Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    stampgo

    @stampgo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stampgo Unfollow Follow

    Latest posts made by stampgo

    • RE: Koni Heavy Track vs Belstein B6 vs Old Man Emu

      Πάλι εδώ και ο λόγος είναι για να αναφέρω την εμπειρία μου μετά την επιλογή μου για τα Koni Heavy Track.
      Είμαι κάτοχος Navara D40 - 2,5 Diesel, 4 πόρτες, μοντέλο 2012 (Το τελευταίο πριν το NP300).

      Δεύτερος χρόνος που φοράω τα Koni και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο άλλαξε τελείως συμπεριφορά. Επειδή έχω οδηγήσει αρκετά το Land Cruiser ενός φίλου το οποίο φοράει Old Man EMU, μπορώ να πώ πλέον από δική μου εμπειρία ότι τα ΟΜΕ είναι πιο μαλακά. Θεωρώ ιδιαίτερα για το Navara (με το οποίο κάνω χρήση 80 δρόμο - 20 χώμα και που μου αρέσει να ταξιδεύω αγγίζοντας πολλές φορές τα 170-180 έχοντας την αίσθηση ότι οδηγώ ένα πανάκριβο SUV) Καλύτερη επιλογή τα Koni HT.
      Τώρα σχετικά με λίγο ψήλωμα, μιλώντας σήμερα με τον αντιπρόσωπο της Koni, μου είπε ότι υπάρχουν ελατήρια για μπροστά και προσθήκες για πίσω, 3εκ και 5εκ αντίστοιχα.
      Περισσότερα θα ξέρω την Δευτέρα.

      Καλή συνέχεια σε όλους.

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stampgo
    • RE: Koni Heavy Track vs Belstein B6 vs Old Man Emu

      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
      Κοιτα και κατα εδω

      http://www.profender4x4.com/products/monotube2.0withoutremotereservior.php

      http://www.profender4x4.com/products/twintubedirectremotereservoirbore40mm.php

      Χωρίς να τα έχω ψάξει πολύ είναι καλά κατά γενική ομολογία, αν όμως κατέληγα σε τέτοιο κόστος νομίζω θα διάλεγα τα Koni Heavy Track Raid τα οποία παρέχουν προστασία από χτυπήματα με πέτρες και σαν όνομα τα ξέρουμε πάρα πολλά χρόνια ως αξιόπιστα.
      Το πρόβλημα είναι ότι όποιο από αυτά τα δύο και αν διαλέξω που θα βρώ να ταιριάξω ελατήρια μπροστά και σούστες πίσω διότι και με τα δύο ψηλώνει λίγο. Δεν μου αρέσει η ιδέα να πειράξω τις ίδιες σούστες προσθέτωντας φύλλο.
      Μήπως γνωρίζεις κάτι σχετικό;

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stampgo
    • RE: Koni Heavy Track vs Belstein B6 vs Old Man Emu

      Δεν έχεις άδικο, να σου πω πληροφοριακά για τα ΟΜΕ όπου εκεί είχα στραφεί αρχικά, τώρα κλείνω στα Koni HT, ότι πολλοί από τους Αυστραλούς που κάνουν σκληρή χρήση λένε πως δεν αντέχουν πολύ σε υψηλές θερμοκρασίες και σκληρή χρήση. Οπότε θεωρώ πολύ καλύτερη επιλογή τα Koni HT Raid τα οποία με κατάλληλα ελατήρια και σούστες για εμένα είναι η καλύτερη επιλογή με τα ίδια χρήματα περίπου.
      Εδώ μπορείς να δεις χαρακτηριστικα:
      http://www.koni.com/car-racing/products/offroad

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stampgo
    • Koni Heavy Track vs Belstein B6 vs Old Man Emu

      Καλησπέρα σε όλους,
      είμαι κάτοχος:
      Navara D40, 2.5TD, Model 2012 - αυτόματο
      Όπως μπορείτε να καταλάβετε από το θέμα ήρθε η ώρα αλλαγής αμορτισέρ και έχοντας ψάξει και διαβάσει πολύ σε ξένα και ελληνικά forums είμαι μεταξύ των:

      1. Κιτ της Old Man Emu με ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω. (Το ψήλωμα δεν είναι η άμεση προτεραιότητά μου, το συγκεκριμένο όμως το θεωρώ ιδανικό για την χρήση που κάνω - 80 on road / 20 off road) Κόστος περίπου 1250 €
      2. Bilstein B6 - Κόστος 650 € ( Μόνο αμορτισέρ)
      3. Koni Heavy Track (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 450 € ( Μόνο αμορτισέρ)
      4. Koni Heavy Track Raid (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 900 € ( Μόνο αμορτισέρ). Με τα συγκεκριμένα ψηλώνει 2 εκ. μπροστά και 3 εκ. πίσω. Προσωπικά αυτά θεωρώ κορυφαία αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρώ να ταιριάξω για ανάλογο ψήλωμα, ελατήρια για μπροστά και σούστες για πίσω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά ας μου πεί.

      Εκτός από αυτό θα ήθελα γνώμες από εμπειρία σχετικά με τις 3 διαφορετικές μάρκες που αναφέρω.

      Επίσης ποια είναι η άποψή σας στο θέμα ασφάλειας για ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω σε οδήγηση on road. (συνήθως ταξιδεύω 120-140 και περιστασιακά όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν 160-180).

      Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, με χαρά δημιουργία και πολλά ταξίδια!

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stampgo
    • RE: Koni Heavy Track vs Belstein B6 vs Old Man Emu

      Καλησπέρα σε όλους,
      είμαι κάτοχος:
      Navara D40, 2.5TD, Model 2012 - αυτόματο
      Όπως μπορείτε να καταλάβετε από το θέμα ήρθε η ώρα αλλαγής αμορτισέρ και έχοντας ψάξει και διαβάσει πολύ σε ξένα και ελληνικά forums είμαι μεταξύ των:

      1. Κιτ της Old Man Emu με ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω. (Το ψήλωμα δεν είναι η άμεση προτεραιότητά μου, το συγκεκριμένο όμως το θεωρώ ιδανικό για την χρήση που κάνω - 80 on road / 20 off road) Κόστος περίπου 1250 €
      2. Bilstein B6 - Κόστος 650 € ( Μόνο αμορτισέρ)
      3. Koni Heavy Track (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 450 € ( Μόνο αμορτισέρ)
      4. Koni Heavy Track Raid (με ρύθμιση σκληρότητας) - Κόστος 900 € ( Μόνο αμορτισέρ). Με τα συγκεκριμένα ψηλώνει 2 εκ. μπροστά και 3 εκ. πίσω. Προσωπικά αυτά θεωρώ κορυφαία αλλά δεν ξέρω που μπορώ να βρώ να ταιριάξω για ανάλογο ψήλωμα, ελατήρια για μπροστά και σούστες για πίσω. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά ας μου πεί.

      Εκτός από αυτό θα ήθελα γνώμες από εμπειρία σχετικά με τις 3 διαφορετικές μάρκες που αναφέρω.

      Επίσης ποια είναι η άποψή σας στο θέμα ασφάλειας για ψήλωμα 3εκ. μπροστά και 5εκ. πίσω σε οδήγηση on road. (συνήθως ταξιδεύω 120-140 και περιστασιακά όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν 160-180).

      Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, με χαρά δημιουργία και πολλά ταξίδια!

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stampgo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr