Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Uno προβλημα ρελαντι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Fiat Uno προβλημα ρελαντι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    5
    201
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otso last edited by

      οπως λεει και ο τιτλος εχει προβλημα στο ρελαντι αλλες φορες κραταει αλλες αν αφησω το γκαζι σβηνει , βεβαια αυτο το εκανε απο οταν μου το δωσανε πριν 5 χρονια . μερικες φορες κοβοταν ενα σωληνακι υποπιεσης το εβαζα διορθωνοταν αλλα το ξαναεκανε προφανως δεν θα ηταν αυτο το κυριο προβλημα . πριν κανα μηνα εβαλα καινουργια μπουζι και οχι μονο δεν εσβηνε αλλα και ανεβασε ρελαντι , μετα παλι τα ιδια .
      ειχα ρωτησει ενα μηχανικο της φιατ μου ειπε κατι που δεν θυμαμαι οτι φταιει και μου ζητησε 300ε για να μου φερει μεταχειρο ανταλλακτικο ,οποτε το παρατησα .
      τωρα το παρακανει ομως ,καμμια ιδεαα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otso last edited by

        οπως λεει και ο τιτλος εχει προβλημα στο ρελαντι αλλες φορες κραταει αλλες αν αφησω το γκαζι σβηνει , βεβαια αυτο το εκανε απο οταν μου το δωσανε πριν 5 χρονια . μερικες φορες κοβοταν ενα σωληνακι υποπιεσης το εβαζα διορθωνοταν αλλα το ξαναεκανε προφανως δεν θα ηταν αυτο το κυριο προβλημα . πριν κανα μηνα εβαλα καινουργια μπουζι και οχι μονο δεν εσβηνε αλλα και ανεβασε ρελαντι , μετα παλι τα ιδια .
        ειχα ρωτησει ενα μηχανικο της φιατ μου ειπε κατι που δεν θυμαμαι οτι φταιει και μου ζητησε 300ε για να μου φερει μεταχειρο ανταλλακτικο ,οποτε το παρατησα .
        τωρα το παρακανει ομως ,καμμια ιδεαα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otso last edited by

          οπως λεει και ο τιτλος εχει προβλημα στο ρελαντι αλλες φορες κραταει αλλες αν αφησω το γκαζι σβηνει , βεβαια αυτο το εκανε απο οταν μου το δωσανε πριν 5 χρονια . μερικες φορες κοβοταν ενα σωληνακι υποπιεσης το εβαζα διορθωνοταν αλλα το ξαναεκανε προφανως δεν θα ηταν αυτο το κυριο προβλημα . πριν κανα μηνα εβαλα καινουργια μπουζι και οχι μονο δεν εσβηνε αλλα και ανεβασε ρελαντι , μετα παλι τα ιδια .
          ειχα ρωτησει ενα μηχανικο της φιατ μου ειπε κατι που δεν θυμαμαι οτι φταιει και μου ζητησε 300ε για να μου φερει μεταχειρο ανταλλακτικο ,οποτε το παρατησα .
          τωρα το παρακανει ομως ,καμμια ιδεαα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            κοιτα την φουσκα του αβανς πανω στο ντρισιπιτερ αν εχει τρυπα στη μεμβρανη της και σε αυτη τη περιπτωση αλλαξε την, επισης προβλημα βγαζει το ποντεσιομετρο και το οτερακι του ρελαντι σε αυτα τα αυτοκινητα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iroc last edited by

              +1 για το ντιστριμπιτερ...ειχα το ιδιο προβλημα σε αμαξι ιδιας γενιας-τεχνολογιας και λυθηκε οταν το αλλαξα(ford fiesta mk2) ...και δυστιχος κοστιζει..πηγενε να ψαξεις μεταχειρισμενο σε κανα νεκροταφιο

              υ.γ. εμενα εσβηνε σε καθε φαναρι να σκεφτεις..και κραταγα αναγκαστικα ρελαντι με το ποδι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexeft last edited by

                Το ντιστριμπιτέρ, αν δεν έχουν πρόβλημα τα ελατηριάκια και τα αντίβαρα, δεν θέλει άλλαγμα. Αλλάζονται καπάκι, ράουλο, τσιμούχα και φούσκα αβάνς και είναι καινούργιο! Αν καθαριστούν και οι επαφές της ηλεκτρονικής που έχει πάνω του, ακόμα καλύτερα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr