-
Λοιπον το προβλημα εχει ως εξης:το υψος των φωτων καθοριζεται ειτε χειροκινητα ειτε μεσω τριων θεσεων με ηλεκτρικο διακοπτη μεσα απο το αυτοκινητο.Το ολο σκεπτικο της ηλεκτρικης αυτης ρυθμισης στηριζεται σε ενα κυκλωμα πιεσης αερα σε καθε φαναρι και οσο ανεβαινει η πιεση τοσο σηκωνεται η δεσμη των φωτων.το κυκλωμα αυτο προφανως πρεπει να τροφοδοτειται απο μια αντλια στο πισω καπο.αυτην η αντλια ομως πρεπει να ειναι και για το κεντρικο κυκλωμα.Στο προβλημα τωρα......οταν πατας γκαζι(καπως βαθεια σχετικα)η δεσμη των φωτων πεφτει τερμα κατω,ο μεσεος αεραγωγος συνηθως σταματα να βγαζει αερα εως οτου αφησεις το γκαζι και επιπροσθετα αν δωσεις καποια εντολη να ανοιξεις το αιρ κοντισιον τοτε η αντλια πισω σκουζει παρατεταμενα.
Προσωπικο συμπερασμα με το πατημα του γκαζιου το κυκλωμα της αντλιας-φωτων χανει ολη την πιεση............
Οσοι και αν το ειδαν το αυτοκινητο προτεινουν ταπωμα του σωληνακιου που οδευει προς τα φωτα ωστε να μενουν σταθερα(ισχυει δν πεφτουν)
Πειτε καμια ιδεα μηπως και γινει τιποτα μην οδηγηθω στην ανεκδιηγητη κατασταση του ταπωματος.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!!!!! -
Λοιπον το προβλημα εχει ως εξης:το υψος των φωτων καθοριζεται ειτε χειροκινητα ειτε μεσω τριων θεσεων με ηλεκτρικο διακοπτη μεσα απο το αυτοκινητο.Το ολο σκεπτικο της ηλεκτρικης αυτης ρυθμισης στηριζεται σε ενα κυκλωμα πιεσης αερα σε καθε φαναρι και οσο ανεβαινει η πιεση τοσο σηκωνεται η δεσμη των φωτων.το κυκλωμα αυτο προφανως πρεπει να τροφοδοτειται απο μια αντλια στο πισω καπο.αυτην η αντλια ομως πρεπει να ειναι και για το κεντρικο κυκλωμα.Στο προβλημα τωρα......οταν πατας γκαζι(καπως βαθεια σχετικα)η δεσμη των φωτων πεφτει τερμα κατω,ο μεσεος αεραγωγος συνηθως σταματα να βγαζει αερα εως οτου αφησεις το γκαζι και επιπροσθετα αν δωσεις καποια εντολη να ανοιξεις το αιρ κοντισιον τοτε η αντλια πισω σκουζει παρατεταμενα.
Προσωπικο συμπερασμα με το πατημα του γκαζιου το κυκλωμα της αντλιας-φωτων χανει ολη την πιεση............
Οσοι και αν το ειδαν το αυτοκινητο προτεινουν ταπωμα του σωληνακιου που οδευει προς τα φωτα ωστε να μενουν σταθερα(ισχυει δν πεφτουν)
Πειτε καμια ιδεα μηπως και γινει τιποτα μην οδηγηθω στην ανεκδιηγητη κατασταση του ταπωματος.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!!!!! -
Λοιπον το προβλημα εχει ως εξης:το υψος των φωτων καθοριζεται ειτε χειροκινητα ειτε μεσω τριων θεσεων με ηλεκτρικο διακοπτη μεσα απο το αυτοκινητο.Το ολο σκεπτικο της ηλεκτρικης αυτης ρυθμισης στηριζεται σε ενα κυκλωμα πιεσης αερα σε καθε φαναρι και οσο ανεβαινει η πιεση τοσο σηκωνεται η δεσμη των φωτων.το κυκλωμα αυτο προφανως πρεπει να τροφοδοτειται απο μια αντλια στο πισω καπο.αυτην η αντλια ομως πρεπει να ειναι και για το κεντρικο κυκλωμα.Στο προβλημα τωρα......οταν πατας γκαζι(καπως βαθεια σχετικα)η δεσμη των φωτων πεφτει τερμα κατω,ο μεσεος αεραγωγος συνηθως σταματα να βγαζει αερα εως οτου αφησεις το γκαζι και επιπροσθετα αν δωσεις καποια εντολη να ανοιξεις το αιρ κοντισιον τοτε η αντλια πισω σκουζει παρατεταμενα.
Προσωπικο συμπερασμα με το πατημα του γκαζιου το κυκλωμα της αντλιας-φωτων χανει ολη την πιεση............
Οσοι και αν το ειδαν το αυτοκινητο προτεινουν ταπωμα του σωληνακιου που οδευει προς τα φωτα ωστε να μενουν σταθερα(ισχυει δν πεφτουν)
Πειτε καμια ιδεα μηπως και γινει τιποτα μην οδηγηθω στην ανεκδιηγητη κατασταση του ταπωματος.
Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!!!!! -
Μεταξύ μας, το εξουσιοδοτημένο δεν το γλυτώνεις....
Αν δεν εχεις εγγύηση σε ισχύ προετοιμάσου ψυχολογικά και οικονομικά και επισκεύασε το.
Ολα τα άλλα είναι αλχημείες και να χουμε να λέμε. -
Ξεχασα να αναφερω το αυτοκινητο.Προκειται για ενα w202 c180 με 370.000 χιλιομετρα(σεε καλη κατασταση ομως).Μοντελο 1993 οποτε εγγυηση......ουτε καν.Σε εξουσιοδοτημενο θα μου πιασουν τον....... αφου μονο που λες συνδεσε τον εγκεφαλο να δουμε αν εχει κανα σφαλμα πληρωνεις για αυτο το πραγμα 15-20 ευρω.Ας μην σχολιασω την ευθυγραμμιση που παιρνει 1 ολοκληρη ωρα και κανεις δν κανει τιποτα στο αυτοκινητο παραμονο βαζουν τους αισθητηρες στις ροδες.Αν βρεθει λυση μονο εκτος εξουσιοδοτημενου............
-
Καποια βαλβίδα ,κάτι έχει κολλήσει .Βρες το σχεδιάγραμμα να δεις τι ανταλλακτικά μπορεί να έχουν φθαρεί.
-
Δεν ξερω που μπορω να βρω τετοιο σχεδιαγραμμα.δν κυκλοφορει σχεδον τιποτα για αυτο το μοντελο.Σκεφτηκα μηπως το κυκλωμα αυτο αερα κανει καποια ελεγχομενη εκτονωση μεσα στην πολλαπλη εισαγωγης και εκει κολλησε κτ ανοιχτο??????λεω βλακειες ετσι?????????????
-
Να το πάς σε κάποιο εξειδικευμένο στα ΜΒ. Αν το έχουνε αντιμετωπίσει ξανά θα σου λύσουνε το πρόβλημα με λίγα χρήματα.
Σε ποιά περιοχή είσαι;
ΥΓ. αν ψάξεις στο ιντερνετ για manual w202 θα βρεις αρκετά πράγματα. Βρήκα πολλά για το w201 που είναι και παλιότερο μοντέλο. -
Καλαμπακα ειμαι.Μanuals μονο εναντι αμοιβης για w202 ενω κατα ενα περιεργο τροπο οντως πολυ ευκολα βρισκεις και κατεβαζεις για w201
-
-
Σ ευχαριστω αλλα θελει κανα 30αρι.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Σ ευχαριστω αλλα θελει κανα 30αρι.είσαι και τσιπης!!!!
Send from outer space ★
-
Δυσκολες εποχες για τετοια πραματα!!!!!!!Υπολογιστες συνεργειων που μπορεις να βρεις ακομη και την ροπη που σφιγγεις βιδες για ενα αυτοκινητο το ιδιο δεν θα ειναι?????
-
Τι τέτοια πράγματα ρε αρχηγέ, αφού είσαι τόσο τσίπης με την mercedes, πάρε αυτό τουλάχιστον ώστε τις δουλειές που αναπόφευκτα θα τις κάνεις μόνος σου να τις κάνεις λίγο πιο σωστά.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
:roll: Δυσκολες εποχες για τετοια πραματα!!!!!!!Υπολογιστες συνεργειων που μπορεις να βρεις ακομη και την ροπη που σφιγγεις βιδες για ενα αυτοκινητο το ιδιο δεν θα ειναι?????Χωρίς να θέλω να σε λυπήσω, το manual της haynes είναι η καλύτερη επένδυση που μπορείς να κάνεις και αν
πιάνουν σχετικά τα χεράκια σου θα κάνεις απόσβεση το κόστος του στο άψε σβήσε. -
Αμα ειναι τοσο αξιολογο θα προβω στην αγορα του ελπιζοντας να το κατανοω βεβαια!!!
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Αμα ειναι τοσο αξιολογο θα προβω στην αγορα του ελπιζοντας να το κατανοω βεβαια!!!Υ.Γ Αρκεί να είσαι σχετικά καλός γνώστης της αγγλικής μιας και είναι στα αγγλικά.
-
Είσαι σίγουρος οτι η πίεση του αέρα έρχεται απο κάποια αντλία?
Γιατι τα συμπτώματα (τα φωτα πέφτουν όταν πατάς γκάζι, το σύστημα συνδέεται με την πολλαπλή) φαίνεται να έχουν σχέση με την υποπίεση. Η κάποιο σωληνάκι έχει ανοίξει και παίρνει αέρα ή κάποια ανεπίστροφη βαλβίδα έχει χαλάσει.
-
Και πως ομως ανεβαζει πιεση το κυκλωμα για να σηκωθουν τα φωτα?
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Και πως ομως ανεβαζει πιεση το κυκλωμα για να σηκωθουν τα φωτα?Αντί να έχεις τρόμπα να σου δημιουργεί πίεση μπορεί να γίνει και το αντίθετο, δηλαδή απο τη μία πλευρά να έχεις ατμοσφαιρική πίεση και απο την άλλη πίεση μικρότερη της ατμοσφαιρικής (υποπίεση). Το τελικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Προβλημα με τα φωτα και πολλα αλλα.