-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
έχω θέμα με την κρεμαγιέρα και κάπου κάπου συμπληρώνω λάδι
απλώς ανησυχώ για την ασφάλεια μου μην έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα του τιμονιού και μπλοκάρει εν ώρα κίνησης και με πετάξει πουθενά...πες με μαλακα πες οτι θες, αλλα
'έχω θέμα με την κρεμαγιέρα και κάπου κάπου συμπληρώνω λάδι' και
'απλώς ανησυχώ για την ασφάλεια μου μην έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα του τιμονιού και μπλοκάρει εν ώρα κίνησης και με πετάξει πουθενά...' δεν κολλανε πουθενα μαζι,
αν ειχες ανησυχια για την ασφαλεια σου θα ειχες φτιαξει χθες την διαρροη. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καλημέρα,
Χτες βράδυ όπως πήγα να παρκάρω με όπισθεν σε ανηφορικό δρόμο, κόλλησε για λίγο το τιμόνι και δεν έστριβε με τίποτα! Τελικά πάρκαρα οκ. Και μετά γύριζε κανονικά το τιμόνι. Αλλά το ξεπάρκαρα και το περπάτησα λίγο και παρατήρησα ότι είναι κάπως βαρύ.
Τώρα το πρωί που άνοιξα το καπό είδα ότι ήθελε λάδι (έχω θέμα με την κρεμαγιέρα και κάπου κάπου συμπληρώνω λάδι) και συμπλήρωσα όσο χρειαζόταν. Όμως πάλι το νιώθω κάπως βαρύ όταν κινούμαι. Σαν να στρίβει δυσκολότερα... Φυσικά δεν μου είναι πρόβλημα που κάπου κάπου θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια για να στρίψει, απλώς ανησυχώ για την ασφάλεια μου μην έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα του τιμονιού και μπλοκάρει εν ώρα κίνησης και με πετάξει πουθενά... Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;
Τι μπορεί να φταίει και βάρυνε έτσι ξαφνικά;
Ειτε με λαδακι ειτε χωρις λαδι, εν κινήσει και σε κανονικες συνθηκες θα στριβει.
Το θεμα ειναι το εξης:
Αν τη στιγμη που θελεις να κανεις τον αποτομο ελιγμο αποφασισει η αντλια να κανει την απεργια της, θα μπορεσεις να βαλεις περισσοτερη δυναμη τη τιγμη που πρεπει ή 'αποκοιμισμενος' απο την τυπικη υποβόηθηση θα μεινεις με την αρχικη (ανεπαρκη) γωνια και ΜΠΑΜ?.Γραφεις πως 'εχεις θεμα με την κρεμαγιέρα' και συμπληρωνεις λαδι ποτε-ποτε. Να καταλαβω πως εννοεις 'αντλια' και εκανες συντακτικο λαθος ή έχεις ΚΑΙ αλλο προβλημα στο συστημα διευθυνσης?
Εμένα ο μηχανικός μου είπε πως χάνω λάδι λόγω της κρεμαγιέρας η οποία θέλει αλλαγή. Η αντλία που αναφέρεις τι ακριβώς κάνει; Γιατί θεωρείς πως έχει πρόβλημα η αντλία;
Δε το κατέχω καθόλου το θέμα. Εμένα κρεμαγιέρα μου είπε ο μηχανικός μου ότι είναι και μάλιστα τόνισε πως και έτσι να το αφήσω δεν διατρέχω ΚΑΝΕΝΑ κίνδυνο, απλώς στη χειρότερη αν χάσει το λάδι (που επαναλαμβάνω: δεν το χάνει εύκολα - συμπλήρωνω μια φορά στο δίμηνο συνηθως) γίνεται το τιμόνι μηχανικό.
*Να σημειώσω πως παλιότερα έσταζε στη εξάτμιση και έβγαλε ατμούς από το καπό. Όμως αυτό το είχε επισκευάσει επιτόπου ώστε να μην έχω τέτοιο πρόβλημα ξανά. -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Καλημέρα,
Χτες βράδυ όπως πήγα να παρκάρω με όπισθεν σε ανηφορικό δρόμο, κόλλησε για λίγο το τιμόνι και δεν έστριβε με τίποτα! Τελικά πάρκαρα οκ. Και μετά γύριζε κανονικά το τιμόνι. Αλλά το ξεπάρκαρα και το περπάτησα λίγο και παρατήρησα ότι είναι κάπως βαρύ.
Τώρα το πρωί που άνοιξα το καπό είδα ότι ήθελε λάδι (έχω θέμα με την κρεμαγιέρα και κάπου κάπου συμπληρώνω λάδι) και συμπλήρωσα όσο χρειαζόταν. Όμως πάλι το νιώθω κάπως βαρύ όταν κινούμαι. Σαν να στρίβει δυσκολότερα... Φυσικά δεν μου είναι πρόβλημα που κάπου κάπου θέλει λίγο περισσότερη προσπάθεια για να στρίψει, απλώς ανησυχώ για την ασφάλεια μου μην έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα του τιμονιού και μπλοκάρει εν ώρα κίνησης και με πετάξει πουθενά... Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;
Τι μπορεί να φταίει και βάρυνε έτσι ξαφνικά;
Ειτε με λαδακι ειτε χωρις λαδι, εν κινήσει και σε κανονικες συνθηκες θα στριβει.
Το θεμα ειναι το εξης:
Αν τη στιγμη που θελεις να κανεις τον αποτομο ελιγμο αποφασισει η αντλια να κανει την απεργια της, θα μπορεσεις να βαλεις περισσοτερη δυναμη τη τιγμη που πρεπει ή 'αποκοιμισμενος' απο την τυπικη υποβόηθηση θα μεινεις με την αρχικη (ανεπαρκη) γωνια και ΜΠΑΜ?.Γραφεις πως 'εχεις θεμα με την κρεμαγιέρα' και συμπληρωνεις λαδι ποτε-ποτε. Να καταλαβω πως εννοεις 'αντλια' και εκανες συντακτικο λαθος ή έχεις ΚΑΙ αλλο προβλημα στο συστημα διευθυνσης?
Εμένα ο μηχανικός μου είπε πως χάνω λάδι λόγω της κρεμαγιέρας η οποία θέλει αλλαγή. Η αντλία που αναφέρεις τι ακριβώς κάνει; Γιατί θεωρείς πως έχει πρόβλημα η αντλία;
Δε το κατέχω καθόλου το θέμα. Εμένα κρεμαγιέρα μου είπε ο μηχανικός μου ότι είναι και μάλιστα τόνισε πως και έτσι να το αφήσω δεν διατρέχω ΚΑΝΕΝΑ κίνδυνο, απλώς στη χειρότερη αν χάσει το λάδι (που επαναλαμβάνω: δεν το χάνει εύκολα - συμπλήρωνω μια φορά στο δίμηνο συνηθως) γίνεται το τιμόνι μηχανικό.
*Να σημειώσω πως παλιότερα έσταζε στη εξάτμιση και έβγαλε ατμούς από το καπό. Όμως αυτό το είχε επισκευάσει επιτόπου ώστε να μην έχω τέτοιο πρόβλημα ξανά.Για ζήτα του να στο δώσει εγγράφως αυτό!!!
-
Πάντως και ένας άλλος μηχανικός που το είχε προσέξει πως έχω θέμα με την κρεμαγιέρα (είχα πάει για άλλο λόγο), μ' είπε πως το πρόβλημα έγκειται στο ότι ΑΝ χάσει το λάδι ξαφνικά εν ώρα κίνησης (κάτι σχεδόν απίθανο πιστεύω εγώ*) χωρίς να το καταλάβω, όχι δε θα στρίβει το τιμόνι, απλώς επειδή θα βαρύνει, αν είμαι σε καμιά στροφή - υποσυνείδητα - θα πάω να στρίψω το τιμόνι με λίγη προσπάθεια, που όμως δεν θα αρκεί για να πάρω σωστά τη στροφή, δεδομένου ότι το τιμόνι θα χει γίνει σαν μηχανικό. Και έτσι μπορεί να με πετάξει πουθενά...
*Από την προσωπική εμπειρία μου, σημειώνω πως λάδι χάνω συνήθως όταν κόβω το τιμόνι τέρμα-τέρμα. Μόλις δηλαδή ακούγεται το 'τακ' τότε χάνει λίγο λάδι. Εν ώρα κίνησης επίσης χάνει λίγο όταν κάποιες φορές πάω να στρίψω αρκετά, πατώντας όμως και φρένο έντονα και πολύ. Και αυτό σχεδόν μόνο σε περιόδους πολλής ζέστης, δηλαδή τα καλοκαίρια. Συνήθως τότε χάνει, τους χειμώνες σπάνια χάνει, σε σημείο που ξεχνάω ότι έχει πρόβλημα (ούτε στάζει στο δρόμο). Τα αναφέρω απλώς για να καταλάβετε πως δεν είναι και τόσο χάλια η κατασταση της κρεμαγιέρας μου, απλώς κανονικά καλό είναι να αλλαχτεί, αυτό το ξέρω...
Το περίεργο είναι ότι το τιμόνι τελικά ελάφρυνε πάλι και είναι οκ όπως ήταν πριν!! Δε ξέρω τελικά τι έφταιγε και είχε βαρύνει αυτές τις μέρες παρότι είχε λάδι κανονικά μέσα, ωστόσο θα περάσω μια βόλτα αύριο και από τον μηχανικό να το δει. Λόγω κακοκαιρίας δεν μπόρεσα να πάω αυτές τις μέρες.
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Πάντως και ένας άλλος μηχανικός που το είχε προσέξει πως έχω θέμα με την κρεμαγιέρα (είχα πάει για άλλο λόγο), μ' είπε πως το πρόβλημα έγκειται στο ότι ΑΝ χάσει το λάδι ξαφνικά εν ώρα κίνησης (κάτι σχεδόν απίθανο πιστεύω εγώ*) χωρίς να το καταλάβω, όχι δε θα στρίβει το τιμόνι, απλώς επειδή θα βαρύνει, αν είμαι σε καμιά στροφή - υποσυνείδητα - θα πάω να στρίψω το τιμόνι με λίγη προσπάθεια, που όμως δεν θα αρκεί για να πάρω σωστά τη στροφή, δεδομένου ότι το τιμόνι θα χει γίνει σαν μηχανικό. Και έτσι μπορεί να με πετάξει πουθενά...*Από την προσωπική εμπειρία μου, σημειώνω πως λάδι χάνω συνήθως όταν κόβω το τιμόνι τέρμα-τέρμα. Μόλις δηλαδή ακούγεται το 'τακ' τότε χάνει λίγο λάδι. Εν ώρα κίνησης επίσης χάνει λίγο όταν κάποιες φορές πάω να στρίψω αρκετά, πατώντας όμως και φρένο έντονα και πολύ. Και αυτό σχεδόν μόνο σε περιόδους πολλής ζέστης, δηλαδή τα καλοκαίρια. Συνήθως τότε χάνει, τους χειμώνες σπάνια χάνει, σε σημείο που ξεχνάω ότι έχει πρόβλημα (ούτε στάζει στο δρόμο). Τα αναφέρω απλώς για να καταλάβετε πως δεν είναι και τόσο χάλια η κατασταση της κρεμαγιέρας μου, απλώς κανονικά καλό είναι να αλλαχτεί, αυτό το ξέρω...
Το περίεργο είναι ότι το τιμόνι τελικά ελάφρυνε πάλι και είναι οκ όπως ήταν πριν!! Δε ξέρω τελικά τι έφταιγε και είχε βαρύνει αυτές τις μέρες παρότι είχε λάδι κανονικά μέσα, ωστόσο θα περάσω μια βόλτα αύριο και από τον μηχανικό να το δει. Λόγω κακοκαιρίας δεν μπόρεσα να πάω αυτές τις μέρες.
Αν εχεις καποιο νεο , ενημερωσε μας αν μπορεις.
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Για να κάνεις εξαέρωση, γυρνάς μερικές φορές το τιμόνι από τέρμα δεξιά σε τέρμα αριστερά ώστε να ανοίξει η βαλβίδαφανταζομαι με τον κινητηρα να δουλευει;;;;
-
Ο χρήστης B.M-SPORT έγραψε:
Αν εχεις καποιο νεο , ενημερωσε μας αν μπορεις.
Για να κάνεις εξαέρωση, γυρνάς μερικές φορές το τιμόνι από τέρμα δεξιά σε τέρμα αριστερά ώστε να ανοίξει η βαλβίδα
φανταζομαι με τον κινητηρα να δουλευει;;;;
Ακριβώς. Βάζεις μπρος και όπως είσαι σταματημένος γυρίζεις το τιμόνι τέρμα δεξιά και μετά τέρμα αριστερά. Εγώ όποτε συμπληρώνω λάδι, το κάνω 2-3 φορές αυτό και μετά ανοίγω πάλι το καπάκι πάλι για να δω αν έπεσε η στάθμη, ώστε να ξανασυμπληρώσω αν χρειάζεται. Και είναι οκ...
Κρεμαγιέρα επιμένει ο μηχανικός μου και για όλα τα παραπάνω που έγραψα... Το τιμόνι πλέον έχει ελαφρύνει όπως πριν, μάλλον κάπου κάτι μπλόκαρε/μπούκωσε και δεν έφτανε το λάδι στα κατάλληλα σημεία, γι αυτο και ήταν βαρύ το τιμόνι σαν μηχανικό. Υποθέτω... Δεν εξηγείται αλλιώς, δεδομένου ότι είχα κάνει και το τέστ της εξαέρωσης προηγουμένως...
-
Πάντως με την πρώτη ευκαιρία πρέπει να αλλάξω κρεμαγιέρα. Θα ήθελα τις γνώμες σας αν αξίζει μεταχειρισμένη (εννοείται σε σχετικά καλή κατάσταση)...
-
Εννοειται μεταχειρισμενη...οι ιμιτασιον εχουν κουσουρια...και εγω πρεπει να αλλαξω ..κανει κατι κολληματα σταματημενος..
-
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
Εννοειται μεταχειρισμενη...οι ιμιτασιον εχουν κουσουρια...και εγω πρεπει να αλλαξω ..κανει κατι κολληματα σταματημενος..Xάνει και λάδι;
Σαν τι κουσούρια δηλαδή; Εγώ από οικονομικής άποψης και μόνο σκέφτομαι για μεταχειρισμένη... -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Εννοειται μεταχειρισμενη...οι ιμιτασιον εχουν κουσουρια...και εγω πρεπει να αλλαξω ..κανει κατι κολληματα σταματημενος..
Xάνει και λάδι;
Σαν τι κουσούρια δηλαδή; Εγώ από οικονομικής άποψης και μόνο σκέφτομαι για μεταχειρισμένη...Διάβασε εδώ για τα κουσούρια που είχε η δική μου πχ.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Εννοειται μεταχειρισμενη...οι ιμιτασιον εχουν κουσουρια...και εγω πρεπει να αλλαξω ..κανει κατι κολληματα σταματημενος..
Xάνει και λάδι;
Σαν τι κουσούρια δηλαδή; Εγώ από οικονομικής άποψης και μόνο σκέφτομαι για μεταχειρισμένη...Διάβασε εδώ για τα κουσούρια που είχε η δική μου πχ.
Χμμ.. Ήταν όμως 100% συμβατή με αυτό το μοντέλο;
Και κάτι ακόμα: λες ότι την επισκεύασες τελικά την παλιά και ησύχασες... Αξίζει μια τέτοια επισκευή από οικονομικής άποψης; -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Εννοειται μεταχειρισμενη...οι ιμιτασιον εχουν κουσουρια...και εγω πρεπει να αλλαξω ..κανει κατι κολληματα σταματημενος..
Xάνει και λάδι;
Σαν τι κουσούρια δηλαδή; Εγώ από οικονομικής άποψης και μόνο σκέφτομαι για μεταχειρισμένη...Διάβασε εδώ για τα κουσούρια που είχε η δική μου πχ.
Χμμ.. Ήταν όμως 100% συμβατή με αυτό το μοντέλο;
Και κάτι ακόμα: λες ότι την επισκεύασες τελικά την παλιά και ησύχασες... Αξίζει μια τέτοια επισκευή από οικονομικής άποψης;λαθος κριτηριο για την κρεμαγιερα καθως και αναρτηση, φρενα.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
λαθος κριτηριο για την κρεμαγιερα καθως και αναρτηση, φρενα.
Εννοώ σε σχέση με καινούργια original... Ή μόνο ιμιτασιόν βρίσκεις;
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Εννοειται μεταχειρισμενη...οι ιμιτασιον εχουν κουσουρια...και εγω πρεπει να αλλαξω ..κανει κατι κολληματα σταματημενος..
Xάνει και λάδι;
Σαν τι κουσούρια δηλαδή; Εγώ από οικονομικής άποψης και μόνο σκέφτομαι για μεταχειρισμένη...Διάβασε εδώ για τα κουσούρια που είχε η δική μου πχ.
Χμμ.. Ήταν όμως 100% συμβατή με αυτό το μοντέλο;
Και κάτι ακόμα: λες ότι την επισκεύασες τελικά την παλιά και ησύχασες... Αξίζει μια τέτοια επισκευή από οικονομικής άποψης;100% συμβατή ήταν, απλά είχε προβλήματα από την αρχή. Θεωρώ ότι ο ποιοτικός έλεγχος που γίνεται στα μηχανικά μέρη αυτά είναι υποτυπώδης, αν όχι ανύπαρκτος.
Τώρα, όσον αφορά την παλιά, προσωπικά με συνέφερε η επισκευή αφού έγινε σε φιλικό μου πρόσωπο και ουσιαστικά πλήρωσα το κόστος των ανταλλακτικών που χρειάστηκαν (τα οποία με έστελνε να πάρω). Το μόνο κακό με την επισκευή είναι ότι θα πρέπει να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο για μια-δυο-τρεις μέρες (πράγμα που τότε που μου χάλασε δεν μπορούσε να γίνει επ' ουδενί λόγο).λαθος κριτηριο για την κρεμαγιερα καθως και αναρτηση, φρενα.
Εννοώ σε σχέση με καινούργια original... Ή μόνο ιμιτασιόν βρίσκεις;
Εξαρτάται από το μοντέλο, εγώ πήρα στη Φίατ και μόνο τα γέλια που δεν έβαλαν (καλά, τελευταία τα βάζουν συνέχεια με τα πράγματα που τους ζητάω αλλά αυτό είναι άλλο θέμα ).
-
Kotetsi ευχαριστώ πολύ. Σκεφτόμουν για ιμιτασιόν, αλλά με αυτά που διαβάζω... Ίσως να στραφώ σε κάποια μεταχειρισμένη μανίσια αν την βρω σε καλή κατάσταση. Ωστόσο θα το ψάξω και για επισκευή, να δω πόσο θα μου βγει. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν ήξερα ότι μπορεί να γίνει τόσο καλή δουλειά στην επισκευή και να γίνει σαν καινούργια...
Βαρύ υδραυλικό τιμόνι