-
αν τα λεω καλα τουρμπινα σε ντηζελ εχει μικρη πιεση και λιγες στροφες.
μπορει να χαλασει μια γκαρετ σε 6 μηνες; και που θα οφειλοταν; ελειπη λιπανση;
για λιπανση χρησιμοποιει το λιπαντικο του κινητηρα;
οταν λεμε χαλασει εννοουμε ακουγεται βουητο , αν την ακουσωμε δε με το κατσαβιδι αστα να πανε.
και θα την παιρνουν πισω; η θα πουν οφειλεται σε δικο σας λαθος;
υπαρχει περιπτωση γρεζι και να βουλωσει σωληνακι;στην λιπανση, δεν κραταει τα παντα το φιλτρο; -
αν τα λεω καλα τουρμπινα σε ντηζελ εχει μικρη πιεση και λιγες στροφες.
μπορει να χαλασει μια γκαρετ σε 6 μηνες; και που θα οφειλοταν; ελειπη λιπανση;
για λιπανση χρησιμοποιει το λιπαντικο του κινητηρα;
οταν λεμε χαλασει εννοουμε ακουγεται βουητο , αν την ακουσωμε δε με το κατσαβιδι αστα να πανε.
και θα την παιρνουν πισω; η θα πουν οφειλεται σε δικο σας λαθος;
υπαρχει περιπτωση γρεζι και να βουλωσει σωληνακι;στην λιπανση, δεν κραταει τα παντα το φιλτρο; -
αν τα λεω καλα τουρμπινα σε ντηζελ εχει μικρη πιεση και λιγες στροφες.
μπορει να χαλασει μια γκαρετ σε 6 μηνες; και που θα οφειλοταν; ελειπη λιπανση;
για λιπανση χρησιμοποιει το λιπαντικο του κινητηρα;
οταν λεμε χαλασει εννοουμε ακουγεται βουητο , αν την ακουσωμε δε με το κατσαβιδι αστα να πανε.
και θα την παιρνουν πισω; η θα πουν οφειλεται σε δικο σας λαθος;
υπαρχει περιπτωση γρεζι και να βουλωσει σωληνακι;στην λιπανση, δεν κραταει τα παντα το φιλτρο; -
Ο χρήστης otso έγραψε:
αν τα λεω καλα τουρμπινα σε ντηζελ εχει μικρη πιεση και λιγες στροφες.
μπορει να χαλασει μια γκαρετ σε 6 μηνες; και που θα οφειλοταν; ελειπη λιπανση;
για λιπανση χρησιμοποιει το λιπαντικο του κινητηρα;
οταν λεμε χαλασει εννοουμε ακουγεται βουητο , αν την ακουσωμε δε με το κατσαβιδι αστα να πανε.
και θα την παιρνουν πισω; η θα πουν οφειλεται σε δικο σας λαθος;
υπαρχει περιπτωση γρεζι και να βουλωσει σωληνακι;στην λιπανση, δεν κραταει τα παντα το φιλτρο;Η τουρμπίνα στα ντήζελ διαφέρει ότι λειτουργεί σε χαμηλότερες θερμοκρασίες γιατί τα καυσαέρια του ντήζελ είναι ψυχρότερα από της βενζίνης.
Για λίπανση χρησιμοποιεί το λιπαντικό του κινητήρα, μήπως είναι Κινεζιά μαϊμού ? κυκλοφορούν πολλές μαϊμούδες.
Γρέζι σε κανονική περίπτωση αποκλείεται να πάει, αποκλείεται να υπάρχει στον κινητήρα γρέζι που να προκαλέσει ζημιά, εκτός και αν έχουν γίνει εργασίες και έμειναν μέσα γρέζια.
Παίζει και η κακή χρήση, κυνηγητό και σβήσιμο αμέσως χωρίς να την αφήσουνε λίγο να κρυώσει.
Κακής ποιότητας λιπαντικό, το βουητό μάλλον είναι χαλασμένο το trhust της τουρμπίνας ( το κάθετο κουζινέτο που συγκρατεί τον άξονα της τουρμπίνας να μετακινείται οριζόντια, οπότε και ακουμπάει η φτερωτή του συμπιεστή στο κέλυφος.
-
μαστορα γρεζι αν θα ειχε μεινει, θα ηταν οταν η αλλη τουρμπινα που ειχε , ειχε δυαλυθει και θραυσματα ειχαν παει παντου . ειχε λυθει οτι μπορουσε να λυθει και ξεπληθει 3 φορες . ιντερκουλερ , καρτερ, ψευδοκαπακο , σωληνακια . και ειχε αλλαχτει 3 φορες το φιλτρο με το λαδι.
λεω να ειχε μεινει κατι και να σφηνωσε τωρα;
αν ακουμπαει η φτερωτη του συμπιεστη στο κελυφος δεν ξαναφευγουν κομματακια; την γαμησα παλι;
την αλλη φορα εκανε σαν σειρηνα , τωρα ειναι διαφορετικος ο ηχος αν λεει κατι.
