αρα η μπαρα θα βιδωθει στην βιδα που πιανει το σινεμπλοκ με το ψαλιδι.Πιστευω πως ειναι σωστο ετσι?
          Μετα παμε πισω.....εκει ελεγα να την πιασουμε παλι στην βιδα που πιανει σινεμπλοκ-ψαλιδι-σασι.....αλλα παρεμβαλλεται η εξατμιση,αρα χρειαζομαι κουρμπαδορο,αρα θα φαω την μπαρα στο κεφαλι οταν σκασω μυτη με ενα Τ στο συνεργειο.Αρα επομενη λυση ειναι η εξης...Το ψαλιδι με το σινεμπλοκ πιανει σε μια προεκταση του σασι,ενα πλακακι περιπου 10-12 εκατοστατα το οποιο εχει κιολας δυο τρυπες χωρις λογο απο την μανα του.Αν πιασω την μπαρα εκει θα ειναι σαν να μην την εβαλα?Επισης μπροστα το να πιασω την μπαρα ΚΑΙ με την γεφυρα θα εχει νοημα η οχι?
          Αν η ακαμψια ειναι πολυ χαλια υπαρχει περιπτωση να κοπει η βιδα που πιανει το ψαλιδι ή να τραυματιστει εκεινο το σημειου του σασι?
          Υ.Γ. αν υπαρχει ηδη καποιο θεμα παρακαλω του mod να το μεταφερουν εκει το ποστ μου μιας και δεν το εβρισκα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Ενημερωση!!!
            Βαλαμε σημερα την μπαρα ψαλιδιων μπροστα αφου κουρασα πολυ τον μηχανικο με την διαμορφωση της ωστε να ταιριαξει.Το αποτελεσμα ειναι απλα το αναμενομενο.στις λακουβες η μουρη παει μονοκοματα και το τιμονι ειναι πιο σφιχτο.Η μεγαλη διαφορα ομως γινεται αντιληπτη οταν κοβεις το τιμονι,ειναι σκληρο,σαφες και σου δινει πιο καλη αισθηση.Οταν δε κοβεις τερμα το τιμονι δεν σου δινει την πλαστικη αισθηση το εμπρος μερος που εδινε προηγουμενος.Στο φρεναρισμα οταν μπαινει το abs ειναι ολα τα λεφτα!! ! Πολυ καλη αλλαγη λοιπον.
            Τα αρνητικα!!!Εχω μια υποψια πως εχει γινει πιο νευρικο (νταξει οχι πολυ λιιιγο μονο)και νομιζω πως χαθηκε η ζυγοσταθμιση.....ειναι δυνατον να συνεβει κατι τετοιο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adensa last edited by

              Ολα αυτά απο μια μπάρα ψαλιδιών;

              Τι αμάξι είναι;Πρόσεχε το ανεβοκατεβασμα στα πεζοδρομια τώρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xeno last edited by

                Γιατί εχω την εντύπωση ότι τώρα θα σου φεύγει πιο εύκολα η μούρη;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης XENO έγραψε:
                  Γιατί εχω την εντύπωση ότι τώρα θα σου φεύγει πιο εύκολα η μούρη;

                  αυτο ειναι σιγουρο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Το αυτοκινητο ειναι w202 με σκληρη αναρτηση και 400.000 χιλιομετρα αρα αρκετα καταπονημενο σασι.Δεν εχω σαφη εικονα ακομη για την συμπεριφορα στο οριο αλλα δινει αρκετη σιγουρια η μουρη πλεον στις κλειστες στροφες.Παντως θα βαλω σιγουρα και πισω μια που μπαινει αρκετα ευκολα για να ισοροπησει εμπρος και πισω μερος.
                    Πεζοδρομιο ή χωραφια δεν προκειται να βρω ποτε. Δεν ειναι απο εταιρια η μπαρα αλλα χειροποιητη....ουσιαστικα ειναι μια ευθεια,ειναι πιο ψηλα ή εστω στην ιδια ευθεια με καρτερ κινητηρα και σασμαν.Αρα θα ξηλωθουν πολλα αλλα προηγουμενως.
                    Παντως προς το παρον ειμαι ενθουσιασμενος με το αποτελεσμα.Περισσοτερες εντυπωσεις σε λιγο καιρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr