-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος ενός Hyundai i30 από το 2009 και σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.
Πριν από 2 χρόνια και αφού κατάφερα να σακατέψω το αμορτισέρ πλευράς οδηγού, είπα να αλλάξω και τα 4 και επέλεξα τα Sachs Super Touring νομίζοντας ότι πρόκειται για ανετα και σχετικά μαλακά αμορτισερ αλλά λίγο, ελάχιστα πιο σφικτά από τα μανίσια. Στην πραγματικότητα είναι θεόσκληρα κάνοντας την συμπεριφορά του αυτοκινήτου να αλλάξει προς το πιο σπορ αλλά με μπόλικο κοπάνημα και διάφορους τριγμούς που έκαναν την εμφάνηση τους τον τελευταίο χρόνο.
Η σύζυγος μου κι εγώ πλέον περιμένουμε παιδί και πραγματικά δεν θέλω να την βάζω στο αμαξι με αυτό να κοπανάει τόσο πολύ, ρισκάροντας (ω μη γένοιτο) να αποβάλει από τις λακούβες και τα καπάκια φρεατίων.Ερώτηση 1ή: Υπάρχει περίπτωση στο βουλκανιζαντερ που μου πέρασαν τα αμορτισέρ να έκαναν κάτι λάθος ή τσαπατσούλικα, και να μην δουλεύουν αυτά σωστά? Κάτι ακόμα που δεν ανέφερα είναι ότι το κοπάνημα είναι και ηχητικό λες και δεν έχει μπει σωστά το top mount πάνο στο έμβολο (δεν το έχω τσεκάρει).
Ερώτηση 2η: Έχω βρει τα** KYB Excel G** και τα Monroe Original για το δικό μου μοντέλο σε παραπλήσια τιμή από εταιρία που συνεργάζεται με αποθήκη στη Γερμανία.
Ποιά από τα 2 θα προτιμούσατε? Τα παραπάνω μοντέλα είναι σκληρότερα ή περίπου το ίδιο με τα εργοστασιακά? Πραγματικά δεν θέλω να την ξαναπατήσω όπως με τα Sachs που μου βγήκαν κούτσουρα.Ερώτηση 3η: Αν αλλαχθούν τα αμορτισέρ με ένα σετ από τα παραπάνω, πρέπει να αλλαχθούν και τα top mount? Πρέπει να αγοράσω κάτι άλλο εκτός από τα 4 αμορτισέρ?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος ενός Hyundai i30 από το 2009 και σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.
Πριν από 2 χρόνια και αφού κατάφερα να σακατέψω το αμορτισέρ πλευράς οδηγού, είπα να αλλάξω και τα 4 και επέλεξα τα Sachs Super Touring νομίζοντας ότι πρόκειται για ανετα και σχετικά μαλακά αμορτισερ αλλά λίγο, ελάχιστα πιο σφικτά από τα μανίσια. Στην πραγματικότητα είναι θεόσκληρα κάνοντας την συμπεριφορά του αυτοκινήτου να αλλάξει προς το πιο σπορ αλλά με μπόλικο κοπάνημα και διάφορους τριγμούς που έκαναν την εμφάνηση τους τον τελευταίο χρόνο.
Η σύζυγος μου κι εγώ πλέον περιμένουμε παιδί και πραγματικά δεν θέλω να την βάζω στο αμαξι με αυτό να κοπανάει τόσο πολύ, ρισκάροντας (ω μη γένοιτο) να αποβάλει από τις λακούβες και τα καπάκια φρεατίων.Ερώτηση 1ή: Υπάρχει περίπτωση στο βουλκανιζαντερ που μου πέρασαν τα αμορτισέρ να έκαναν κάτι λάθος ή τσαπατσούλικα, και να μην δουλεύουν αυτά σωστά? Κάτι ακόμα που δεν ανέφερα είναι ότι το κοπάνημα είναι και ηχητικό λες και δεν έχει μπει σωστά το top mount πάνο στο έμβολο (δεν το έχω τσεκάρει).
