Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκέψεις για αγορά τετραθέσιου κάμπριο...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Σκέψεις για αγορά τετραθέσιου κάμπριο...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    59
    100
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Τον τελευταίο καιρό μου έχει επανέλθει η επιθυμία για ανοιχτό αυτοκίνητο. Είχα παλιά διθέσιο ανοιχτό και πολύ το είχα ευχαριστηθεί. Αναγκαστικά πλέον λόγω τέκνου συζητάω για τετραθέσιο με σχετικά αξιοπρεπή πρακτικότητα. Εννοείται μτχ και οπωσδήποτε αυτόματο. Αγορά και χρήση εκτός Ελλάδας. Δεν έχω σκεφτεί οικονομική οροφή αλλά όπως τα βλέπω με μέχρι 10-12000 ευρώ βρίσκω μια χαρά αυτοκίνητα μέχρι 10 ετών και με μέχρι 100000χλμ. Στις τιμές το μέγεθος/κατηγορία/κυβικά παίζουν λιγότερο ρόλο από χρονολογία και λαιφστάιλ για αυτό και μπαίνουν μέσα αυτοκίνητα που τα θεωρούμε πολύ διαφορετικής κατηγορίας.
      Στο μυαλό μου παίζουν κυρίως BMW 3 E46 ίσως και Ε93 αλλά και σειρά 1 (πιο σπάνια και πιο ακριβή), Mercedes CLK (μου κακοφαίνονται κάποια εσωτερικά με στρογγυλά φουσκωτά κουμπάκια και τα στρογγυλά φώτα τους) και Audi A4 καλύτερα τετρακίνητο. Αμερικάνικα νομίζω αποκλείονται, γαλλικά Peugeot Renault δεν, Saab ή Volvo δε θα έπαιρνα γιατί είναι προσθιοκίνητα και το Eos που πάντα συμπαθούσα δεν φτάνει να ανταγωνιστεί πισωκίνητα. Astra, Golf, A3, Micra μάλλον όχι....Beetle μπααα. Με λίγο παραπάνω μια 911 θα ήταν θαύμα αλλά υστερεί σε πρακτικότητα και η χρήση και όχι τόσο η αγορά κοστίζει. Αλλά μια και η χρήση θα είναι περισσότερο πόλης σκέφτομαι και τίποτα πιο μικρό. Πχ Μινι ή 500... αλλά το πορτπαγκάζ τους λίγο διακοσμητικό μοιάζει.
      Δεν βιάζομαι, άλλωστε είναι λάθος εποχή να αγοράζεις κάμπριο, τώρα είναι εποχή για να τα πουλάς. Θα ήθελα όμως να έχω κάποια στοιχεία για να απορρίψω μερικά και ίσως να ψιλοκαταλήξω ώστε να είμαι έτοιμος αν έρθει η ώρα. Δηλαδή εμπειρίες, γνωστά προβλήματα, άτυπες συγκρίσεις (πχ το Α έχει πιο καλό πορτπαγκάζ από το Β) κλπ.
      Βασικά θέλω BMW αλλά ακούω απόψεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Τον τελευταίο καιρό μου έχει επανέλθει η επιθυμία για ανοιχτό αυτοκίνητο. Είχα παλιά διθέσιο ανοιχτό και πολύ το είχα ευχαριστηθεί. Αναγκαστικά πλέον λόγω τέκνου συζητάω για τετραθέσιο με σχετικά αξιοπρεπή πρακτικότητα. Εννοείται μτχ και οπωσδήποτε αυτόματο. Αγορά και χρήση εκτός Ελλάδας. Δεν έχω σκεφτεί οικονομική οροφή αλλά όπως τα βλέπω με μέχρι 10-12000 ευρώ βρίσκω μια χαρά αυτοκίνητα μέχρι 10 ετών και με μέχρι 100000χλμ. Στις τιμές το μέγεθος/κατηγορία/κυβικά παίζουν λιγότερο ρόλο από χρονολογία και λαιφστάιλ για αυτό και μπαίνουν μέσα αυτοκίνητα που τα θεωρούμε πολύ διαφορετικής κατηγορίας.
        Στο μυαλό μου παίζουν κυρίως BMW 3 E46 ίσως και Ε93 αλλά και σειρά 1 (πιο σπάνια και πιο ακριβή), Mercedes CLK (μου κακοφαίνονται κάποια εσωτερικά με στρογγυλά φουσκωτά κουμπάκια και τα στρογγυλά φώτα τους) και Audi A4 καλύτερα τετρακίνητο. Αμερικάνικα νομίζω αποκλείονται, γαλλικά Peugeot Renault δεν, Saab ή Volvo δε θα έπαιρνα γιατί είναι προσθιοκίνητα και το Eos που πάντα συμπαθούσα δεν φτάνει να ανταγωνιστεί πισωκίνητα. Astra, Golf, A3, Micra μάλλον όχι....Beetle μπααα. Με λίγο παραπάνω μια 911 θα ήταν θαύμα αλλά υστερεί σε πρακτικότητα και η χρήση και όχι τόσο η αγορά κοστίζει. Αλλά μια και η χρήση θα είναι περισσότερο πόλης σκέφτομαι και τίποτα πιο μικρό. Πχ Μινι ή 500... αλλά το πορτπαγκάζ τους λίγο διακοσμητικό μοιάζει.
        Δεν βιάζομαι, άλλωστε είναι λάθος εποχή να αγοράζεις κάμπριο, τώρα είναι εποχή για να τα πουλάς. Θα ήθελα όμως να έχω κάποια στοιχεία για να απορρίψω μερικά και ίσως να ψιλοκαταλήξω ώστε να είμαι έτοιμος αν έρθει η ώρα. Δηλαδή εμπειρίες, γνωστά προβλήματα, άτυπες συγκρίσεις (πχ το Α έχει πιο καλό πορτπαγκάζ από το Β) κλπ.
        Βασικά θέλω BMW αλλά ακούω απόψεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Τον τελευταίο καιρό μου έχει επανέλθει η επιθυμία για ανοιχτό αυτοκίνητο. Είχα παλιά διθέσιο ανοιχτό και πολύ το είχα ευχαριστηθεί. Αναγκαστικά πλέον λόγω τέκνου συζητάω για τετραθέσιο με σχετικά αξιοπρεπή πρακτικότητα. Εννοείται μτχ και οπωσδήποτε αυτόματο. Αγορά και χρήση εκτός Ελλάδας. Δεν έχω σκεφτεί οικονομική οροφή αλλά όπως τα βλέπω με μέχρι 10-12000 ευρώ βρίσκω μια χαρά αυτοκίνητα μέχρι 10 ετών και με μέχρι 100000χλμ. Στις τιμές το μέγεθος/κατηγορία/κυβικά παίζουν λιγότερο ρόλο από χρονολογία και λαιφστάιλ για αυτό και μπαίνουν μέσα αυτοκίνητα που τα θεωρούμε πολύ διαφορετικής κατηγορίας.
          Στο μυαλό μου παίζουν κυρίως BMW 3 E46 ίσως και Ε93 αλλά και σειρά 1 (πιο σπάνια και πιο ακριβή), Mercedes CLK (μου κακοφαίνονται κάποια εσωτερικά με στρογγυλά φουσκωτά κουμπάκια και τα στρογγυλά φώτα τους) και Audi A4 καλύτερα τετρακίνητο. Αμερικάνικα νομίζω αποκλείονται, γαλλικά Peugeot Renault δεν, Saab ή Volvo δε θα έπαιρνα γιατί είναι προσθιοκίνητα και το Eos που πάντα συμπαθούσα δεν φτάνει να ανταγωνιστεί πισωκίνητα. Astra, Golf, A3, Micra μάλλον όχι....Beetle μπααα. Με λίγο παραπάνω μια 911 θα ήταν θαύμα αλλά υστερεί σε πρακτικότητα και η χρήση και όχι τόσο η αγορά κοστίζει. Αλλά μια και η χρήση θα είναι περισσότερο πόλης σκέφτομαι και τίποτα πιο μικρό. Πχ Μινι ή 500... αλλά το πορτπαγκάζ τους λίγο διακοσμητικό μοιάζει.
          Δεν βιάζομαι, άλλωστε είναι λάθος εποχή να αγοράζεις κάμπριο, τώρα είναι εποχή για να τα πουλάς. Θα ήθελα όμως να έχω κάποια στοιχεία για να απορρίψω μερικά και ίσως να ψιλοκαταλήξω ώστε να είμαι έτοιμος αν έρθει η ώρα. Δηλαδή εμπειρίες, γνωστά προβλήματα, άτυπες συγκρίσεις (πχ το Α έχει πιο καλό πορτπαγκάζ από το Β) κλπ.
          Βασικά θέλω BMW αλλά ακούω απόψεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            430sc με λίγο στρίμωγμα πίσω, ΑΝ φτάνουν τα όβολα. Είναι κλάσεις από αυτά που έβαλες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Στην Ε46 θα καταλήξεις γιατί έχει όλα αυτά που ζητάς...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                popol-ros last edited by

                οπως σου μπηκε η ιδεα, ετσι να σου βγει....

                σοβαρεψου

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mirage last edited by

                  Εμένα μια χαρά μου ακούγεται και προσωπικά δεν θα απέρριπτα Saab και Volvo που είναι εξαιρετικά κοντά σε αυτό που θές

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Α4 Πετρελαιο κατα τη γνωμη μου!Αν δε μπορεις μπεντζινα 1.8Τ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mirage last edited by

                      Πετρέλαιο γιατί; Για να κινείται λίγο στην πολη;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                        Πετρέλαιο γιατί; Για να κινείται λίγο στην πολη;

                        Και σε ανοιχτο δρομο δεν ειναι καλυτερο λογω καλυτερης ρεπριζ το πετρελαιο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fatal last edited by

                          Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

                          Πετρέλαιο γιατί; Για να κινείται λίγο στην πολη;

                          Και σε ανοιχτο δρομο δεν ειναι καλυτερο λογω καλυτερης ρεπριζ το πετρελαιο?

                          Μπα

                          1.8Τ quattro

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Από τούρμπο βενζίνης, μπαααα. Επίσης το πετρέλαιο εκεί που είναι ο onyx είναι πιο ακριβό απο την βενζίνη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              ΑΑΑΑ δε ξερω που ειναι ο Ονυξ, εγω προσωπικα ελεγα για αυτο.

                              http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4295

                              Που σε σχεση με τη βενζινη που τα τεχνικα χαρακτηριστηκα της ειναι εδω,

                              http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4290

                              εχει παραπανω ροπη αλλα ειναι λιγο ποιο αργη στο 0-100.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Προσθιοκίνητο μόνο μικρό παίζει. Να χαζοσπινάρουν οι ρόδες και να το νιώθεις το τιμόνι είναι πολύ απογοητευτικό σε μεγάλο πρίμιουμ αυτοκίνητο, ταιριάζει όμως σε μικρό νευρικό.

                                Προσπαθήστε να δικαιολογήσετε τις επιλογές όσο μπορείτε και κυρίως συγκριτικά. Γιατί πχ Α4;

                                Πετρέλαιο βασικά το ψιλοαποκλείω σε ανοιχτό αυτοκίνητο (είμαι και φανατικός, αν έχω ανοιχτό το ανοίγω σχεδόν πάντα) γιατί θα ακούς το ηχητικό 'μεγαλείο' του Όττο.... Μια χαρά ροπές βγάζουν και οι βενζινοτούρμπο και τα ατμο 3000 κυβικά. Χλμ πολλά μάλλον δεν προβλέπονται. Το ότι είναι πιο ακριβό το πετρέλαιο κατά 6-7% δεν καταργεί καθόλου το πλεονέκτημα του σε κατανάλωση.

                                Τι είναι το 430sc... ωχ το βρήκα, Lexus..... από τα πιο αναγουλιαστικά αυτοκίνητα. Αν μου το χαρίζαν θα έμπαινα μέσα μόνο για να πάω να το πουλήσω. Αν έλεγες για το IS250 ίσως αλλά υστερεί αισθητικά από BMW, Audi, είναι πιο ακριβό και τη σπανιότητα του συγκεκριμένου την εκλαμβάνω αρνητικά.

                                Κι εγώ νομίζω για Ε46 είμαι, 6κύλινδρη βέβαια, από εκεί ξεκίνησα και μάλλον εκεί θα καταλήξω αλλά μάλλον οι άλλοι 2 γερμανοί πλεονεκτούν σε χώρους. Η Ε93 παραείναι βαριά και η πολυπλοκότητα της οροφής... χμ, δεν ξέρω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                  Κι εγώ νομίζω για Ε46 είμαι, 6κύλινδρη βέβαια, από εκεί ξεκίνησα και μάλλον εκεί θα καταλήξω αλλά μάλλον οι άλλοι 2 γερμανοί πλεονεκτούν σε χώρους. Η Ε93 παραείναι βαριά και η πολυπλοκότητα της οροφής... χμ, δεν ξέρω...

                                  Ναι αλλά η Ε93 σε σχέση με την Ε46 είναι άλλο αυτοκίνητο, σαφώς πιο φρέσκο και προηγμένο τεχνολογικά αλλά και σε επίπεδο ποιότητας, κατασκευής, κύλισης και ηχομόνωσης. Δεν συγκρίνεται η σκληρή οροφή στον ανοιχτό δρόμο με την υφασμάτινη.

                                  Πάρε ένα 335i Ε93 and look no further.

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Ε αν το πας για τριλιτρο αλλαζει το θεμα. Παρε bmw τοτε αφου δε σε νοιαζουν κυβικα καυσιμα. Απλα το Α4 αυτο φαινεται ισως το ποιο προσιτο για οικογενεια, με το κακο του οτι δεν ειναι hardtop.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Εγώ θα προτιμούσα A4 από E46.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        [quote='onyx !' Αγορά και χρήση εκτός Ελλάδας. .[/quote]

                                        Ανοικτό=γκαράζ και γενικά ανοικτό με μαλακή οροφή και καθημερινή πρακτικότητα είναι ένα σύντομο ανέκδοτο.
                                        Από τα καινούργια που έβαλες, μ'αρεσει πολύ το Α4 1.8Τquattro και φυσικά το Α5.
                                        Εγώ βέβαια θα έπαιρνα κάτι τέτοιο, αν ζουσα σε μια πολιτισμένη χώρα και θα κρατούσα το ΙΧ μου για κάθε μέρα:
                                        http://www.carandclassic.co.uk/car/C503342
                                        (θα το κυκλοφορούσα σ/κ, αργίες και γιορτές, φυσικά, χωρίς ωστόσο να στιγματίζομαι ως εγκληματίας, όπως στην πατρίδα μας)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Πάρε μια CLK 320/350 V6 W209 f/l , αν και ξέρω πως θα καταλήξεις σε bmw
                                          Πισωκίνητη μαλακή οροφή (καλά και εγώ προτιμώ την σκληρή), V6, άνετη για το παιδί

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Onyx τέτοια δεν σ' αρέσει;
                                            Είναι λίγο δεινόσαυρος αλλά
                                            Επίσης αν δεν μ' ένοιαζαν κυβικά ίσως κοιτούσα κάτι σε παλιό ή πιο καινούργιο αμερικάνικο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr