Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αρχικό αυτοκίνητο πόλης - αυτόματο κιβώτιο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αρχικό αυτοκίνητο πόλης - αυτόματο κιβώτιο
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    7
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      valder last edited by

      Χαίρετε!

      Σε αντίθεση με ότι υπολόγιζα πριν λίγα χρόνια σε δημοσιεύσεις μου, αξιώθηκα μόλις φέτος να αποκτήσω το δίπλωμα οδήγησης τελικά και αναζητώ το πρώτο μου όχημα.

      Θα ήθελα να σας παραθέσω τις ανάγκες μου για να μπορέσω να σας βοηθήσω ώστε με τη σειρά σας να με βοηθήσετε κι εσείς εαν μπορείτε:

      Οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Είμαι αμεα και εκ των υστέρων θα φάει και διασκευή σε συνεργείο, οπότε έξτρα κόστος. Αλλά να είναι αυτόματο. Τελείως αυτόματο, όχι ημίμετρα και ταχύτητες στα χέρια και κουλά. Στα χέρια θα έχω τις διασκευές που μου έχουν υποδείξει ούτως ή άλλως.

      Τιμή γύρω στο μέσο όρο των αυτοκινήτων πόλης τύπου Ibiza, Yaris και λοιπών (όχι όμως πόλης τύπου mini cooper τα οποία στην τιμή που προσφέρονται, αν και πανέμορφα, είναι πολύ ακριβά). Απλά καθημερινά αυτοκινητάκια για Ευρωπαική πόλη.

      Χρήση: Προσωρινά μόνο εντός αστικών περιοχών, Αθήνα ή και βορειοευρωπαικές πόλεις (ενδεχόμενο μετανάστευσης αρκετά ισχυρό).

      Προφανώς και με ενδιαφέρει η οικονομία στο καύσιμο και η χαμηλή συντήρηση/σέρβις/ανταλλακτικά (χτυπα ξύλο μη μας χρειαστούν σύντομα)

      Σχεδιαστικά: Προτιμώ ελαφρά πιό κλασσικές γραμμές, όχι και ιδιαίτερος λάτρης κορεατο-γαλλοσαρκοζικών αυγών, κουβάδων, σμαρτο-πλαστικών, γυναικουλίστικων ή παιδικών.

      Εσωτερικά (Σημαντικότατο όσο και η τιμή): Ευρύχωρο καθώς είμαι και 1.80βάλε, πορτ-μπαγκαζ και ανέσεις - προσθήκες (είδα το Opel Astra του αδερφού μου και μου άρεσε πολύ σ' αυτόν τον τομέα, είναι μεγάλο όμως σαν αμάξι γι αυτά που ζητάω)

      Μεταχείριση: Προτιμώ μακράν ένα καινούριο αν και δεν αποκλείω ακόμα τα μεταχειρισμένα (2010 και ύστερα), καθώς βρίσκεις και Audi A1 με 12 χιλιάρικα στα τελευταία (αν και έχω ακούσει εντυπώσεις για το εσωτερικό του και μάλλον θα το αποφύγω τελείως)

      Ότι μπορείτε να προσφέρετε σαν πληροφορίες, καλό θα μου κάνει, διότι εγώ κινούμαι σ' αυτά που παίρνει πρέφα ένας μέσος οδηγός (πχ. για να πάμε στο σάιτ του Ίμπιζα ή του Πόλο ή του Γιάρις να χαζέψουμε), αγνοώντας τυχόν διαμαντάκια από άλλες μάρκες ή τυχόν λεπτομέρειες σ' αυτά τα καλά μοντέλα που μόνο που κάποιος που τα χει δει, θα μετρήσει και ο λόγος του.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη εαν κούρασα με το μέγεθος της δημοσίευσης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        valder last edited by

        Χαίρετε!

        Σε αντίθεση με ότι υπολόγιζα πριν λίγα χρόνια σε δημοσιεύσεις μου, αξιώθηκα μόλις φέτος να αποκτήσω το δίπλωμα οδήγησης τελικά και αναζητώ το πρώτο μου όχημα.

        Θα ήθελα να σας παραθέσω τις ανάγκες μου για να μπορέσω να σας βοηθήσω ώστε με τη σειρά σας να με βοηθήσετε κι εσείς εαν μπορείτε:

        Οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Είμαι αμεα και εκ των υστέρων θα φάει και διασκευή σε συνεργείο, οπότε έξτρα κόστος. Αλλά να είναι αυτόματο. Τελείως αυτόματο, όχι ημίμετρα και ταχύτητες στα χέρια και κουλά. Στα χέρια θα έχω τις διασκευές που μου έχουν υποδείξει ούτως ή άλλως.

        Τιμή γύρω στο μέσο όρο των αυτοκινήτων πόλης τύπου Ibiza, Yaris και λοιπών (όχι όμως πόλης τύπου mini cooper τα οποία στην τιμή που προσφέρονται, αν και πανέμορφα, είναι πολύ ακριβά). Απλά καθημερινά αυτοκινητάκια για Ευρωπαική πόλη.

        Χρήση: Προσωρινά μόνο εντός αστικών περιοχών, Αθήνα ή και βορειοευρωπαικές πόλεις (ενδεχόμενο μετανάστευσης αρκετά ισχυρό).

        Προφανώς και με ενδιαφέρει η οικονομία στο καύσιμο και η χαμηλή συντήρηση/σέρβις/ανταλλακτικά (χτυπα ξύλο μη μας χρειαστούν σύντομα)

        Σχεδιαστικά: Προτιμώ ελαφρά πιό κλασσικές γραμμές, όχι και ιδιαίτερος λάτρης κορεατο-γαλλοσαρκοζικών αυγών, κουβάδων, σμαρτο-πλαστικών, γυναικουλίστικων ή παιδικών.

        Εσωτερικά (Σημαντικότατο όσο και η τιμή): Ευρύχωρο καθώς είμαι και 1.80βάλε, πορτ-μπαγκαζ και ανέσεις - προσθήκες (είδα το Opel Astra του αδερφού μου και μου άρεσε πολύ σ' αυτόν τον τομέα, είναι μεγάλο όμως σαν αμάξι γι αυτά που ζητάω)

        Μεταχείριση: Προτιμώ μακράν ένα καινούριο αν και δεν αποκλείω ακόμα τα μεταχειρισμένα (2010 και ύστερα), καθώς βρίσκεις και Audi A1 με 12 χιλιάρικα στα τελευταία (αν και έχω ακούσει εντυπώσεις για το εσωτερικό του και μάλλον θα το αποφύγω τελείως)

        Ότι μπορείτε να προσφέρετε σαν πληροφορίες, καλό θα μου κάνει, διότι εγώ κινούμαι σ' αυτά που παίρνει πρέφα ένας μέσος οδηγός (πχ. για να πάμε στο σάιτ του Ίμπιζα ή του Πόλο ή του Γιάρις να χαζέψουμε), αγνοώντας τυχόν διαμαντάκια από άλλες μάρκες ή τυχόν λεπτομέρειες σ' αυτά τα καλά μοντέλα που μόνο που κάποιος που τα χει δει, θα μετρήσει και ο λόγος του.

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη εαν κούρασα με το μέγεθος της δημοσίευσης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          valder last edited by

          Χαίρετε!

          Σε αντίθεση με ότι υπολόγιζα πριν λίγα χρόνια σε δημοσιεύσεις μου, αξιώθηκα μόλις φέτος να αποκτήσω το δίπλωμα οδήγησης τελικά και αναζητώ το πρώτο μου όχημα.

          Θα ήθελα να σας παραθέσω τις ανάγκες μου για να μπορέσω να σας βοηθήσω ώστε με τη σειρά σας να με βοηθήσετε κι εσείς εαν μπορείτε:

          Οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Είμαι αμεα και εκ των υστέρων θα φάει και διασκευή σε συνεργείο, οπότε έξτρα κόστος. Αλλά να είναι αυτόματο. Τελείως αυτόματο, όχι ημίμετρα και ταχύτητες στα χέρια και κουλά. Στα χέρια θα έχω τις διασκευές που μου έχουν υποδείξει ούτως ή άλλως.

          Τιμή γύρω στο μέσο όρο των αυτοκινήτων πόλης τύπου Ibiza, Yaris και λοιπών (όχι όμως πόλης τύπου mini cooper τα οποία στην τιμή που προσφέρονται, αν και πανέμορφα, είναι πολύ ακριβά). Απλά καθημερινά αυτοκινητάκια για Ευρωπαική πόλη.

          Χρήση: Προσωρινά μόνο εντός αστικών περιοχών, Αθήνα ή και βορειοευρωπαικές πόλεις (ενδεχόμενο μετανάστευσης αρκετά ισχυρό).

          Προφανώς και με ενδιαφέρει η οικονομία στο καύσιμο και η χαμηλή συντήρηση/σέρβις/ανταλλακτικά (χτυπα ξύλο μη μας χρειαστούν σύντομα)

          Σχεδιαστικά: Προτιμώ ελαφρά πιό κλασσικές γραμμές, όχι και ιδιαίτερος λάτρης κορεατο-γαλλοσαρκοζικών αυγών, κουβάδων, σμαρτο-πλαστικών, γυναικουλίστικων ή παιδικών.

          Εσωτερικά (Σημαντικότατο όσο και η τιμή): Ευρύχωρο καθώς είμαι και 1.80βάλε, πορτ-μπαγκαζ και ανέσεις - προσθήκες (είδα το Opel Astra του αδερφού μου και μου άρεσε πολύ σ' αυτόν τον τομέα, είναι μεγάλο όμως σαν αμάξι γι αυτά που ζητάω)

          Μεταχείριση: Προτιμώ μακράν ένα καινούριο αν και δεν αποκλείω ακόμα τα μεταχειρισμένα (2010 και ύστερα), καθώς βρίσκεις και Audi A1 με 12 χιλιάρικα στα τελευταία (αν και έχω ακούσει εντυπώσεις για το εσωτερικό του και μάλλον θα το αποφύγω τελείως)

          Ότι μπορείτε να προσφέρετε σαν πληροφορίες, καλό θα μου κάνει, διότι εγώ κινούμαι σ' αυτά που παίρνει πρέφα ένας μέσος οδηγός (πχ. για να πάμε στο σάιτ του Ίμπιζα ή του Πόλο ή του Γιάρις να χαζέψουμε), αγνοώντας τυχόν διαμαντάκια από άλλες μάρκες ή τυχόν λεπτομέρειες σ' αυτά τα καλά μοντέλα που μόνο που κάποιος που τα χει δει, θα μετρήσει και ο λόγος του.

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη εαν κούρασα με το μέγεθος της δημοσίευσης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cuculos last edited by

            Τελείως αυτόματο (e-cvt) και μετακίνηση εντός αστικών περιοχών νομίζω πως η καλύτερη λύση είναι yaris hybrid!!!! Η άποψη αυτή εκφράζει εμένα σύμφωνα με την έρευνα και τις πληροφορίες που έχω αντλήσει μέχρι στιγμής. Υ.γ.: Δεν έχω υβριδικό, το έχω δοκιμάσει όμως και έμεινα ικανοποιημένος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • X
              x4r7s last edited by

              O φίλος εννοεί προφανώς να μην έχει συμπλέκτη ή paddles το κιβώτιο. Οπότε τα περισσότερα κιβώτια της αγοράς τον καλύπτουν (dsg, cvt κλπ). Οπότε εξαρτάται από το γούστο. Προσωπικά θα πρότεινα αντί του polo το ibiza μιας και ουσιαστικά είναι το ίδιο αμάξι με άλλο περιτύλιγμα (πιο νεανικό) και αρκετά πιο φτηνό. Καλή επιλογή φυσικά και το yaris το οποίο δεν ξέρω τι παίζει από αυτόματα για το μη υβριδικό (νομίζω ότι έχει ένα αυτοματοποιημένο μηχανικό για το diesel).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                valder last edited by

                Φίλοι μου ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τι εννοώ τελείως αυτόματο τουλάχιστον για την περίπτωσή μου, γιατί απ οτι βλέπω υπάρχουν διαφόρων ειδών αυτόματα.

                Κανονικά εγώ θα έχω το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο σε χειρόγκαζο. Τα 2 πεντάλ κάτω μπλοκαρισμένα και τα πόδια να ξεκουράζονται, επ αόριστον. Οπότε το κιβωτιο το θέλω όπως το είχα στο εκπαιδευτικό μου όχημα, δηλαδή P, D, N, R (είχε και δυο θέσεις 1 και 2 που δεν τις χρησιμοποιήσαμε ποτέ στην εκμάθηση παρά μόνο έτσι για την ιστορία). Όχι δηλαδή ημίμετρα τύπου δυο κουμπάκια στο τιμόνι, ανέβασμα κατέβασμα ταχύτητας κλπ σειριακά δεν ξερω πως στην ευχή τα λένε. Τα χέρια μου πρέπει να είναι σε συγκεκριμένες διασκευές και οι ταχύτητες να μπαίνουν μόνες τους.

                Το πόρισμα (αμεα stuff μη σας ζαλίσω) μεταξύ των μετατροπών έλεγε απλώς αυτόματο κιβώτιο χωρίς να εξειδικεύει τεχνολογία κλπ.

                Αυτά τα ολίγα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Μα δεν σε εμποδίζει κάπου το γεγονός ότι θα έχει πχ και paddles πίσω απ το τιμόνι ή θέση + - στον λεβιέ καθώς όλα τα αυτόματα αλλάζουν ταχύτητες μόνα τους. Απλά σου δίνουν την δυνατότητα, αν θέλεις, να επέμβεις για να αλλάξεις νωρίτερα σχέση ταχύτητας.
                  Αν τα paddles παρεμβαίνουν χωροταξικά για την τοποθέτηση χειρόγκαζου είναι άλλο θέμα, αλλά από άποψη αλλαγών δεν τίθεται λόγος.

                  Στα του αυτοκινήτου τώρα αυτόματο-καινούργιο-χώροι-οικονομικό-περιορισμένες διαστάσεις-όχι κορεάτικογαλλικό το Note, το Jazz και του Touran μου έρχονται στο μυαλό. Αξίζει να δεις πάντως και το civic σε μεταχειρισμένο με τον υβριδικό κινητήρα για περισσότερη οικονομία, αν σου αρέσει το σουλούπι του.
                  Αν πας σε μικρομεσαία κατηγορία προσπάθησε να δεις όσο περισσότερα αυτοκίνητα μπορείς απ αυτά που θα σου αρέσουν και να πας μια βόλτα με τις αυτόματες εκδόσεις τους για ν' αποφασίσεις αν σου κάνει το κάθε κιβώτιο και οι προσφερόμενοι χώροι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    ermis1975 last edited by

                    Αυτό που χρειάζεσαι είναι κλασικό αυτόματο που δε χρειάζεται να παρεμβαίνεις ποτε. Πχ εχει κάποια ημιαυτόματα που ανεβάζεις και κατεβάζεις κυρίως ταχύτητα σε μια ανηφόρα (για να μή κρεμάει αλλάζοντας 2α).
                    Τα μικρά με σειριακό, έχουν και συμπλέκτη (δίσκο-πλατω) και πχ το aygo για να μή χαλάσει σύντομα ο δίσκος πρέπει στο φανάρι να βάζεις νεκρα, διαφορετικά πατάει μόνιμα συμπλέκτη. Μια καλή λύση ειναι το DSG με διπλό συμπλέκτη ή η A class (που έχει ενας γνωστός μου με μικρή μετατροπή για αμεα). Σε τί αυτοκίνητο έμαθες? Μήπως σε καλύπτει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr