-
Καλησπέρα σε όλους,
Μια ερώτηση έχω αναφορικά με service σε VW Golf VI TSI 122 του 2010. Το αμάξι είναι πέντε ετών και σε άριστη κατάσταση. Μέχρι στιγμής τα μόνα service που του έχω κάνει είναι λάδια και τα σχετικά φίλτρα κάθε 8-10 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το αμάξι έχει τώρα 55,000 χιλιόμετρα. Ετοιμάζομαι να του κάνω το καθιερωμένο ετήσιο service και αναρωτιέμαι μήπως ήρθε η ώρα να κάνω ένα πιο 'σοβαρό' service, δηλαδή να αλλάξω/κοιτάξω/φτιάξω περισσότερα πράγματα. Δεν το έχω πάει ποτέ στην επίσημη αντιπροσωπεία καθότι έχω μια 'καχυποψία' απέναντι σε επίσημες αντιπροσωπείες. Να φανταστείτε το τελευταίο service το έκανα στο μηχανικό που μου συντηρεί μια Alfa Romeo Spider (1998) που έχω τον οποίο εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια. Αλλά ο άνθρωπος δεν είναι μηχανικός VW οπότε υποθέτω δεν γνωρίζει και τέλεια τι ακριβώς χρειάζονται τα VW. Ίσως κάποια βοήθεια από κατόχους Golf;
Ευχαριστώ πολύ
-
Καλησπέρα σε όλους,
Μια ερώτηση έχω αναφορικά με service σε VW Golf VI TSI 122 του 2010. Το αμάξι είναι πέντε ετών και σε άριστη κατάσταση. Μέχρι στιγμής τα μόνα service που του έχω κάνει είναι λάδια και τα σχετικά φίλτρα κάθε 8-10 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το αμάξι έχει τώρα 55,000 χιλιόμετρα. Ετοιμάζομαι να του κάνω το καθιερωμένο ετήσιο service και αναρωτιέμαι μήπως ήρθε η ώρα να κάνω ένα πιο 'σοβαρό' service, δηλαδή να αλλάξω/κοιτάξω/φτιάξω περισσότερα πράγματα. Δεν το έχω πάει ποτέ στην επίσημη αντιπροσωπεία καθότι έχω μια 'καχυποψία' απέναντι σε επίσημες αντιπροσωπείες. Να φανταστείτε το τελευταίο service το έκανα στο μηχανικό που μου συντηρεί μια Alfa Romeo Spider (1998) που έχω τον οποίο εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια. Αλλά ο άνθρωπος δεν είναι μηχανικός VW οπότε υποθέτω δεν γνωρίζει και τέλεια τι ακριβώς χρειάζονται τα VW. Ίσως κάποια βοήθεια από κατόχους Golf;
Ευχαριστώ πολύ
-
Καλησπέρα σε όλους,
Μια ερώτηση έχω αναφορικά με service σε VW Golf VI TSI 122 του 2010. Το αμάξι είναι πέντε ετών και σε άριστη κατάσταση. Μέχρι στιγμής τα μόνα service που του έχω κάνει είναι λάδια και τα σχετικά φίλτρα κάθε 8-10 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το αμάξι έχει τώρα 55,000 χιλιόμετρα. Ετοιμάζομαι να του κάνω το καθιερωμένο ετήσιο service και αναρωτιέμαι μήπως ήρθε η ώρα να κάνω ένα πιο 'σοβαρό' service, δηλαδή να αλλάξω/κοιτάξω/φτιάξω περισσότερα πράγματα. Δεν το έχω πάει ποτέ στην επίσημη αντιπροσωπεία καθότι έχω μια 'καχυποψία' απέναντι σε επίσημες αντιπροσωπείες. Να φανταστείτε το τελευταίο service το έκανα στο μηχανικό που μου συντηρεί μια Alfa Romeo Spider (1998) που έχω τον οποίο εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια. Αλλά ο άνθρωπος δεν είναι μηχανικός VW οπότε υποθέτω δεν γνωρίζει και τέλεια τι ακριβώς χρειάζονται τα VW. Ίσως κάποια βοήθεια από κατόχους Golf;
Ευχαριστώ πολύ
-
Πρόσφατα έκανα σερβις στα ίδια περίπου χιλιόμετρα στο ίδιο αμάξι. Άλλαξα μόνο μπουζί επιπλέον του τυπικού σέρβις.
Σύμφωνα με το βιβλιαράκι:
Ανά 15.000/χρόνο αλλάζεις λάδια + φίλτρο λαδιού.
Ανά 30.000/2ετία αλλάζεις λάδια + φίλτρο λαδιού/αέρος/βενζίνης/καμπίνας.Στα 55.000 που είσαι πρέπει να αλλάξεις και μπουζί (προσοχή να βάλεις τα σωστά (πλατίνας αν δεν κάνω λάθος) που φοράει από το εργοστάσιο. Διαφορετικά μετά θα πρέπει να τα αλλάζεις νωρίτερα).
Στα πρώτα 3 χρόνια αναφέρει το εργοστάσιο ότι πρέπει να γίνει η πρώτη αλλαγή υγρών φρένων και μετά ανα 2 χρόνια. Αν δεν τα βράζεις και μετρηθούν στο συνεργείο και είναι οκ μάλλον δεν υπάρχει λόγος να αλλαχθούν. Αν όμως δεν έχεις αλλάξει καθόλου αυτά τα 5 χρόνια, να τα αλλάξεις.
Αυτά αν δεν μου έχει ξεφύγει κάτι.
-
Ο χρήστης carromantic έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,Μια ερώτηση έχω αναφορικά με service σε VW Golf VI TSI 122 του 2010. Το αμάξι είναι πέντε ετών και σε άριστη κατάσταση. Μέχρι στιγμής τα μόνα service που του έχω κάνει είναι λάδια και τα σχετικά φίλτρα κάθε 8-10 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το αμάξι έχει τώρα 55,000 χιλιόμετρα. Ετοιμάζομαι να του κάνω το καθιερωμένο ετήσιο service και αναρωτιέμαι μήπως ήρθε η ώρα να κάνω ένα πιο 'σοβαρό' service, δηλαδή να αλλάξω/κοιτάξω/φτιάξω περισσότερα πράγματα. Δεν το έχω πάει ποτέ στην επίσημη αντιπροσωπεία καθότι έχω μια 'καχυποψία' απέναντι σε επίσημες αντιπροσωπείες. Να φανταστείτε το τελευταίο service το έκανα στο μηχανικό που μου συντηρεί μια Alfa Romeo Spider (1998) που έχω τον οποίο εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια. Αλλά ο άνθρωπος δεν είναι μηχανικός VW οπότε υποθέτω δεν γνωρίζει και τέλεια τι ακριβώς χρειάζονται τα VW. Ίσως κάποια βοήθεια από κατόχους Golf;
Ευχαριστώ πολύ
Ημουν προιν κατοχος.
Βασικα αν ο μηχανικος σου ειναι εμπιστος και σοβαρος επαγγελματιας δε θα κολησει τωρα σε ενα golf λογικα θα ξερει τι πρεπει να κανει. Τα χιλιομετρα δεν ειναι και τοσο για ποιο σοβαρο σερβις αλλα μπορεις να κανεις και παλι τα βασικα δηλ. λαδια, ολα τα φιλτρα, μπουζι + καθαρισμος και ρυθμιση πεταλουδας, καθαρισμος φιλτρου ανακυκλωσης καυσαεριων = (προληπτικα μιας και δεν πολυκοστιζει), αλλαγη υγρων ψυγειου και αν ειναι απαραιτητο υγρα φρενων. Αυτα νομιζω.Απο σασμαν ολα ενταξει? οι ταχυτητες κουμπονουν ακομα ωραια?
-
Αφού σου λέει 'άριστη κατάσταση'....
-
Ένα μήνα μετά ο φίλος που ρώτησε προφανώς έχει κάνει το service
Service σε VW Golf