Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με τα φωτα και πολλα αλλα.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα με τα φωτα και πολλα αλλα.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    29
    495
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Λοιπον το προβλημα εχει ως εξης:το υψος των φωτων καθοριζεται ειτε χειροκινητα ειτε μεσω τριων θεσεων με ηλεκτρικο διακοπτη μεσα απο το αυτοκινητο.Το ολο σκεπτικο της ηλεκτρικης αυτης ρυθμισης στηριζεται σε ενα κυκλωμα πιεσης αερα σε καθε φαναρι και οσο ανεβαινει η πιεση τοσο σηκωνεται η δεσμη των φωτων.το κυκλωμα αυτο προφανως πρεπει να τροφοδοτειται απο μια αντλια στο πισω καπο.αυτην η αντλια ομως πρεπει να ειναι και για το κεντρικο κυκλωμα.Στο προβλημα τωρα......οταν πατας γκαζι(καπως βαθεια σχετικα)η δεσμη των φωτων πεφτει τερμα κατω,ο μεσεος αεραγωγος συνηθως σταματα να βγαζει αερα εως οτου αφησεις το γκαζι και επιπροσθετα αν δωσεις καποια εντολη να ανοιξεις το αιρ κοντισιον τοτε η αντλια πισω σκουζει παρατεταμενα.
      Προσωπικο συμπερασμα με το πατημα του γκαζιου το κυκλωμα της αντλιας-φωτων χανει ολη την πιεση............
      Οσοι και αν το ειδαν το αυτοκινητο προτεινουν ταπωμα του σωληνακιου που οδευει προς τα φωτα ωστε να μενουν σταθερα(ισχυει δν πεφτουν)
      Πειτε καμια ιδεα μηπως και γινει τιποτα μην οδηγηθω στην ανεκδιηγητη κατασταση του ταπωματος.
      Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        w202-amg last edited by

        Λοιπον το προβλημα εχει ως εξης:το υψος των φωτων καθοριζεται ειτε χειροκινητα ειτε μεσω τριων θεσεων με ηλεκτρικο διακοπτη μεσα απο το αυτοκινητο.Το ολο σκεπτικο της ηλεκτρικης αυτης ρυθμισης στηριζεται σε ενα κυκλωμα πιεσης αερα σε καθε φαναρι και οσο ανεβαινει η πιεση τοσο σηκωνεται η δεσμη των φωτων.το κυκλωμα αυτο προφανως πρεπει να τροφοδοτειται απο μια αντλια στο πισω καπο.αυτην η αντλια ομως πρεπει να ειναι και για το κεντρικο κυκλωμα.Στο προβλημα τωρα......οταν πατας γκαζι(καπως βαθεια σχετικα)η δεσμη των φωτων πεφτει τερμα κατω,ο μεσεος αεραγωγος συνηθως σταματα να βγαζει αερα εως οτου αφησεις το γκαζι και επιπροσθετα αν δωσεις καποια εντολη να ανοιξεις το αιρ κοντισιον τοτε η αντλια πισω σκουζει παρατεταμενα.
        Προσωπικο συμπερασμα με το πατημα του γκαζιου το κυκλωμα της αντλιας-φωτων χανει ολη την πιεση............
        Οσοι και αν το ειδαν το αυτοκινητο προτεινουν ταπωμα του σωληνακιου που οδευει προς τα φωτα ωστε να μενουν σταθερα(ισχυει δν πεφτουν)
        Πειτε καμια ιδεα μηπως και γινει τιποτα μην οδηγηθω στην ανεκδιηγητη κατασταση του ταπωματος.
        Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Λοιπον το προβλημα εχει ως εξης:το υψος των φωτων καθοριζεται ειτε χειροκινητα ειτε μεσω τριων θεσεων με ηλεκτρικο διακοπτη μεσα απο το αυτοκινητο.Το ολο σκεπτικο της ηλεκτρικης αυτης ρυθμισης στηριζεται σε ενα κυκλωμα πιεσης αερα σε καθε φαναρι και οσο ανεβαινει η πιεση τοσο σηκωνεται η δεσμη των φωτων.το κυκλωμα αυτο προφανως πρεπει να τροφοδοτειται απο μια αντλια στο πισω καπο.αυτην η αντλια ομως πρεπει να ειναι και για το κεντρικο κυκλωμα.Στο προβλημα τωρα......οταν πατας γκαζι(καπως βαθεια σχετικα)η δεσμη των φωτων πεφτει τερμα κατω,ο μεσεος αεραγωγος συνηθως σταματα να βγαζει αερα εως οτου αφησεις το γκαζι και επιπροσθετα αν δωσεις καποια εντολη να ανοιξεις το αιρ κοντισιον τοτε η αντλια πισω σκουζει παρατεταμενα.
          Προσωπικο συμπερασμα με το πατημα του γκαζιου το κυκλωμα της αντλιας-φωτων χανει ολη την πιεση............
          Οσοι και αν το ειδαν το αυτοκινητο προτεινουν ταπωμα του σωληνακιου που οδευει προς τα φωτα ωστε να μενουν σταθερα(ισχυει δν πεφτουν)
          Πειτε καμια ιδεα μηπως και γινει τιποτα μην οδηγηθω στην ανεκδιηγητη κατασταση του ταπωματος.
          Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gastone13 last edited by

            Μεταξύ μας, το εξουσιοδοτημένο δεν το γλυτώνεις....
            Αν δεν εχεις εγγύηση σε ισχύ προετοιμάσου ψυχολογικά και οικονομικά και επισκεύασε το.
            Ολα τα άλλα είναι αλχημείες και να χουμε να λέμε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • W
              w202-amg last edited by

              Ξεχασα να αναφερω το αυτοκινητο.Προκειται για ενα w202 c180 με 370.000 χιλιομετρα(σεε καλη κατασταση ομως).Μοντελο 1993 οποτε εγγυηση......ουτε καν.Σε εξουσιοδοτημενο θα μου πιασουν τον....... αφου μονο που λες συνδεσε τον εγκεφαλο να δουμε αν εχει κανα σφαλμα πληρωνεις για αυτο το πραγμα 15-20 ευρω.Ας μην σχολιασω την ευθυγραμμιση που παιρνει 1 ολοκληρη ωρα και κανεις δν κανει τιποτα στο αυτοκινητο παραμονο βαζουν τους αισθητηρες στις ροδες.Αν βρεθει λυση μονο εκτος εξουσιοδοτημενου............

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Καποια βαλβίδα ,κάτι έχει κολλήσει .Βρες το σχεδιάγραμμα να δεις τι ανταλλακτικά μπορεί να έχουν φθαρεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Δεν ξερω που μπορω να βρω τετοιο σχεδιαγραμμα.δν κυκλοφορει σχεδον τιποτα για αυτο το μοντελο.Σκεφτηκα μηπως το κυκλωμα αυτο αερα κανει καποια ελεγχομενη εκτονωση μεσα στην πολλαπλη εισαγωγης και εκει κολλησε κτ ανοιχτο??????λεω βλακειες ετσι?????????????

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xeno last edited by

                    Να το πάς σε κάποιο εξειδικευμένο στα ΜΒ. Αν το έχουνε αντιμετωπίσει ξανά θα σου λύσουνε το πρόβλημα με λίγα χρήματα.
                    Σε ποιά περιοχή είσαι;
                    ΥΓ. αν ψάξεις στο ιντερνετ για manual w202 θα βρεις αρκετά πράγματα. Βρήκα πολλά για το w201 που είναι και παλιότερο μοντέλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Καλαμπακα ειμαι.Μanuals μονο εναντι αμοιβης για w202 ενω κατα ενα περιεργο τροπο οντως πολυ ευκολα βρισκεις και κατεβαζεις για w201

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=13007&langId=-1

                        Έτοιμος, παρακαλώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Σ ευχαριστω αλλα θελει κανα 30αρι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                            Σ ευχαριστω αλλα θελει κανα 30αρι.

                            είσαι και τσιπης!!!!

                            Send from outer space ★

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Δυσκολες εποχες για τετοια πραματα!!!!!!!Υπολογιστες συνεργειων που μπορεις να βρεις ακομη και την ροπη που σφιγγεις βιδες για ενα αυτοκινητο το ιδιο δεν θα ειναι?????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Τι τέτοια πράγματα ρε αρχηγέ, αφού είσαι τόσο τσίπης με την mercedes, πάρε αυτό τουλάχιστον ώστε τις δουλειές που αναπόφευκτα θα τις κάνεις μόνος σου να τις κάνεις λίγο πιο σωστά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  piii last edited by

                                  Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                  :roll: Δυσκολες εποχες για τετοια πραματα!!!!!!!Υπολογιστες συνεργειων που μπορεις να βρεις ακομη και την ροπη που σφιγγεις βιδες για ενα αυτοκινητο το ιδιο δεν θα ειναι?????

                                  Χωρίς να θέλω να σε λυπήσω, το manual της haynes είναι η καλύτερη επένδυση που μπορείς να κάνεις και αν
                                  πιάνουν σχετικά τα χεράκια σου θα κάνεις απόσβεση το κόστος του στο άψε σβήσε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • W
                                    w202-amg last edited by

                                    Αμα ειναι τοσο αξιολογο θα προβω στην αγορα του ελπιζοντας να το κατανοω βεβαια!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      piii last edited by

                                      Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                      Αμα ειναι τοσο αξιολογο θα προβω στην αγορα του ελπιζοντας να το κατανοω βεβαια!!!

                                      Υ.Γ Αρκεί να είσαι σχετικά καλός γνώστης της αγγλικής μιας και είναι στα αγγλικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Είσαι σίγουρος οτι η πίεση του αέρα έρχεται απο κάποια αντλία?

                                        Γιατι τα συμπτώματα (τα φωτα πέφτουν όταν πατάς γκάζι, το σύστημα συνδέεται με την πολλαπλή) φαίνεται να έχουν σχέση με την υποπίεση. Η κάποιο σωληνάκι έχει ανοίξει και παίρνει αέρα ή κάποια ανεπίστροφη βαλβίδα έχει χαλάσει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          w202-amg last edited by

                                          Και πως ομως ανεβαζει πιεση το κυκλωμα για να σηκωθουν τα φωτα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                            Και πως ομως ανεβαζει πιεση το κυκλωμα για να σηκωθουν τα φωτα?

                                            Αντί να έχεις τρόμπα να σου δημιουργεί πίεση μπορεί να γίνει και το αντίθετο, δηλαδή απο τη μία πλευρά να έχεις ατμοσφαιρική πίεση και απο την άλλη πίεση μικρότερη της ατμοσφαιρικής (υποπίεση). Το τελικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr