Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέος 2λιτρος κινητήρας 450 ίππων από τη Volvo
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νέος 2λιτρος κινητήρας 450 ίππων από τη Volvo
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    2
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • limited_one
      limited_one moderator last edited by



      Έναν πρωτοποριακό 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης της οικογένειας Drive-E με απόδοση 450 ίππων παρουσιάζει, σε πειραματική προς το παρόν μορφή, η Volvo.

      Εκτός από την ίδια την Volvo, στην εξέλιξη του πανίσχυρου αυτού 2λιτρου κινητήρα συμμετείχαν από τα πρώτα κιόλας στάδια του όλου εγχειρήματος, οι εταιρείες AVL, Denso και Volvo Polestar Racing. Η καινοτομία του εν λόγω κινητήρα, που προς το παρόν βρίσκεται σε πειραματικό όπως προαναφέραμε στάδιο, έγκειται στο γεγονός ότι διαθέτει τρία turbo (triple boost, όπως το αποκαλεί η Volvo): δύο παράλληλα και ένα ηλεκτρικό turbo compressor. Ο συμπιεσμένος αέρας που προέρχεται από το τελευταίο, αντί να… οδεύει στους κυλίνδρους του κινητήρα, κατευθύνεται στα άλλα δύο turbo. Την ίδια στιγμή, το καύσιμο «παρέχεται» από μια προηγμένη αντλία, η οποία, σύμφωνα με τους κατασκευαστές της, λειτουργεί με μέγιστη πίεση που ανέρχεται στα 250 bar. Ποίο είναι, όμως, το όφελος μιας τέτοιας, ομολογουμένως, περίπλοκης διάταξης, πέραν ασφαλώς από την εκτόξευση της ισχύος σε υψηλά, για τα δεδομένα του κυβισμού, επίπεδα.
      Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η σουηδική εταιρεία στην επίσημη ανακοίνωση που συνοδεύει το ντεμπούτο του High Performance Drive-E Powertrain Concept κινητήρα, το κορυφαίο και πιο σημαντικό «κέρδος» έγκειται στην κορυφαία οδηγησιμότητά του, στοιχείο που οφείλεται στην απουσία υστέρησης στην απόκριση (turbo lag). Την ίδια στιγμή, ο 2λιτρος αυτός κινητήρας, χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις, συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση του κέντρου βάρους, το οποίο χαμηλώνει αισθητά σε σχέση με τους «συνήθεις» 4κύλινδρους turbo κινητήρες. Όπως και να έχει, πάντως, το γεγονός ότι οι Σουηδοί κατάφεραν να ξεπεράσουν, και μάλιστα κατά πολύ, το άτυπο φράγμα των 320 ίππων σε απόδοση (βλ. έκδοση Τ6 του νέου XC90), κάθε άλλο παρά απαρατήρητο περνά. Και κυρίως, από τον ανταγωνισμό.
      www.4troxoi.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • limited_one
        limited_one moderator last edited by



        Έναν πρωτοποριακό 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης της οικογένειας Drive-E με απόδοση 450 ίππων παρουσιάζει, σε πειραματική προς το παρόν μορφή, η Volvo.

        Εκτός από την ίδια την Volvo, στην εξέλιξη του πανίσχυρου αυτού 2λιτρου κινητήρα συμμετείχαν από τα πρώτα κιόλας στάδια του όλου εγχειρήματος, οι εταιρείες AVL, Denso και Volvo Polestar Racing. Η καινοτομία του εν λόγω κινητήρα, που προς το παρόν βρίσκεται σε πειραματικό όπως προαναφέραμε στάδιο, έγκειται στο γεγονός ότι διαθέτει τρία turbo (triple boost, όπως το αποκαλεί η Volvo): δύο παράλληλα και ένα ηλεκτρικό turbo compressor. Ο συμπιεσμένος αέρας που προέρχεται από το τελευταίο, αντί να… οδεύει στους κυλίνδρους του κινητήρα, κατευθύνεται στα άλλα δύο turbo. Την ίδια στιγμή, το καύσιμο «παρέχεται» από μια προηγμένη αντλία, η οποία, σύμφωνα με τους κατασκευαστές της, λειτουργεί με μέγιστη πίεση που ανέρχεται στα 250 bar. Ποίο είναι, όμως, το όφελος μιας τέτοιας, ομολογουμένως, περίπλοκης διάταξης, πέραν ασφαλώς από την εκτόξευση της ισχύος σε υψηλά, για τα δεδομένα του κυβισμού, επίπεδα.
        Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η σουηδική εταιρεία στην επίσημη ανακοίνωση που συνοδεύει το ντεμπούτο του High Performance Drive-E Powertrain Concept κινητήρα, το κορυφαίο και πιο σημαντικό «κέρδος» έγκειται στην κορυφαία οδηγησιμότητά του, στοιχείο που οφείλεται στην απουσία υστέρησης στην απόκριση (turbo lag). Την ίδια στιγμή, ο 2λιτρος αυτός κινητήρας, χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις, συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση του κέντρου βάρους, το οποίο χαμηλώνει αισθητά σε σχέση με τους «συνήθεις» 4κύλινδρους turbo κινητήρες. Όπως και να έχει, πάντως, το γεγονός ότι οι Σουηδοί κατάφεραν να ξεπεράσουν, και μάλιστα κατά πολύ, το άτυπο φράγμα των 320 ίππων σε απόδοση (βλ. έκδοση Τ6 του νέου XC90), κάθε άλλο παρά απαρατήρητο περνά. Και κυρίως, από τον ανταγωνισμό.
        www.4troxoi.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • limited_one
          limited_one moderator last edited by



          Έναν πρωτοποριακό 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης της οικογένειας Drive-E με απόδοση 450 ίππων παρουσιάζει, σε πειραματική προς το παρόν μορφή, η Volvo.

          Εκτός από την ίδια την Volvo, στην εξέλιξη του πανίσχυρου αυτού 2λιτρου κινητήρα συμμετείχαν από τα πρώτα κιόλας στάδια του όλου εγχειρήματος, οι εταιρείες AVL, Denso και Volvo Polestar Racing. Η καινοτομία του εν λόγω κινητήρα, που προς το παρόν βρίσκεται σε πειραματικό όπως προαναφέραμε στάδιο, έγκειται στο γεγονός ότι διαθέτει τρία turbo (triple boost, όπως το αποκαλεί η Volvo): δύο παράλληλα και ένα ηλεκτρικό turbo compressor. Ο συμπιεσμένος αέρας που προέρχεται από το τελευταίο, αντί να… οδεύει στους κυλίνδρους του κινητήρα, κατευθύνεται στα άλλα δύο turbo. Την ίδια στιγμή, το καύσιμο «παρέχεται» από μια προηγμένη αντλία, η οποία, σύμφωνα με τους κατασκευαστές της, λειτουργεί με μέγιστη πίεση που ανέρχεται στα 250 bar. Ποίο είναι, όμως, το όφελος μιας τέτοιας, ομολογουμένως, περίπλοκης διάταξης, πέραν ασφαλώς από την εκτόξευση της ισχύος σε υψηλά, για τα δεδομένα του κυβισμού, επίπεδα.
          Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η σουηδική εταιρεία στην επίσημη ανακοίνωση που συνοδεύει το ντεμπούτο του High Performance Drive-E Powertrain Concept κινητήρα, το κορυφαίο και πιο σημαντικό «κέρδος» έγκειται στην κορυφαία οδηγησιμότητά του, στοιχείο που οφείλεται στην απουσία υστέρησης στην απόκριση (turbo lag). Την ίδια στιγμή, ο 2λιτρος αυτός κινητήρας, χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις, συμβάλλει σημαντικά στη βελτίωση του κέντρου βάρους, το οποίο χαμηλώνει αισθητά σε σχέση με τους «συνήθεις» 4κύλινδρους turbo κινητήρες. Όπως και να έχει, πάντως, το γεγονός ότι οι Σουηδοί κατάφεραν να ξεπεράσουν, και μάλιστα κατά πολύ, το άτυπο φράγμα των 320 ίππων σε απόδοση (βλ. έκδοση Τ6 του νέου XC90), κάθε άλλο παρά απαρατήρητο περνά. Και κυρίως, από τον ανταγωνισμό.
          www.4troxoi.gr

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr