Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μια γνώμη - πρόταση για μετατροπή Almera 99
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μια γνώμη - πρόταση για μετατροπή Almera 99
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    41
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      padjon last edited by

      Καλησπέρα.

      Μετά από 15 χρόνια το αγαπημένο μου Almera lx (σκυλί από τα λίγα) αντικαταστάθηκε από ένα BMW x1 και προορίζεται να γίνει ένα αυτοκίνητο 'ειδικών αποστολών'

      Πριν το συζητήσω με τον παλιό μηχανικό μου, θα ήθελα μια άποψη και από εσάς.

      Τουλάχιστον τέσσερις φορές το χρόνο θα πρέπει να κάνει τη διαδρομή Αθήνα - Σόφια - Αθήνα (1600 χλμ), μιας και πλέον έχω μια εταιρεία εκεί, και μετά να μένει στο γκαράζ μέχρι το επόμενο ταξίδι.

      Απ΄εξω δεν με ενδιαφέρει αν είναι χτυπημένο, άπλυτο κάνα δύο...χρόνια κλπ. Όσο πιο άθλιο τόσο καλύτερα
      Μηχανικά όμως θα πρέπει να γίνει μια μεγάλη αναβάθμιση και να στηθεί ένα γενικότερο set up (φρένα κλπ) που να φέρει εις πέρας τα ταξίδια, αβάδιστα, ακούραστα, άνετα. Δεν με απασχολεί αν θα δουλεύει με αέριο, αν αλλαχθεί μηχανή ή οτιδήποτε.

      Με ενδιαφέρει κυρίως η απόδοση και να μην φαίνεται τίποτα εξωτερικά αλλά και ...ακουστικά (να μην 'βρυχάται' δηλαδή)

      Ελπίζω να μην σας καράφλιασα.

      κάθε σκέψη ευπρόσδεκτη

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        padjon last edited by

        Καλησπέρα.

        Μετά από 15 χρόνια το αγαπημένο μου Almera lx (σκυλί από τα λίγα) αντικαταστάθηκε από ένα BMW x1 και προορίζεται να γίνει ένα αυτοκίνητο 'ειδικών αποστολών'

        Πριν το συζητήσω με τον παλιό μηχανικό μου, θα ήθελα μια άποψη και από εσάς.

        Τουλάχιστον τέσσερις φορές το χρόνο θα πρέπει να κάνει τη διαδρομή Αθήνα - Σόφια - Αθήνα (1600 χλμ), μιας και πλέον έχω μια εταιρεία εκεί, και μετά να μένει στο γκαράζ μέχρι το επόμενο ταξίδι.

        Απ΄εξω δεν με ενδιαφέρει αν είναι χτυπημένο, άπλυτο κάνα δύο...χρόνια κλπ. Όσο πιο άθλιο τόσο καλύτερα
        Μηχανικά όμως θα πρέπει να γίνει μια μεγάλη αναβάθμιση και να στηθεί ένα γενικότερο set up (φρένα κλπ) που να φέρει εις πέρας τα ταξίδια, αβάδιστα, ακούραστα, άνετα. Δεν με απασχολεί αν θα δουλεύει με αέριο, αν αλλαχθεί μηχανή ή οτιδήποτε.

        Με ενδιαφέρει κυρίως η απόδοση και να μην φαίνεται τίποτα εξωτερικά αλλά και ...ακουστικά (να μην 'βρυχάται' δηλαδή)

        Ελπίζω να μην σας καράφλιασα.

        κάθε σκέψη ευπρόσδεκτη

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          padjon last edited by

          Καλησπέρα.

          Μετά από 15 χρόνια το αγαπημένο μου Almera lx (σκυλί από τα λίγα) αντικαταστάθηκε από ένα BMW x1 και προορίζεται να γίνει ένα αυτοκίνητο 'ειδικών αποστολών'

          Πριν το συζητήσω με τον παλιό μηχανικό μου, θα ήθελα μια άποψη και από εσάς.

          Τουλάχιστον τέσσερις φορές το χρόνο θα πρέπει να κάνει τη διαδρομή Αθήνα - Σόφια - Αθήνα (1600 χλμ), μιας και πλέον έχω μια εταιρεία εκεί, και μετά να μένει στο γκαράζ μέχρι το επόμενο ταξίδι.

          Απ΄εξω δεν με ενδιαφέρει αν είναι χτυπημένο, άπλυτο κάνα δύο...χρόνια κλπ. Όσο πιο άθλιο τόσο καλύτερα
          Μηχανικά όμως θα πρέπει να γίνει μια μεγάλη αναβάθμιση και να στηθεί ένα γενικότερο set up (φρένα κλπ) που να φέρει εις πέρας τα ταξίδια, αβάδιστα, ακούραστα, άνετα. Δεν με απασχολεί αν θα δουλεύει με αέριο, αν αλλαχθεί μηχανή ή οτιδήποτε.

          Με ενδιαφέρει κυρίως η απόδοση και να μην φαίνεται τίποτα εξωτερικά αλλά και ...ακουστικά (να μην 'βρυχάται' δηλαδή)

          Ελπίζω να μην σας καράφλιασα.

          κάθε σκέψη ευπρόσδεκτη

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            trident1971 last edited by

            Για 4 φορες το χρονο θα γινει ολο αυτο?
            Προτιμοτερο να το πουλησεις και να πηγαινεις αεροπορικως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              alexeft last edited by

              Ο χρήστης PADJON έγραψε:
              ............

              Άστο όπως είναι. Τα κάνει αυτά που θες. Κοίτα μόνο να έχει λάδια και νερά. Και το αέριο δε χρειάζεται για τέσσερα ταξίδια το χρόνο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonn last edited by

                Μετα απο μετατροπη απο το μαστρομητσο δε θα ειναι αξιοπιστο για τοσο μακρινο ταξιδι. Αστο οπως ειναι απλα συντηρησε το σωστα με καλα λαστιχα. Ακομα και με τη μετατροπη σε αεριο κινδυνευεις να βρεθεις ακινητοποιημενος, σε ενα αγνωστο μερος σε ξενη χωρα στη μεση του πουθενα......
                Αφου φτανοντας το βαζεις σε παρκινγκ μαλλον την Χ1 πρεπει να παιρνεις.
                'Η ασε το νισσαν στη Βουλγαρια για προσωρινες μετακινησεις και επειτα αεροπλανο Αθηνα.
                Ή ταξι Σοφια, αεροπλανο για Αθηνα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cson last edited by

                  Γιατι τωρα δεν βγαζει εις περας αυτο το ταξιδι? Ειναι χρεπι ασυντηρητο? Τι ακριβως θες να κανεις, να το κανεις 200 αλογα να πηγαινεις γρηγορα? Σορρυ δεν καταλαβα τι θελεις ακριβως ουτε τι αμαξι εχεις(εννοω σε τι κατασταση).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr