-
Καλησπέρα σε όλους,
είμαι κάτοχος:
Navara D40, 2.5TD, Model 2012 - αυτόματο
Όπως μπορείτε να καταλάβετε από το θέμα ήρθε η ώρα αλλαγής αμορτισέρ και έχοντας ψάξει και διαβάσει πολύ σε ξένα και ελληνικά forums είμαι μεταξύ των:- Κιτ της Old Man Emu με ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω. (Το ψήλωμα δεν είναι η άμεση προτεραιότητά μου, το συγκεκριμένο όμως το θεωρώ ιδανικό για την χρήση που κάνω - 80 on road / 20 off road) Κόστος περίπου 1250 €
- Bilstein B6 - Κόστος 650 € ( Μόνο αμορτισέρ)
- Koni Heavy Track (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 450 € ( Μόνο αμορτισέρ)
- Koni Heavy Track Raid (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 900 € ( Μόνο αμορτισέρ). Με τα συγκεκριμένα ψηλώνει 2 εκ. μπροστά και 3 εκ. πίσω. Προσωπικά αυτά θεωρώ κορυφαία αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρώ να ταιριάξω για ανάλογο ψήλωμα, ελατήρια για μπροστά και σούστες για πίσω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά ας μου πεί.
Εκτός από αυτό θα ήθελα γνώμες από εμπειρία σχετικά με τις 3 διαφορετικές μάρκες που αναφέρω.
Επίσης ποια είναι η άποψή σας στο θέμα ασφάλειας για ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω σε οδήγηση on road. (συνήθως ταξιδεύω 120-140 και περιστασιακά όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν 160-180).
Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, με χαρά δημιουργία και πολλά ταξίδια!
-
Καλησπέρα σε όλους,
είμαι κάτοχος:
Navara D40, 2.5TD, Model 2012 - αυτόματο
Όπως μπορείτε να καταλάβετε από το θέμα ήρθε η ώρα αλλαγής αμορτισέρ και έχοντας ψάξει και διαβάσει πολύ σε ξένα και ελληνικά forums είμαι μεταξύ των:- Κιτ της Old Man Emu με ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω. (Το ψήλωμα δεν είναι η άμεση προτεραιότητά μου, το συγκεκριμένο όμως το θεωρώ ιδανικό για την χρήση που κάνω - 80 on road / 20 off road) Κόστος περίπου 1250 €
- Bilstein B6 - Κόστος 650 € ( Μόνο αμορτισέρ)
- Koni Heavy Track (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 450 € ( Μόνο αμορτισέρ)
- Koni Heavy Track Raid (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 900 € ( Μόνο αμορτισέρ). Με τα συγκεκριμένα ψηλώνει 2 εκ. μπροστά και 3 εκ. πίσω. Προσωπικά αυτά θεωρώ κορυφαία αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρώ να ταιριάξω για ανάλογο ψήλωμα, ελατήρια για μπροστά και σούστες για πίσω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά ας μου πεί.
Εκτός από αυτό θα ήθελα γνώμες από εμπειρία σχετικά με τις 3 διαφορετικές μάρκες που αναφέρω.
Επίσης ποια είναι η άποψή σας στο θέμα ασφάλειας για ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω σε οδήγηση on road. (συνήθως ταξιδεύω 120-140 και περιστασιακά όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν 160-180).
Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, με χαρά δημιουργία και πολλά ταξίδια!
-
Καλησπέρα σε όλους,
είμαι κάτοχος:
Navara D40, 2.5TD, Model 2012 - αυτόματο
Όπως μπορείτε να καταλάβετε από το θέμα ήρθε η ώρα αλλαγής αμορτισέρ και έχοντας ψάξει και διαβάσει πολύ σε ξένα και ελληνικά forums είμαι μεταξύ των:- Κιτ της Old Man Emu με ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω. (Το ψήλωμα δεν είναι η άμεση προτεραιότητά μου, το συγκεκριμένο όμως το θεωρώ ιδανικό για την χρήση που κάνω - 80 on road / 20 off road) Κόστος περίπου 1250 €
- Bilstein B6 - Κόστος 650 € ( Μόνο αμορτισέρ)
- Koni Heavy Track (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 450 € ( Μόνο αμορτισέρ)
- Koni Heavy Track Raid (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 900 € ( Μόνο αμορτισέρ). Με τα συγκεκριμένα ψηλώνει 2 εκ. μπροστά και 3 εκ. πίσω. Προσωπικά αυτά θεωρώ κορυφαία αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρώ να ταιριάξω για ανάλογο ψήλωμα, ελατήρια για μπροστά και σούστες για πίσω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά ας μου πεί.
Εκτός από αυτό θα ήθελα γνώμες από εμπειρία σχετικά με τις 3 διαφορετικές μάρκες που αναφέρω.
Επίσης ποια είναι η άποψή σας στο θέμα ασφάλειας για ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω σε οδήγηση on road. (συνήθως ταξιδεύω 120-140 και περιστασιακά όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν 160-180).
Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, με χαρά δημιουργία και πολλά ταξίδια!
-
τα ΟΜΕ γενικως θεωρουνται μαλακα. Καλο για εκτός κακο για εντος ειδικά για σενα που κατ' ουσιαν ΔΕΝ σε ενδιαφερει το εκτος...
για τα αλλα δεν εχω προσωπικη αποψη.
ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ οτι εως 5cm δεν θα εχεις θεμα μια που το ναβαρα εχει και μηκος και πλατος - δεν ειναι δα και Jimny....
-
Δεν έχεις άδικο, να σου πω πληροφοριακά για τα ΟΜΕ όπου εκεί είχα στραφεί αρχικά, τώρα κλείνω στα Koni HT, ότι πολλοί από τους Αυστραλούς που κάνουν σκληρή χρήση λένε πως δεν αντέχουν πολύ σε υψηλές θερμοκρασίες και σκληρή χρήση. Οπότε θεωρώ πολύ καλύτερη επιλογή τα Koni HT Raid τα οποία με κατάλληλα ελατήρια και σούστες για εμένα είναι η καλύτερη επιλογή με τα ίδια χρήματα περίπου.
Εδώ μπορείς να δεις χαρακτηριστικα:
http://www.koni.com/car-racing/products/offroad -
Κοιτα και κατα εδω
http://www.profender4x4.com/products/mo ... ervior.php
http://www.profender4x4.com/products/tw ... re40mm.php
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Κοιτα και κατα εδωhttp://www.profender4x4.com/products/monotube2.0withoutremotereservior.php
http://www.profender4x4.com/products/twintubedirectremotereservoirbore40mm.php
Χωρίς να τα έχω ψάξει πολύ είναι καλά κατά γενική ομολογία, αν όμως κατέληγα σε τέτοιο κόστος νομίζω θα διάλεγα τα Koni Heavy Track Raid τα οποία παρέχουν προστασία από χτυπήματα με πέτρες και σαν όνομα τα ξέρουμε πάρα πολλά χρόνια ως αξιόπιστα.
Το πρόβλημα είναι ότι όποιο από αυτά τα δύο και αν διαλέξω που θα βρώ να ταιριάξω ελατήρια μπροστά και σούστες πίσω διότι και με τα δύο ψηλώνει λίγο. Δεν μου αρέσει η ιδέα να πειράξω τις ίδιες σούστες προσθέτωντας φύλλο.
Μήπως γνωρίζεις κάτι σχετικό; -
Το κοστος ειναι σχεδον Ιδιο με τα raid http://www.4x4tyres.gr/prod.php?pr=415
Απλά τα μεν εχουν τα αλλα δεν εχουν εξωτερικο δοχειο
Αν σαν προστασια απο χτυπηματα εννοεις φυσουνες - εχουν
Και μεχρι εδω ειναι οσο μπορω να σε βοηθησω.
-
στο ιδιο δίλημμα για rav4 , mk1 , για κίνηση εντος δρομου και λίγο εκτός έχετε καμιά γνώμη?
Στο εξωτερικό πολλά άτομα έχουν δοκιμάσει τα OLD MAN EMU με πολύ καλές κριτικές! -
( Ενταξει.... ΔΕΝ θελω να κανω τον ειδικό δεν ειμαι - απλά το χομπυ μου ειναι το 4χ4 - για trackday ειμαι ο πιο ασχετος ανθρωπος του κοσμου )
Εδω εχω ακουσει απο δευτερο χερι ( το αυτοκινητο των γονιων του κολλητου μου ο οποιος επεισεις εχει χομπυ το offroad σε μεγιστο μαλιστα βαθμο ) καλα σχολια για τα απλά κονι κοκκινα.
Ουτος ή αλλος μιλαμε για... ενα ψηλωμενο σελικα και το 'πιο σκληρο' των κονι του παει γαντι. Ειδικά αν μιλαμε για το 5πορτο ΜΚ1
Ειναι 'αυτο που του πρεπει' συμφωνα με το χαρακτηρα του. Εκτος αν του βαλεις το μοτερ της carlos sainthτα ΟΜΕ εχουν το γνωστο τους 'προβλημα'....
Προσοχη ! δε λεω οτι ειναι 'κακα' ΑΡΚΕΙ να ξερεις 'γιατι' τα φορας επανω....
-
νομιζω το ραβ4 ειναι ψηλωμένο corolla... οπότε λες για Koni κοκκινα , τα heavy track δεν θα αντέξουν παραπάνω σε κακοτράχαλους δρόμους? Κινούμαι καθημερινά σε δρόμους με λακούβες κτλ.
-
Πάλι εδώ και ο λόγος είναι για να αναφέρω την εμπειρία μου μετά την επιλογή μου για τα Koni Heavy Track.
Είμαι κάτοχος Navara D40 - 2,5 Diesel, 4 πόρτες, μοντέλο 2012 (Το τελευταίο πριν το NP300).Δεύτερος χρόνος που φοράω τα Koni και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο άλλαξε τελείως συμπεριφορά. Επειδή έχω οδηγήσει αρκετά το Land Cruiser ενός φίλου το οποίο φοράει Old Man EMU, μπορώ να πώ πλέον από δική μου εμπειρία ότι τα ΟΜΕ είναι πιο μαλακά. Θεωρώ ιδιαίτερα για το Navara (με το οποίο κάνω χρήση 80 δρόμο - 20 χώμα και που μου αρέσει να ταξιδεύω αγγίζοντας πολλές φορές τα 170-180 έχοντας την αίσθηση ότι οδηγώ ένα πανάκριβο SUV) Καλύτερη επιλογή τα Koni HT.
Τώρα σχετικά με λίγο ψήλωμα, μιλώντας σήμερα με τον αντιπρόσωπο της Koni, μου είπε ότι υπάρχουν ελατήρια για μπροστά και προσθήκες για πίσω, 3εκ και 5εκ αντίστοιχα.
Περισσότερα θα ξέρω την Δευτέρα.Καλή συνέχεια σε όλους.
Koni Heavy Track vs Belstein B6 vs Old Man Emu