Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αναθυμιασεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αναθυμιασεις
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    7
    3460
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      αναθυμιασεις παλιου πετρελαιοκινητηρα , απο που προερχονται; υπονοουν οτι πρεπει να παει για επισκευη; υπαρχει περιπτωση με ρυθμιση βαλβιδων να περιοριστει; η με καποια μαντζουνια μηπως;

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • O
        otso last edited by

        αναθυμιασεις παλιου πετρελαιοκινητηρα , απο που προερχονται; υπονοουν οτι πρεπει να παει για επισκευη; υπαρχει περιπτωση με ρυθμιση βαλβιδων να περιοριστει; η με καποια μαντζουνια μηπως;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso last edited by

          αναθυμιασεις παλιου πετρελαιοκινητηρα , απο που προερχονται; υπονοουν οτι πρεπει να παει για επισκευη; υπαρχει περιπτωση με ρυθμιση βαλβιδων να περιοριστει; η με καποια μαντζουνια μηπως;

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • C
            chaxter last edited by

            Έχει πολλές ώρες λειτουργείας;Πρώτη αιτία και συνήθης είναι μεγάλη φθορά ελατηριων. ..

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • O
              otso last edited by

              ναι πολλες ωρες, αρα ειναι καυσαερια που φευγουν δια μεσου των φθαρμενων ελατηριων;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                chaxter last edited by

                Κατά την διάρκεια της συμπίεσης εάν δεν στεγανοποιουν σωστά τα ελατήρια περνάει καύσιμη ύλη στο καρτερ και στην συνεχεία τα βγάζει έξω στο περιβάλλον....

                Στους καινούργιους πετρέλαιο κινητήρες τα γυρνάει ξανά στην εισαγωγή.
                Από τι όχημα είναι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • O
                  otso last edited by

                  trakter παλιο ειναι . οποτε προφανως αν μετρησουμε συμπιεση θα ειναι πεσμενη, και θεωρητικα θα εχουμε οχι το μαξιμουμ της ιπποδυναμης.
                  οποτε ρυθμιση βαλβιδων μαλλον δεν προσφερει τιποτα, αλλαγη μονο ελατηριων γινεται; η θελουμε εμβολοχιτωνια;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    chaxter last edited by

                    Στα έμβολα πρέπει να δεις λούκια που μπαίνουν τα ελατήρια από τις πολλές ώρες χρίσης παίζουν με αποτέλεσμα να θέλουν άλλαγμα τα έμβολα. Τώρα τα χιτώνια λογικά θα έκαναν πατούρα άρα πάνε για άλλαγμα.. Όμως επειδή θα βάλεις καινούργια ελατήρια όπως και να έχει θα ανεβάσεις συμπίεση με αποτέλεσμα να πρέπει σίγουρα να αλλάξεις τα μεταλα βάσεως - μπιέλας (κουζινέτα) ώστε να μην χτυπήσει στρόφαλο. ΠΡΟΣΟΧΗ! εάν είναι turbo κινητήρας τα μέταλλα είναι τριμεταλλικά πρέπει να αντικατασταθουν με τριμεταλικα πάλι.

                    Αυτό από την μικρή εμπειρία μου περίμενε να απαντήσει και κανένας μάστορας!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr