Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αστάθεια ρελαντί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αστάθεια ρελαντί
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    1401
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      anbethadon last edited by

      Καλησπέρα...έχω ενα fiat punto sx 55 μοντελο 98΄΄(4κυλινδρο,8v)!!!Το αγόρασα μεταχειρισμένο το Σεπτέμβριο γνωρίζοντας οτι 17 χρονών αυτοκίνητο θέλει μαζέματα και οτι θα βγάλει προβλήματα λόγω φυσιολογικής φθοράς του μοτέρ!!!Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο το οποίο έχει φίλος και αλλάξαμε βαλβίδα ρελαντί γιατί κρατούσε ψιλά στροφές(φορούσε imitation και βάλαμε γνήσια) με αποτέλεσμα οι στροφές να επανέλθουν στο φυσιολογικό,αλλάξαμε φίλτρο λαδιού,τη τάπα νερού απ τη πλευρά του βολάν γιατί έσταζε,δισκο-πλατω-ρουλεμάν,λάδια-αντιψυκτικά-υγρά φρένων κτλπ και ότι μικρομαζέματα χρειαζόταν τα κάναμε όλα!!!Όλα δουλεύαν ρολόι μέχρι περίπου πριν απο δύο εβδομάδες όταν παρατήρησα αστάθεια στο ρελαντί,έπεφτα οι στροφές μέχρι τις 800 και έκανε ένα τρέμουλο η βελόνα μέχρι της 1000!!!δέν έδωσα ιδαιτερη σημασία γιατί το θεώρησα φυσιολογικό!!!
      Μετα απο 2-3 ημέρες μου μύρισε βενζίνη στη καμπίνα ψιλιάστηκα ότι ήταν η τρόμπα βενζίνης το πήγα στο συνεργεί αλλάξαμε αντλία του επισήμανα το πρόβλημα στο ρελαντί...το έκανε βόλτα να δει τη συμπεριφορά αλλα μου είπε οτι πρέπει να του το αφήσω μια μέρα για να δεί πως συμπεριφέρεται και κρύο και ζεστό πράγμα δύσκλο γιατι πηγαινοερχομαι στη δουλεία οπότε θα περιμένω το ρεπό μου!!!Υποψιάζομαι μήπως φταίει η βαλβίδα egr(ανακύκλωσης καυσαερίων),πεταλούδα γκαζιού(μήπως θέλει καθάρισμα) η κάτι πιο ασήμαντο π.χ. φίλτρο βενζίνης η να θέλουν καθαρισμό τα μπεκ!!!

      Τι γνώμη έχετε είναι κρίμα να πηγαίνω μία για το φίλτρο ας πούμε και να φταίει κατι άλλο π.χ. η πεταλόυδα και να είμαι συνέχεια με το χέρι στη τσέπη!!!
      Ξέχασα να αναφέρω ότι τις τελευταίες μέρες οι στροφές πέφτουν κατω απ τις 800 με αποτέλσμα να πάει να σβήσει και μια φορά που το έβαλα μπροστά έσβησε απευθείας!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anbethadon last edited by

        Καλησπέρα...έχω ενα fiat punto sx 55 μοντελο 98΄΄(4κυλινδρο,8v)!!!Το αγόρασα μεταχειρισμένο το Σεπτέμβριο γνωρίζοντας οτι 17 χρονών αυτοκίνητο θέλει μαζέματα και οτι θα βγάλει προβλήματα λόγω φυσιολογικής φθοράς του μοτέρ!!!Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο το οποίο έχει φίλος και αλλάξαμε βαλβίδα ρελαντί γιατί κρατούσε ψιλά στροφές(φορούσε imitation και βάλαμε γνήσια) με αποτέλεσμα οι στροφές να επανέλθουν στο φυσιολογικό,αλλάξαμε φίλτρο λαδιού,τη τάπα νερού απ τη πλευρά του βολάν γιατί έσταζε,δισκο-πλατω-ρουλεμάν,λάδια-αντιψυκτικά-υγρά φρένων κτλπ και ότι μικρομαζέματα χρειαζόταν τα κάναμε όλα!!!Όλα δουλεύαν ρολόι μέχρι περίπου πριν απο δύο εβδομάδες όταν παρατήρησα αστάθεια στο ρελαντί,έπεφτα οι στροφές μέχρι τις 800 και έκανε ένα τρέμουλο η βελόνα μέχρι της 1000!!!δέν έδωσα ιδαιτερη σημασία γιατί το θεώρησα φυσιολογικό!!!
        Μετα απο 2-3 ημέρες μου μύρισε βενζίνη στη καμπίνα ψιλιάστηκα ότι ήταν η τρόμπα βενζίνης το πήγα στο συνεργεί αλλάξαμε αντλία του επισήμανα το πρόβλημα στο ρελαντί...το έκανε βόλτα να δει τη συμπεριφορά αλλα μου είπε οτι πρέπει να του το αφήσω μια μέρα για να δεί πως συμπεριφέρεται και κρύο και ζεστό πράγμα δύσκλο γιατι πηγαινοερχομαι στη δουλεία οπότε θα περιμένω το ρεπό μου!!!Υποψιάζομαι μήπως φταίει η βαλβίδα egr(ανακύκλωσης καυσαερίων),πεταλούδα γκαζιού(μήπως θέλει καθάρισμα) η κάτι πιο ασήμαντο π.χ. φίλτρο βενζίνης η να θέλουν καθαρισμό τα μπεκ!!!

        Τι γνώμη έχετε είναι κρίμα να πηγαίνω μία για το φίλτρο ας πούμε και να φταίει κατι άλλο π.χ. η πεταλόυδα και να είμαι συνέχεια με το χέρι στη τσέπη!!!
        Ξέχασα να αναφέρω ότι τις τελευταίες μέρες οι στροφές πέφτουν κατω απ τις 800 με αποτέλσμα να πάει να σβήσει και μια φορά που το έβαλα μπροστά έσβησε απευθείας!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          anbethadon last edited by

          Καλησπέρα...έχω ενα fiat punto sx 55 μοντελο 98΄΄(4κυλινδρο,8v)!!!Το αγόρασα μεταχειρισμένο το Σεπτέμβριο γνωρίζοντας οτι 17 χρονών αυτοκίνητο θέλει μαζέματα και οτι θα βγάλει προβλήματα λόγω φυσιολογικής φθοράς του μοτέρ!!!Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο το οποίο έχει φίλος και αλλάξαμε βαλβίδα ρελαντί γιατί κρατούσε ψιλά στροφές(φορούσε imitation και βάλαμε γνήσια) με αποτέλεσμα οι στροφές να επανέλθουν στο φυσιολογικό,αλλάξαμε φίλτρο λαδιού,τη τάπα νερού απ τη πλευρά του βολάν γιατί έσταζε,δισκο-πλατω-ρουλεμάν,λάδια-αντιψυκτικά-υγρά φρένων κτλπ και ότι μικρομαζέματα χρειαζόταν τα κάναμε όλα!!!Όλα δουλεύαν ρολόι μέχρι περίπου πριν απο δύο εβδομάδες όταν παρατήρησα αστάθεια στο ρελαντί,έπεφτα οι στροφές μέχρι τις 800 και έκανε ένα τρέμουλο η βελόνα μέχρι της 1000!!!δέν έδωσα ιδαιτερη σημασία γιατί το θεώρησα φυσιολογικό!!!
          Μετα απο 2-3 ημέρες μου μύρισε βενζίνη στη καμπίνα ψιλιάστηκα ότι ήταν η τρόμπα βενζίνης το πήγα στο συνεργεί αλλάξαμε αντλία του επισήμανα το πρόβλημα στο ρελαντί...το έκανε βόλτα να δει τη συμπεριφορά αλλα μου είπε οτι πρέπει να του το αφήσω μια μέρα για να δεί πως συμπεριφέρεται και κρύο και ζεστό πράγμα δύσκλο γιατι πηγαινοερχομαι στη δουλεία οπότε θα περιμένω το ρεπό μου!!!Υποψιάζομαι μήπως φταίει η βαλβίδα egr(ανακύκλωσης καυσαερίων),πεταλούδα γκαζιού(μήπως θέλει καθάρισμα) η κάτι πιο ασήμαντο π.χ. φίλτρο βενζίνης η να θέλουν καθαρισμό τα μπεκ!!!

          Τι γνώμη έχετε είναι κρίμα να πηγαίνω μία για το φίλτρο ας πούμε και να φταίει κατι άλλο π.χ. η πεταλόυδα και να είμαι συνέχεια με το χέρι στη τσέπη!!!
          Ξέχασα να αναφέρω ότι τις τελευταίες μέρες οι στροφές πέφτουν κατω απ τις 800 με αποτέλσμα να πάει να σβήσει και μια φορά που το έβαλα μπροστά έσβησε απευθείας!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tribal81 last edited by

            Λίγο πολύ θα αρχίσεις να τα αλλάζεις όλα σιγα σιγα. Γιατί δεν έψαξες για κάτι νεότερο? Πρέπει να έχεις δώσει αρκετά μέχρι τώρα μαζί με την αγορά του αυτοκινήτου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              anbethadon last edited by

              Γιατί αρχικά έψαχνα για μοντέλα μεχρι 2004(όχι μονο punto) και όσα ειχα δει και τα πήγαινα σε γνωστό μου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ο οποίος τα έβλεπε μέσω υπολογιστή ότι πρόβλημα είχαν,χώρα εισαγωγής κ.τλ.π...όσα είδαμε μας απογοήτευσαν είχαν όλα τους τα τριπλάσια προβλήματα και καταλήξαμε στην απόφαση αυτή απ το να πάρω κατι με 3-4χιλιάρικα και να βάλω άλλο ένα+++!!!
              Δεν έχω δώσει ιδαίτερα πολλά γιατι ανταλακτικά για punto βρίσκεις και στο περίπτερο που λέει ο λογος!!!
              Συν ότι δεν έβρισκα εύκολα στα λεφτά αυτα αυτοκίνητα των 1000cc όλα ηταν κλάψτα χαράλαμπε...ένα χρόνο έψαχνα και παραπάνω χρήματα δεν είχα να διαθέσω!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                r200 last edited by

                ελεξτε σωληνακι υποπιεσης και αλλαξε 1 ταπα λαδιου, εμφανιζονται τετοια περιεργα απο αυτα
                για τη ''δουλεια'' που το θελεις πιστευω οτι εκανες μια πολυ καλη επιλογη, ανταλλακτικα βρισκεις με το κιλο για αυτο το αυτοκινητο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr