-
Γειά σε όλους!
Είμαι κάτοχος ενός ΒMW E36. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι η μπροστινή δεξιά πλευρά κάθεται 8mm χαμηλότερα από την αριστερή, ενώ πίσω είναι ίδιο το ύψος δεξιά κ αριστερά. Παραθέτω τί έχει αλλαχεί στο αυτοκίνητο και τί έλεγχοι έχουν γίνει.
- Τοποθέτηση καινούργιων αμορτισέρ εργοστασιακού τύπου
- Ελατήρια γνήσια μεταχειρισμένα, 2 φορές για μπροστά. Και με τα 2 σετ ελατηρίων η διαφορά είναι η ίδια.
- Καινούργια πιατέλα ελατηρίων με τα λάστιχά τους
- Όλοι οι ελαστικοί σύνδεσμοι ψαλιδιών, αντιστρεπτικών κλπ είναι σε πολύ καλή κατάσταση και κάποια αλλαγμένα
- Τα top mount είναι μια χαρά
- H τοποθέτηση των ελατηρίων, αμορτισέρ κλπ, είναι σωστή, τσεκαρισμένο
- Το σασί δεν είναι τρακαρισμένο
- Τα αμορτισέρ έχουν ίδιο μήκος καλαμιού, δεν είναι κάποιο κοντύτερο
Ή άποψη ότι είναι έτσι σχεδιασμένο από τη BMW έτσι ώστε όταν κάθεται ο οδηγός να έρχεται στα ίσια του, είναι παραμύθια.
Έχω δει ΠΟΛΛΑ Ε36, κανένα δεν έχει τόση διαφορά. Το πολύ 2-3mm. Η διαφορά είναι εμφανής με το μάτι και μόνο.Έχετε καμιά άποψη;;; Ή να το φουντάρω για χταποδιέρα στη θάλασσα;;;
-
Γειά σε όλους!
Είμαι κάτοχος ενός ΒMW E36. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι η μπροστινή δεξιά πλευρά κάθεται 8mm χαμηλότερα από την αριστερή, ενώ πίσω είναι ίδιο το ύψος δεξιά κ αριστερά. Παραθέτω τί έχει αλλαχεί στο αυτοκίνητο και τί έλεγχοι έχουν γίνει.
- Τοποθέτηση καινούργιων αμορτισέρ εργοστασιακού τύπου
- Ελατήρια γνήσια μεταχειρισμένα, 2 φορές για μπροστά. Και με τα 2 σετ ελατηρίων η διαφορά είναι η ίδια.
- Καινούργια πιατέλα ελατηρίων με τα λάστιχά τους
- Όλοι οι ελαστικοί σύνδεσμοι ψαλιδιών, αντιστρεπτικών κλπ είναι σε πολύ καλή κατάσταση και κάποια αλλαγμένα
- Τα top mount είναι μια χαρά
- H τοποθέτηση των ελατηρίων, αμορτισέρ κλπ, είναι σωστή, τσεκαρισμένο
- Το σασί δεν είναι τρακαρισμένο
- Τα αμορτισέρ έχουν ίδιο μήκος καλαμιού, δεν είναι κάποιο κοντύτερο
Ή άποψη ότι είναι έτσι σχεδιασμένο από τη BMW έτσι ώστε όταν κάθεται ο οδηγός να έρχεται στα ίσια του, είναι παραμύθια.
Έχω δει ΠΟΛΛΑ Ε36, κανένα δεν έχει τόση διαφορά. Το πολύ 2-3mm. Η διαφορά είναι εμφανής με το μάτι και μόνο.Έχετε καμιά άποψη;;; Ή να το φουντάρω για χταποδιέρα στη θάλασσα;;;
-
Γειά σε όλους!
Είμαι κάτοχος ενός ΒMW E36. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι η μπροστινή δεξιά πλευρά κάθεται 8mm χαμηλότερα από την αριστερή, ενώ πίσω είναι ίδιο το ύψος δεξιά κ αριστερά. Παραθέτω τί έχει αλλαχεί στο αυτοκίνητο και τί έλεγχοι έχουν γίνει.
- Τοποθέτηση καινούργιων αμορτισέρ εργοστασιακού τύπου
- Ελατήρια γνήσια μεταχειρισμένα, 2 φορές για μπροστά. Και με τα 2 σετ ελατηρίων η διαφορά είναι η ίδια.
- Καινούργια πιατέλα ελατηρίων με τα λάστιχά τους
- Όλοι οι ελαστικοί σύνδεσμοι ψαλιδιών, αντιστρεπτικών κλπ είναι σε πολύ καλή κατάσταση και κάποια αλλαγμένα
- Τα top mount είναι μια χαρά
- H τοποθέτηση των ελατηρίων, αμορτισέρ κλπ, είναι σωστή, τσεκαρισμένο
- Το σασί δεν είναι τρακαρισμένο
- Τα αμορτισέρ έχουν ίδιο μήκος καλαμιού, δεν είναι κάποιο κοντύτερο
Ή άποψη ότι είναι έτσι σχεδιασμένο από τη BMW έτσι ώστε όταν κάθεται ο οδηγός να έρχεται στα ίσια του, είναι παραμύθια.
Έχω δει ΠΟΛΛΑ Ε36, κανένα δεν έχει τόση διαφορά. Το πολύ 2-3mm. Η διαφορά είναι εμφανής με το μάτι και μόνο.Έχετε καμιά άποψη;;; Ή να το φουντάρω για χταποδιέρα στη θάλασσα;;;
-
.................;;;;;;;;;
-
Ασε τον ,είναι bot.
Tα αμορτισέρ είναι ετοιμα ή παλιά κομμένα και μπαίνει το φυσίγγι μέσα;
-
top mount?
-
Ο χρήστης Happy έγραψε:
Ασε τον ,είναι bot.Tα αμορτισέρ είναι ετοιμα ή παλιά κομμένα και μπαίνει το φυσίγγι μέσα;
top mount?
Έτοιμα καινούργια εμπορίου είναι τα αμορτισέρ.
Top mount έχω γράψει ότι είναι σε κανονική κατάσταση.
-
Δοκίμασες να αλλάξεις θέση στα ελατήρια δεξιά αριστερά;;(μήπως το ένα έιναι πιο σκληρό από το άλλο;;;)
Μάλλον έχει στραβώσει η αντιστρεπτική σου
Δοκίμασε να την αποσυνδέσεις , λογικα τότε θα έρθει στα ίσα του (μια μικ΄ρη απόκλιση είναι αποδεκτή λόγω μη τέλειας κατανομής βάρους -
Η αντιστρεπτική είχε αλλαχθεί για άλλους λόγους και υπήρχε και πριν το πρόβλημα. Δεν μπορεί 2 αντιστρεπτικές να είναι στραβιές. Αλλά και να είναι στραβιές και οι 2, δεν μπορεί να οδηγούν στην ίδια ακριβώς διαφορά υψους και μάλιστα στην ίδια πλευρά. Και τα σινεμπλόκ της είναι όλα καινούργια.
Όσον αφορά τα ελατήρια, όπως ανέφερα και παραπάνω, έχουν αλλαχθεί 2 φορές. Και με τα 2 σετ υπήρχε το ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ πρόβλημα. Δεν μπορώ να πιστέψω, ότι και στα 2 σετ ελατηρίων, υπήρχε ένα προβληματικό ελατήριο, όπου και τις 2 φορές το προβληματικό το έβαλα αριστερά, και ήταν ακριβώς το ίδιο προβληματικά, ώστε η διαφορά ύψους να παραμένει σταθερή και με τα 2 σετ...οι πιθανότητες όπως καταλαβαίνεις εκμηδενίζονται...
Η κατανομή βάρους στα Ε36, είναι σχεδόν τέλεια και μπρος-πίσω και δεξιά-αριστερά. Όπως ανέφερα και παραπάνω, έχω δει ΠΟΛΛΑ Ε36, και με ίδια ανάρτηση αλλά και με διαφορετική...ΚΑΝΕΝΑ δεν έχει τέτοια διαφορά.
-
Φίλε μου να μην ρωτήσω για την πίεση των ελαστικών,ε? Λογικά θα εχετε τσεκαρει αν αριστερα-δεξια εχουν ίδια πίεση
-
πίσω το σασί είναι εντάξει;;
μπορείς με κάποια ζυγαριά να δεις αν έχει κανονική κατανομή -
Ο χρήστης Nikolas_mk2 έγραψε:
Φίλε μου να μην ρωτήσω για την πίεση των ελαστικών,ε? Λογικά θα εχετε τσεκαρει αν αριστερα-δεξια εχουν ίδια πίεσηΤο ύψος του αυτοκινήτου δεν έχει να κάνει με την πίεση των ελαστικών, απλούστατα γιατί ΠΟΤΕ δεν μετράται από το έδαφος, αλλά από τη ζάντα στο φτερό http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://farm5.static.flickr.com/4089/5185486819_0fb4a5df60_o.jpg&imgrefurl=https://europeanautosource.wordpress.com/2010/11/19/jerez-black-e90-m3-mini-makeover/&h=693&w=1024&tbnid=RVYaTm2erRyemM:&zoom=1&docid=kC9SkzbMVKKh0M&ei=A4b0VKbRFsfbaKfhgJAM&tbm=isch&ved=0CCoQMygMMAw. Οπότε και να μην έχεις τσεκάρει πίεση ελαστικών, με την προϋπόθεση ότι δεν λείπει πολύ πίεση από κάποιο ελαστικό, δεν αλλάζει το ύψος του σασί. Πάντως, έχω σωστές πιέσεις στα ελαστικά μου.
πίσω το σασί είναι εντάξει;;
μπορείς με κάποια ζυγαριά να δεις αν έχει κανονική κατανομήΤο σασί είναι ατρακάριστο σύμφωνα με 'σασατζή'. Αυτό που λες με το βάρος ανά τροχό, είναι κάτι που θα ήθελα να κάνω...απλά όμως για να μου φύγει η περιέργεια... καθότι όπως έχω αναφέρει στο 1ο μου ποστ, έχω δει ΠΟΛΛΑ ίδια αυτοκίνητα με το δικό μου. Κανένα δεν έχει διαφορά. Άρα αποκλείεται να ευθύνεται κάτι τέτοιο.
Επίσης, απέκλεισα να προέρχεται το πρόβλημα από τα πίσω ελατήρια, καθότι σήκωσα το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου με 2 γρύλους δεξιά κ αριστερά, στο ίδιο ύψος ακριβώς, ώστε να δω πώς θα κάτσει το αυτοκίνητο υπό την επιρροή μόνο των 2 πίσω ελατηρίων. Έκατσε ακριβώς στο χιλιοστό. Που σημαίνει ότι πίσω η κατανομή είναι προφανώς 50-50 και τα ελατήρια έχουν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά...
Ειλικρινά έχω σπάσει το κεφάλι μου 1,5 χρόνο τώρα...αλλά λύση δεν βρίσκω...και το πρόβλημα υπάρχει.
Από ψαλίδια, σινεμπλόκ, αντιστρεπτικές κλπ θα μπορούσε κάτι να δημιουργήσει πρόβλημα στο ύψος;;
Βέβαια...αντιστρεπτική έχει αλλαχτεί για άλλους λόγους, τα ψαλίδια είναι μια χαρά, όπως και όλα τα σινεμπλόκ...απλά ρωτάω μήπως κάτι βρω...δεν ξέρω τί να σκεφτώ πλέον. -
Το αμάξι έχει την δικία του μηχανη και σασμάν ή έχεις αλλάξει;
-
Είναι πλήρως μαμά.
(αλλά και άλλο μοτέρ με σασμάν να είχα...πάλι το ύψος θα έπρεπε να είναι το ίδιο...απλά μπορεί να ήταν χαμηλότερο λόγω βάρους. Το σασμάν δεν παίζει ρόλο, αφού τοποθετείται κεντρικά...) -
Τα αμορτισέρ είναι μιας θέσης ή είναι ρυθμιζόμενα καθ' ύψος; Είχα ανάλογη (αντίθετη) περίπτωση με B6 Bilstein που έχουν ένα δακτύλιο ρύθμισης για τη θέση ηρεμίας του αμορτισέρ. Όταν τα πρωτοτοποθέτησαν δεν μέτρησαν το ύψος των παλιών ( στο εμπρός σύστημα) και δεν έβαλαν στη σωστή θέση το δακτύλιο με αποτέλεσμα το εμπρός μέρος της w211 να σηκώνεται λίγο. Τους το ξαναπήγα και το ρύθμισαν σωστά. Μήπως παίζει κάτι τέτοιο;
-
από kospapad » 01/03/15 8:34
Δοκίμασες να αλλάξεις θέση στα ελατήρια δεξιά αριστερά;;(μήπως το ένα έιναι πιο σκληρό από το άλλο;;;)Διαβαζοντας αυτο που εγραψε ο Kospapad θυμηθηκα οτι θελoντας καποια στιγμη να αλλαξω ελατηρια αναρτησης στο corolla και εχοντας προσβαση στους γνησιους κωδικους της toyota ειδα πως ενω τα πισω ελατηρια ειχαν ιδιο κωδικο στα εμπρος το καθε ελατηριο ειχε τον δικο του κωδικο και την δικη του πλευρα τοποθετησης. Ψαχνοντας περισσοτερο ανακαλυψα πως η διαφορα τους ηταν στο υψος. Το ενα εχει υψος 311mm ενω το αλλο 324mm. To πιο ψηλο ειναι τοποθετημενο στην πλευρα του οδηγου και υποθετω πως ειναι τοποθετημενα ετσι γιατι οπως ειναι ο κινητηρας στο corolla το περισσοτερο βαρος ειναι προς εκεινη την πλευρα. Η αποσταση παντος και στις δυο πλευρες του αυτ/του (κατω μερος ζαντας μεχρι αρχη φτερου) ειναι ιδια.
-
Τα αμορτισέρ είναι απλά αμορτισέρ αντικατάστασης.
Τα ελατήρια έχουν ίδιο κωδικό. Δεν υπάρχει δεξιό και αριστερό.
Βρήκα παλιά φωτό του αυτοκινήτου, από μπροστά, φάτσα, σε οριζόντιο οδόστρωμα. Τότε φόραγε Bilstein B8 και HR ελατήρια. Φαίνεται καθαρά πως και τότε έγερνε...κοιτώντας το φάτσα, το λάστιχο από την πλευρά του οδηγού φαίνεται περισσότερο από το λάστιχο στην πλευρά του συνοδηγού. Και τότε λοιπόν υπήρχε πρόβλημα...
Πιστεύω ότι το πρόβλημα δεν είναι κάτι προφανές....έχει στο μυαλό του κανείς κάτι πέρα από τα συνηθισμένα;
-
λεω μηπως το σασι εχει παρει ως προς τον διαμηκη αξονα του?
http://www.3form.com.br/solucoes-shapes-twist.php
μηπως και δεν εγινα αντιληπτος
-
Φίλε μου καθότι Πολιτικός μηχανικός και μιας και το κατέχω κάπως το άθλημα...δεν σου κρύβω ότι είναι κάτι που φοβάμαι.
Από τη στιγμή που πίσω κάθεται ακριβώς στο ίδιο ύψος και μπροστά γέρνει μόνο δεξιά...το πλαίσιο αυτή τη στιγμή έχει μία στρέψη...Δεν θα το έλεγα αυτό εάν πχ πίσω το ύψος δεν ήταν ίδιο. Δηλαδή αν υπήρχε μία 'συμμετρία' ως προς την ανισοσταθμία ύψους.
Το ότι όμως αυτή τη στιγμή το πλαίσιο είναι στρεβλό, μπορεί να είναι το αποτέλεσμα κάποιου άλλου αίτιου...και όχι το ίδιο το αίτιο. Θέλω να πω πως αν βάλω επίτηδες ένα ελατήριο σκληρότερο από κάποιο άλλο, το πλαίσιο θα στρεβλώσει ως αποτέλεσμα...αλλά δεν θα είναι στρεβλό κανονικά.Το θέμα είναι ότι δεν είχαν βρει κάτι στο σασί, αν και δεν το είχαν ψάξει πολύ εντατικά...μάλλον πρέπει να το ξαναδώ...γιατί ειλικρινά κάτι άλλο δεν μπορώ να βρω.
-
(Ας σβηστεί παρακαλώ...)
Ανάρτηση - πρόβλημα