Ερώτηση 2η: Έχω βρει τα** KYB Excel G** και τα Monroe Original για το δικό μου μοντέλο σε παραπλήσια τιμή από εταιρία που συνεργάζεται με αποθήκη στη Γερμανία.
Ποιά από τα 2 θα προτιμούσατε? Τα παραπάνω μοντέλα είναι σκληρότερα ή περίπου το ίδιο με τα εργοστασιακά? Πραγματικά δεν θέλω να την ξαναπατήσω όπως με τα Sachs που μου βγήκαν κούτσουρα.Ερώτηση 3η: Αν αλλαχθούν τα αμορτισέρ με ένα σετ από τα παραπάνω, πρέπει να αλλαχθούν και τα top mount? Πρέπει να αγοράσω κάτι άλλο εκτός από τα 4 αμορτισέρ?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος ενός Hyundai i30 από το 2009 και σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.
Πριν από 2 χρόνια και αφού κατάφερα να σακατέψω το αμορτισέρ πλευράς οδηγού, είπα να αλλάξω και τα 4 και επέλεξα τα Sachs Super Touring νομίζοντας ότι πρόκειται για ανετα και σχετικά μαλακά αμορτισερ αλλά λίγο, ελάχιστα πιο σφικτά από τα μανίσια. Στην πραγματικότητα είναι θεόσκληρα κάνοντας την συμπεριφορά του αυτοκινήτου να αλλάξει προς το πιο σπορ αλλά με μπόλικο κοπάνημα και διάφορους τριγμούς που έκαναν την εμφάνηση τους τον τελευταίο χρόνο.
Η σύζυγος μου κι εγώ πλέον περιμένουμε παιδί και πραγματικά δεν θέλω να την βάζω στο αμαξι με αυτό να κοπανάει τόσο πολύ, ρισκάροντας (ω μη γένοιτο) να αποβάλει από τις λακούβες και τα καπάκια φρεατίων.Ερώτηση 1ή: Υπάρχει περίπτωση στο βουλκανιζαντερ που μου πέρασαν τα αμορτισέρ να έκαναν κάτι λάθος ή τσαπατσούλικα, και να μην δουλεύουν αυτά σωστά? Κάτι ακόμα που δεν ανέφερα είναι ότι το κοπάνημα είναι και ηχητικό λες και δεν έχει μπει σωστά το top mount πάνο στο έμβολο (δεν το έχω τσεκάρει).
Ερώτηση 2η: Έχω βρει τα** KYB Excel G** και τα Monroe Original για το δικό μου μοντέλο σε παραπλήσια τιμή από εταιρία που συνεργάζεται με αποθήκη στη Γερμανία.
Ποιά από τα 2 θα προτιμούσατε? Τα παραπάνω μοντέλα είναι σκληρότερα ή περίπου το ίδιο με τα εργοστασιακά? Πραγματικά δεν θέλω να την ξαναπατήσω όπως με τα Sachs που μου βγήκαν κούτσουρα.Ερώτηση 3η: Αν αλλαχθούν τα αμορτισέρ με ένα σετ από τα παραπάνω, πρέπει να αλλαχθούν και τα top mount? Πρέπει να αγοράσω κάτι άλλο εκτός από τα 4 αμορτισέρ?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας
-
Τα ΚΥΒ είναι σαν τα γνήσια, εγω σε ΝΙΣΣΑΝ εβαλα τα monroe sensatrak και δεν ήταν μαλακά σαν τα γνήσια
Μάλιστα τα άλλαξα για τον ίδιο λόγο με εσένα (εγκυμοσύνη)... -
Στο χωριο μου ανεβαιναν και στο τρακτερ,πηγαιναν και στο χωραφι,γεννκυσαν και με μαμι..δλδ τι να πω!
βαλε και μεγαλο προφιλ λαστιχα να περπαταει βελουδινα!
Και σου ευχομαι τα καλητερα -
Ο χρήστης HammerHead έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος ενός Hyundai i30 από το 2009 και σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.
Πριν από 2 χρόνια και αφού κατάφερα να σακατέψω το αμορτισέρ πλευράς οδηγού, είπα να αλλάξω και τα 4 και επέλεξα τα Sachs Super Touring νομίζοντας ότι πρόκειται για ανετα και σχετικά μαλακά αμορτισερ αλλά λίγο, ελάχιστα πιο σφικτά από τα μανίσια. Στην πραγματικότητα είναι θεόσκληρα κάνοντας την συμπεριφορά του αυτοκινήτου να αλλάξει προς το πιο σπορ αλλά με μπόλικο κοπάνημα και διάφορους τριγμούς που έκαναν την εμφάνηση τους τον τελευταίο χρόνο.
Η σύζυγος μου κι εγώ πλέον περιμένουμε παιδί και πραγματικά δεν θέλω να την βάζω στο αμαξι με αυτό να κοπανάει τόσο πολύ, ρισκάροντας (ω μη γένοιτο) να αποβάλει από τις λακούβες και τα καπάκια φρεατίων.Ερώτηση 1ή: Υπάρχει περίπτωση στο βουλκανιζαντερ που μου πέρασαν τα αμορτισέρ να έκαναν κάτι λάθος ή τσαπατσούλικα, και να μην δουλεύουν αυτά σωστά? Κάτι ακόμα που δεν ανέφερα είναι ότι το κοπάνημα είναι και ηχητικό λες και δεν έχει μπει σωστά το top mount πάνο στο έμβολο (δεν το έχω τσεκάρει).
Ερώτηση 2η: Έχω βρει τα** KYB Excel G** και τα Monroe Original για το δικό μου μοντέλο σε παραπλήσια τιμή από εταιρία που συνεργάζεται με αποθήκη στη Γερμανία.
Ποιά από τα 2 θα προτιμούσατε? Τα παραπάνω μοντέλα είναι σκληρότερα ή περίπου το ίδιο με τα εργοστασιακά? Πραγματικά δεν θέλω να την ξαναπατήσω όπως με τα Sachs που μου βγήκαν κούτσουρα.Ερώτηση 3η: Αν αλλαχθούν τα αμορτισέρ με ένα σετ από τα παραπάνω, πρέπει να αλλαχθούν και τα top mount? Πρέπει να αγοράσω κάτι άλλο εκτός από τα 4 αμορτισέρ?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας
KYB αδερφέ....όσο για τα top mount,τα βλέπει ο 'αναρτησάς' και βλέποντας και κάνοντας...μπορεί και να μή χρειάζονται αλλαγή!!
-
Βαλτε τα μαμα ρε παιδια εφοσον σας βολευαν, αφου δεν ξερετε τι πειραματιζεστε?
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Μάλλον προς τα ΚΥΒ προσανατολίζομαι. Να είστε καλά
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Τα ΚΥΒ είναι σαν τα γνήσια, εγω σε ΝΙΣΣΑΝ εβαλα τα monroe sensatrak και δεν ήταν μαλακά σαν τα γνήσια
Μάλιστα τα άλλαξα για τον ίδιο λόγο με εσένα (εγκυμοσύνη)...ρε συ,τα monroe sensatrak είναι σα να μη φοράς αμορτισέρ.....πόσο πιο μαλακά ήταν τα μαμίσια της NISSAN;;;;
ο φίλος με το i30 να βάλει τα απλά BILSTEIN...τα μαύρα ντε
για μένα είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στην στιβαρότητα και την άνεση. -
Επειδή έχω το ίδιο αυτοκίνητο αλλά του 2010 παραγωγής, αν θυμάμαι καλά, αμορτισέρ που το έχω κοιτάξει έχει sachs. Όσο αφορά το κοπάνημα ελπίζω τα λάστιχα σου να μην είναι ξεραμένα και παλιά γιατί και αυτό συμβάλλει στην ομαλή αίσθηση. Για μένα σαν συμβουλή θα σου έλεγα να κρατήσεις τα αμορτισέρ και να πας σε 195/65/15 λάστιχο και μαλακό σχετικά (αν έχεις τις 15αρες ζάντες). Θεωρώ πεταμένα λεφτά να ξαναλλάξεις τα αμορτισέρ. Τα Kyb excel g τα φοράω σε άλλο αυτοκίνητο και είναι πιο σκληρά από τα αρχικής τοποθέτησης. Για τα Monroe δεν γνωρίζω. Αυτά φιλικά!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Τα ΚΥΒ είναι σαν τα γνήσια, εγω σε ΝΙΣΣΑΝ εβαλα τα monroe sensatrak και δεν ήταν μαλακά σαν τα γνήσια
Μάλιστα τα άλλαξα για τον ίδιο λόγο με εσένα (εγκυμοσύνη)...ρε συ,τα monroe sensatrak είναι σα να μη φοράς αμορτισέρ.....πόσο πιο μαλακά ήταν τα μαμίσια της NISSAN;;;;
ο φίλος με το i30 να βάλει τα απλά BILSTEIN...τα μαύρα ντε
για μένα είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στην στιβαρότητα και την άνεση.Η NISSAN είχε KYB κια έβαλα τα MONROE ακριβως γιατί μου έλεγαν ότι και εσύ
Η πράξη απέδειξε ότι ήταν σκλήρα. Ίσωσ η διπλή λειοτυργίαπου έχουν,εμένε δεν έκατσε και δουλεύουν συνέχεια σκληρά
Ακόμα τα έχω και είναι ΟΚ αλλά δεν το λες μαλακό όπως το ΚΥΒ -
μήπως το έχεις χαμηλώσει και δουλεύουν στο ''στενό'' σημείο μόνιμα;;;
εγώ τα είχα βάλει στο accent που είχα και ήταν ένα κλίκ καλύτερα απο τα μαμά,μετά έβαλα τα Bilstein και κατάλαβα τι σημαίνει αμορτισέρ!!! -
Το ξεθαβω μπας και βρω απαντηση σε αυτο που ρωταω και εγω ΕΔΩ : viewtopic.php?p=3186840#p3186840
Ο χρήστης villasg έγραψε:
Καλησπερα .
Εχω ενα Hyundai i30 2010 1400cc .
Μετα απο 7 χρονια και 85000χλμ ειμαι και εγω ετοιμος για αλλαγη αμορτισερ .
Καποιος που να εχει αλλαξει και να ειναι ικανοποιημενος ?
Ψαχνομαι να δω τι παιζει απο μαρκες και τιμες.
Η χρηση απλη με 80% εθνικη και 20% επαρχιακο οαλ αυτα χωρις ταρζανιες κλπ
Απο οτι βλεπω 'παιζουν' τα KAYABA EXCEL G , BILSTEIN B4 , SACHS , MONROE SENSATRACK
Τα 'μαμα' δεν ξερω τι ειναι και σε ενα εξουσιοδοτημένο που ρωτησα αυτος βαζει καποια 'MANDO' .Υγ: Το μονο που εχω κανει ειναι οτι εχω ηδη αλλαξει ελατηρια πισω επειδη το αμαξι 'επλεε' λογω υγραεριου ( δεξαμενη 55λτ στην θεση της ρεζερβας + την ρεζερβα - κανονικος τροχος - απο πανω ).
Εχω βαλει τα MAD HV-373128 που ειναι ειδικα για αυτο το σκοπο .Τωρα σε αμορτισερ θελω κατι ιδιο με το 'μαμα' σε ανεση τι κανω ? ?
Hyundai i30(2009) αμορτισέρ: Monroe Original vs KYB Excel G