-
Καλησπέρα...έχω ενα fiat punto sx 55 μοντελο 98΄΄(4κυλινδρο,8v)!!!Το αγόρασα μεταχειρισμένο το Σεπτέμβριο γνωρίζοντας οτι 17 χρονών αυτοκίνητο θέλει μαζέματα και οτι θα βγάλει προβλήματα λόγω φυσιολογικής φθοράς του μοτέρ!!!Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο το οποίο έχει φίλος και αλλάξαμε βαλβίδα ρελαντί γιατί κρατούσε ψιλά στροφές(φορούσε imitation και βάλαμε γνήσια) με αποτέλεσμα οι στροφές να επανέλθουν στο φυσιολογικό,αλλάξαμε φίλτρο λαδιού,τη τάπα νερού απ τη πλευρά του βολάν γιατί έσταζε,δισκο-πλατω-ρουλεμάν,λάδια-αντιψυκτικά-υγρά φρένων κτλπ και ότι μικρομαζέματα χρειαζόταν τα κάναμε όλα!!!Όλα δουλεύαν ρολόι μέχρι περίπου πριν απο δύο εβδομάδες όταν παρατήρησα αστάθεια στο ρελαντί,έπεφτα οι στροφές μέχρι τις 800 και έκανε ένα τρέμουλο η βελόνα μέχρι της 1000!!!δέν έδωσα ιδαιτερη σημασία γιατί το θεώρησα φυσιολογικό!!!
Μετα απο 2-3 ημέρες μου μύρισε βενζίνη στη καμπίνα ψιλιάστηκα ότι ήταν η τρόμπα βενζίνης το πήγα στο συνεργεί αλλάξαμε αντλία του επισήμανα το πρόβλημα στο ρελαντί...το έκανε βόλτα να δει τη συμπεριφορά αλλα μου είπε οτι πρέπει να του το αφήσω μια μέρα για να δεί πως συμπεριφέρεται και κρύο και ζεστό πράγμα δύσκλο γιατι πηγαινοερχομαι στη δουλεία οπότε θα περιμένω το ρεπό μου!!!Υποψιάζομαι μήπως φταίει η βαλβίδα egr(ανακύκλωσης καυσαερίων),πεταλούδα γκαζιού(μήπως θέλει καθάρισμα) η κάτι πιο ασήμαντο π.χ. φίλτρο βενζίνης η να θέλουν καθαρισμό τα μπεκ!!!Τι γνώμη έχετε είναι κρίμα να πηγαίνω μία για το φίλτρο ας πούμε και να φταίει κατι άλλο π.χ. η πεταλόυδα και να είμαι συνέχεια με το χέρι στη τσέπη!!!
Ξέχασα να αναφέρω ότι τις τελευταίες μέρες οι στροφές πέφτουν κατω απ τις 800 με αποτέλσμα να πάει να σβήσει και μια φορά που το έβαλα μπροστά έσβησε απευθείας!!! -
Καλησπέρα...έχω ενα fiat punto sx 55 μοντελο 98΄΄(4κυλινδρο,8v)!!!Το αγόρασα μεταχειρισμένο το Σεπτέμβριο γνωρίζοντας οτι 17 χρονών αυτοκίνητο θέλει μαζέματα και οτι θα βγάλει προβλήματα λόγω φυσιολογικής φθοράς του μοτέρ!!!Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο το οποίο έχει φίλος και αλλάξαμε βαλβίδα ρελαντί γιατί κρατούσε ψιλά στροφές(φορούσε imitation και βάλαμε γνήσια) με αποτέλεσμα οι στροφές να επανέλθουν στο φυσιολογικό,αλλάξαμε φίλτρο λαδιού,τη τάπα νερού απ τη πλευρά του βολάν γιατί έσταζε,δισκο-πλατω-ρουλεμάν,λάδια-αντιψυκτικά-υγρά φρένων κτλπ και ότι μικρομαζέματα χρειαζόταν τα κάναμε όλα!!!Όλα δουλεύαν ρολόι μέχρι περίπου πριν απο δύο εβδομάδες όταν παρατήρησα αστάθεια στο ρελαντί,έπεφτα οι στροφές μέχρι τις 800 και έκανε ένα τρέμουλο η βελόνα μέχρι της 1000!!!δέν έδωσα ιδαιτερη σημασία γιατί το θεώρησα φυσιολογικό!!!
Μετα απο 2-3 ημέρες μου μύρισε βενζίνη στη καμπίνα ψιλιάστηκα ότι ήταν η τρόμπα βενζίνης το πήγα στο συνεργεί αλλάξαμε αντλία του επισήμανα το πρόβλημα στο ρελαντί...το έκανε βόλτα να δει τη συμπεριφορά αλλα μου είπε οτι πρέπει να του το αφήσω μια μέρα για να δεί πως συμπεριφέρεται και κρύο και ζεστό πράγμα δύσκλο γιατι πηγαινοερχομαι στη δουλεία οπότε θα περιμένω το ρεπό μου!!!Υποψιάζομαι μήπως φταίει η βαλβίδα egr(ανακύκλωσης καυσαερίων),πεταλούδα γκαζιού(μήπως θέλει καθάρισμα) η κάτι πιο ασήμαντο π.χ. φίλτρο βενζίνης η να θέλουν καθαρισμό τα μπεκ!!!Τι γνώμη έχετε είναι κρίμα να πηγαίνω μία για το φίλτρο ας πούμε και να φταίει κατι άλλο π.χ. η πεταλόυδα και να είμαι συνέχεια με το χέρι στη τσέπη!!!
Ξέχασα να αναφέρω ότι τις τελευταίες μέρες οι στροφές πέφτουν κατω απ τις 800 με αποτέλσμα να πάει να σβήσει και μια φορά που το έβαλα μπροστά έσβησε απευθείας!!! -
Καλησπέρα...έχω ενα fiat punto sx 55 μοντελο 98΄΄(4κυλινδρο,8v)!!!Το αγόρασα μεταχειρισμένο το Σεπτέμβριο γνωρίζοντας οτι 17 χρονών αυτοκίνητο θέλει μαζέματα και οτι θα βγάλει προβλήματα λόγω φυσιολογικής φθοράς του μοτέρ!!!Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο το οποίο έχει φίλος και αλλάξαμε βαλβίδα ρελαντί γιατί κρατούσε ψιλά στροφές(φορούσε imitation και βάλαμε γνήσια) με αποτέλεσμα οι στροφές να επανέλθουν στο φυσιολογικό,αλλάξαμε φίλτρο λαδιού,τη τάπα νερού απ τη πλευρά του βολάν γιατί έσταζε,δισκο-πλατω-ρουλεμάν,λάδια-αντιψυκτικά-υγρά φρένων κτλπ και ότι μικρομαζέματα χρειαζόταν τα κάναμε όλα!!!Όλα δουλεύαν ρολόι μέχρι περίπου πριν απο δύο εβδομάδες όταν παρατήρησα αστάθεια στο ρελαντί,έπεφτα οι στροφές μέχρι τις 800 και έκανε ένα τρέμουλο η βελόνα μέχρι της 1000!!!δέν έδωσα ιδαιτερη σημασία γιατί το θεώρησα φυσιολογικό!!!
Μετα απο 2-3 ημέρες μου μύρισε βενζίνη στη καμπίνα ψιλιάστηκα ότι ήταν η τρόμπα βενζίνης το πήγα στο συνεργεί αλλάξαμε αντλία του επισήμανα το πρόβλημα στο ρελαντί...το έκανε βόλτα να δει τη συμπεριφορά αλλα μου είπε οτι πρέπει να του το αφήσω μια μέρα για να δεί πως συμπεριφέρεται και κρύο και ζεστό πράγμα δύσκλο γιατι πηγαινοερχομαι στη δουλεία οπότε θα περιμένω το ρεπό μου!!!Υποψιάζομαι μήπως φταίει η βαλβίδα egr(ανακύκλωσης καυσαερίων),πεταλούδα γκαζιού(μήπως θέλει καθάρισμα) η κάτι πιο ασήμαντο π.χ. φίλτρο βενζίνης η να θέλουν καθαρισμό τα μπεκ!!!Τι γνώμη έχετε είναι κρίμα να πηγαίνω μία για το φίλτρο ας πούμε και να φταίει κατι άλλο π.χ. η πεταλόυδα και να είμαι συνέχεια με το χέρι στη τσέπη!!!
Ξέχασα να αναφέρω ότι τις τελευταίες μέρες οι στροφές πέφτουν κατω απ τις 800 με αποτέλσμα να πάει να σβήσει και μια φορά που το έβαλα μπροστά έσβησε απευθείας!!! -
Λίγο πολύ θα αρχίσεις να τα αλλάζεις όλα σιγα σιγα. Γιατί δεν έψαξες για κάτι νεότερο? Πρέπει να έχεις δώσει αρκετά μέχρι τώρα μαζί με την αγορά του αυτοκινήτου.
-
Γιατί αρχικά έψαχνα για μοντέλα μεχρι 2004(όχι μονο punto) και όσα ειχα δει και τα πήγαινα σε γνωστό μου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ο οποίος τα έβλεπε μέσω υπολογιστή ότι πρόβλημα είχαν,χώρα εισαγωγής κ.τλ.π...όσα είδαμε μας απογοήτευσαν είχαν όλα τους τα τριπλάσια προβλήματα και καταλήξαμε στην απόφαση αυτή απ το να πάρω κατι με 3-4χιλιάρικα και να βάλω άλλο ένα+++!!!
Δεν έχω δώσει ιδαίτερα πολλά γιατι ανταλακτικά για punto βρίσκεις και στο περίπτερο που λέει ο λογος!!!
Συν ότι δεν έβρισκα εύκολα στα λεφτά αυτα αυτοκίνητα των 1000cc όλα ηταν κλάψτα χαράλαμπε...ένα χρόνο έψαχνα και παραπάνω χρήματα δεν είχα να διαθέσω!!! -
ελεξτε σωληνακι υποπιεσης και αλλαξε 1 ταπα λαδιου, εμφανιζονται τετοια περιεργα απο αυτα
για τη ''δουλεια'' που το θελεις πιστευω οτι εκανες μια πολυ καλη επιλογη, ανταλλακτικα βρισκεις με το κιλο για αυτο το αυτοκινητο
αστάθεια ρελαντί