-
Δυστυχως ανεβηκε κι αλλο...
Εχει μεγαλη ζητηση και το χτυπανε... -
20760 το energy 1.5 dci χωρις μεταλικο , στις 24 απριλη που τους επισκεφτηκα.
Ανατολικη μακεδονια εχει γεμισει ο τοπος και τα περισσοτερα ειναι Acenta . -
Λιγο κατω απο 20 δεν ξεκινουσε το energy περυσι;
-
Ρε δεν πάνε καλά!
-
Το qq είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, στο απόγειο του. Λογικό από την στιγμή που έχει επάξια πάρει τον τίτλο του bestseller να τσιμπάνε οι τιμές του προς τα επάνω. Τουλάχιστο ακόμη και έτσι μπορεί να τις δικαιολογήσει καθώς είναι αρκετά ολοκληρωμένο όχημα και με σαφείς προσανατολισμούς.
-
Αν δεν είχα διαβάσει για τα προβλήματα που έχει εμφανίσει, θα το είχαμε ήδη πάρει.
Τα σημαντικότερα που έχω εντοπίσει είναι τα εξής:
- Start - Stop (πρόβλημα στην λειτουργία του)
- Αισθητήρες παρκαρίσματος
- Φιλτρο DPF, με ένδειξη system error
- Τριγμοί-θόρυβοι (φιλτροκούτι, κονσόλα, καθρέφτης)
- Προβλήματα με το ραδιόφωνο και το Connect
- Αυτόματο κιβώτιο
Προφανώς τα περισσότερα αντιμετωπίζονται. Αυτό που με ανησυχεί όμως, είναι πως αν ένα αυτοκίνητο βγάζει τόσα στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του (ορισμένα φαίνεται να οφείλονται σε κακή συναρμογή), τότε τι επιπλέον θα σου βγάλει στην πορεία; Γιατί το καινούργιο αυτοκίνητο εκτός του ότι το χρυσοπληρώνεις, δε σκοπεύεις συνήθως να το αλλάξεις και πολύ σύντομα.
-
Κρίνεις την σοβαρότητα των προβλημάτων, θεωρείς -το πιο λογικό- ότι δεν θα τύχουν όλα, αλλά μερικά ή και καθόλου από τα προβλήματα που διαβάζεις στο νετ στο αμάξι σου και αποφασίζεις.
Προσωπική μου άποψη να μην το πάρεις αν είναι να είσαι στην τσίτα μήπως σου τύχει κάποιο θέμα.
Ισως καλύτερη -πιο συνετή- η επιλογή ενός αυτοκινήτου μη τόσο πολύ εμπορεύσιμου και χωρίς διαδικτυακή 'κίνηση' (clubs, forums κλπ).Ο χρήστης jackdaniels έγραψε:
Ρε δεν πάνε καλά!Μια χαρά πάνε. Εχει το αμάξι ζήτηση και δεν το έχουν σε προσφορά. ΜΚΟ ή φιλανθρωπικό ίδρυμα δεν είναι ...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Αν δεν είχα διαβάσει για τα προβλήματα που έχει εμφανίσει, θα το είχαμε ήδη πάρει.Τα σημαντικότερα που έχω εντοπίσει είναι τα εξής:
- Start - Stop (πρόβλημα στην λειτουργία του)
- Αισθητήρες παρκαρίσματος
- Φιλτρο DPF, με ένδειξη system error
- Τριγμοί-θόρυβοι (φιλτροκούτι, κονσόλα, καθρέφτης)
- Προβλήματα με το ραδιόφωνο και το Connect
- Αυτόματο κιβώτιο
Προφανώς τα περισσότερα αντιμετωπίζονται. Αυτό που με ανησυχεί όμως, είναι πως αν ένα αυτοκίνητο βγάζει τόσα στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του (ορισμένα φαίνεται να οφείλονται σε κακή συναρμογή), τότε τι επιπλέον θα σου βγάλει στην πορεία; Γιατί το καινούργιο αυτοκίνητο εκτός του ότι το χρυσοπληρώνεις, δε σκοπεύεις συνήθως να το αλλάξεις και πολύ σύντομα.
Τι πρόβλημα υπάρχει με
- Αισθητήρες παρκαρίσματος
- Αυτόματο κιβώτιο?
-
Οι αισθητήρες παρκαρίσματος διάβασα πως γεμίζανε νερό με την βροχή, με αποτέλεσμα να χτυπάνε συνέχεια. Αρκετοί είχαν βρει ένα κόλπο, να κάνουν μια μικρή τρύπα σε κάθε αισθητήρα ώστε να μην κρατάει το νερό.
Για το αυτόματο κιβώτιο, νομίζω πως είχαν αρκετοί πρόβλημα και κάπου είχα διαβάσει πως η Nissan είχε διακόψει προσωρινά την δυνατότητα παραγγελία αυτόματου κιβωτίου, μέχρι να βρουν την αιτία του προβλήματος.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Οι αισθητήρες παρκαρίσματος διάβασα πως γεμίζανε νερό με την βροχή, με αποτέλεσμα να χτυπάνε συνέχεια.Κανονικά θα έπρεπε να βραχυκυκλωνουν και να μην λειτουργούν ...
Που το διαβασες αυτό?
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Δε θυμάμαι ακριβώς, αλλά με μια μικρή αναζήτηση στον Γούγλη...
http://www.qashqaiownersclub.co.uk/forum/parking-sensor-airbox-update_topic2381.html
http://www.qashqaiownersclub.co.uk/forum/faq-blind-spot-parking-sensor-false-positives_topic1229.html
http://www.qashqaiownersclub.co.uk/forum/parking-sensors_topic2178.html
http://forum.qashqaiclub.co.uk/front-parking-sensor-fault_topic14604.html -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οι αισθητήρες παρκαρίσματος διάβασα πως γεμίζανε νερό με την βροχή, με αποτέλεσμα να χτυπάνε συνέχεια.
Κανονικά θα έπρεπε να βραχυκυκλωνουν και να μην λειτουργούν ...
Που το διαβασες αυτό?
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
Μετά από βροχή έδειχναν εμπόδιο εκεί που δεν υπήρχε. Το έχει πάθει και παιδί από εδώ μέσα άλλα στα ξένα φόρουμ παίζει πολλή.
-
Ο χρήστης armout έγραψε:
Καλησπέρα σας,Ενδιαφέρομαι για το QQ 1.6 diesel 130 ps εδω και ενα χρόνο περίπου, Διαβαζοντας σε διαφορα φορουμ όπως αυτό αλλα και του εξωτερικού κατάλαβα πως το αυτοκίνητο εχει θέματα συναρμογής και γενικότερα ποιότητας κατασκευής από τα οποία προκυπτουν τριξίματα και άλλα σοβαρότερα προβλήματα. Η αλήθεια είναι πως έχω λίγο απελπιστεί με αυτα που διαβάζω αλλά απο την άλλη σκέφτομαι μήπως αυτά ηταν μεμονομένες περιπτώσεις. Επειδή χρειάζομαι επειγόντως νεο όχημα καθώς το παλίο μου είναι για να βγαίνει σύνταξη ( Αlpha 156) θα ηθελα να ρωτήσω
-- Οι καινούριες παρτίδες θεωρείται πως θα έχουν λυμενα τα προβλήματα αυτά? Ηδη ακουσα πως λύθηκε το θέμα με τα connect kai to καπω. Τα τριξίματα - χτυπήματα?
Ευχαριστω
Κάτοχος 1.5 accenta conect εδώ και καμιά δεκαριά ημέρες, δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα τριξιμάτων ή κάποιο αντίστοιχο σε άλλο σημείο.
Start - stop : εχει ένα θεματάκι μιά και μερικές (πολύ λίγες) φορές δεν λειτουργεί.
Το conect σαν GPS πάει πολύ καλά (η ένδειξη επίσης που δείχνει στο trip computer όταν πλησιάζει η στιγμή που πρέπει να στρίψεις, βοηθάει πολύ κατά την γνώμη μου - ενδεχομένως και after market GPS να το κάνουν αυτό ?????). Κατά τα άλλα οι εφαρμογές που έχει (nissan conect), είτε δεν με ενδιαφέρουν - είτε περιστρέφονται μόνο στο GPS , (google search μόνο για GPS θέματα, expedia.com για ξενοδοχεία) καθώς & eurosport.com για ειδήσεις (κείμενο μόνο) ενώ εχει και facebook, που δεν το εγκατέστησα.
Η κατανάλωση πάρα πολύ καλή, αν δεν το πιέσεις ιδιαίτερα, στην Αθήνα (οχι κέντρο) είσαι περί τα 5.0 λίτρα/100 !!!! και πολλές φορές και πολύ πιό κάτω! -
Το start- stop να ξερετε μερικες φορες δεν λειτουργει οχι γιατι εχει θεμα αλλα γιατι εκτελειται καποια αλλη εργασια που απαιτει ενεργεια και ειναι πιο σημαντικη απο το σβησιμο του κινητηρα.
-
Όπως να λειτουργεί πχ. το κλιματιστικό;
-
Ναι, ή στην περίπτωση που έχεις αφήσει το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο για καιρό και δεν είναι στο επίπεδο που πρέπει η μπαταρία.
-
Ομολογώ πως ποτέ δεν με είχε απασχολήσει το θέμα του start- stop. Προσωπικά πιστεύω πως περισσότερη φθορά και κόστος πιθανό να προκαλεί εάν χρησιμοποιείται συχνά... Πλην ελαχίστων περιπτώσεων που η λέξη μποτιλιάρισμα αποκτά όλη τη σημασία της ή ας πούμε να βρίσκεσαι σε αμπάρι οχηματαγωγού περιμένοντας τη σειρά σου να βγεις, τα υπόλοιπα μου φαίνονται υπερβολές. Δηλαδή αν είναι να σταματήσω σε 5 φανάρια με μέσο χρόνο 1,5 λεπτό παραμονής, θα πρέπει αυτό το ρημάδι να βάλει 5 φορές τη μίζα να γυρίσει εκ νέου. Καλό ίσως για την ατμόσφαιρα (αν και κατά την εκκίνηση θέλεις πλούσιο καύσιμο οπότε και αυτό εξετάζεται...) αλλά όχι ότι καλύτερο για την τσέπη...
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Το start- stop να ξερετε μερικες φορες δεν λειτουργει οχι γιατι εχει θεμα αλλα γιατι εκτελειται καποια αλλη εργασια που απαιτει ενεργεια και ειναι πιο σημαντικη απο το σβησιμο του κινητηρα.Από την άλλη βέβαια, σε όσα άλλα αυτοκίνητα έχω κάνει test drive (Civic, Focus, Vitara, 500X) σε όλα λειτουργούσε το start-stop. Μόνο στο QQ 1.5 δεν μου έσβησε ούτε μια φορά. Εκτός και αν το είχαν απενεργοποιημένο βέβαια, που δεν νομίζω.
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Το start- stop να ξερετε μερικες φορες δεν λειτουργει οχι γιατι εχει θεμα αλλα γιατι εκτελειται καποια αλλη εργασια που απαιτει ενεργεια και ειναι πιο σημαντικη απο το σβησιμο του κινητηρα.Χθες έκανα test drive και πράγματι δεν ενεργοποιήθηκε ουτε 1 φορα. Σε αντίθεση με το Volvo V40 πχ που ενεργοποιείται σε κάθε σταμάτημα... Η εξήγηση που μου έδωσαν ήταν κάτι πολύ κοντινό στο παραπάνω ποστ του Focusman91.
Αν και λίγο άσχετο -επειδή είχα θέσει παλιότερα το ερώτημα Volvo V40 ή Qashqai- αν εξαιρέσω τους χώρους του Qashqai πραγματικά το V40 με εντυπωσίασε.
-
Το v40 δε σου φάνηκε πολύ ''άτονο'' ως προς την απόκριση του γκαζιού;Ενώ είναι όμορφο αμάξι,εξαιτίας ίσως του μεγάλου βάρους του αυτοκινήτου(εγώ είχα οδηγήσει το v40 cross country με τον 1600άρη D2)) μου φάνηκε ανεπαρκής ο κινητήρας,αισθητά κατώτερος από τον 1.6 dci του qashqai.
Είναι ένας βασικός λόγος που δεν το έχω ψηλά στη λίστα μου και παρόμοιες απόψεις για τον ανίσχυρο(ή απλά ''ικανοποιητικό'') κινητήρα και τις μέτριες επιδόσεις του διαβάζω και στις δοκιμές στο διαδικτυακό και έντυπο τύπο.
Νissan Qashqai J11 [2014-__]