-
έχω ένα ρενό κλιό ΙΙ του 99.. και εδώ και λίγο καιρό έχει κάποια θέματα με τριγμούς μπροστά.
Να υπογραμμίσω ότι το αυτοκίνητο ήταν μιά χαρά άριστο για τα χλμ του (230000 +) - εκτός από 'εναν ήχο που έκανε σε σχετικά απότομες λακούβες στα αριστερά... και ένα ανεπαίσθητο τακ -τακ όταν γυρίζεις το τιμόνι πέρα δώθε.
Μετά από φόρτωμα μία μέρα- 4 νοματέοι- παρατήρησα, μετά μερικές μέρες, τριγμούς κατά το στρίψιμο των τροχών όταν είναι σταματημένο.. και αφού έχει οδηγηθεί κάμποση ώρα, όχι όταν ξεκινάει.
επισκέφτηκα συνεργείο το σήκωσε - το έκανε βόλτα, (οι τριγμοί ακούγονταν και όταν ήταν σηκωμένο στο αναβατώριο)
όταν έστριβες τις ρόδες , διάγνωση ακρόμπαρα ...
οκ να τα αλλάξουμε λέω.. τα αλλάξαμε , αλλάξαμε και μία φυσούνα ημιμπάρου που είχε μία μικρή τρύπα, και
το πρόβλημα παραμένει.. συν του ότι σε πολύ μικρές ταχύτητες σε λακούβες ακούγεται έντονος (ξεκάρφωτος) μεταλλικός ήχος δεξιά...ο μάστορας λέει φταίει η ανάρτηση... και για το τακ τακ η κρεμαριέρα..
Να πω ακόμα , ότι το αμάξι δεν έχει μπόσικα πουθενά, δεν παίζει τίποτα στα ορατά από κάτω μηχανικά μέρη.
το πήγα και για ευθυγράμμιση , αλλά δεν την έκανα γιατί τελικά είπαμε με τον άνθρωπο να ολοκληρώσω πρώτα τις εργασίες του μπροστινού συστήματος. Εκείνος πρότεινε να δούμε τις βάσεις στήριξης των αμορτισερ και είπε ότι είναι κάπως κουρασμένα τα silent blocks της αντιστρεπτικής - τα εσωτερικά -που πιάνουν στη γέφυρα.
Στρίβωντας το τιμόνι, όταν κάνει τους τριγμούς με ανοικτό το καπώ δεν αισθάνομαι όμως κραδασμούς στο θώλο του αμορτισέρ...
Δυστυχώς μπαίνω στον κόπο να κάνω το μηχανικό προσπαθώντας να λύσω εγώ πρόβλημα που πρέπει να λύσει άλλος..
-μάστορα ρενό ξέρω .. καλό - αλλά τον απέφυγα για οικονομικούς λόγους και τώρα δεν μπορώ να του το πάω με αλλαγμένα τα πράγματα από άλλον. του το είχα πάει πριν 100000 χλμ. σε χειρότερη κατάσταση(το είχα φέρει από νησί) και το αμάξι είχε 'δέσει' μπροστά απίστευτα για πολλές χιλιάδες χλμ, αλλάζοντας λίγα πράγματα , αυτά που φταίγανε όμως και όχι κρεμαριέρα...ή αμορτισέρ ή όλο το αυτοκίνητο, όπως μου λέγανε άλλοι και άλλοι.. (και η αντιπροσωπεία )- να σημειώσω ότι το αμάξι το γουστάρω , έχει φοβερή κύλιση και το πάτημά του είναι ανώτερο από πολύ ακριβότερα και νεώτερα αυτοκίνητα...για αυτό και επιμένω. τώρα όμως έχω στεναχωρηθεί. Αυτά τα ολίγα
-
έχω ένα ρενό κλιό ΙΙ του 99.. και εδώ και λίγο καιρό έχει κάποια θέματα με τριγμούς μπροστά.
Να υπογραμμίσω ότι το αυτοκίνητο ήταν μιά χαρά άριστο για τα χλμ του (230000 +) - εκτός από 'εναν ήχο που έκανε σε σχετικά απότομες λακούβες στα αριστερά... και ένα ανεπαίσθητο τακ -τακ όταν γυρίζεις το τιμόνι πέρα δώθε.
Μετά από φόρτωμα μία μέρα- 4 νοματέοι- παρατήρησα, μετά μερικές μέρες, τριγμούς κατά το στρίψιμο των τροχών όταν είναι σταματημένο.. και αφού έχει οδηγηθεί κάμποση ώρα, όχι όταν ξεκινάει.
επισκέφτηκα συνεργείο το σήκωσε - το έκανε βόλτα, (οι τριγμοί ακούγονταν και όταν ήταν σηκωμένο στο αναβατώριο)
όταν έστριβες τις ρόδες , διάγνωση ακρόμπαρα ...
οκ να τα αλλάξουμε λέω.. τα αλλάξαμε , αλλάξαμε και μία φυσούνα ημιμπάρου που είχε μία μικρή τρύπα, και
το πρόβλημα παραμένει.. συν του ότι σε πολύ μικρές ταχύτητες σε λακούβες ακούγεται έντονος (ξεκάρφωτος) μεταλλικός ήχος δεξιά...ο μάστορας λέει φταίει η ανάρτηση... και για το τακ τακ η κρεμαριέρα..
Να πω ακόμα , ότι το αμάξι δεν έχει μπόσικα πουθενά, δεν παίζει τίποτα στα ορατά από κάτω μηχανικά μέρη.
το πήγα και για ευθυγράμμιση , αλλά δεν την έκανα γιατί τελικά είπαμε με τον άνθρωπο να ολοκληρώσω πρώτα τις εργασίες του μπροστινού συστήματος. Εκείνος πρότεινε να δούμε τις βάσεις στήριξης των αμορτισερ και είπε ότι είναι κάπως κουρασμένα τα silent blocks της αντιστρεπτικής - τα εσωτερικά -που πιάνουν στη γέφυρα.
Στρίβωντας το τιμόνι, όταν κάνει τους τριγμούς με ανοικτό το καπώ δεν αισθάνομαι όμως κραδασμούς στο θώλο του αμορτισέρ...
Δυστυχώς μπαίνω στον κόπο να κάνω το μηχανικό προσπαθώντας να λύσω εγώ πρόβλημα που πρέπει να λύσει άλλος..
-μάστορα ρενό ξέρω .. καλό - αλλά τον απέφυγα για οικονομικούς λόγους και τώρα δεν μπορώ να του το πάω με αλλαγμένα τα πράγματα από άλλον. του το είχα πάει πριν 100000 χλμ. σε χειρότερη κατάσταση(το είχα φέρει από νησί) και το αμάξι είχε 'δέσει' μπροστά απίστευτα για πολλές χιλιάδες χλμ, αλλάζοντας λίγα πράγματα , αυτά που φταίγανε όμως και όχι κρεμαριέρα...ή αμορτισέρ ή όλο το αυτοκίνητο, όπως μου λέγανε άλλοι και άλλοι.. (και η αντιπροσωπεία )- να σημειώσω ότι το αμάξι το γουστάρω , έχει φοβερή κύλιση και το πάτημά του είναι ανώτερο από πολύ ακριβότερα και νεώτερα αυτοκίνητα...για αυτό και επιμένω. τώρα όμως έχω στεναχωρηθεί. Αυτά τα ολίγα
-
έχω ένα ρενό κλιό ΙΙ του 99.. και εδώ και λίγο καιρό έχει κάποια θέματα με τριγμούς μπροστά.
Να υπογραμμίσω ότι το αυτοκίνητο ήταν μιά χαρά άριστο για τα χλμ του (230000 +) - εκτός από 'εναν ήχο που έκανε σε σχετικά απότομες λακούβες στα αριστερά... και ένα ανεπαίσθητο τακ -τακ όταν γυρίζεις το τιμόνι πέρα δώθε.
Μετά από φόρτωμα μία μέρα- 4 νοματέοι- παρατήρησα, μετά μερικές μέρες, τριγμούς κατά το στρίψιμο των τροχών όταν είναι σταματημένο.. και αφού έχει οδηγηθεί κάμποση ώρα, όχι όταν ξεκινάει.
επισκέφτηκα συνεργείο το σήκωσε - το έκανε βόλτα, (οι τριγμοί ακούγονταν και όταν ήταν σηκωμένο στο αναβατώριο)
όταν έστριβες τις ρόδες , διάγνωση ακρόμπαρα ...
οκ να τα αλλάξουμε λέω.. τα αλλάξαμε , αλλάξαμε και μία φυσούνα ημιμπάρου που είχε μία μικρή τρύπα, και
το πρόβλημα παραμένει.. συν του ότι σε πολύ μικρές ταχύτητες σε λακούβες ακούγεται έντονος (ξεκάρφωτος) μεταλλικός ήχος δεξιά...ο μάστορας λέει φταίει η ανάρτηση... και για το τακ τακ η κρεμαριέρα..
Να πω ακόμα , ότι το αμάξι δεν έχει μπόσικα πουθενά, δεν παίζει τίποτα στα ορατά από κάτω μηχανικά μέρη.
το πήγα και για ευθυγράμμιση , αλλά δεν την έκανα γιατί τελικά είπαμε με τον άνθρωπο να ολοκληρώσω πρώτα τις εργασίες του μπροστινού συστήματος. Εκείνος πρότεινε να δούμε τις βάσεις στήριξης των αμορτισερ και είπε ότι είναι κάπως κουρασμένα τα silent blocks της αντιστρεπτικής - τα εσωτερικά -που πιάνουν στη γέφυρα.
Στρίβωντας το τιμόνι, όταν κάνει τους τριγμούς με ανοικτό το καπώ δεν αισθάνομαι όμως κραδασμούς στο θώλο του αμορτισέρ...
Δυστυχώς μπαίνω στον κόπο να κάνω το μηχανικό προσπαθώντας να λύσω εγώ πρόβλημα που πρέπει να λύσει άλλος..
-μάστορα ρενό ξέρω .. καλό - αλλά τον απέφυγα για οικονομικούς λόγους και τώρα δεν μπορώ να του το πάω με αλλαγμένα τα πράγματα από άλλον. του το είχα πάει πριν 100000 χλμ. σε χειρότερη κατάσταση(το είχα φέρει από νησί) και το αμάξι είχε 'δέσει' μπροστά απίστευτα για πολλές χιλιάδες χλμ, αλλάζοντας λίγα πράγματα , αυτά που φταίγανε όμως και όχι κρεμαριέρα...ή αμορτισέρ ή όλο το αυτοκίνητο, όπως μου λέγανε άλλοι και άλλοι.. (και η αντιπροσωπεία )- να σημειώσω ότι το αμάξι το γουστάρω , έχει φοβερή κύλιση και το πάτημά του είναι ανώτερο από πολύ ακριβότερα και νεώτερα αυτοκίνητα...για αυτό και επιμένω. τώρα όμως έχω στεναχωρηθεί. Αυτά τα ολίγα
-
Τα Top Mount στα Clio είναι κουκουρούκου σαν σχεδίαση αλλά και φτηνά, άλλαξε τα.
-
21 Quadra ευχαριστώ - η τεχνογνωσία σου και δη στα renault είναι ανεκτίμητη!
και για να αστειευτούμε και λίγο - όταν τηρείς τις οδηγιές του κατασκευαστή ..είναι αυτοκίνητα.. πως να το κάνουμε τώρα (οι παλαιορενάδες το γνωρίζουμε καλά αυτό).
Στο προκείμενο τώρα - το ξαναπήγα και το ελέγξε πάλι και διαπίστωσε θέμα με σκουριά στο μπαλάκι ψαλιδιού το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί. Μόλις το ψεκασε λίγο σταμάτησαν οι τριγμοί κατά το στρίψιμο του τιμονιού. Αλλά θέλει αλλαγή προσεχώς.Διαπίστωσε και πάλι, ότι μπόσικα δεν υπάρχουν πουθενά , και το χτύπημα δεξιά (σα μεταλλικός ήχος) σε μικρές λακούβες οφείλεται στο αμορτισέρ - top mount. Πάντως το δυσάρεστο είναι ότι λόγω της μειωμένης απόσβεσης που προσφέρουν, μάλλον, τα παλιά αμορτισέρ του αυτοκίνήτου, θα φθείρουν γρήγορα και καινούργια top mounts. Άρα θα χρειαστούν αλλαγή και τα αμορτισέρ.Οπότε ανασυντάσσομαι οικονομικά και βλέπω.
-
Top Mount σίγουρα
-
Ακου συνηθως πως γινεται με τους γιδοβοσκους μαστορες. Εχεις προβλημα τζογου στη κρεμαγιερα? Σου αλλαζουν ολη τη κρεμαγιερα αντι για τα ημιμπαρα που συνηθως χτυπανε. Εχεις προβλημα με ηχο στις λακκουβες? Σου λενε αμορτισερ..ενω συνηθως ειναι καποιο φθηνο συνεμπλοκ,λαστιχο ζαμφορ ή top mount. Επισης μπορει να φταει καποιο μπαλακι στο ψαλιδι, εκεινοι σου λενε ολο το ψαλιδι αλλαγη. Αυτα μου εχει δειξει η χρονια εμπειρια μου με τους 'μαστορους'. Δυστηχως θελει υπομονη και οπως ειπες να κανεις και συ τον μηχανικο αν σου κοβει λιγο πανω στο θεμα για να βρεις λυση.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ακου συνηθως πως γινεται με τους γιδοβοσκους μαστορες. Εχεις προβλημα τζογου στη κρεμαγιερα? Σου αλλαζουν ολη τη κρεμαγιερα αντι για τα ημιμπαρα που συνηθως χτυπανε. Εχεις προβλημα με ηχο στις λακκουβες? Σου λενε αμορτισερ..ενω συνηθως ειναι καποιο φθηνο συνεμπλοκ,λαστιχο ζαμφορ ή top mount. Επισης μπορει να φταει καποιο μπαλακι στο ψαλιδι, εκεινοι σου λενε ολο το ψαλιδι αλλαγη. Αυτα μου εχει δειξει η χρονια εμπειρια μου με τους 'μαστορους'. Δυστηχως θελει υπομονη και οπως ειπες να κανεις και συ τον μηχανικο αν σου κοβει λιγο πανω στο θεμα για να βρεις λυση.Δεν είναι γιδοβοσκοί, κάνουν εμπόριο με τον πλέον αισχρό τρόπο και μένουν σε μαιζονέτες και οι πελάτες τους στο νοίκι, όχι όλοι βέβαια, αλλα αυτοί που αλλάζουν το μισό αυτοκίνητο με την παραμικρή ζημιά όταν βλέπουν πελάτη που έχει μεσάνυχτα από τα αμάξια.
Οι μηχανικοί των αυτοκινήτων όταν πεθαίνουν δεν λιώνουν από τις κατάρες των πελατών τους, ίσχυε σε πολύ μεγάλο ποσοστό προ κρίσης, τώρα έχουν συμμαζευτεί κάπως όσοι δεν έχουν κλείσει, όμως το σπόρ επειδή είναι εύκολο ακόμα παίζει, ακόμα υπάρχουν μαγαζιά που δαγκώνουν άγρια, είναι στο χέρι του πελάτη να ξεχωρίσει τους σωστούς και έντιμους από αυτούς που δαγκώνουν.
Το πάρτι γίνεται και με τα κινέζικης προέλευσης ανταλλακτικά που πασάρονται σε κουτιά για γνήσια κλπ κόλπα, δεν βρίσκεις εύκολα άκρη, είπαμε, δεν είναι όλοι το ίδιο όπως σε όλα τα επαγγέλματα, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που κάνουν μπάμ !
-
Παντως και οι μαστορες αυτοι που λετε, οι επιτηδιοι, βρισκουν και τα κανουν.
Εχω τυχει πολλες φορες στο συνεργειο που ερχονται πελατες και τα παρατανε κυριολεκτικα τα οχηματα.
Δε ρωτανε καν τι εχει, απλα λενε φτιαξτο και σηκωνονται και φευγουν. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Παντως και οι μαστορες αυτοι που λετε, οι επιτηδιοι, βρισκουν και τα κανουν.
Εχω τυχει πολλες φορες στο συνεργειο που ερχονται πελατες και τα παρατανε κυριολεκτικα τα οχηματα.
Δε ρωτανε καν τι εχει, απλα λενε φτιαξτο και σηκωνονται και φευγουν.Δεν λέω ότι δεν γίνεται αυτό, αν ο μάστορας δεν κάνει αυτό που πρέπει, με τον σωστό τρόπο και την πρέπουσα χρέωση αλλά επειδή είναι free από τον πελάτη τον γδέρνει, τότε μιλάμε για κανονική απάτη.
-
Ειναι στο χαρακτηρα του καθε μαστορα. Ο απατεωνας μπορει να κλεψει και τον εμπειρο πελατη. Ο τιμιος δεν κλεβει ουτε την πιο ασχετη γιαγια που του το αφηνει για σερβις.
-
Είναι αρκετοί άσχετοι..καθαρά εμπειροτέχνες δεν το κάνουν επίτηδες.. απλά δε γνωρίζουν. Και τώρα με την κρίση σιγά σιγά εξαφανίζεται αυτό που υπήρχε παλιά -το να είναι ειδικευμένο ένα συνεργείο σε μία μάρκα. Μου έχει τύχει να φέρουν σε συνεργείο ρενό - αυτοκίνητο άλλης μάρκας και ο μάστορας του είπε επί λέξη : θα σου πώ τι έχει αλλά δεν αναλαμβάνω να το φτιάξω. Σήμερα δεν το λέει όμως - φτιάχνει(?) τα πάντα.
Όταν έφερα το clio από το νησί (110000 χλμ) ήταν σκέτη κουδουνίστρα. τι δε μου είπαν - αμορτισέρ και κρεμαριέρα ο ένας. Η αντιπροσωπεία ακρόμπαρα ημίμπαρα φούσκες ημιαξόνια αμορτισέρ άλλα το πιο επείγον δίσκο μου είπαν γιατί θα μείνω.
Τελικά αλλάχτηκαν δύο φούσκες ημιαξονίων, ένα μπαλάκι ψαλιδιού , μία βάση μηχανής πίσω και ένα ημίμπαρο με τη φούσκα του. Το αμάξι έγινε αγνώριστο (τα πλήρωσα βέβαια με το παραπάνω για αυτά που έιναι - αλλά και πόσα γλίτωσα?). Τον ρώτησα αμορτισέρ δε θέλει? και μου λέει ο τελευταίος- δε ξέρω ποιός σου τα 'πε αυτά, αλλά τα αμορτισέρ δεν κάνουν έτσι. Α.. με το ίδιο δίσκο έκανα ακόμα 60000 χλμ.
Τα ακρόμπαρα τα άλλαξα προχτές στις 230000χλμ. πρώτη φορά και πάλι δεν ευθύνονταν αυτά για τους τριγμούς.Όσον αφορά τους απατεώνες εκεί είναι θέμα παιδείας . Αυτό δε θα πάψει ποτέ. Έχουν γίνει αρκετοί γιδοβοσκοί πλούσιοι έτσι.
Πήγαιναν οι αγρότες τους βαμβακοσυλλέκτες στα συνεργεία της επαρχίας για το ετήσιο service(μιλαμε για κόστη των 2 -3 -4 εκατομμυρίων δρχ - δεκαετία 80). Τους έλεγαν οι 'μάστοροι' αλλάξαμε π.χ 1000 αδράχτια, ένω αλλάζαν 100. Ρουλεμάν που δεν τα άλλαζαν ποτέ τα πλήρωναν όχι για skf και τέτοια αλλά για Timken και Torrington(Αμερικής) .Και για προέλευση μην συζητάμε ,παίζουν και χειρότερα από κίνα. Δες ινδία... και μιλάω για ανταλλακτικά κινητήρα -όχι φανάρια και καθίσματα.
Ομως το να μήν είσαι μπροστά στην επισκευή (λάθος ή αδυναμία), δε σημαίνει οτι πρέπει ο άλλος να σε κλέβει. -
Επανέρχομαι... και εντός θέματος .. (για το μπροστινό σύστημα)
Τελικά ο μεταλλικός ήχος δεξιά ήταν οι πύροι της δαγκάνας - που έχουν φθαρεί και στεγνώσει από γράσο.
Βαλάμε γράσο και τέλος. (κόστος αμελητέο ως ανύπαρκτο)
Αλλάξαμε και ένα δεξί μπαλάκι ψαλιδιού.
Το αμάξι συνήλθε αρκετά.
Ευχαριστώ για τις προσπάθειες όλους. -
Ο χρήστης renault_clio έγραψε:
Επανέρχομαι... και εντός θέματος .. (για το μπροστινό σύστημα)
Τελικά ο μεταλλικός ήχος δεξιά ήταν οι πύροι της δαγκάνας - που έχουν φθαρεί και στεγνώσει από γράσο.
Βαλάμε γράσο και τέλος. (κόστος αμελητέο ως ανύπαρκτο)
Αλλάξαμε και ένα δεξί μπαλάκι ψαλιδιού.
Το αμάξι συνήλθε αρκετά.
Ευχαριστώ για τις προσπάθειες όλους.Aν είναι φαγωμένοι οι πείροι δεν φτάνει μόνο το γράσο, πρέπει να αλλαχτούν και να δείς αν έχουν πάρει μπόσικα και οι φωλιές του κινητού μέρους της δαγκάνας.
Το ότι ήταν στεγνό εκεί από γράσο, κάποιος φταίει, Ποιός ? μόνο εσύ ξέρεις.
-
(21 Quadra) έχεις δίκιο που επισημαίνεις αυτά που επισημαίνεις, το καταλαβαίνω ότι δεν είναι οριστική λύση για τις δαγκάνες αυτό που έγινε, τώρα ποιος φταίει;
1ον) H πολυετία (έχουν φθαρεί και 1 ή 2 τσιμουχάκια από τα 4 συνολικά) ,
2ον) Οι μάστοροι που δε βάζουνε γράσο μέσα στην υποδοχή του πύρου σε κάθε αλλαγή υλικών τριβής.
Πάντως είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπία και μου είπαν ...53 ευρώ το κάθε κιτ δαγκάνας!! Οπότε δεν το σκάλισα και εγώ παραπάνω.. -
Δες αν στα ιντερνετια υπαρχουν οι πυροι σκετοι
-
Πύροι και πυράκια από το πυρ φαντάζομαι ε;
-
Άαμάν!.. όλα ξεκίνησαν από το πυρ ..και έγιναν θάλασσα alexeft! - μεσολαβούσης της γυνής φυσικά!
-
Ο χρήστης renault_clio έγραψε:
Άαμάν!.. όλα ξεκίνησαν από το πυρ ..και έγιναν θάλασσα alexeft! - μεσολαβούσης της γυνής φυσικά! -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Πύροι και πυράκια από το πυρ φαντάζομαι ε;πειροι, πολλοι πειροι, απειροι πειροι.
περιπέτειες μπροστινού συστήματος ..