-
η σκεψη εχει ωριμάσει πλέον για το σεατ και μιας και εχουμε και νέο μέλος στην οικογένεια αυξήθηκαν και οι μεταφορικές μας ανάγκες!!εχει καποιος να καταθέσει εντυπώσεις απο την οδηγησή του και οχι μόνο πριν πάρω κ εγώ σβάρνα τις αντιπροσωπίες? επισης περιμένω τις αποψεις σας για τ έξτρα 17'' ζάντες της σεατ που ειναι απειρως πιο όμορφες από τις στάνταρ 16'' αλλα με προβληματζει τ θέμα τ άνεσης μιας και πίσω φοράει ημιάκαμπτο.τελος και τα full led φωτα ειναι πολυ ωραια αλλα και το κοστος δεν ειναι καθόλου αμελητέο!!
ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
-
η σκεψη εχει ωριμάσει πλέον για το σεατ και μιας και εχουμε και νέο μέλος στην οικογένεια αυξήθηκαν και οι μεταφορικές μας ανάγκες!!εχει καποιος να καταθέσει εντυπώσεις απο την οδηγησή του και οχι μόνο πριν πάρω κ εγώ σβάρνα τις αντιπροσωπίες? επισης περιμένω τις αποψεις σας για τ έξτρα 17'' ζάντες της σεατ που ειναι απειρως πιο όμορφες από τις στάνταρ 16'' αλλα με προβληματζει τ θέμα τ άνεσης μιας και πίσω φοράει ημιάκαμπτο.τελος και τα full led φωτα ειναι πολυ ωραια αλλα και το κοστος δεν ειναι καθόλου αμελητέο!!
ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
-
ισως βεβαια να μπορει να βρεθει μια ωραια 16' zanta aftermarket. μου ηρθε σαν έμπνευση!!
-
Έτσι όπως τα λες είναι φίλε για το 5F με τον 1,2 tsi. Επαρκέστατο και δεν θα σε προβληματίσει πουθενά, ούτε σε ταξίδια, ούτε σε φορτώματα με αποσκευές, ούτε πουθενά. Προχώρα άφοβα, εδώ εγώ με το 1P που είναι κατα πολυ βαρύτερο και δεν το εχω μετανοιώσει ουτε στιγμή, πόσο μάλλον το δικό σου. Μην ακούς τα περι μεγαλύτερου κινητήρα, θα σου ανεβάσει κατα πολυ τα έξοδα και τίποτα άλλο. Την οδηγική ευχαρίστηση όποτε επιδιώκεις θα την έχεις και με τον 1,2 και χωρίς να τον πιέζεις και ιδιαίτερα.
-
Τα καλύτερα αυτοκίνητα τελικά,είναι του'γερμανικού κολοσσού'!!
υγ.τόσα χρόνια,με τόση πείρα και μόνο τόσα posts;Δε πάτε να γαμηθείτε μαζί με την αφεντικίνα σας;
-
θα ρωτησω και για επεκταση εγγυησης μιας και πιστευω πως ειναι απαραιτητη με ολα τα ηλεκτρονικα που εχουν τα νεα αυτοκινητα,απο πραγματκη καταναλωση και επιδοσεις εχουμε καποιον που να φοραει τ ιδιο μοτερ να μας πει εντυπωσεις ειτε σε vw-skoda?
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Έτσι όπως τα λες είναι φίλε για το 5F με τον 1,2 tsi. Επαρκέστατο και δεν θα σε προβληματίσει πουθενά, ούτε σε ταξίδια, ούτε σε φορτώματα με αποσκευές, ούτε πουθενά. Προχώρα άφοβα, εδώ εγώ με το 1P που είναι κατα πολυ βαρύτερο και δεν το εχω μετανοιώσει ουτε στιγμή, πόσο μάλλον το δικό σου. Μην ακούς τα περι μεγαλύτερου κινητήρα, θα σου ανεβάσει κατα πολυ τα έξοδα και τίποτα άλλο. Την οδηγική ευχαρίστηση όποτε επιδιώκεις θα την έχεις και με τον 1,2 και χωρίς να τον πιέζεις και ιδιαίτερα.Ενταξει, μην υπερβαλουμε κιολας. Επαρκεστατο το 1.2 αλλα οχι οτι δεν εχουν διαφορα τα μεγαλυτερα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Σίγουρα τα μεγαλύτερα ειναι γρηγορότερα. Το παληκάρι λέει ξεκάθαρα οτι μεγάλωσε η οικογένεια του και θέλει να τη μεταφέρει με ασφάλεια, δε λέει πουθενά οτι θέλει να προσπερνάει τους πάντες και να κάνει τα 100 χλμ σε 8'.
Χωρίς να το πιέζεις μέση κατανάλωση θα χεις γυρω στο 7,8 μεικτη οδήγηση, πόλη και κανα ταξίδι.
-
Στο ibiza η επέκταση ήταν γύρω στα 350 ευρώ! Χωρίς δεύτερη σκέψη να τη βάλεις! Το νέο 1.4 με τους 150 fr φοράει 17άρες!
-
οντως η επεκταση θα ειναι το μονο σιγουρο εξτρα που θα μπει.απλως θελω και καποια γνωμη αν εχει οδηγησει κανενας αυτο το σασι με τον ημιακακαμπτο και τις 17αρες!οσο για την καταναλωση μιας και ειμαι απο επαρχια πιστευω το 7,8 μπορει να ειναι και λιγο χαμηλοτερο. για 10.000χλμ το χρονο που θα κανει περιπου δεν ειναι κ ασχημα συγκριτικα με το μχ-5 που καιει απο 9 εως 12!!
-
Επαρχία θα είσαι απο 6 εως 7 βαρυά σε κατανάλωση.
-
Φωτα full led! 800 € οκ δεν ειναι και πανακριβα!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ειναι τρομερα τα led και το αλλαζουν πολυ προς το καλυτερο αλλα και τα νορμαλ φαναρια μια χαρα ειναι. αυτο που δεν μπορω να χωνεψω ειναι οι αθλιες στανταρ ζαντες αλουμινιου!! και εαν μπουν και τα λεντ ανεβαινουμε αρκετα γιατι ηδη θα θελω 450 μεταλικο+350επεκταση εγγυησης+400 οι 17αρες+κερατιατικα εξοδα προετοιμασιας.
-
Ο χρήστης sos80 έγραψε:
ειναι τρομερα τα led και το αλλαζουν πολυ προς το καλυτερο αλλα και τα νορμαλ φαναρια μια χαρα ειναι. αυτο που δεν μπορω να χωνεψω ειναι οι αθλιες στανταρ ζαντες αλουμινιου!! και εαν μπουν και τα λεντ ανεβαινουμε αρκετα γιατι ηδη θα θελω 450 μεταλικο+350επεκταση εγγυησης+400 οι 17αρες+κερατιατικα εξοδα προετοιμασιας.Αν πας στον 1.2 γιατι να κανεις επεκταση εγγυησης?
-
γιατι και αυτο το μοτερ εχει εκτεταμενες αλλαγες σε σχεση με το προηγουμενο 1.2 tsi 8v.
-
Ο χρήστης sos80 έγραψε:
γιατι και αυτο το μοτερ εχει εκτεταμενες αλλαγες σε σχεση με το προηγουμενο 1.2 tsi 8v.Ωχ το 16βαλβδιδο ειναι?
-
και εγω πιστευω οτι θα ειναι ωραιο μοτερακι,στα τεστ λενε οτι η τουρμπινα του απλωνει απο 1.500σαλ εως τις 5.000σαλ οποτε εχει μεγαλο ευρος ροπης και επαρκη δυναμη-βεβαια το τεστ ντραιβ θα ειναι η μοναδικη αποδειξη γιαυτο και ψαχνω και καποιο φιλο να μας πει εντυπωσεις απο την οδηγηση τ συγκεκριμενου μοτερ.το οτι εχει πια ιμαντα δεν με ενοχλει ιδιαιτερα.
-
Ο χρήστης sos80 έγραψε:
και εγω πιστευω οτι θα ειναι ωραιο μοτερακι,στα τεστ λενε οτι η τουρμπινα του απλωνει απο 1.500σαλ εως τις 5.000σαλ οποτε εχει μεγαλο ευρος ροπης και επαρκη δυναμη-βεβαια το τεστ ντραιβ θα ειναι η μοναδικη αποδειξη γιαυτο και ψαχνω και καποιο φιλο να μας πει εντυπωσεις απο την οδηγηση τ συγκεκριμενου μοτερ.το οτι εχει πια ιμαντα δεν με ενοχλει ιδιαιτερα.Εγω απ' ο,τι εχω ακουσει δεν εχει καμια διαφορα με τον 8βαλβιδο... Αν ειχα να επιλεξω θα επαιρνα τον 8βαλβιδο... Δοκιμασμενο μοτερ, και με καδενα.
-
Τυχαινει να εχω οδηγησει το νεο Leon 1.2 Tsi και συνολικα, κυριως θετικες ηταν οι εντυπωσεις που μου αφησε.
Αναλυτικοτερα εχω γραψει για αυτο στο 'οδηγησα', και συγκεκριμενα στο παρακατω Link, (την ιδια περιοδο οδηγησα και την C4 1.6 diesel αλλα και το Focus 1.0 Εcoboost 125)viewtopic.php?f=15&t=31644&hilit=seat+leon+1.2+tsi&start=7530#p2865002
Για την χρηση που αναφερει οτι θελει ο ενδιαφερομενος, προσωπικα θεωρω οτι ο -αναβαθμισμενος- 1.2 Tsi θα τον καλυψει απολυτα.
Προκειται για εξαιρετικο μοτερ, ανωτερο σε ισχυ/ροπη απο τους περισσοτερους -εναπομειναντες- ατμοσφαιρικους 1600αρηδες της αγορας, γραμμικος και με μεγαλο ευρος εκμεταλευσης στα της αποδοσης.
Γενικοτερα στην συγκεκριμενη κατηγορια τιμης (15-17κ ευρω) για μικρομεσαιο, πιστευω οτι προκειται για μια απο τις καλυτερες προτασεις που εχει σημερα να προσφερει η αγορα.Εαν και μονο υπαρχουν αμφιβολιες σχετικα με την εμφανιση του εντος/εκτος, κατι καθαρα υποκειμενικο, εναλλακτικα θα προτεινα το εξαιρετικο, και ειδικα στο fl που λανσαρεται απο 30/9 στην Eυρωπη ανανεωμενο Focus 1.0 Ecoboost 125.
-
το φορντ θα ηταν η πρωτη μου επιλογη αν δεν ειχε συγκριτικα μικροτερο χωρο αποσκευων...
Aγορα Seat Leon 1.2 tsi style και extras