-
Καλημερίζω.
Δεν ήξερα αν έπρεπε να γράψω στα 2 ξεχωριστά θέματα για ελαστικά, αμορτισέρ ή αν έπραξα σωστά ανοίγοντας καινούργιο.Έχω μία φάμπια 2005 με αμορτισέρ coilover όπου έχει χαμηλώσει 4εκ και λάστιχα 195/50/16.
Με την αναμονή εμφάνισης νέου μέλους ( ) θέλω να γίνει οικογενειακό από σπορ.
Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ και τα ελαστικά. Για ελαστικά προσανατολίζομαι σε 185/55/15 και λέω για χειμερινά τα οποία θα τα έχω όλο το χρόνο, θεωρώντας τα πιο ασφαλή σε βρεγμένο.
Για αμορτισέρ έχω στο γκαράζ τα χοντρομπούκαλα bilstein με ελατήρια χαμηλώματος h&r αλλά προσανατολίζομαι σε εργοστασιακό ύψος. Έχετε να μου προτείνετε κάτι σε αμορτισέρ με προσανατολισμό στην άνεση αλλά να μην είναι και βάρκα σε φρενάρισμα.
Οποιαδήποτε άποψη - συνδυασμός ευπρόσδεκτη(ος) .
Ευχαριστώ.
edit
Διόρθωσα την διάσταση από 185/50/15 στην σωστή που θέλω 185/55/15.
-
Καλημερίζω.
Δεν ήξερα αν έπρεπε να γράψω στα 2 ξεχωριστά θέματα για ελαστικά, αμορτισέρ ή αν έπραξα σωστά ανοίγοντας καινούργιο.Έχω μία φάμπια 2005 με αμορτισέρ coilover όπου έχει χαμηλώσει 4εκ και λάστιχα 195/50/16.
Με την αναμονή εμφάνισης νέου μέλους ( ) θέλω να γίνει οικογενειακό από σπορ.
Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ και τα ελαστικά. Για ελαστικά προσανατολίζομαι σε 185/55/15 και λέω για χειμερινά τα οποία θα τα έχω όλο το χρόνο, θεωρώντας τα πιο ασφαλή σε βρεγμένο.
Για αμορτισέρ έχω στο γκαράζ τα χοντρομπούκαλα bilstein με ελατήρια χαμηλώματος h&r αλλά προσανατολίζομαι σε εργοστασιακό ύψος. Έχετε να μου προτείνετε κάτι σε αμορτισέρ με προσανατολισμό στην άνεση αλλά να μην είναι και βάρκα σε φρενάρισμα.
Οποιαδήποτε άποψη - συνδυασμός ευπρόσδεκτη(ος) .
Ευχαριστώ.
edit
Διόρθωσα την διάσταση από 185/50/15 στην σωστή που θέλω 185/55/15.
-
Καλημερίζω.
Δεν ήξερα αν έπρεπε να γράψω στα 2 ξεχωριστά θέματα για ελαστικά, αμορτισέρ ή αν έπραξα σωστά ανοίγοντας καινούργιο.Έχω μία φάμπια 2005 με αμορτισέρ coilover όπου έχει χαμηλώσει 4εκ και λάστιχα 195/50/16.
Με την αναμονή εμφάνισης νέου μέλους ( ) θέλω να γίνει οικογενειακό από σπορ.
Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ και τα ελαστικά. Για ελαστικά προσανατολίζομαι σε 185/55/15 και λέω για χειμερινά τα οποία θα τα έχω όλο το χρόνο, θεωρώντας τα πιο ασφαλή σε βρεγμένο.
Για αμορτισέρ έχω στο γκαράζ τα χοντρομπούκαλα bilstein με ελατήρια χαμηλώματος h&r αλλά προσανατολίζομαι σε εργοστασιακό ύψος. Έχετε να μου προτείνετε κάτι σε αμορτισέρ με προσανατολισμό στην άνεση αλλά να μην είναι και βάρκα σε φρενάρισμα.
Οποιαδήποτε άποψη - συνδυασμός ευπρόσδεκτη(ος) .
Ευχαριστώ.
edit
Διόρθωσα την διάσταση από 185/50/15 στην σωστή που θέλω 185/55/15.
-
Χειμερινά όλο τον χρόνο;Λάθος εκτός αν έχεις γείτονες πολικές αρκούδες.
-
Εισαι λιγακι εως πολυ λαθος.Λοιπον απο την στιγμη που απο 16αρα ζαντα θα πας σε 15 θα πρεπει ειτε να αυξησεις το 195 της 16αρας σε 205 ειτε να κρατησεις 195 και να πας σε 55 (προφιλ).Εν ολιγης το να πας απο 195/50/16------->185/50/15 ειναι ολοτελα λαθος!!!!!!!!Μειωνεται δραματικα η διαμετρος των τροχων σου.Ενα αλλο τρομερο λαθος ειναι τα χειμωνιατικα για ολο τον χρονο.Αν βαλεις χειμωνιατικα ελαστικα τωρα,μετα απο κανα 2 χιλιομετρα που θα ζεσταθουν θα γλυστραν τρελα.Που να δεις πως γλυστρανε οταν εχει πολυ ζεστη η ασφαλτος καιει και αρχιζεις να ψιλοβρεχει.Μπορεις πολυ απλα να μεινεις στην ιδια διασταση και να βαλεις ως ελαστικα(καλοκαιρινα παντα)μισελιν η κοντινενταλ δλδ ελαστικα με μαλακα πλαινα που θα σου προσφερουν την απαραιτητη ανεση.
Υ.Γ. αν παιξεις και λιγο με τις πιεσεις των ελαστικων σου θα βρεις κι αλλη ανεση ή λιγοτερη ανεση(μικρες μεταβολες παντα) -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χειμερινά όλο τον χρόνο;Λάθος εκτός αν έχεις γείτονες πολικές αρκούδες.Βλέπω ότι αρκετά αυτοκίνητα έχουν χειμερινά. Ο λόγος; Γρήγορη φθορά;
Εισαι λιγακι εως πολυ λαθος.Λοιπον απο την στιγμη που απο 16αρα ζαντα θα πας σε 15 θα πρεπει ειτε να αυξησεις το 195 της 16αρας σε 205 ειτε να κρατησεις 195 και να πας σε 55 (προφιλ).Εν ολιγης το να πας απο 195/50/16------->185/50/15 ειναι ολοτελα λαθος!!!!!!!!Μειωνεται δραματικα η διαμετρος των τροχων σου.Ενα αλλο τρομερο λαθος ειναι τα χειμωνιατικα για ολο τον χρονο.Αν βαλεις χειμωνιατικα ελαστικα τωρα,μετα απο κανα 2 χιλιομετρα που θα ζεσταθουν θα γλυστραν τρελα.Που να δεις πως γλυστρανε οταν εχει πολυ ζεστη η ασφαλτος καιει και αρχιζεις να ψιλοβρεχει.Μπορεις πολυ απλα να μεινεις στην ιδια διασταση και να βαλεις ως ελαστικα(καλοκαιρινα παντα)μισελιν η κοντινενταλ δλδ ελαστικα με μαλακα πλαινα που θα σου προσφερουν την απαραιτητη ανεση.
Υ.Γ. αν παιξεις και λιγο με τις πιεσεις των ελαστικων σου θα βρεις κι αλλη ανεση ή λιγοτερη ανεση(μικρες μεταβολες παντα)Η διάσταση που φορούσε το αυτοκίνητο ήταν 205/45/16. Αλλά επειδή βρήκα σε τιμή χώμα την 195/50/16 την χτύπησα. Ξέρω ότι η 195/50/16 δεν είναι σωστή επειδή έχει μεγαλύτερο βήμα. Η 185/55/15 νομίζω είναι στις εργοστασιακές επιλογές.
Νόμιζα (εσφαλμένα τελικά) ότι τα χειμερινά έχουν καλύτερη πρόσφυση άρα και απόδοση σε φρενάρισμα αλλά μεγαλύτερη φθορά.
Ευχαριστώ.
-
Οι λογοι πολλοι! Τα χειμερινα το καλοκαιρι γλυστρανε σαν μπανανοφλουδες καθως υπερθερμαινονται. Επισης καταστρεφονται γρηγορα. Για να μη μιλησουμε για θορυβο κι αισθηση τιμονιου... Στην Ελλαδα βασικα ειναι αχρηστα, εκτος αν μενεις στην Πινδο η τον Ολυμπο.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
ειπαμε παραπανω : αρκετα αυτοκινητα τα εχουν, αρα ειναι σωστο.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ειπαμε παραπανω : αρκετα αυτοκινητα τα εχουν, αρα ειναι σωστο.Κάτι ουσιαστικό έχει να πεις;
Άρα άκυρο τα χειμερινά. Για αμορτισέρ;
Ευχαριστώ.
-
γυρνα σε μαμα κατασταση με μικροτερες ζαντες και δεν θες τπτ παραπανω.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
γυρνα σε μαμα κατασταση με μικροτερες ζαντες και δεν θες τπτ παραπανω.Αυτό σκεφτόμουν. Να γυρίσω σε 185/55/15. Για αμορτισέρ τα bilstein (τα οποία πριν τα αλλάξω είχαν γράψει 60κ χλμ) αν τα ξαναβάλω θα είναι άνετα με αυτή την διάσταση ή να πάω σε άλλα;
-
να πουλησεις οτι εξτρα εχεις και να βαλεις κατι απλο sachs / KYB / (και εγω δεν ξερω τι αλλο μπορει να βγαινει για σενα)
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
να πουλησεις οτι εξτρα εχεις και να βαλεις κατι απλο sachs / KYB / (και εγω δεν ξερω τι αλλο μπορει να βγαινει για σενα)Ωραίος, ευχαριστώ.
-
Γυρνα το αμαξι σε εργοστασιακη μορφη αμορτισερ και ελαστικων και θα εχεις αυτο που ζητας. Τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγοτερο. Επισης για χειμερινα ουτε που να το σκεφτεσαι. Ενα σωρο μαλακά θερινα ελαστικα υπαρχουν να κανεις την δουλεια σου. Το χειμερινο ειναι για πολυ ψυχρους χειμωνες και χιονοστρωμενους δρομους. Πες το και σε αυτους που τα φορανε. Ημαρτον δηλαδη.
-
Μάθαμε και σήμερα κάτι.
Από συγκριτικά που κοίταξα στα γρήγορα ξεχώρισα τα efficient grip performance , kinergy eco, p1 verde και sportac 5. Είχα συνηθίσει στις υψηλές τιμές της 205/45/16 και μου φαίνονται πολύ καλά αυτές οι επιλογές μέχρι 300€.
Ευχαριστώ για τον χρόνο.
-
Άσε τις ζάντες τελευταίες, ίσως να μην χρειαστούν αλλαγή (και λεφτά) αν επαναφέρεις αναρτήσεις σε εργοστασιακό επίπεδο.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
να πουλησεις οτι εξτρα εχεις και να βαλεις κατι απλο sachs / KYB / (και εγω δεν ξερω τι αλλο μπορει να βγαινει για σενα)+1!!..και προτείνω KYB..
-
Ζάντες θα αλλάξω και θα βάλω σιδερένιες 15'. Κουράστηκα να το πηγαίνω για ζυγοστάθμιση επειδή η γυναίκα προσπαθεί να μην της ξεφύγει λακούβα....
Σε λάστιχα κατέληξα στα uniroyal rainsport 3. Τι λέτε; Για να τα κλείσω αύριο-μεθάυριο. Αλλά υπάρχει δίλημμα στην διάσταση. Να βάλω 185/55/15 ή 195/50/15. Και οι 2 είναι στις προβλεπόμενες. Η 185/55/15 είναι ακριβότερη σε ότι εταιρία κοίταξα. Στο συγκεκριμένο λάστιχο είναι 70€ πιο πάνω.
Για αμορτισέρ θα κοιτάξω σε kyb να δω τι υπάρχει.
Ευχαριστώ.
-
Να γράψω και εδώ μήπως και φανεί χρήσιμο για κάποιον.
Όπως ανέφερα έβαλα τα rainsport 3. Κατέληξα σε αμορτισέρ bilstein b4 με ελατήρια kyb. Τα βρήκα και τα 2 σετάκια σε πάρα πολύ καλή τιμή.
Εντυπώσεις: Οδηγώ άλλο αυτοκίνητο. Η άνεση έχει εκτοξευτεί σε αντίθεση με το κράτημα στις στροφές...τουλάχιστον έτσι όπως είχα συνηθίσει..
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό βέβαια απλά μετά από 210.000χλμ που έχω το αυτοκίνητο και το είχα πάντα με ελατήρια χαμηλώματος και σκληρά αμορτισέρ, τώρα με εργοστασιακό ύψος και όλα τα συναφή νιώθω ότι έχω άλλο αυτοκίνητο.
Επίσης παρατήρησα διαφορά στην κατανάλωση. - 1λίτρο/100χλμ και η μέτρηση είναι από τον υπολογιστή ταξιδιού με υγραέριο. Αλλά το βλέπω και στην αυτονομία. Πριν η δεξαμενή 35λίτρων μου έβγαζε το πολύ 450χλμ (μεικτή), τώρα χτύπησε 540 στις ίδιες συνθήκες.
Φορούσα 195/50/16 με αλουμινίου και τώρα 195/50/15 σιδερένιες 6*15.
Δεν τις ζύγισα για αν δω διαφορά αλλά σηκώνοντας τις σιδερένιες ζάντες με τα λάστιχα παρατήρησα ότι είναι αισθητά πιο ελαφριές από τις παλιές.
Παίζει ρόλο βέβαια και η αδράνεια.Ευχαριστώ για τις συμβουλές.
edit
Διόρθωση για ορθογραφικά και διευκρινήσεις.
-
επιτελους ενας ανθρωπος εδω μεσα που εκανε και κατι σωστο.
keep up
Αλλαγή ελαστικών - αμορτισέρ