-
Καλησπέρα.
Μετά από 15 χρόνια το αγαπημένο μου Almera lx (σκυλί από τα λίγα) αντικαταστάθηκε από ένα BMW x1 και προορίζεται να γίνει ένα αυτοκίνητο 'ειδικών αποστολών'
Πριν το συζητήσω με τον παλιό μηχανικό μου, θα ήθελα μια άποψη και από εσάς.
Τουλάχιστον τέσσερις φορές το χρόνο θα πρέπει να κάνει τη διαδρομή Αθήνα - Σόφια - Αθήνα (1600 χλμ), μιας και πλέον έχω μια εταιρεία εκεί, και μετά να μένει στο γκαράζ μέχρι το επόμενο ταξίδι.
Απ΄εξω δεν με ενδιαφέρει αν είναι χτυπημένο, άπλυτο κάνα δύο...χρόνια κλπ. Όσο πιο άθλιο τόσο καλύτερα
Μηχανικά όμως θα πρέπει να γίνει μια μεγάλη αναβάθμιση και να στηθεί ένα γενικότερο set up (φρένα κλπ) που να φέρει εις πέρας τα ταξίδια, αβάδιστα, ακούραστα, άνετα. Δεν με απασχολεί αν θα δουλεύει με αέριο, αν αλλαχθεί μηχανή ή οτιδήποτε.Με ενδιαφέρει κυρίως η απόδοση και να μην φαίνεται τίποτα εξωτερικά αλλά και ...ακουστικά (να μην 'βρυχάται' δηλαδή)
Ελπίζω να μην σας καράφλιασα.
κάθε σκέψη ευπρόσδεκτη
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα.
Μετά από 15 χρόνια το αγαπημένο μου Almera lx (σκυλί από τα λίγα) αντικαταστάθηκε από ένα BMW x1 και προορίζεται να γίνει ένα αυτοκίνητο 'ειδικών αποστολών'
Πριν το συζητήσω με τον παλιό μηχανικό μου, θα ήθελα μια άποψη και από εσάς.
Τουλάχιστον τέσσερις φορές το χρόνο θα πρέπει να κάνει τη διαδρομή Αθήνα - Σόφια - Αθήνα (1600 χλμ), μιας και πλέον έχω μια εταιρεία εκεί, και μετά να μένει στο γκαράζ μέχρι το επόμενο ταξίδι.
Απ΄εξω δεν με ενδιαφέρει αν είναι χτυπημένο, άπλυτο κάνα δύο...χρόνια κλπ. Όσο πιο άθλιο τόσο καλύτερα
Μηχανικά όμως θα πρέπει να γίνει μια μεγάλη αναβάθμιση και να στηθεί ένα γενικότερο set up (φρένα κλπ) που να φέρει εις πέρας τα ταξίδια, αβάδιστα, ακούραστα, άνετα. Δεν με απασχολεί αν θα δουλεύει με αέριο, αν αλλαχθεί μηχανή ή οτιδήποτε.Με ενδιαφέρει κυρίως η απόδοση και να μην φαίνεται τίποτα εξωτερικά αλλά και ...ακουστικά (να μην 'βρυχάται' δηλαδή)
Ελπίζω να μην σας καράφλιασα.
κάθε σκέψη ευπρόσδεκτη
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα.
Μετά από 15 χρόνια το αγαπημένο μου Almera lx (σκυλί από τα λίγα) αντικαταστάθηκε από ένα BMW x1 και προορίζεται να γίνει ένα αυτοκίνητο 'ειδικών αποστολών'
Πριν το συζητήσω με τον παλιό μηχανικό μου, θα ήθελα μια άποψη και από εσάς.
Τουλάχιστον τέσσερις φορές το χρόνο θα πρέπει να κάνει τη διαδρομή Αθήνα - Σόφια - Αθήνα (1600 χλμ), μιας και πλέον έχω μια εταιρεία εκεί, και μετά να μένει στο γκαράζ μέχρι το επόμενο ταξίδι.
Απ΄εξω δεν με ενδιαφέρει αν είναι χτυπημένο, άπλυτο κάνα δύο...χρόνια κλπ. Όσο πιο άθλιο τόσο καλύτερα
Μηχανικά όμως θα πρέπει να γίνει μια μεγάλη αναβάθμιση και να στηθεί ένα γενικότερο set up (φρένα κλπ) που να φέρει εις πέρας τα ταξίδια, αβάδιστα, ακούραστα, άνετα. Δεν με απασχολεί αν θα δουλεύει με αέριο, αν αλλαχθεί μηχανή ή οτιδήποτε.Με ενδιαφέρει κυρίως η απόδοση και να μην φαίνεται τίποτα εξωτερικά αλλά και ...ακουστικά (να μην 'βρυχάται' δηλαδή)
Ελπίζω να μην σας καράφλιασα.
κάθε σκέψη ευπρόσδεκτη
Ευχαριστώ
-
Για 4 φορες το χρονο θα γινει ολο αυτο?
Προτιμοτερο να το πουλησεις και να πηγαινεις αεροπορικως. -
Ο χρήστης PADJON έγραψε:
............Άστο όπως είναι. Τα κάνει αυτά που θες. Κοίτα μόνο να έχει λάδια και νερά. Και το αέριο δε χρειάζεται για τέσσερα ταξίδια το χρόνο!
-
Μετα απο μετατροπη απο το μαστρομητσο δε θα ειναι αξιοπιστο για τοσο μακρινο ταξιδι. Αστο οπως ειναι απλα συντηρησε το σωστα με καλα λαστιχα. Ακομα και με τη μετατροπη σε αεριο κινδυνευεις να βρεθεις ακινητοποιημενος, σε ενα αγνωστο μερος σε ξενη χωρα στη μεση του πουθενα......
Αφου φτανοντας το βαζεις σε παρκινγκ μαλλον την Χ1 πρεπει να παιρνεις.
'Η ασε το νισσαν στη Βουλγαρια για προσωρινες μετακινησεις και επειτα αεροπλανο Αθηνα.
Ή ταξι Σοφια, αεροπλανο για Αθηνα -
Γιατι τωρα δεν βγαζει εις περας αυτο το ταξιδι? Ειναι χρεπι ασυντηρητο? Τι ακριβως θες να κανεις, να το κανεις 200 αλογα να πηγαινεις γρηγορα? Σορρυ δεν καταλαβα τι θελεις ακριβως ουτε τι αμαξι εχεις(εννοω σε τι κατασταση).
Μια γνώμη - πρόταση για μετατροπή Almera 99