-
Αρχιζω και καταληγω στο να παρω το μεγκαν βενζινη στα 115 αλογα σε χρωμα μπλε μεταλλικο και την απλη εκδοση. Υπαρχει ετοιμοπαραδωτο στο τελωνειο και μου το δινουν 14500.ειναι του 2014. Αξιζει τον κοπο; ειναι κατι που πρεπει να ζητησω - προσεξω;πληροφοριες που πρεπει να παρω;;;;;;; το κακο ειναι οτι ουτε να το δω μπορω ουτε να το οδηγησω μιας και βενζινη δεν υπαρχει πουθενα για τεστ.
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Γεια σας και καλώς σας βρήκα (νέος στην κοινότητα). Είμαι περίπου στην ίδια φάση με την Κατερίνα και τον σύζυγο της. Ψάχνω για μικρομεσσαίο στα 15Κ και να είναι diesel γιατί με βάση τους υπολογισμούς που έκανα (περίπου 25Κ χλμ ανά χρόνο) μάλλον θα με συμφέρει. Κατευθύνομαι (χωρίς να είναι οριστικό) προς i30. Μου αρέσει (εντελώς υποκειμενικό), έχει καλό χώρο, έχει καλής ποιότητας υλικά και 5 χρόνια εγγύηση.Εχω το εξής δίλλημα: σε αντιπροσωπεία που ζήτησα προσφορά, μου έδειξαν ενα συγκεκριμένο κομμάτι Comfort στα 14500 έναντι 16500 που έχει αν παραγγείλω το αντίστοιχο. Ο έμπορος ισχυρίστηκε ότι αυτό είναι το εκθεσιακό κομμάτι που έχει και 'θέλει να βοηθήσει' , προφανώς θέλει να το σπρώξει. Όντας άσχετος με αγορά αυτοκινήτου (ότι έχω αγοράσει έως τώρα ήταν από μάντρες) δεν μπορώ να καταλάβω αν έχει κάποιο λάκκο η φάβα.
Δηλαδή: υποθέτωντας ότι το αυτοκίνητο έχει παραχθεί πριν 2 χρόνια, δεν έχει κάνει χλμ γιατί δεν εχει πινακίδες και έκτοτε ατενίζει τον κοσμο από τη βιτρίνα του εμπορου, αναλαμβάνω κάποιο ρίσκο που δεν μπορώ να δω? Θέλω να καταλάβω αν πραγματικά η έκπτωση που μου κάνει είναι ευκαιρία ή ταφόπλακα ...Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον κάνει τον κόπο να καταθέσει άποψη και εμπειρίες
Παρτο χθες........συνηθως τα εκθεσιακα τα πουλανε σε κανονικη τιμη αφου τα εχουν βγαλει απο την εκθεση ,λιγες μερες νωριτερα
Αγοραζεις καινουργιο αυτοκινητο με εξτρα εκπτωση.......
Τωρα αν δεις τιποτα μικρογρατζουνιες εξωτερικα και εσωτερικα αλλαζει το θεμα,οποτε ψιρησε το καλα και............καλοταξιδο!!!!! -
Αρχιζω και καταληγω στο να παρω το μεγκαν βενζινη στα 115 αλογα σε χρωμα μπλε μεταλλικο και την απλη εκδοση. Υπαρχει ετοιμοπαραδωτο στο τελωνειο και μου το δινουν 14500.ειναι του 2014. Αξιζει τον κοπο; ειναι κατι που πρεπει να ζητησω - προσεξω;πληροφοριες που πρεπει να παρω;;;;;;; το κακο ειναι οτι ουτε να το δω μπορω ουτε να το οδηγησω μιας και βενζινη δεν υπαρχει πουθενα για τεστ.
-
Κανε απλα μια βολτα εστω με το πετρελαικοκινητο. Δεν θα μαθεις απο αυτο τιποτα για τον κινητηρα βενζινης, αλλα θα δεις πως ειναι το υπολοιπο αυτοκινητο (αναρτησεις, τιμονι, φρενα κλπ). Κατι να σε φοβιζει δεν υπαρχει παντως, ειναι καλη επιλογη.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Δηλαδη δεν χρειαζεται να του ζητησω τιποτα με μπαρλταριες λαστιχα λαδια κλπ ε;επειδη ακουσα οτι αυτοκινητα στο τελωνειο μπορει να εχουν φθορες κλπ. Η μπορει η εγγυηση να ξεκιναει πχ απο τον μηνα που που βγηκε και οχι απο οταν θα το παρω.δεν εχω κατι να ζητησω δλδ ε; πρεπει να ειναι το προ facelift
-
Η εγγύηση μετράει από όταν βγει η άδεια (και αποκτήσει πινακίδες). Αν δεν έχει εκτελωνιστεί ακόμα, δεν έχει βγει και άδεια κυκλοφορίας.
Από εκεί και πέρα αν είναι πολύ καιρό στο τελωνείο, υπάρχουν τα θέματα με τη μπαταρία κλπ. Αλλά αν όντως πρόκειται για παραλαβή 2014, είσαι μάλλον εντάξει.
Το παίρνεις και αν σου βγάλει κάτι το αλλάζεις στην εγγύηση.
Τώρα αν έχει εκτελωνιστεί, και το πουλάνε με πινακίδες, άλλη κουβέντα.
-
Απο οτι καταλαβα οχι δεν εχει πινακιδες κλπ. Δεν πρεπει να εχει εκτελωνιστει.κατσε να ρωτησω μην γινει καμια χαζομαρα. Αξιζει λες σαν επιλογη και σαν προσφορα; θα μου βαλουν και παρκτρονικ και συναγερμο και φυσικα πατακια φαρμακεια τριγωνα κλπ.
-
Δεν έχω εμπεριστατωμένη άποψη για το μεγκάν προσωπικά, αυτό που ξέρω είναι ότι είναι λίγο πιο παλιό σαν μοντέλο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του.
Είναι ήδη σε facelift από το 2012, με πρώτη παρουσίαση το 2008.Αν αυτό δε σε απασχολεί, η προσφορά είναι καλή (χωρίς να ξέρω όμως για τι εξοπλισμό μιλάμε)
Οπωσδήποτε πάντως να οδηγήσεις ένα, γιατί μπορεί να έχει κάτι που δε σου αρέσει (από ορατότητα μέχρι θέση οδήγησης, εργονομία κλπ) και να το μετανιώσεις τελικά. Και δεν το λέω για το μεγκάν συγκεκριμένα αυτό, γενικά ισχύει.
Πάντως, στα χρήματα που συζητάμε και ψάχνεις, καινούριο κακό αυτοκίνητο δεν υπάρχει. Ό,τι κι αν πάρεις θα είναι τουλάχιστον επαρκές σε όλα.
-
Δεν με πειραζει κατι τετοιο. Δεν το θεωρω παλιομοδιτικο η ξεπερασμενο απο αποψη εμφανισης ας πουμε. Μιλαμε για την απλη εκδοση expression. Θα παω να δοκιμασω εστω το πετρελαιο για να εχω γνωση τουλαχιστον για το αμαξωμα. Ευχαριστω πολυ για ολα. Αν καποιος αλλος εχει γνωμες με χαρα να τις ακουσω..
-
Κανα χιλιάρικο κάτω να ήταν ή έστω να ήταν το 1,4 Tce ...
Σχεδόν σε όλα είναι πλέον κατώτερο του ανταγωνισμού και στην βασική του έκδοση οριακά φτωχό. -
Απο ποια του ανταγωνισμου σε αυτα τα λεφτα ειναι κατωτερο και σε τι; γιατι μου ειχε δημιουργηθει η εντυπωση οτι ειναι απο τις καλυτερες επιλογες μαζι με το 1000 το φοκους που με ξενιζει λιγο το πορτ παγκαζ και βγαινει αρκετα ακριβοτερο εκτος αν μιλαμε για αυτο των 100 ιππων που δεν ξερω αν αξιζει και το λεον που στα ματια μου ειναι λιγο καπως εμφανισιακα και δεν ξερω και ποσο εχει. Ποιο λοιπον αυτοκινητο σε ποια εκδοση και με ποιους ιππους ειναι στα 14500 με κλειδι στο χερι και ανωτερο απο το μεγκαν;;;
Φιλικα ρωταω εννοειται. -
Το Leon είναι πολύ πιο σύγχρονο και ανώτερο από το γερασμένο πλέον Megane. Δεν είναι τυχαίο ότι σε 12 μήνες αλλάζει μοντέλο. Αν βεβαια σου αρέσει πολύ, τότε αγόρασέ το και αδιαφόρησε για το τι λένε οι άλλοι!
-
Το κακο με το γηρασμενο ειναι θεμα εμφανισης και μονο η μπορει να μου βγει κακο και σε αλλα πραγματα; γιατι απο εμφανιση μου αρεσει αρκετα. Αν υπαρχει και αλλου ομως θεμα τοτε να το ακουσω..επισης για να παω σε λεον σε αυτα τα λεφτα θα πρεπει να παω στον 86αρι αντε βαρια στον 105αρι. Τα 122 αλογα δεν τα πιανω με τιποτα. Δεν υστερει λοιπον ο 105 απο το μεγκαν συνολικα;
-
Μια χαρα ειναι το Μεγκαν.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης Κατερίνα_Παππά έγραψε:
Το κακο με το γηρασμενο ειναι θεμα εμφανισης και μονο η μπορει να μου βγει κακο και σε αλλα πραγματα; γιατι απο εμφανιση μου αρεσει αρκετα. Αν υπαρχει και αλλου ομως θεμα τοτε να το ακουσω..επισης για να παω σε λεον σε αυτα τα λεφτα θα πρεπει να παω στον 86αρι αντε βαρια στον 105αρι. Τα 122 αλογα δεν τα πιανω με τιποτα. Δεν υστερει λοιπον ο 105 απο το μεγκαν συνολικα;Προσωπικά θα με χάλαγε να πάρω καινούργιο αμάξι και μετά από ένα χρόνο να θεωρείται παλιό μοντέλο. Επίσης όταν βγαίνει νέο μοντέλο πέφτει και η αξία του προηγούμενου ως μεταχειρισμένου, αν αποφασίσεις να το πουλήσεις. Το άλλο θέμα με ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2008 είναι ότι από τότε η τεχνολογία και τα δεδομένα της κατηγορίας έχουν εξελιχθεί και αυτή η εξέλιξη περνάει στα νέα μοντέλα. Για παράδειγμα, οι χώροι του Megane, ειδικά πίσω, θεωρούνται πλέον κάτω από το μέσο όρο των νέων μοντέλων της κατηγορίας.
Όσον αφορά στη σύγκριση του 1,2 tsi 105 και του 1,2 tce 115 σου παραθέτω τις μετρήσεις από το τεύχος της 12-3-2013 του Autotriti και το συγκριτικό test Leon - Megane. Πρώτα είναι οι τιμές του Leon και σε παρένθεση του Megane:0-100km/h 9.9sec (10.1) 60-100km/h με 4η 8.8sec (8.9) 80-120km/h με 5η 13,4sec (14,0).
Όπως βλέπεις οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες και μάλιστα υπάρχει και μία μικρή διαφορά υπέρ του Leon. Αυτό συμβαίνει γιατί το Leon είναι 80 κιλά ελαφρύτερο από το Megane, πράγμα που οφελεί εκτός από τις επιδόσεις και την κατανάλωση. Αν πάντως δεν μπορείς να πάρεις το 105άρι (τώρα βγαίνει και 110άρι - το 105άρι θα κοπεί απότε θα κάνουν και καμιά καλή προσφορά) μην κοιτάξεις καν το 86άρι, πήγαινε σε άλλο μοντέλο.
Βέβαια, όπως σου είπα, αν σου αρέσει το Megane μην το σκέφτεσαι και μη δίνεις σημασία σε όλα αυτά, αφού εσύ θα το αγοράσεις και πρέπει να είναι του γούστου σου. Μια χαρά αμάξι είναι, απλώς δεν είναι το καλύτερο. Σε σχέση με όσα έχεις αναφερθεί προηγομένως η κατάταξη για εμένα είναι 1) Leon 2) Focus 3) Megane και μετά με διαφορά έπονται τα άλλα (κορεάτικα κ.λπ.) κυρίως επειδή έχουν αδύναμους (ατμοσφαιρικούς) κινητήρες. Αυτά από εμένα, κάνε και κανένα test-drive! -
Σημερα μου εκαναν προσφορα για το μεγκαν του τελωνειου αντι για 14500 με ματια και συναγερμο με 14700 με αυτα συν 4 ζαντες. Στα 15600 μου ειπε το λεον το 110 euro6 με την ιδια προσφορα. Το 105 που ρωτησα το βγαζει λεει μονο στην πλουσια εκδοση με 16700 που δεν μπορω να τα φτασω. Το λεον εσωτερικα δεν εχει μικροτερους χωρους απο το μεγκαν;
Υπαρχει αντιστοιχη συγκριση ειτε με μεγκαν ειτε με λεον για το φοκους των 100 ιππων;αξιζει;; γιατι αυτο με τα 125 παει 15900 και ειναι πολλα για εμενα. αν και το φοκους με 316 πορτ μπαγαζ με προβληματιζει σς συγκριση με το 372 του μεγκαν και το 380 του λεον. Επισης υπαρχει πιθανοτητα στο αμεσο μελλον να μπει σχαρα και μπαγαζιερα οταν χρειαστει. Παιρνουν και τα τρια; θα δειχνει ασχημο καποιο απο αυτα περισσοτερο; τεστ ντραιβ δεν μπορω να κανω σε κανενα απο τα τρια τουλαχιστον σε βενζινη ( για μεγκαν ουτε καν πετρελαιο). -
Ενα μοντελο στο τελος του κυκλου ζωης του ομως εχει λυσει τα προβληματα νεοτητας και βγαινει και σε προσφορες. Λεφτα απο την μεταπωληση δεν χανεις αν δεν σκοπευεις να πουλησεις.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Να προσθέσω ότι το πάτημα του Megane στον δρόμο και δη σε επαρχιακό με νεροφαγώματα, ανάποδες κλίσεις και λοιπές κατασκευαστικές Ελληνικές αστοχίες / αηδίες των δρόμων, το Megane απέχει/υπερέχει, έτη φωτός όχι μόνο από το Leon αλλά και από όλα της κατηγορίας του και όχι μόνο αυτής.
-
Το μοντελο ειναι προ fl αυτο με το δακρυ στα μπροστινα φωτα. Υπαρχει περιπτωση να μην ειναι του 2014 αλλα του 12 η του 13 που ηταν ιδιο. Αν ναι πως μπορω να το μαθω; και αν το μαθω μου αλλαζει κατι στην πραξη; να μην το παρω πχ αν ειναι του 12 η να τους ζητησω να αλλαξουν λαστιχα μπαταριες κλπ η και παλι δεν χρειαζεται; αυριο θα παω σε μια αντιπροσωπια που εχει ρενο νισσαν ντατσια και σεατ. Θα κανω ενα td το λεομ σε πετρελαιο και θα μαθω τελικες λεπτομερειες για το ρενο. Αν ολα πανε καλα μαλλον θα το κλεισω.
Οσο για την πωληση σκοπευω να το κρατησω τουλαχιστον 10ετια. -
Στο κατάλογο βλέπω 15090 ευρώ (με απόσυρση που σχεδόν παντού στη δίνουν όλοι όπως κάθεσαι στην καρέκλα να πάρεις προσφορά) για το 115 hp expression.
Το 14500 δεν είναι καμιά σπουδαία προσφορά. Η υπόθεση αρχίζει να βρωμάει νομίζω. Αν μιλάμε για αυτοκίνητο που κάθεται στο τελωνείο από το 12, άντε και μέχρι το μισό 13 (δηλαδή αρκετά πάνω από ολόκληρο χρόνο) σε τιμή καινούριου (δεν ασχολούμαι καν για εκπτώσεις 500-600 ευρώ) καλύτερα να μην ασχοληθείς. Αν είναι σοβαροί και δεν ψάχνουν απλά για κορόιδο να το ξεφορτωθούν, ας κάνουν μια προσφορά του στυλ 12 χιλιάρικα με αλλαγμένα λάδια μπαταρίες και μια επεκτασούλα εγγύησης να το συζητήσουμε.
Εγώ πάντως και μόνο γιατί πάνε να με πιάσουν κορόιδο θα την έκανα με ελαφρά. Γιατί προφανώς στην αρχή σου είπαν 14, μετά σου λένε είναι προ-fl.
Αγορά καινούργιου μικρομεσαίου. ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!