Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανάρτηση - πρόβλημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανάρτηση - πρόβλημα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    22
    768
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jackson_guitar last edited by

      Γειά σε όλους!

      Είμαι κάτοχος ενός ΒMW E36. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι η μπροστινή δεξιά πλευρά κάθεται 8mm χαμηλότερα από την αριστερή, ενώ πίσω είναι ίδιο το ύψος δεξιά κ αριστερά. Παραθέτω τί έχει αλλαχεί στο αυτοκίνητο και τί έλεγχοι έχουν γίνει.

      • Τοποθέτηση καινούργιων αμορτισέρ εργοστασιακού τύπου
      • Ελατήρια γνήσια μεταχειρισμένα, 2 φορές για μπροστά. Και με τα 2 σετ ελατηρίων η διαφορά είναι η ίδια.
      • Καινούργια πιατέλα ελατηρίων με τα λάστιχά τους
      • Όλοι οι ελαστικοί σύνδεσμοι ψαλιδιών, αντιστρεπτικών κλπ είναι σε πολύ καλή κατάσταση και κάποια αλλαγμένα
      • Τα top mount είναι μια χαρά
      • H τοποθέτηση των ελατηρίων, αμορτισέρ κλπ, είναι σωστή, τσεκαρισμένο
      • Το σασί δεν είναι τρακαρισμένο
      • Τα αμορτισέρ έχουν ίδιο μήκος καλαμιού, δεν είναι κάποιο κοντύτερο

      Ή άποψη ότι είναι έτσι σχεδιασμένο από τη BMW έτσι ώστε όταν κάθεται ο οδηγός να έρχεται στα ίσια του, είναι παραμύθια.
      Έχω δει ΠΟΛΛΑ Ε36, κανένα δεν έχει τόση διαφορά. Το πολύ 2-3mm. Η διαφορά είναι εμφανής με το μάτι και μόνο.

      Έχετε καμιά άποψη;;; Ή να το φουντάρω για χταποδιέρα στη θάλασσα;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jackson_guitar last edited by

        Γειά σε όλους!

        Είμαι κάτοχος ενός ΒMW E36. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι η μπροστινή δεξιά πλευρά κάθεται 8mm χαμηλότερα από την αριστερή, ενώ πίσω είναι ίδιο το ύψος δεξιά κ αριστερά. Παραθέτω τί έχει αλλαχεί στο αυτοκίνητο και τί έλεγχοι έχουν γίνει.

        • Τοποθέτηση καινούργιων αμορτισέρ εργοστασιακού τύπου
        • Ελατήρια γνήσια μεταχειρισμένα, 2 φορές για μπροστά. Και με τα 2 σετ ελατηρίων η διαφορά είναι η ίδια.
        • Καινούργια πιατέλα ελατηρίων με τα λάστιχά τους
        • Όλοι οι ελαστικοί σύνδεσμοι ψαλιδιών, αντιστρεπτικών κλπ είναι σε πολύ καλή κατάσταση και κάποια αλλαγμένα
        • Τα top mount είναι μια χαρά
        • H τοποθέτηση των ελατηρίων, αμορτισέρ κλπ, είναι σωστή, τσεκαρισμένο
        • Το σασί δεν είναι τρακαρισμένο
        • Τα αμορτισέρ έχουν ίδιο μήκος καλαμιού, δεν είναι κάποιο κοντύτερο

        Ή άποψη ότι είναι έτσι σχεδιασμένο από τη BMW έτσι ώστε όταν κάθεται ο οδηγός να έρχεται στα ίσια του, είναι παραμύθια.
        Έχω δει ΠΟΛΛΑ Ε36, κανένα δεν έχει τόση διαφορά. Το πολύ 2-3mm. Η διαφορά είναι εμφανής με το μάτι και μόνο.

        Έχετε καμιά άποψη;;; Ή να το φουντάρω για χταποδιέρα στη θάλασσα;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jackson_guitar last edited by

          Γειά σε όλους!

          Είμαι κάτοχος ενός ΒMW E36. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι η μπροστινή δεξιά πλευρά κάθεται 8mm χαμηλότερα από την αριστερή, ενώ πίσω είναι ίδιο το ύψος δεξιά κ αριστερά. Παραθέτω τί έχει αλλαχεί στο αυτοκίνητο και τί έλεγχοι έχουν γίνει.

          • Τοποθέτηση καινούργιων αμορτισέρ εργοστασιακού τύπου
          • Ελατήρια γνήσια μεταχειρισμένα, 2 φορές για μπροστά. Και με τα 2 σετ ελατηρίων η διαφορά είναι η ίδια.
          • Καινούργια πιατέλα ελατηρίων με τα λάστιχά τους
          • Όλοι οι ελαστικοί σύνδεσμοι ψαλιδιών, αντιστρεπτικών κλπ είναι σε πολύ καλή κατάσταση και κάποια αλλαγμένα
          • Τα top mount είναι μια χαρά
          • H τοποθέτηση των ελατηρίων, αμορτισέρ κλπ, είναι σωστή, τσεκαρισμένο
          • Το σασί δεν είναι τρακαρισμένο
          • Τα αμορτισέρ έχουν ίδιο μήκος καλαμιού, δεν είναι κάποιο κοντύτερο

          Ή άποψη ότι είναι έτσι σχεδιασμένο από τη BMW έτσι ώστε όταν κάθεται ο οδηγός να έρχεται στα ίσια του, είναι παραμύθια.
          Έχω δει ΠΟΛΛΑ Ε36, κανένα δεν έχει τόση διαφορά. Το πολύ 2-3mm. Η διαφορά είναι εμφανής με το μάτι και μόνο.

          Έχετε καμιά άποψη;;; Ή να το φουντάρω για χταποδιέρα στη θάλασσα;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jackson_guitar last edited by

            .................;;;;;;;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              happy last edited by

              Ασε τον ,είναι bot.

              Tα αμορτισέρ είναι ετοιμα ή παλιά κομμένα και μπαίνει το φυσίγγι μέσα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nintza last edited by

                top mount?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jackson_guitar last edited by

                  Ο χρήστης Happy έγραψε:
                  Ασε τον ,είναι bot.

                  Tα αμορτισέρ είναι ετοιμα ή παλιά κομμένα και μπαίνει το φυσίγγι μέσα;

                  top mount?

                  Έτοιμα καινούργια εμπορίου είναι τα αμορτισέρ.

                  Top mount έχω γράψει ότι είναι σε κανονική κατάσταση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kospapad last edited by

                    Δοκίμασες να αλλάξεις θέση στα ελατήρια δεξιά αριστερά;;(μήπως το ένα έιναι πιο σκληρό από το άλλο;;;)
                    Μάλλον έχει στραβώσει η αντιστρεπτική σου
                    Δοκίμασε να την αποσυνδέσεις , λογικα τότε θα έρθει στα ίσα του (μια μικ΄ρη απόκλιση είναι αποδεκτή λόγω μη τέλειας κατανομής βάρους

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jackson_guitar last edited by

                      Η αντιστρεπτική είχε αλλαχθεί για άλλους λόγους και υπήρχε και πριν το πρόβλημα. Δεν μπορεί 2 αντιστρεπτικές να είναι στραβιές. Αλλά και να είναι στραβιές και οι 2, δεν μπορεί να οδηγούν στην ίδια ακριβώς διαφορά υψους και μάλιστα στην ίδια πλευρά. Και τα σινεμπλόκ της είναι όλα καινούργια.

                      Όσον αφορά τα ελατήρια, όπως ανέφερα και παραπάνω, έχουν αλλαχθεί 2 φορές. Και με τα 2 σετ υπήρχε το ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ πρόβλημα. Δεν μπορώ να πιστέψω, ότι και στα 2 σετ ελατηρίων, υπήρχε ένα προβληματικό ελατήριο, όπου και τις 2 φορές το προβληματικό το έβαλα αριστερά, και ήταν ακριβώς το ίδιο προβληματικά, ώστε η διαφορά ύψους να παραμένει σταθερή και με τα 2 σετ...οι πιθανότητες όπως καταλαβαίνεις εκμηδενίζονται...

                      Η κατανομή βάρους στα Ε36, είναι σχεδόν τέλεια και μπρος-πίσω και δεξιά-αριστερά. Όπως ανέφερα και παραπάνω, έχω δει ΠΟΛΛΑ Ε36, και με ίδια ανάρτηση αλλά και με διαφορετική...ΚΑΝΕΝΑ δεν έχει τέτοια διαφορά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • nikolas_mk2
                        nikolas_mk2 last edited by

                        Φίλε μου να μην ρωτήσω για την πίεση των ελαστικών,ε? Λογικά θα εχετε τσεκαρει αν αριστερα-δεξια εχουν ίδια πίεση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kospapad last edited by

                          πίσω το σασί είναι εντάξει;;
                          μπορείς με κάποια ζυγαριά να δεις αν έχει κανονική κατανομή

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jackson_guitar last edited by

                            Ο χρήστης Nikolas_mk2 έγραψε:
                            Φίλε μου να μην ρωτήσω για την πίεση των ελαστικών,ε? Λογικά θα εχετε τσεκαρει αν αριστερα-δεξια εχουν ίδια πίεση

                            Το ύψος του αυτοκινήτου δεν έχει να κάνει με την πίεση των ελαστικών, απλούστατα γιατί ΠΟΤΕ δεν μετράται από το έδαφος, αλλά από τη ζάντα στο φτερό http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://farm5.static.flickr.com/4089/5185486819_0fb4a5df60_o.jpg&imgrefurl=https://europeanautosource.wordpress.com/2010/11/19/jerez-black-e90-m3-mini-makeover/&h=693&w=1024&tbnid=RVYaTm2erRyemM:&zoom=1&docid=kC9SkzbMVKKh0M&ei=A4b0VKbRFsfbaKfhgJAM&tbm=isch&ved=0CCoQMygMMAw. Οπότε και να μην έχεις τσεκάρει πίεση ελαστικών, με την προϋπόθεση ότι δεν λείπει πολύ πίεση από κάποιο ελαστικό, δεν αλλάζει το ύψος του σασί. Πάντως, έχω σωστές πιέσεις στα ελαστικά μου.

                            πίσω το σασί είναι εντάξει;;
                            μπορείς με κάποια ζυγαριά να δεις αν έχει κανονική κατανομή

                            Το σασί είναι ατρακάριστο σύμφωνα με 'σασατζή'. Αυτό που λες με το βάρος ανά τροχό, είναι κάτι που θα ήθελα να κάνω...απλά όμως για να μου φύγει η περιέργεια... καθότι όπως έχω αναφέρει στο 1ο μου ποστ, έχω δει ΠΟΛΛΑ ίδια αυτοκίνητα με το δικό μου. Κανένα δεν έχει διαφορά. Άρα αποκλείεται να ευθύνεται κάτι τέτοιο.

                            Επίσης, απέκλεισα να προέρχεται το πρόβλημα από τα πίσω ελατήρια, καθότι σήκωσα το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου με 2 γρύλους δεξιά κ αριστερά, στο ίδιο ύψος ακριβώς, ώστε να δω πώς θα κάτσει το αυτοκίνητο υπό την επιρροή μόνο των 2 πίσω ελατηρίων. Έκατσε ακριβώς στο χιλιοστό. Που σημαίνει ότι πίσω η κατανομή είναι προφανώς 50-50 και τα ελατήρια έχουν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά...

                            Ειλικρινά έχω σπάσει το κεφάλι μου 1,5 χρόνο τώρα...αλλά λύση δεν βρίσκω...και το πρόβλημα υπάρχει.

                            Από ψαλίδια, σινεμπλόκ, αντιστρεπτικές κλπ θα μπορούσε κάτι να δημιουργήσει πρόβλημα στο ύψος;;
                            Βέβαια...αντιστρεπτική έχει αλλαχτεί για άλλους λόγους, τα ψαλίδια είναι μια χαρά, όπως και όλα τα σινεμπλόκ...απλά ρωτάω μήπως κάτι βρω...δεν ξέρω τί να σκεφτώ πλέον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kospapad last edited by

                              Το αμάξι έχει την δικία του μηχανη και σασμάν ή έχεις αλλάξει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jackson_guitar last edited by

                                Είναι πλήρως μαμά.
                                (αλλά και άλλο μοτέρ με σασμάν να είχα...πάλι το ύψος θα έπρεπε να είναι το ίδιο...απλά μπορεί να ήταν χαμηλότερο λόγω βάρους. Το σασμάν δεν παίζει ρόλο, αφού τοποθετείται κεντρικά...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • X
                                  xeno last edited by

                                  Τα αμορτισέρ είναι μιας θέσης ή είναι ρυθμιζόμενα καθ' ύψος; Είχα ανάλογη (αντίθετη) περίπτωση με B6 Bilstein που έχουν ένα δακτύλιο ρύθμισης για τη θέση ηρεμίας του αμορτισέρ. Όταν τα πρωτοτοποθέτησαν δεν μέτρησαν το ύψος των παλιών ( στο εμπρός σύστημα) και δεν έβαλαν στη σωστή θέση το δακτύλιο με αποτέλεσμα το εμπρός μέρος της w211 να σηκώνεται λίγο. Τους το ξαναπήγα και το ρύθμισαν σωστά. Μήπως παίζει κάτι τέτοιο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    corolla-xli last edited by

                                    από kospapad » 01/03/15 8:34
                                    Δοκίμασες να αλλάξεις θέση στα ελατήρια δεξιά αριστερά;;(μήπως το ένα έιναι πιο σκληρό από το άλλο;;;)

                                    Διαβαζοντας αυτο που εγραψε ο Kospapad θυμηθηκα οτι θελoντας καποια στιγμη να αλλαξω ελατηρια αναρτησης στο corolla και εχοντας προσβαση στους γνησιους κωδικους της toyota ειδα πως ενω τα πισω ελατηρια ειχαν ιδιο κωδικο στα εμπρος το καθε ελατηριο ειχε τον δικο του κωδικο και την δικη του πλευρα τοποθετησης. Ψαχνοντας περισσοτερο ανακαλυψα πως η διαφορα τους ηταν στο υψος. Το ενα εχει υψος 311mm ενω το αλλο 324mm. To πιο ψηλο ειναι τοποθετημενο στην πλευρα του οδηγου και υποθετω πως ειναι τοποθετημενα ετσι γιατι οπως ειναι ο κινητηρας στο corolla το περισσοτερο βαρος ειναι προς εκεινη την πλευρα. Η αποσταση παντος και στις δυο πλευρες του αυτ/του (κατω μερος ζαντας μεχρι αρχη φτερου) ειναι ιδια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • J
                                      jackson_guitar last edited by

                                      Τα αμορτισέρ είναι απλά αμορτισέρ αντικατάστασης.

                                      Τα ελατήρια έχουν ίδιο κωδικό. Δεν υπάρχει δεξιό και αριστερό.

                                      Βρήκα παλιά φωτό του αυτοκινήτου, από μπροστά, φάτσα, σε οριζόντιο οδόστρωμα. Τότε φόραγε Bilstein B8 και HR ελατήρια. Φαίνεται καθαρά πως και τότε έγερνε...κοιτώντας το φάτσα, το λάστιχο από την πλευρά του οδηγού φαίνεται περισσότερο από το λάστιχο στην πλευρά του συνοδηγού. Και τότε λοιπόν υπήρχε πρόβλημα...

                                      Πιστεύω ότι το πρόβλημα δεν είναι κάτι προφανές....έχει στο μυαλό του κανείς κάτι πέρα από τα συνηθισμένα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dim63 last edited by

                                        λεω μηπως το σασι εχει παρει ως προς τον διαμηκη αξονα του?

                                        http://www.3form.com.br/solucoes-shapes-twist.php

                                        μηπως και δεν εγινα αντιληπτος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jackson_guitar last edited by

                                          Φίλε μου καθότι Πολιτικός μηχανικός και μιας και το κατέχω κάπως το άθλημα...δεν σου κρύβω ότι είναι κάτι που φοβάμαι.

                                          Από τη στιγμή που πίσω κάθεται ακριβώς στο ίδιο ύψος και μπροστά γέρνει μόνο δεξιά...το πλαίσιο αυτή τη στιγμή έχει μία στρέψη...Δεν θα το έλεγα αυτό εάν πχ πίσω το ύψος δεν ήταν ίδιο. Δηλαδή αν υπήρχε μία 'συμμετρία' ως προς την ανισοσταθμία ύψους.
                                          Το ότι όμως αυτή τη στιγμή το πλαίσιο είναι στρεβλό, μπορεί να είναι το αποτέλεσμα κάποιου άλλου αίτιου...και όχι το ίδιο το αίτιο. Θέλω να πω πως αν βάλω επίτηδες ένα ελατήριο σκληρότερο από κάποιο άλλο, το πλαίσιο θα στρεβλώσει ως αποτέλεσμα...αλλά δεν θα είναι στρεβλό κανονικά.

                                          Το θέμα είναι ότι δεν είχαν βρει κάτι στο σασί, αν και δεν το είχαν ψάξει πολύ εντατικά...μάλλον πρέπει να το ξαναδώ...γιατί ειλικρινά κάτι άλλο δεν μπορώ να βρω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jackson_guitar last edited by

                                            (Ας σβηστεί παρακαλώ...)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr