-
γεια σε ολους,εχω ενα κορσα με μπροστα κινηση,μου ετρεμε το τιμονι σε μεγαλη ταχυτητα,εκανα πριν απο κανα 3μηνο ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση,πλεον παταω πολυ καλα στο δρομο ελλατωθηκε το τρεμουλο αλλα ελαχιστα υπαρχει ακομα,ο λαστιχας με ειπε οι ζαντες αλουμινιου εχουν λιγο στραβωσει και θελουν τορνο(τις εχω καμια 8ετια),τεσπα το παρατησα εκει το θεμα,τωρα ελεγα να βαλω τα πισω λαστιχα εμπρος καθως ειναι σε λιγο καλυτερη κατασταση για να βγαλω καποια χιλιομετρα ακομα μεχρι την επομενη αλλαγη.Ελεγα να τις αλλαξω μονος με γρυλο και ρεζερβα φαση και οι αποριες μου ειναι η εξης,
1)θα χρειαστω για αυτη την διαδικασια να κανω παλι ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση μετα την αλλαγη?
2)Δεν ξερω ποια ζαντα εχει στραβωσει,αν λεμε η πισω ειναι πιο στραβια και την βαλω μπρος υπαρχει ενδεχομενο το αυτοκινητο να γινει επικυνδυνο ? -
γεια σε ολους,εχω ενα κορσα με μπροστα κινηση,μου ετρεμε το τιμονι σε μεγαλη ταχυτητα,εκανα πριν απο κανα 3μηνο ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση,πλεον παταω πολυ καλα στο δρομο ελλατωθηκε το τρεμουλο αλλα ελαχιστα υπαρχει ακομα,ο λαστιχας με ειπε οι ζαντες αλουμινιου εχουν λιγο στραβωσει και θελουν τορνο(τις εχω καμια 8ετια),τεσπα το παρατησα εκει το θεμα,τωρα ελεγα να βαλω τα πισω λαστιχα εμπρος καθως ειναι σε λιγο καλυτερη κατασταση για να βγαλω καποια χιλιομετρα ακομα μεχρι την επομενη αλλαγη.Ελεγα να τις αλλαξω μονος με γρυλο και ρεζερβα φαση και οι αποριες μου ειναι η εξης,
1)θα χρειαστω για αυτη την διαδικασια να κανω παλι ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση μετα την αλλαγη?
2)Δεν ξερω ποια ζαντα εχει στραβωσει,αν λεμε η πισω ειναι πιο στραβια και την βαλω μπρος υπαρχει ενδεχομενο το αυτοκινητο να γινει επικυνδυνο ? -
γεια σε ολους,εχω ενα κορσα με μπροστα κινηση,μου ετρεμε το τιμονι σε μεγαλη ταχυτητα,εκανα πριν απο κανα 3μηνο ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση,πλεον παταω πολυ καλα στο δρομο ελλατωθηκε το τρεμουλο αλλα ελαχιστα υπαρχει ακομα,ο λαστιχας με ειπε οι ζαντες αλουμινιου εχουν λιγο στραβωσει και θελουν τορνο(τις εχω καμια 8ετια),τεσπα το παρατησα εκει το θεμα,τωρα ελεγα να βαλω τα πισω λαστιχα εμπρος καθως ειναι σε λιγο καλυτερη κατασταση για να βγαλω καποια χιλιομετρα ακομα μεχρι την επομενη αλλαγη.Ελεγα να τις αλλαξω μονος με γρυλο και ρεζερβα φαση και οι αποριες μου ειναι η εξης,
1)θα χρειαστω για αυτη την διαδικασια να κανω παλι ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση μετα την αλλαγη?
2)Δεν ξερω ποια ζαντα εχει στραβωσει,αν λεμε η πισω ειναι πιο στραβια και την βαλω μπρος υπαρχει ενδεχομενο το αυτοκινητο να γινει επικυνδυνο ? -
Ο χρήστης costacurta έγραψε:
γεια σε ολους,εχω ενα κορσα με μπροστα κινηση,μου ετρεμε το τιμονι σε μεγαλη ταχυτητα,εκανα πριν απο κανα 3μηνο ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση,πλεον παταω πολυ καλα στο δρομο ελλατωθηκε το τρεμουλο αλλα ελαχιστα υπαρχει ακομα,ο λαστιχας με ειπε οι ζαντες αλουμινιου εχουν λιγο στραβωσει και θελουν τορνο(τις εχω καμια 8ετια),τεσπα το παρατησα εκει το θεμα,τωρα ελεγα να βαλω τα πισω λαστιχα εμπρος καθως ειναι σε λιγο καλυτερη κατασταση για να βγαλω καποια χιλιομετρα ακομα μεχρι την επομενη αλλαγη.Ελεγα να τις αλλαξω μονος με γρυλο και ρεζερβα φαση και οι αποριες μου ειναι η εξης,
1)θα χρειαστω για αυτη την διαδικασια να κανω παλι ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση μετα την αλλαγη?
2)Δεν ξερω ποια ζαντα εχει στραβωσει,αν λεμε η πισω ειναι πιο στραβια και την βαλω μπρος υπαρχει ενδεχομενο το αυτοκινητο να γινει επικυνδυνο ?Γνώμη μου:πήγαινε σε βουλκανιζατέρ να σου κάνει ζυγοστάθμιση και να σου βάλει τα μπροστά πίσω.Πάνω απο 30-40€ δεν θα στοιχίσει .Έτσι θα βρεις αν κάποια είναι στραβή.Μπορείς να κάνεις μόνο σε αυτά που θα μπουν μπροστά ζυγοστάθμιση.
-
Ο χρήστης costacurta έγραψε:
γεια σε ολους,εχω ενα κορσα με μπροστα κινηση,μου ετρεμε το τιμονι σε μεγαλη ταχυτητα,εκανα πριν απο κανα 3μηνο ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση,πλεον παταω πολυ καλα στο δρομο ελλατωθηκε το τρεμουλο αλλα ελαχιστα υπαρχει ακομα,ο λαστιχας με ειπε οι ζαντες αλουμινιου εχουν λιγο στραβωσει και θελουν τορνο(τις εχω καμια 8ετια),τεσπα το παρατησα εκει το θεμα,τωρα ελεγα να βαλω τα πισω λαστιχα εμπρος καθως ειναι σε λιγο καλυτερη κατασταση για να βγαλω καποια χιλιομετρα ακομα μεχρι την επομενη αλλαγη.Ελεγα να τις αλλαξω μονος με γρυλο και ρεζερβα φαση και οι αποριες μου ειναι η εξης,
1)θα χρειαστω για αυτη την διαδικασια να κανω παλι ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση μετα την αλλαγη?
2)Δεν ξερω ποια ζαντα εχει στραβωσει,αν λεμε η πισω ειναι πιο στραβια και την βαλω μπρος υπαρχει ενδεχομενο το αυτοκινητο να γινει επικυνδυνο ?Στα προσθιοκίνητα τα καλά λάστιχα τα βάζουμε πίσω.
-
Σε όλα βασικά.
-
παιδια δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα τους μην παμε το θεμα στην προσφυση-ευσταθεια, αν γνωριζει κανεις αυτο που ρωταω ας μας ενημερωσει
-
Βρες ποια ειναι η στραβια και ισιωσε την στο τορνο. Αν θες μπορεις την στραβια να την πεταξεις στο πορτ μπαγκαζ και την θεση της να παρει η ρεζερβα. Σε αυτη την περιπτωση θελει εκ νεου ζυγοσταθμιση η ρεζερβα. Μη μπλεκεις με ευθυγραμισεις οταν αλλαζεις ζαντες, εκτος αν παρατηρησεις οτι σου τραβαει. Κανε μια ολοκληρωμενη δουλεια σε βουλκανιζατερ να τελειωνεις με τα περα δωθε.
-
Αν έχει ήδη γίνει απλή ζυγοστάθμιση (όχι πάνω στο αυτοκίνητο αλλά ο κάθε τροχός χώρια) και απλά θέλεις να κάνεις μπρος πίσω δε χρειάζεσαι ούτε νέα ευθυγράμμιση ούτε νέα ζυγοστάθμιση.
Αν όμως κάποιος τροχός που θα βρεθεί εμπρός είναι στραβός ίσως να έχεις κάποια συμπτώματα. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
γεια σε ολους,εχω ενα κορσα με μπροστα κινηση,μου ετρεμε το τιμονι σε μεγαλη ταχυτητα,εκανα πριν απο κανα 3μηνο ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση,πλεον παταω πολυ καλα στο δρομο ελλατωθηκε το τρεμουλο αλλα ελαχιστα υπαρχει ακομα,ο λαστιχας με ειπε οι ζαντες αλουμινιου εχουν λιγο στραβωσει και θελουν τορνο(τις εχω καμια 8ετια),τεσπα το παρατησα εκει το θεμα,τωρα ελεγα να βαλω τα πισω λαστιχα εμπρος καθως ειναι σε λιγο καλυτερη κατασταση για να βγαλω καποια χιλιομετρα ακομα μεχρι την επομενη αλλαγη.Ελεγα να τις αλλαξω μονος με γρυλο και ρεζερβα φαση και οι αποριες μου ειναι η εξης,
1)θα χρειαστω για αυτη την διαδικασια να κανω παλι ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση μετα την αλλαγη?
2)Δεν ξερω ποια ζαντα εχει στραβωσει,αν λεμε η πισω ειναι πιο στραβια και την βαλω μπρος υπαρχει ενδεχομενο το αυτοκινητο να γινει επικυνδυνο ?Γνώμη μου:πήγαινε σε βουλκανιζατέρ να σου κάνει ζυγοστάθμιση και να σου βάλει τα μπροστά πίσω.Πάνω απο 30-40€ δεν θα στοιχίσει .Έτσι θα βρεις αν κάποια είναι στραβή.Μπορείς να κάνεις μόνο σε αυτά που θα μπουν μπροστά ζυγοστάθμιση.
Ούτε καν. Εγώ όποτε κάνω μπρος πίσω τα λάστιχα μου τα κάνει και ζυγοστάθμιση εννοείται και μου παίρνει 10 ευρώ.
-
Ο χρήστης costacurta έγραψε:
παιδια δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα τους μην παμε το θεμα στην προσφυση-ευσταθεια, αν γνωριζει κανεις αυτο που ρωταω ας μας ενημερωσειΌμορφα..πήγαινε λοιπόν σε ένα βουλκανιζατέρ,άφησε το αμάξι στον άνθρωπο,του λές'θέλω ένα μπρός-πίσω και ζυγό'κάνε πιο κεί δέκα μέτρα να ανάψεις το τσιγάρο σου(άν δέν καπνίζεις,πάς στο περίπτερο για τσίχλες..αφού δε θα πίνεις καφέ),περιμένεις δέκα-είκοσι λεπτά(δέ θα χρειαστεί να πείς και πολλά),πλερώνεις κάνα κοσάρι ,ανοίγεις τη πόρτα του οδηγού,μπαί......τα υπόλοιπα τα θύμάσαι!!
-
Λοιπόν φιλε εχουμε τι ιδιο θεμα με το τρεμουλο. Ζυγοσταθμισεις 3-4, ευθυγραμισεις μια απο τα ιδια. Μια αντιπροσωπεια μου λεει αλλαγη εσωτερικων μπιλιοφορων, η αλλη αλλαγη στα ημιαξονια, η αλλο οτι εχει προβλημα ο σταυρος τιμονιου, η αλλη οτι εχει προβλημα η κολονα του τιμονιου. Ζαντες φαινονται ισιες. ΛΥΣΗ μην πας απο 120 χλμ. Εμενα μου τρεμει και ολο το αμαξι οχι μονο το τιμονι. Μετα την τελευταια ζυγοσταθμιση εγτιαξε κατα πολυ το τρεμουλο του αμαξωματος αλλα οχι του τιμονιου. Περριτερο να πω πως καθε φορα που εκανα ζυγοσταθμιση ολοι μου ελεγαν ποσο μαλακας ηταν ο προηγουμενος.
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Περριτερο να πω πως καθε φορα που εκανα ζυγοσταθμιση ολοι μου ελεγαν ποσο μαλακας ηταν ο προηγουμενος.Aυτο με τρελαινει οταν το ακουω, και η εμπειρια δειχνει οτι οσοι το λενε ειναι το ιδιο ή και μεγαλυτεροι μαλακες. Αμα παω σε συνεργειο και αρχιζει και κατηγορει αβασιμα τον προηγουμενο που εκανε κατι στο αμαξι χανω ενστικτωδως το 50% της εμπιστοσυνης μου προς αυτον.
Στο θεμα τωρα, προβλημα μπιλιοφορων και ημιαξονιων θα ειναι μονο αν τρεμει κατα την επιταχυνση.
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Λοιπόν φιλε εχουμε τι ιδιο θεμα με το τρεμουλο. Ζυγοσταθμισεις 3-4, ευθυγραμισεις μια απο τα ιδια. Μια αντιπροσωπεια μου λεει αλλαγη εσωτερικων μπιλιοφορων, η αλλη αλλαγη στα ημιαξονια, η αλλο οτι εχει προβλημα ο σταυρος τιμονιου, η αλλη οτι εχει προβλημα η κολονα του τιμονιου. Ζαντες φαινονται ισιες. ΛΥΣΗ μην πας απο 120 χλμ. Εμενα μου τρεμει και ολο το αμαξι οχι μονο το τιμονι. Μετα την τελευταια ζυγοσταθμιση εγτιαξε κατα πολυ το τρεμουλο του αμαξωματος αλλα οχι του τιμονιου. Περριτερο να πω πως καθε φορα που εκανα ζυγοσταθμιση ολοι μου ελεγαν ποσο μαλακας ηταν ο προηγουμενος.Οι ζάντες είναι οι μαμά;Εφαρμόζουν ακριβώς στο μουαγιέν;Μηπως χρειάζονται δαχτυλίδια;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Περριτερο να πω πως καθε φορα που εκανα ζυγοσταθμιση ολοι μου ελεγαν ποσο μαλακας ηταν ο προηγουμενος.
Aυτο με τρελαινει οταν το ακουω, και η εμπειρια δειχνει οτι οσοι το λενε ειναι το ιδιο ή και μεγαλυτεροι μαλακες. Αμα παω σε συνεργειο και αρχιζει και κατηγορει αβασιμα τον προηγουμενο που εκανε κατι στο αμαξι χανω ενστικτωδως το 50% της εμπιστοσυνης μου προς αυτον.
Στο θεμα τωρα, προβλημα μπιλιοφορων και ημιαξονιων θα ειναι μονο αν τρεμει κατα την επιταχυνση.
σωστα αλλα το τρεμουλο θα τοχε απο το ξεκκινημα και οχι μονο στα 120km, θα ελαγα να κανει μια ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο.
-
Αν υπάρχουν πλαστικά δαχτυλίδια θέλουν πέταμα και αντικατάσταση με αλουμινίου αφού καθαριστούν άκρα και ζάντες, η κρίβια εκεί πρέπει να μετριέται σε λίγα εκατοστά του mm.
Τα μπαλάκια όλα τα ελέγξατε ?
Της Κρεμαγιέρας
Το κεντρικό ( bull )Η κρεμαγιέρα είναι σφιγμένη ?
Ρουλεμάν τροχών εμπρός - πίσω ?Αν τρέμει το τιμόνι είναι από μπαλάκια - ζάντες - λάστιχα
Αν τρέμει το ταμπλώ είναι από τους πίσω τροχούς
Αν τρέμει όλο είναι από όλα τα παραπάνω.Αλλάξτε συνεργείο και ζυγοστάθμιση, μια σωστή ζυγοστάθμιση μπορεί και ωφείλει να βρεί το πρόβλημα από όπου και αν προέρχεται, και σου λέει πήγαινε στο μηχανικό σου να σου αλλάξει αυτό ή το άλλο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν υπάρχουν πλαστικά δαχτυλίδια θέλουν πέταμα και αντικατάσταση με αλουμινίου αφού καθαριστούν άκρα και ζάντες, η κρίβια εκεί πρέπει να μετριέται σε λίγα εκατοστά του mm.Τα μπαλάκια όλα τα ελέγξατε ?
Της Κρεμαγιέρας
Το κεντρικό ( bull )Η κρεμαγιέρα είναι σφιγμένη ?
Ρουλεμάν τροχών εμπρός - πίσω ?Αν τρέμει το τιμόνι είναι από μπαλάκια - ζάντες - λάστιχα
Αν τρέμει το ταμπλώ είναι από τους πίσω τροχούς
Αν τρέμει όλο είναι από όλα τα παραπάνω.Αλλάξτε συνεργείο και ζυγοστάθμιση, μια σωστή ζυγοστάθμιση μπορεί και ωφείλει να βρεί το πρόβλημα από όπου και αν προέρχεται, και σου λέει πήγαινε στο μηχανικό σου να σου αλλάξει αυτό ή το άλλο.
Τα δαχτυλίδια αν είναι σε καλή κατάσταση δεν υπάρχει λόγος να αλλαχθούν.Η δουλειά τους είναι να κεντράρουν σωστά την ζάντα μέχρι να σφίξουν τα μπουλόνια.
Η ζυγοστάθμιση δεν νομίζω ότι μπορεί να υποδείξει πρόβλημα σε κάτι άλλο πέρα απο το ζάντα- λάστιχο.Αυτό μετράει ,αυτό φτιάχνει. -
-ohristou,cson το τιμονι τρεμει λιγο το αμαωμα οχι,οπως λες μπορει να ειναι οτιδηποτε στην αναρτηση αλλα σε 2 λαστιχαδες που πηγα και οι δυο για ζαντες μου ανεφεραν
-BILL33 ειναι αλουμινιου ιδιου μεγεθους (οχι μαμα)
-21 Quadra τρεμει το τιμονι μοναχα οχι κατι αλλο ενω πριν τη τελευταια ζυγοσταθμιση ετρεμε πολυ περισσοτερο,για τα αλλα που αναφερεις τι να σου πω στο παρελθον ενας μαστορας μου ελεγε εχω θεμα στα αμορτισερ στα ψαλιδια στα μπαλακια αλλα περασαν χρονια ακομη δεν εχω αλλαξει τιποτα στην αναρτηση ενω καθε φορα που περναω κτεο μου λενε δεν εχω κανενα προβλημα -
Οι ζάντες μπαινοβγαίνουν εύκολα ή δύσκολα ;Εχουν δαχτυλίδια εσωτερικά;Διάβασε και το viewtopic.php?f=6&t=43432
-
Στο κτεο φιλε μου θα σου πουν οτι φενεται με το ματι, καμια καμμενη λαμπα, ή αν φυγει καμια ροδα στο ραουλο, τιποτα αλλο, εδω βρισκουν αψογα τα χρεπια.
Το προβλημα σου εσενα πιθανον ειναι στραβια ζαντα. Φτιαχτην σε ενα βουλκανιζατερ. Επισης κοιτα ψαλιδια κτλ απο κατω ΜΑΖΙ με τον μαστορα να σου δειξει αν εχεις τζογο πουθενα.
απορια αρχαριου-πισω λαστιχα μπροστα