-
Παρκαρα εχθες το αμαξι το βραδυ και μολις το κλειδωσα, ακουσα ενα μπιπ πολυ σιγα και απο τοτε δεν πατιεται η κορνα.
Το τιμονι δουλευει κανονικα.
Το αμαξι ειναι hyundai accent του 2004. Απο τι να προκληθηκε?
Ποσο θα παει αυτη η ζημια τωρα?
Επισης παρατηρηθηκε το εξης κουλο.
Μπροστα στις ροδελες που εχω στο ταμπλο για τον αερα του a/c δεν γυριζει με τιποτα αυτο που το βαζεις για ποδια-προσωπο τζαμια.
Που τα κοιταζω αυτα? Σε ηλεκτρολογο? -
Παρκαρα εχθες το αμαξι το βραδυ και μολις το κλειδωσα, ακουσα ενα μπιπ πολυ σιγα και απο τοτε δεν πατιεται η κορνα.
Το τιμονι δουλευει κανονικα.
Το αμαξι ειναι hyundai accent του 2004. Απο τι να προκληθηκε?
Ποσο θα παει αυτη η ζημια τωρα?
Επισης παρατηρηθηκε το εξης κουλο.
Μπροστα στις ροδελες που εχω στο ταμπλο για τον αερα του a/c δεν γυριζει με τιποτα αυτο που το βαζεις για ποδια-προσωπο τζαμια.
Που τα κοιταζω αυτα? Σε ηλεκτρολογο? -
Παρκαρα εχθες το αμαξι το βραδυ και μολις το κλειδωσα, ακουσα ενα μπιπ πολυ σιγα και απο τοτε δεν πατιεται η κορνα.
Το τιμονι δουλευει κανονικα.
Το αμαξι ειναι hyundai accent του 2004. Απο τι να προκληθηκε?
Ποσο θα παει αυτη η ζημια τωρα?
Επισης παρατηρηθηκε το εξης κουλο.
Μπροστα στις ροδελες που εχω στο ταμπλο για τον αερα του a/c δεν γυριζει με τιποτα αυτο που το βαζεις για ποδια-προσωπο τζαμια.
Που τα κοιταζω αυτα? Σε ηλεκτρολογο? -
Για την κόρνα μάλλον κανένα ρελεδάκι με αστείο κόστος
Είναι συνήθως στην ασφαλειοθήκη στον χώρο της μηχανής και δεν θα είναι δύσκολο να το βρείς και μόνος σουΓια την ροδέλα, μάλλον θέλει λίγο ζόρι γιατί κάποιο κλαπέτο που πρέπει να γυρίσει φρακάρει, αλλίως ταμπλό
-
Την πατάς συχνά την κόρνα?
Αν την πατάς για ψήλου πήδημα, τώρα επέρχεται η νέμεσις...
Αν δεν την πατάς, μην πολυσκας, δεν θα σου λείψει...
-
Υποθετω οτι αυτα τα κοιταζει ηλεκτρολογος ετσι?
-
Ναι , ίσως έχει να κάνει και με το κλείδωμα γιατί είπες ότι όταν κλείδωσες , έκανε κάποιο θόρυβο και μετά πάπαλα
-
Έλεγξε πρώτα αν η ασφάλεια horn στην ασφαλειοθήκη της μηχανής είναι καλή.
Κανονικά η λειτουργία της κόρνας δεν έχει σχέση με το κλείδωμα εκτός αν έχει μπει χέρι.
Ίσως να έχουν μαυρίσει οι επαφές του διακόπτη της κόρνας στο τιμόνι και δεν περνάει το ρεύμα... -
Καταρχήν κοίτα την ασφάλεια της κόρνας.
Για το άλλο που λες, μήπως ψάχνοντας για την κόρνα τράβηξες τίποτα κάνα καλώδιο εκεί κάτω από το ταμπλό; Ίσως εμποδίζει κάτι την ντίζα που κουνάει το κλαπέτο. (μου έχει τύχει μια φορά που έχωσα ένα ράδιο με το ζόρι γιατί δε χώραγαν τα καλώδια από πίσω και μετά δεν κουνιόταν τίποτα από αυτά που λες )
-
Καλημέρα,
Σκύψε κάτω από το μπροστινό μέρος και δες μήπως έχει βγει η κλέμμα που τροφοδοτεί την κόρνα. Αν είναι αυτό, σφίξε την λίγο με μια πένσα-την κλέμμα-πριν την ξανατοποθετήσεις. -
Υποθετω οτι αυτα τα κοιταζει ηλεκτρολογος ετσι?
-
Οσα εχουν αναφερθει μεχρι τωρα, δεν ειναι τιποτα περιεργα πραγματα, οποιοσδηποτε μπορει να τα δει. Αν ομως δεν το εχεις (ή αισθανεσαι οτι δεν το εχεις, ή δε θελεις να το εχεις, τιποτα δεν ειναι κακο) ειτε ηλεκτρολογος ειτε μηχανικος θα μπορουε να τα τσεκαρει.
Πεθανε η κορνα ξαφνικα