και μου ετυχε σε ταξιδι και εκανα 120 χλμ , και για να την παω στον μαστορα πρεπει να κανω αλλα 120.
παντως με περιπου 60 με 70 χλμ ταχυτητα πολυ χαλαρα δεν ακουγεται , θα προσπαθησω να παω νυχτα
για να μην εχει κινηση. τις ανηφορες φοβαμαι. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
μαστορα γρεζι αν θα ειχε μεινει, θα ηταν οταν η αλλη τουρμπινα που ειχε , ειχε δυαλυθει και θραυσματα ειχαν παει παντου . ειχε λυθει οτι μπορουσε να λυθει και ξεπληθει 3 φορες . ιντερκουλερ , καρτερ, ψευδοκαπακο , σωληνακια . και ειχε αλλαχτει 3 φορες το φιλτρο με το λαδι.
λεω να ειχε μεινει κατι και να σφηνωσε τωρα;
αν ακουμπαει η φτερωτη του συμπιεστη στο κελυφος δεν ξαναφευγουν κομματακια; την γαμησα παλι;
την αλλη φορα εκανε σαν σειρηνα , τωρα ειναι διαφορετικος ο ηχος αν λεει κατι.
και μου ετυχε σε ταξιδι και εκανα 120 χλμ , και για να την παω στον μαστορα πρεπει να κανω αλλα 120.
παντως με περιπου 60 με 70 χλμ ταχυτητα πολυ χαλαρα δεν ακουγεται , θα προσπαθησω να παω νυχτα
για να μην εχει κινηση. τις ανηφορες φοβαμαι.Είναι αξονικό το πρόβλημα σύμφωνα με όσα λες, όταν οδηγάς χαλαρά τα καυσαέρια δεν έχουν μεγάλη πίεση και δεν μετακινούν το άξονα προς την εισαγωγή της τουρμπίνας που είναι ο συμπιεστής, οπότε πήγαινε χαλαρά.
Όταν σπάνε κομμάτια και πάνε στο intercooler και υπάρχει και ψυγείο λαδιού τότε μόνο η τύχη μπορεί να τα καθαρίσει.
Όταν ακουμπάει στο κέλυφος ο συμπιεστής συνήθως δημιουργούνται γρέζια, πάνε στο intercooler και από εκεί κάποια στιγμή λίγα - λίγα περνάνε στην εισαγωγή και μέσα στον σώρο καύσης, δεν χρειάζεται να σου πω περισσότερα, καταλαβαίνεις έτσι ?
Αν η τουρμπίνα που έβαλες ήταν επισκευασμένη, κάτι δεν έχει γίνει σωστά στην επισκευή ή έβαλαν κινέζικο σέτ επισκευής και όχι γνήσιο.
-
η τουρμπινα δεν ηταν επισκευασμενη , η παλια δεν επισκευαζοταν . ολοκαινουργια και δεν πιστευω να ηταν μαιμου . οποτε καταθληψη. παλι τα ιδια . ποτε δεν ειχα ακουσει για προβλημα τουρμπινας και οτι θα πρεπει να πεταξεις το μοτερ μετα , αφου το προβλημα θα διαιωνιζετε .
η μεγαλυτερη μαλακια της ζωης μου ηταν που παρεδωσα πινακιδες απο το φιεστακι μου του 1979, που ποτε δεν ειχε παει σε μαστορα και οτι χρειαζοταν ηξερα και εγω να το φτιαχνω.
και αυτο το υπερσυχρονο σαραβαλο εχει αισθητηρες παντου , λιγο να πεσει σε λακουβα μου λεει αμεσως οτι εχει προβλημα το φογκλαμπ , αυτο που ειναι να βγαλει τον κινητηρα οφ , τιποτα. ουτε το λεξια βγαζει τιποτα. αι στο διαολο βαρεθηκα. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
η μεγαλυτερη μαλακια της ζωης μου ηταν που παρεδωσα πινακιδες απο το φιεστακι μου του 1979, που ποτε δεν ειχε παει σε μαστορα και οτι χρειαζοταν ηξερα και εγω να το φτιαχνω.
.ισχυει αυτο που λες....εγω που το αποσειρα το μκ2 μου ακομη το μετανιωνω...
για πιο αυτοκινητο μιλαμε!? γενικος αφου εχεις ξανααλαξει τουρμπινα και αν εισαι εντος 2 ετων γιατι δεν πας στον ιδιο μαστορα να του πεις το και το!?
με μικρο καμερα απο την εισαγωγη δεν μπορει να δει αν εχει παει γρεζι στον θαλαμο καυσης!? και καλητερα θα ηταν να μην το χρησιμοποιεις γιατι οσο δουλευει εστω και σε λιγες στροφες η τουρμπινα εχει πολλαπλασιες οποτε μην το ρισκαρεις περισοτερο. -
Το γρέζι στον θάλαμο καύσης σημαίνει κάρφωμα στο έμβολο και είτε καρφώνεται και μένει εκεί ή φεύγει και ο τυχερός δεν παθαίνει τίποτα ή είναι κομμάτι μεγάλο και τρυπάει το έμβολο, όλα αυτά δεν έχουν σχέση με το θόρυβο της τουρμπίνας, αν φύγει κομμάτι από τη μηχανή ( από τον χώρο καύσης, πχ κομμάτι σπαμένο ελατήριο εμβόλου ), συνήθως σπάει πτερύγιο του ζεστού μέρους της τουρμπίνας στη φτερωτή που καταλήγουν τα καυσαέρια, και υπάρχουν άλλα προβλήματα ζυγοστάθμισης με καταστροφή των κουζινέτων που ακουμπάνε παντού και κάνουν πάντα θόρυβο και όχι μετά από κάποιες στροφές.
-
μαστρο παναγιωτη , οσο γραφεις το ανχος μου ανεβαινει , ευτυχως που εχω σπιτι xanax .
εξω απο το ιντερκουλερ εκει που συνδεεται με τους σωληνες εχει σαν λαδια με βρωμα . ο ντοπιος μαστορας
μου ειπε οτι τον προβληματιζει , αλλα πηγαινε μου λεει να δεις πρωτα τι γινεται με την τουρμπινα αλλα κατι δεν μου παει καλα.
σου παει κατι στο μυαλο μαστρο παναγιωτη;
θα ηθελα να μαθω τι θα εκανες στη θεση μου, αν δεν βαριεσαι δωσε μου την γνωμη σου.
ευχαριστω -
To λάδι στο intercooler είναι από την τουρμπίνα ( φαγωμένα κουζινέτα, ή από λάθος μέγεθος restrictor - περιοριστής λαδιού - ή από ξεχειλωμένο περιοριστή λαδιού στα κουζινέτα της τουρμπίνας )
Θα έλαγα να άνοιξουν την τουρμπίνα και θα ήμουν εκεί παρόν να έβλεπα τις φθορές της και θα αποφάσιζα ανάλογα.
Από τη στιγμή που σε ένα μοτέρ υπάρχει τουρμπίνα, πρώτα ψάχνουμε αυτή σαν τον αδύνατο κρίκο από πλευράς αντοχής και μετά ψάχνουμε τον υπόλοιπο κινητήρα, πόσο μάλλον αν είναι diesel, δεν μου είπες όμως, τι αμάξι είναι ?
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
η τουρμπινα δεν ηταν επισκευασμενη , η παλια δεν επισκευαζοταν . ολοκαινουργια και δεν πιστευω να ηταν μαιμου . οποτε καταθληψη. παλι τα ιδια . ποτε δεν ειχα ακουσει για προβλημα τουρμπινας και οτι θα πρεπει να πεταξεις το μοτερ μετα , αφου το προβλημα θα διαιωνιζετε .
η μεγαλυτερη μαλακια της ζωης μου ηταν που παρεδωσα πινακιδες απο το φιεστακι μου του 1979, που ποτε δεν ειχε παει σε μαστορα και οτι χρειαζοταν ηξερα και εγω να το φτιαχνω.
και αυτο το υπερσυχρονο σαραβαλο εχει αισθητηρες παντου , λιγο να πεσει σε λακουβα μου λεει αμεσως οτι εχει προβλημα το φογκλαμπ , αυτο που ειναι να βγαλει τον κινητηρα οφ , τιποτα. ουτε το λεξια βγαζει τιποτα. αι στο διαολο βαρεθηκα.Αδερφέ, άσε το ξανάξ και λύσε το πρόβλημά σου!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5731961/ -
Otso οσο και να το βριζεις, οταν πας και παιρνεις ιταλικο απο βουλγαρια στη μιση τιμη με κανα 350αρι χιλιαδες χιλιομετρα.και ενω λεγαμε οχι δε φταιει τ αμαξι.. απλα παραμυθιαστηκες..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Otso οσο και να το βριζεις, οταν πας και παιρνεις ιταλικο απο βουλγαρια στη μιση τιμη με κανα 350αρι χιλιαδες χιλιομετρα.και ενω λεγαμε οχι δε φταιει τ αμαξι.. απλα παραμυθιαστηκες..Σιτροέν δεν αγόρασε;
-
Τι υποννοας...?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τι υποννοας...?Οτι δεν είναι Ιταλικό.
Σε ολα τα αλλα επεσες μέσα,οταν του τα λεγαμε ................................Επιλογές είναι αυτές και τις λουζόμαστε . -
Αφου χαλαει ειναι ιταλικο.........αν ειχε βγει καλο θα ηταν σιγουρα γαλλικο
Υ.Γ Bill μην εγκαταλειπεις αυτο που συντηρουσες επι σειρα ετων..... -
Μπιλ εννοουσα πρωτοταξινομημενο στην Ιταλια..που βρεθηκε στη βουλγαρια και ο πωλητης απευθυνοταν Ελλαδα..
-
-
τουρμπινα σε ντηζελ