Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Koni Heavy Track vs Belstein B6 vs Old Man Emu
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Koni Heavy Track vs Belstein B6 vs Old Man Emu
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    3
    11
    1038
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stampgo last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,
      είμαι κάτοχος:
      Navara D40, 2.5TD, Model 2012 - αυτόματο
      Όπως μπορείτε να καταλάβετε από το θέμα ήρθε η ώρα αλλαγής αμορτισέρ και έχοντας ψάξει και διαβάσει πολύ σε ξένα και ελληνικά forums είμαι μεταξύ των:

      1. Κιτ της Old Man Emu με ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω. (Το ψήλωμα δεν είναι η άμεση προτεραιότητά μου, το συγκεκριμένο όμως το θεωρώ ιδανικό για την χρήση που κάνω - 80 on road / 20 off road) Κόστος περίπου 1250 €
      2. Bilstein B6 - Κόστος 650 € ( Μόνο αμορτισέρ)
      3. Koni Heavy Track (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 450 € ( Μόνο αμορτισέρ)
      4. Koni Heavy Track Raid (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 900 € ( Μόνο αμορτισέρ). Με τα συγκεκριμένα ψηλώνει 2 εκ. μπροστά και 3 εκ. πίσω. Προσωπικά αυτά θεωρώ κορυφαία αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρώ να ταιριάξω για ανάλογο ψήλωμα, ελατήρια για μπροστά και σούστες για πίσω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά ας μου πεί.

      Εκτός από αυτό θα ήθελα γνώμες από εμπειρία σχετικά με τις 3 διαφορετικές μάρκες που αναφέρω.

      Επίσης ποια είναι η άποψή σας στο θέμα ασφάλειας για ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω σε οδήγηση on road. (συνήθως ταξιδεύω 120-140 και περιστασιακά όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν 160-180).

      Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, με χαρά δημιουργία και πολλά ταξίδια!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stampgo last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,
        είμαι κάτοχος:
        Navara D40, 2.5TD, Model 2012 - αυτόματο
        Όπως μπορείτε να καταλάβετε από το θέμα ήρθε η ώρα αλλαγής αμορτισέρ και έχοντας ψάξει και διαβάσει πολύ σε ξένα και ελληνικά forums είμαι μεταξύ των:

        1. Κιτ της Old Man Emu με ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω. (Το ψήλωμα δεν είναι η άμεση προτεραιότητά μου, το συγκεκριμένο όμως το θεωρώ ιδανικό για την χρήση που κάνω - 80 on road / 20 off road) Κόστος περίπου 1250 €
        2. Bilstein B6 - Κόστος 650 € ( Μόνο αμορτισέρ)
        3. Koni Heavy Track (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 450 € ( Μόνο αμορτισέρ)
        4. Koni Heavy Track Raid (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 900 € ( Μόνο αμορτισέρ). Με τα συγκεκριμένα ψηλώνει 2 εκ. μπροστά και 3 εκ. πίσω. Προσωπικά αυτά θεωρώ κορυφαία αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρώ να ταιριάξω για ανάλογο ψήλωμα, ελατήρια για μπροστά και σούστες για πίσω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά ας μου πεί.

        Εκτός από αυτό θα ήθελα γνώμες από εμπειρία σχετικά με τις 3 διαφορετικές μάρκες που αναφέρω.

        Επίσης ποια είναι η άποψή σας στο θέμα ασφάλειας για ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω σε οδήγηση on road. (συνήθως ταξιδεύω 120-140 και περιστασιακά όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν 160-180).

        Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, με χαρά δημιουργία και πολλά ταξίδια!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stampgo last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,
          είμαι κάτοχος:
          Navara D40, 2.5TD, Model 2012 - αυτόματο
          Όπως μπορείτε να καταλάβετε από το θέμα ήρθε η ώρα αλλαγής αμορτισέρ και έχοντας ψάξει και διαβάσει πολύ σε ξένα και ελληνικά forums είμαι μεταξύ των:

          1. Κιτ της Old Man Emu με ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω. (Το ψήλωμα δεν είναι η άμεση προτεραιότητά μου, το συγκεκριμένο όμως το θεωρώ ιδανικό για την χρήση που κάνω - 80 on road / 20 off road) Κόστος περίπου 1250 €
          2. Bilstein B6 - Κόστος 650 € ( Μόνο αμορτισέρ)
          3. Koni Heavy Track (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 450 € ( Μόνο αμορτισέρ)
          4. Koni Heavy Track Raid (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 900 € ( Μόνο αμορτισέρ). Με τα συγκεκριμένα ψηλώνει 2 εκ. μπροστά και 3 εκ. πίσω. Προσωπικά αυτά θεωρώ κορυφαία αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρώ να ταιριάξω για ανάλογο ψήλωμα, ελατήρια για μπροστά και σούστες για πίσω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά ας μου πεί.

          Εκτός από αυτό θα ήθελα γνώμες από εμπειρία σχετικά με τις 3 διαφορετικές μάρκες που αναφέρω.

          Επίσης ποια είναι η άποψή σας στο θέμα ασφάλειας για ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω σε οδήγηση on road. (συνήθως ταξιδεύω 120-140 και περιστασιακά όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν 160-180).

          Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, με χαρά δημιουργία και πολλά ταξίδια!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fokion_sportage last edited by

            τα ΟΜΕ γενικως θεωρουνται μαλακα. Καλο για εκτός κακο για εντος ειδικά για σενα που κατ' ουσιαν ΔΕΝ σε ενδιαφερει το εκτος...

            για τα αλλα δεν εχω προσωπικη αποψη.

            ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ οτι εως 5cm δεν θα εχεις θεμα μια που το ναβαρα εχει και μηκος και πλατος - δεν ειναι δα και Jimny....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              stampgo last edited by

              Δεν έχεις άδικο, να σου πω πληροφοριακά για τα ΟΜΕ όπου εκεί είχα στραφεί αρχικά, τώρα κλείνω στα Koni HT, ότι πολλοί από τους Αυστραλούς που κάνουν σκληρή χρήση λένε πως δεν αντέχουν πολύ σε υψηλές θερμοκρασίες και σκληρή χρήση. Οπότε θεωρώ πολύ καλύτερη επιλογή τα Koni HT Raid τα οποία με κατάλληλα ελατήρια και σούστες για εμένα είναι η καλύτερη επιλογή με τα ίδια χρήματα περίπου.
              Εδώ μπορείς να δεις χαρακτηριστικα:
              http://www.koni.com/car-racing/products/offroad

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                fokion_sportage last edited by

                Κοιτα και κατα εδω

                http://www.profender4x4.com/products/mo ... ervior.php

                http://www.profender4x4.com/products/tw ... re40mm.php

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stampgo last edited by

                  Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                  Κοιτα και κατα εδω

                  http://www.profender4x4.com/products/monotube2.0withoutremotereservior.php

                  http://www.profender4x4.com/products/twintubedirectremotereservoirbore40mm.php

                  Χωρίς να τα έχω ψάξει πολύ είναι καλά κατά γενική ομολογία, αν όμως κατέληγα σε τέτοιο κόστος νομίζω θα διάλεγα τα Koni Heavy Track Raid τα οποία παρέχουν προστασία από χτυπήματα με πέτρες και σαν όνομα τα ξέρουμε πάρα πολλά χρόνια ως αξιόπιστα.
                  Το πρόβλημα είναι ότι όποιο από αυτά τα δύο και αν διαλέξω που θα βρώ να ταιριάξω ελατήρια μπροστά και σούστες πίσω διότι και με τα δύο ψηλώνει λίγο. Δεν μου αρέσει η ιδέα να πειράξω τις ίδιες σούστες προσθέτωντας φύλλο.
                  Μήπως γνωρίζεις κάτι σχετικό;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    fokion_sportage last edited by

                    Το κοστος ειναι σχεδον Ιδιο με τα raid http://www.4x4tyres.gr/prod.php?pr=415

                    Απλά τα μεν εχουν τα αλλα δεν εχουν εξωτερικο δοχειο

                    Αν σαν προστασια απο χτυπηματα εννοεις φυσουνες - εχουν

                    Και μεχρι εδω ειναι οσο μπορω να σε βοηθησω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimitrios last edited by

                      στο ιδιο δίλημμα για rav4 , mk1 , για κίνηση εντος δρομου και λίγο εκτός έχετε καμιά γνώμη?
                      Στο εξωτερικό πολλά άτομα έχουν δοκιμάσει τα OLD MAN EMU με πολύ καλές κριτικές!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        ( Ενταξει.... ΔΕΝ θελω να κανω τον ειδικό δεν ειμαι - απλά το χομπυ μου ειναι το 4χ4 - για trackday ειμαι ο πιο ασχετος ανθρωπος του κοσμου )

                        Εδω εχω ακουσει απο δευτερο χερι ( το αυτοκινητο των γονιων του κολλητου μου ο οποιος επεισεις εχει χομπυ το offroad σε μεγιστο μαλιστα βαθμο ) καλα σχολια για τα απλά κονι κοκκινα.
                        Ουτος ή αλλος μιλαμε για... ενα ψηλωμενο σελικα και το 'πιο σκληρο' των κονι του παει γαντι. Ειδικά αν μιλαμε για το 5πορτο ΜΚ1
                        Ειναι 'αυτο που του πρεπει' συμφωνα με το χαρακτηρα του. Εκτος αν του βαλεις το μοτερ της carlos sainth

                        τα ΟΜΕ εχουν το γνωστο τους 'προβλημα'....

                        Προσοχη ! δε λεω οτι ειναι 'κακα' ΑΡΚΕΙ να ξερεις 'γιατι' τα φορας επανω....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimitrios last edited by

                          νομιζω το ραβ4 ειναι ψηλωμένο corolla... οπότε λες για Koni κοκκινα , τα heavy track δεν θα αντέξουν παραπάνω σε κακοτράχαλους δρόμους? Κινούμαι καθημερινά σε δρόμους με λακούβες κτλ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            stampgo last edited by

                            Πάλι εδώ και ο λόγος είναι για να αναφέρω την εμπειρία μου μετά την επιλογή μου για τα Koni Heavy Track.
                            Είμαι κάτοχος Navara D40 - 2,5 Diesel, 4 πόρτες, μοντέλο 2012 (Το τελευταίο πριν το NP300).

                            Δεύτερος χρόνος που φοράω τα Koni και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο άλλαξε τελείως συμπεριφορά. Επειδή έχω οδηγήσει αρκετά το Land Cruiser ενός φίλου το οποίο φοράει Old Man EMU, μπορώ να πώ πλέον από δική μου εμπειρία ότι τα ΟΜΕ είναι πιο μαλακά. Θεωρώ ιδιαίτερα για το Navara (με το οποίο κάνω χρήση 80 δρόμο - 20 χώμα και που μου αρέσει να ταξιδεύω αγγίζοντας πολλές φορές τα 170-180 έχοντας την αίσθηση ότι οδηγώ ένα πανάκριβο SUV) Καλύτερη επιλογή τα Koni HT.
                            Τώρα σχετικά με λίγο ψήλωμα, μιλώντας σήμερα με τον αντιπρόσωπο της Koni, μου είπε ότι υπάρχουν ελατήρια για μπροστά και προσθήκες για πίσω, 3εκ και 5εκ αντίστοιχα.
                            Περισσότερα θα ξέρω την Δευτέρα.

                            Καλή συνέχεια σε όλους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr