-
Χαίρετε!
Σε αντίθεση με ότι υπολόγιζα πριν λίγα χρόνια σε δημοσιεύσεις μου, αξιώθηκα μόλις φέτος να αποκτήσω το δίπλωμα οδήγησης τελικά και αναζητώ το πρώτο μου όχημα.
Θα ήθελα να σας παραθέσω τις ανάγκες μου για να μπορέσω να σας βοηθήσω ώστε με τη σειρά σας να με βοηθήσετε κι εσείς εαν μπορείτε:
Οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Είμαι αμεα και εκ των υστέρων θα φάει και διασκευή σε συνεργείο, οπότε έξτρα κόστος. Αλλά να είναι αυτόματο. Τελείως αυτόματο, όχι ημίμετρα και ταχύτητες στα χέρια και κουλά. Στα χέρια θα έχω τις διασκευές που μου έχουν υποδείξει ούτως ή άλλως.
Τιμή γύρω στο μέσο όρο των αυτοκινήτων πόλης τύπου Ibiza, Yaris και λοιπών (όχι όμως πόλης τύπου mini cooper τα οποία στην τιμή που προσφέρονται, αν και πανέμορφα, είναι πολύ ακριβά). Απλά καθημερινά αυτοκινητάκια για Ευρωπαική πόλη.
Χρήση: Προσωρινά μόνο εντός αστικών περιοχών, Αθήνα ή και βορειοευρωπαικές πόλεις (ενδεχόμενο μετανάστευσης αρκετά ισχυρό).
Προφανώς και με ενδιαφέρει η οικονομία στο καύσιμο και η χαμηλή συντήρηση/σέρβις/ανταλλακτικά (χτυπα ξύλο μη μας χρειαστούν σύντομα)
Σχεδιαστικά: Προτιμώ ελαφρά πιό κλασσικές γραμμές, όχι και ιδιαίτερος λάτρης κορεατο-γαλλοσαρκοζικών αυγών, κουβάδων, σμαρτο-πλαστικών, γυναικουλίστικων ή παιδικών.
Εσωτερικά (Σημαντικότατο όσο και η τιμή): Ευρύχωρο καθώς είμαι και 1.80βάλε, πορτ-μπαγκαζ και ανέσεις - προσθήκες (είδα το Opel Astra του αδερφού μου και μου άρεσε πολύ σ' αυτόν τον τομέα, είναι μεγάλο όμως σαν αμάξι γι αυτά που ζητάω)
Μεταχείριση: Προτιμώ μακράν ένα καινούριο αν και δεν αποκλείω ακόμα τα μεταχειρισμένα (2010 και ύστερα), καθώς βρίσκεις και Audi A1 με 12 χιλιάρικα στα τελευταία (αν και έχω ακούσει εντυπώσεις για το εσωτερικό του και μάλλον θα το αποφύγω τελείως)
Ότι μπορείτε να προσφέρετε σαν πληροφορίες, καλό θα μου κάνει, διότι εγώ κινούμαι σ' αυτά που παίρνει πρέφα ένας μέσος οδηγός (πχ. για να πάμε στο σάιτ του Ίμπιζα ή του Πόλο ή του Γιάρις να χαζέψουμε), αγνοώντας τυχόν διαμαντάκια από άλλες μάρκες ή τυχόν λεπτομέρειες σ' αυτά τα καλά μοντέλα που μόνο που κάποιος που τα χει δει, θα μετρήσει και ο λόγος του.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη εαν κούρασα με το μέγεθος της δημοσίευσης.
-
Χαίρετε!
Σε αντίθεση με ότι υπολόγιζα πριν λίγα χρόνια σε δημοσιεύσεις μου, αξιώθηκα μόλις φέτος να αποκτήσω το δίπλωμα οδήγησης τελικά και αναζητώ το πρώτο μου όχημα.
Θα ήθελα να σας παραθέσω τις ανάγκες μου για να μπορέσω να σας βοηθήσω ώστε με τη σειρά σας να με βοηθήσετε κι εσείς εαν μπορείτε:
Οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Είμαι αμεα και εκ των υστέρων θα φάει και διασκευή σε συνεργείο, οπότε έξτρα κόστος. Αλλά να είναι αυτόματο. Τελείως αυτόματο, όχι ημίμετρα και ταχύτητες στα χέρια και κουλά. Στα χέρια θα έχω τις διασκευές που μου έχουν υποδείξει ούτως ή άλλως.
Τιμή γύρω στο μέσο όρο των αυτοκινήτων πόλης τύπου Ibiza, Yaris και λοιπών (όχι όμως πόλης τύπου mini cooper τα οποία στην τιμή που προσφέρονται, αν και πανέμορφα, είναι πολύ ακριβά). Απλά καθημερινά αυτοκινητάκια για Ευρωπαική πόλη.
Χρήση: Προσωρινά μόνο εντός αστικών περιοχών, Αθήνα ή και βορειοευρωπαικές πόλεις (ενδεχόμενο μετανάστευσης αρκετά ισχυρό).
Προφανώς και με ενδιαφέρει η οικονομία στο καύσιμο και η χαμηλή συντήρηση/σέρβις/ανταλλακτικά (χτυπα ξύλο μη μας χρειαστούν σύντομα)
Σχεδιαστικά: Προτιμώ ελαφρά πιό κλασσικές γραμμές, όχι και ιδιαίτερος λάτρης κορεατο-γαλλοσαρκοζικών αυγών, κουβάδων, σμαρτο-πλαστικών, γυναικουλίστικων ή παιδικών.
Εσωτερικά (Σημαντικότατο όσο και η τιμή): Ευρύχωρο καθώς είμαι και 1.80βάλε, πορτ-μπαγκαζ και ανέσεις - προσθήκες (είδα το Opel Astra του αδερφού μου και μου άρεσε πολύ σ' αυτόν τον τομέα, είναι μεγάλο όμως σαν αμάξι γι αυτά που ζητάω)
Μεταχείριση: Προτιμώ μακράν ένα καινούριο αν και δεν αποκλείω ακόμα τα μεταχειρισμένα (2010 και ύστερα), καθώς βρίσκεις και Audi A1 με 12 χιλιάρικα στα τελευταία (αν και έχω ακούσει εντυπώσεις για το εσωτερικό του και μάλλον θα το αποφύγω τελείως)
Ότι μπορείτε να προσφέρετε σαν πληροφορίες, καλό θα μου κάνει, διότι εγώ κινούμαι σ' αυτά που παίρνει πρέφα ένας μέσος οδηγός (πχ. για να πάμε στο σάιτ του Ίμπιζα ή του Πόλο ή του Γιάρις να χαζέψουμε), αγνοώντας τυχόν διαμαντάκια από άλλες μάρκες ή τυχόν λεπτομέρειες σ' αυτά τα καλά μοντέλα που μόνο που κάποιος που τα χει δει, θα μετρήσει και ο λόγος του.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη εαν κούρασα με το μέγεθος της δημοσίευσης.
-
Χαίρετε!
Σε αντίθεση με ότι υπολόγιζα πριν λίγα χρόνια σε δημοσιεύσεις μου, αξιώθηκα μόλις φέτος να αποκτήσω το δίπλωμα οδήγησης τελικά και αναζητώ το πρώτο μου όχημα.
Θα ήθελα να σας παραθέσω τις ανάγκες μου για να μπορέσω να σας βοηθήσω ώστε με τη σειρά σας να με βοηθήσετε κι εσείς εαν μπορείτε:
Οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Είμαι αμεα και εκ των υστέρων θα φάει και διασκευή σε συνεργείο, οπότε έξτρα κόστος. Αλλά να είναι αυτόματο. Τελείως αυτόματο, όχι ημίμετρα και ταχύτητες στα χέρια και κουλά. Στα χέρια θα έχω τις διασκευές που μου έχουν υποδείξει ούτως ή άλλως.
Τιμή γύρω στο μέσο όρο των αυτοκινήτων πόλης τύπου Ibiza, Yaris και λοιπών (όχι όμως πόλης τύπου mini cooper τα οποία στην τιμή που προσφέρονται, αν και πανέμορφα, είναι πολύ ακριβά). Απλά καθημερινά αυτοκινητάκια για Ευρωπαική πόλη.
Χρήση: Προσωρινά μόνο εντός αστικών περιοχών, Αθήνα ή και βορειοευρωπαικές πόλεις (ενδεχόμενο μετανάστευσης αρκετά ισχυρό).
Προφανώς και με ενδιαφέρει η οικονομία στο καύσιμο και η χαμηλή συντήρηση/σέρβις/ανταλλακτικά (χτυπα ξύλο μη μας χρειαστούν σύντομα)
Σχεδιαστικά: Προτιμώ ελαφρά πιό κλασσικές γραμμές, όχι και ιδιαίτερος λάτρης κορεατο-γαλλοσαρκοζικών αυγών, κουβάδων, σμαρτο-πλαστικών, γυναικουλίστικων ή παιδικών.
Εσωτερικά (Σημαντικότατο όσο και η τιμή): Ευρύχωρο καθώς είμαι και 1.80βάλε, πορτ-μπαγκαζ και ανέσεις - προσθήκες (είδα το Opel Astra του αδερφού μου και μου άρεσε πολύ σ' αυτόν τον τομέα, είναι μεγάλο όμως σαν αμάξι γι αυτά που ζητάω)
Μεταχείριση: Προτιμώ μακράν ένα καινούριο αν και δεν αποκλείω ακόμα τα μεταχειρισμένα (2010 και ύστερα), καθώς βρίσκεις και Audi A1 με 12 χιλιάρικα στα τελευταία (αν και έχω ακούσει εντυπώσεις για το εσωτερικό του και μάλλον θα το αποφύγω τελείως)
Ότι μπορείτε να προσφέρετε σαν πληροφορίες, καλό θα μου κάνει, διότι εγώ κινούμαι σ' αυτά που παίρνει πρέφα ένας μέσος οδηγός (πχ. για να πάμε στο σάιτ του Ίμπιζα ή του Πόλο ή του Γιάρις να χαζέψουμε), αγνοώντας τυχόν διαμαντάκια από άλλες μάρκες ή τυχόν λεπτομέρειες σ' αυτά τα καλά μοντέλα που μόνο που κάποιος που τα χει δει, θα μετρήσει και ο λόγος του.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη εαν κούρασα με το μέγεθος της δημοσίευσης.
-
Τελείως αυτόματο (e-cvt) και μετακίνηση εντός αστικών περιοχών νομίζω πως η καλύτερη λύση είναι yaris hybrid!!!! Η άποψη αυτή εκφράζει εμένα σύμφωνα με την έρευνα και τις πληροφορίες που έχω αντλήσει μέχρι στιγμής. Υ.γ.: Δεν έχω υβριδικό, το έχω δοκιμάσει όμως και έμεινα ικανοποιημένος.
-
O φίλος εννοεί προφανώς να μην έχει συμπλέκτη ή paddles το κιβώτιο. Οπότε τα περισσότερα κιβώτια της αγοράς τον καλύπτουν (dsg, cvt κλπ). Οπότε εξαρτάται από το γούστο. Προσωπικά θα πρότεινα αντί του polo το ibiza μιας και ουσιαστικά είναι το ίδιο αμάξι με άλλο περιτύλιγμα (πιο νεανικό) και αρκετά πιο φτηνό. Καλή επιλογή φυσικά και το yaris το οποίο δεν ξέρω τι παίζει από αυτόματα για το μη υβριδικό (νομίζω ότι έχει ένα αυτοματοποιημένο μηχανικό για το diesel).
-
Φίλοι μου ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τι εννοώ τελείως αυτόματο τουλάχιστον για την περίπτωσή μου, γιατί απ οτι βλέπω υπάρχουν διαφόρων ειδών αυτόματα.
Κανονικά εγώ θα έχω το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο σε χειρόγκαζο. Τα 2 πεντάλ κάτω μπλοκαρισμένα και τα πόδια να ξεκουράζονται, επ αόριστον. Οπότε το κιβωτιο το θέλω όπως το είχα στο εκπαιδευτικό μου όχημα, δηλαδή P, D, N, R (είχε και δυο θέσεις 1 και 2 που δεν τις χρησιμοποιήσαμε ποτέ στην εκμάθηση παρά μόνο έτσι για την ιστορία). Όχι δηλαδή ημίμετρα τύπου δυο κουμπάκια στο τιμόνι, ανέβασμα κατέβασμα ταχύτητας κλπ σειριακά δεν ξερω πως στην ευχή τα λένε. Τα χέρια μου πρέπει να είναι σε συγκεκριμένες διασκευές και οι ταχύτητες να μπαίνουν μόνες τους.
Το πόρισμα (αμεα stuff μη σας ζαλίσω) μεταξύ των μετατροπών έλεγε απλώς αυτόματο κιβώτιο χωρίς να εξειδικεύει τεχνολογία κλπ.
Αυτά τα ολίγα!
-
Μα δεν σε εμποδίζει κάπου το γεγονός ότι θα έχει πχ και paddles πίσω απ το τιμόνι ή θέση + - στον λεβιέ καθώς όλα τα αυτόματα αλλάζουν ταχύτητες μόνα τους. Απλά σου δίνουν την δυνατότητα, αν θέλεις, να επέμβεις για να αλλάξεις νωρίτερα σχέση ταχύτητας.
Αν τα paddles παρεμβαίνουν χωροταξικά για την τοποθέτηση χειρόγκαζου είναι άλλο θέμα, αλλά από άποψη αλλαγών δεν τίθεται λόγος.Στα του αυτοκινήτου τώρα αυτόματο-καινούργιο-χώροι-οικονομικό-περιορισμένες διαστάσεις-όχι κορεάτικογαλλικό το Note, το Jazz και του Touran μου έρχονται στο μυαλό. Αξίζει να δεις πάντως και το civic σε μεταχειρισμένο με τον υβριδικό κινητήρα για περισσότερη οικονομία, αν σου αρέσει το σουλούπι του.
Αν πας σε μικρομεσαία κατηγορία προσπάθησε να δεις όσο περισσότερα αυτοκίνητα μπορείς απ αυτά που θα σου αρέσουν και να πας μια βόλτα με τις αυτόματες εκδόσεις τους για ν' αποφασίσεις αν σου κάνει το κάθε κιβώτιο και οι προσφερόμενοι χώροι -
Αυτό που χρειάζεσαι είναι κλασικό αυτόματο που δε χρειάζεται να παρεμβαίνεις ποτε. Πχ εχει κάποια ημιαυτόματα που ανεβάζεις και κατεβάζεις κυρίως ταχύτητα σε μια ανηφόρα (για να μή κρεμάει αλλάζοντας 2α).
Τα μικρά με σειριακό, έχουν και συμπλέκτη (δίσκο-πλατω) και πχ το aygo για να μή χαλάσει σύντομα ο δίσκος πρέπει στο φανάρι να βάζεις νεκρα, διαφορετικά πατάει μόνιμα συμπλέκτη. Μια καλή λύση ειναι το DSG με διπλό συμπλέκτη ή η A class (που έχει ενας γνωστός μου με μικρή μετατροπή για αμεα). Σε τί αυτοκίνητο έμαθες? Μήπως σε καλύπτει?
Αρχικό αυτοκίνητο πόλης - αυτόματο κιβώτιο