Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Norman Atlantic
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Norman Atlantic
    • 1 / 1
    Αντίλογος
    1
    2
    35
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evankouros last edited by

      Στην κόλαση του Norman Atlantic (το συγκλονιστικό χρονικό)

      Είδα το link στο TCH (εδώ) & παραθέτω τι έγραψα:

      Ο χρήστης evankouros έγραψε:
      Συγκλονιστική η αφήγηση!
      Τη βλέπω καθαρά απ' την ανθρώπινη πλευρά (τι ζήσανε αυτοί οι άνθρωποι), χωρίς να μ' ενδιαφέρουν οι τεχνικές λεπτομέρειες. Δεν είμαι ειδικός για να πω τι έφταιξε, αυτά οφείλουν να τα βρουν οι πραγματικοί ειδικοί, χωρίς συγκαλύψεις, & βάσει των συμπερασμάτων τους να ληφθούν πραγματικά μέτρα για ν' αποφευχθούν μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις.

      Ερώτημα γιατι κατεβάζουν τον κόσμο και ανοίγουν τις πόρτες ενώ το καράβι κινείται ακομη μην πω οτι απέχει κατα πολυ απο το λιμάνι??
      Η απάντηση προφανής: κυρίως για το κέρδος των εφοπληστών. (επίτηδες το η, δεν είναι ορθογραφικό λάθος)
      Ξεφορτώνοντας-φορτώνοντας γρήγορα, ειδικά το καλοκαίρι που συνήθως υπάρχει & μεγαλύτερος ανταγωνισμός στα δρομολόγια, κερδίζεις περισσότερο. Παράλληλα έχεις περισσότερο χρόνο για ξεκούραση (αν δεν έχεις καθυστερήσει - που είναι το σύνηθες) ή/& επισκευή αβαριών. Τέλος, ο κάθε 'γρήγορος' καπετάνιος με το πλήρωμα του έχουν περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουν σε μια καλή δουλειά...

      Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν πολλές φορές με αντίστοιχα ατυχήματα στην άσφαλτο από φορτηγά; Δεν πιέζονται υπερβολικά οι νταλικέρηδες, πολλές φορές & με ακατάλληλα φορτηγά, για να κάνουν γρήγορες/φθηνές μεταφορές;

      Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν & με κάθε εργαζόμενο που πιέζεται για 'απόδοση' απ' το 'αφεντικό' του;

      Σαφώς δεν είναι όλα τα 'αφεντικά' ίδια & σαφώς δεν παρανομούν όλοι, αλλά στην ψαροκώσταινα (κι όχι μόνο) έχουμε συνηθίσει να μας δείχνουν τα ΜΜΕ ό,τι 'πουλάει' (sex-βία-αίμα) κι ό,τι θέλουν να μας 'πουλήσουν' (π.χ. το 'κακό πρόσωπο' μόνο όσων αφεντικών-εργαζομένων-μεταναστών-πολιτικών-κλπ-κλπ λαμβάνουν άνωθεν εντολή να 'χτυπήσουν' οι δημοσιογραφίσκοι - εννοείται ότι & σ' αυτούς υπάρχει μια μειοψηφία καλών-ανεξάρτητων επαγγελματιών).

      Το 'κόβω' εδώ γιατί είμαι επιεικώς off-topic, σ' ένα θέμα που γι' άλλους συνανθρώπους μας ήταν τραγωδία, γι' άλλους Ανάσταση, & γι' άλλους & τα δυο μαζί...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        evankouros last edited by

        Στην κόλαση του Norman Atlantic (το συγκλονιστικό χρονικό)

        Είδα το link στο TCH (εδώ) & παραθέτω τι έγραψα:

        Ο χρήστης evankouros έγραψε:
        Συγκλονιστική η αφήγηση!
        Τη βλέπω καθαρά απ' την ανθρώπινη πλευρά (τι ζήσανε αυτοί οι άνθρωποι), χωρίς να μ' ενδιαφέρουν οι τεχνικές λεπτομέρειες. Δεν είμαι ειδικός για να πω τι έφταιξε, αυτά οφείλουν να τα βρουν οι πραγματικοί ειδικοί, χωρίς συγκαλύψεις, & βάσει των συμπερασμάτων τους να ληφθούν πραγματικά μέτρα για ν' αποφευχθούν μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις.

        Ερώτημα γιατι κατεβάζουν τον κόσμο και ανοίγουν τις πόρτες ενώ το καράβι κινείται ακομη μην πω οτι απέχει κατα πολυ απο το λιμάνι??
        Η απάντηση προφανής: κυρίως για το κέρδος των εφοπληστών. (επίτηδες το η, δεν είναι ορθογραφικό λάθος)
        Ξεφορτώνοντας-φορτώνοντας γρήγορα, ειδικά το καλοκαίρι που συνήθως υπάρχει & μεγαλύτερος ανταγωνισμός στα δρομολόγια, κερδίζεις περισσότερο. Παράλληλα έχεις περισσότερο χρόνο για ξεκούραση (αν δεν έχεις καθυστερήσει - που είναι το σύνηθες) ή/& επισκευή αβαριών. Τέλος, ο κάθε 'γρήγορος' καπετάνιος με το πλήρωμα του έχουν περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουν σε μια καλή δουλειά...

        Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν πολλές φορές με αντίστοιχα ατυχήματα στην άσφαλτο από φορτηγά; Δεν πιέζονται υπερβολικά οι νταλικέρηδες, πολλές φορές & με ακατάλληλα φορτηγά, για να κάνουν γρήγορες/φθηνές μεταφορές;

        Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν & με κάθε εργαζόμενο που πιέζεται για 'απόδοση' απ' το 'αφεντικό' του;

        Σαφώς δεν είναι όλα τα 'αφεντικά' ίδια & σαφώς δεν παρανομούν όλοι, αλλά στην ψαροκώσταινα (κι όχι μόνο) έχουμε συνηθίσει να μας δείχνουν τα ΜΜΕ ό,τι 'πουλάει' (sex-βία-αίμα) κι ό,τι θέλουν να μας 'πουλήσουν' (π.χ. το 'κακό πρόσωπο' μόνο όσων αφεντικών-εργαζομένων-μεταναστών-πολιτικών-κλπ-κλπ λαμβάνουν άνωθεν εντολή να 'χτυπήσουν' οι δημοσιογραφίσκοι - εννοείται ότι & σ' αυτούς υπάρχει μια μειοψηφία καλών-ανεξάρτητων επαγγελματιών).

        Το 'κόβω' εδώ γιατί είμαι επιεικώς off-topic, σ' ένα θέμα που γι' άλλους συνανθρώπους μας ήταν τραγωδία, γι' άλλους Ανάσταση, & γι' άλλους & τα δυο μαζί...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evankouros last edited by

          Στην κόλαση του Norman Atlantic (το συγκλονιστικό χρονικό)

          Είδα το link στο TCH (εδώ) & παραθέτω τι έγραψα:

          Ο χρήστης evankouros έγραψε:
          Συγκλονιστική η αφήγηση!
          Τη βλέπω καθαρά απ' την ανθρώπινη πλευρά (τι ζήσανε αυτοί οι άνθρωποι), χωρίς να μ' ενδιαφέρουν οι τεχνικές λεπτομέρειες. Δεν είμαι ειδικός για να πω τι έφταιξε, αυτά οφείλουν να τα βρουν οι πραγματικοί ειδικοί, χωρίς συγκαλύψεις, & βάσει των συμπερασμάτων τους να ληφθούν πραγματικά μέτρα για ν' αποφευχθούν μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις.

          Ερώτημα γιατι κατεβάζουν τον κόσμο και ανοίγουν τις πόρτες ενώ το καράβι κινείται ακομη μην πω οτι απέχει κατα πολυ απο το λιμάνι??

          Η απάντηση προφανής: κυρίως για το κέρδος των εφοπληστών. (επίτηδες το η, δεν είναι ορθογραφικό λάθος)
          Ξεφορτώνοντας-φορτώνοντας γρήγορα, ειδικά το καλοκαίρι που συνήθως υπάρχει & μεγαλύτερος ανταγωνισμός στα δρομολόγια, κερδίζεις περισσότερο. Παράλληλα έχεις περισσότερο χρόνο για ξεκούραση (αν δεν έχεις καθυστερήσει - που είναι το σύνηθες) ή/& επισκευή αβαριών. Τέλος, ο κάθε 'γρήγορος' καπετάνιος με το πλήρωμα του έχουν περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσουν σε μια καλή δουλειά...

          Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν πολλές φορές με αντίστοιχα ατυχήματα στην άσφαλτο από φορτηγά; Δεν πιέζονται υπερβολικά οι νταλικέρηδες, πολλές φορές & με ακατάλληλα φορτηγά, για να κάνουν γρήγορες/φθηνές μεταφορές;

          Πάνω/κάτω τα ίδια δεν συμβαίνουν & με κάθε εργαζόμενο που πιέζεται για 'απόδοση' απ' το 'αφεντικό' του;

          Σαφώς δεν είναι όλα τα 'αφεντικά' ίδια & σαφώς δεν παρανομούν όλοι, αλλά στην ψαροκώσταινα (κι όχι μόνο) έχουμε συνηθίσει να μας δείχνουν τα ΜΜΕ ό,τι 'πουλάει' (sex-βία-αίμα) κι ό,τι θέλουν να μας 'πουλήσουν' (π.χ. το 'κακό πρόσωπο' μόνο όσων αφεντικών-εργαζομένων-μεταναστών-πολιτικών-κλπ-κλπ λαμβάνουν άνωθεν εντολή να 'χτυπήσουν' οι δημοσιογραφίσκοι - εννοείται ότι & σ' αυτούς υπάρχει μια μειοψηφία καλών-ανεξάρτητων επαγγελματιών).

          Το 'κόβω' εδώ γιατί είμαι επιεικώς off-topic, σ' ένα θέμα που γι' άλλους συνανθρώπους μας ήταν τραγωδία, γι' άλλους Ανάσταση, & γι' άλλους & τα δυο μαζί...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr