-
Τον τελευταίο καιρό μου έχει επανέλθει η επιθυμία για ανοιχτό αυτοκίνητο. Είχα παλιά διθέσιο ανοιχτό και πολύ το είχα ευχαριστηθεί. Αναγκαστικά πλέον λόγω τέκνου συζητάω για τετραθέσιο με σχετικά αξιοπρεπή πρακτικότητα. Εννοείται μτχ και οπωσδήποτε αυτόματο. Αγορά και χρήση εκτός Ελλάδας. Δεν έχω σκεφτεί οικονομική οροφή αλλά όπως τα βλέπω με μέχρι 10-12000 ευρώ βρίσκω μια χαρά αυτοκίνητα μέχρι 10 ετών και με μέχρι 100000χλμ. Στις τιμές το μέγεθος/κατηγορία/κυβικά παίζουν λιγότερο ρόλο από χρονολογία και λαιφστάιλ για αυτό και μπαίνουν μέσα αυτοκίνητα που τα θεωρούμε πολύ διαφορετικής κατηγορίας.
Στο μυαλό μου παίζουν κυρίως BMW 3 E46 ίσως και Ε93 αλλά και σειρά 1 (πιο σπάνια και πιο ακριβή), Mercedes CLK (μου κακοφαίνονται κάποια εσωτερικά με στρογγυλά φουσκωτά κουμπάκια και τα στρογγυλά φώτα τους) και Audi A4 καλύτερα τετρακίνητο. Αμερικάνικα νομίζω αποκλείονται, γαλλικά Peugeot Renault δεν, Saab ή Volvo δε θα έπαιρνα γιατί είναι προσθιοκίνητα και το Eos που πάντα συμπαθούσα δεν φτάνει να ανταγωνιστεί πισωκίνητα. Astra, Golf, A3, Micra μάλλον όχι....Beetle μπααα. Με λίγο παραπάνω μια 911 θα ήταν θαύμα αλλά υστερεί σε πρακτικότητα και η χρήση και όχι τόσο η αγορά κοστίζει. Αλλά μια και η χρήση θα είναι περισσότερο πόλης σκέφτομαι και τίποτα πιο μικρό. Πχ Μινι ή 500... αλλά το πορτπαγκάζ τους λίγο διακοσμητικό μοιάζει.
Δεν βιάζομαι, άλλωστε είναι λάθος εποχή να αγοράζεις κάμπριο, τώρα είναι εποχή για να τα πουλάς. Θα ήθελα όμως να έχω κάποια στοιχεία για να απορρίψω μερικά και ίσως να ψιλοκαταλήξω ώστε να είμαι έτοιμος αν έρθει η ώρα. Δηλαδή εμπειρίες, γνωστά προβλήματα, άτυπες συγκρίσεις (πχ το Α έχει πιο καλό πορτπαγκάζ από το Β) κλπ.
Βασικά θέλω BMW αλλά ακούω απόψεις. -
Τον τελευταίο καιρό μου έχει επανέλθει η επιθυμία για ανοιχτό αυτοκίνητο. Είχα παλιά διθέσιο ανοιχτό και πολύ το είχα ευχαριστηθεί. Αναγκαστικά πλέον λόγω τέκνου συζητάω για τετραθέσιο με σχετικά αξιοπρεπή πρακτικότητα. Εννοείται μτχ και οπωσδήποτε αυτόματο. Αγορά και χρήση εκτός Ελλάδας. Δεν έχω σκεφτεί οικονομική οροφή αλλά όπως τα βλέπω με μέχρι 10-12000 ευρώ βρίσκω μια χαρά αυτοκίνητα μέχρι 10 ετών και με μέχρι 100000χλμ. Στις τιμές το μέγεθος/κατηγορία/κυβικά παίζουν λιγότερο ρόλο από χρονολογία και λαιφστάιλ για αυτό και μπαίνουν μέσα αυτοκίνητα που τα θεωρούμε πολύ διαφορετικής κατηγορίας.
Στο μυαλό μου παίζουν κυρίως BMW 3 E46 ίσως και Ε93 αλλά και σειρά 1 (πιο σπάνια και πιο ακριβή), Mercedes CLK (μου κακοφαίνονται κάποια εσωτερικά με στρογγυλά φουσκωτά κουμπάκια και τα στρογγυλά φώτα τους) και Audi A4 καλύτερα τετρακίνητο. Αμερικάνικα νομίζω αποκλείονται, γαλλικά Peugeot Renault δεν, Saab ή Volvo δε θα έπαιρνα γιατί είναι προσθιοκίνητα και το Eos που πάντα συμπαθούσα δεν φτάνει να ανταγωνιστεί πισωκίνητα. Astra, Golf, A3, Micra μάλλον όχι....Beetle μπααα. Με λίγο παραπάνω μια 911 θα ήταν θαύμα αλλά υστερεί σε πρακτικότητα και η χρήση και όχι τόσο η αγορά κοστίζει. Αλλά μια και η χρήση θα είναι περισσότερο πόλης σκέφτομαι και τίποτα πιο μικρό. Πχ Μινι ή 500... αλλά το πορτπαγκάζ τους λίγο διακοσμητικό μοιάζει.
Δεν βιάζομαι, άλλωστε είναι λάθος εποχή να αγοράζεις κάμπριο, τώρα είναι εποχή για να τα πουλάς. Θα ήθελα όμως να έχω κάποια στοιχεία για να απορρίψω μερικά και ίσως να ψιλοκαταλήξω ώστε να είμαι έτοιμος αν έρθει η ώρα. Δηλαδή εμπειρίες, γνωστά προβλήματα, άτυπες συγκρίσεις (πχ το Α έχει πιο καλό πορτπαγκάζ από το Β) κλπ.
Βασικά θέλω BMW αλλά ακούω απόψεις. -
Τον τελευταίο καιρό μου έχει επανέλθει η επιθυμία για ανοιχτό αυτοκίνητο. Είχα παλιά διθέσιο ανοιχτό και πολύ το είχα ευχαριστηθεί. Αναγκαστικά πλέον λόγω τέκνου συζητάω για τετραθέσιο με σχετικά αξιοπρεπή πρακτικότητα. Εννοείται μτχ και οπωσδήποτε αυτόματο. Αγορά και χρήση εκτός Ελλάδας. Δεν έχω σκεφτεί οικονομική οροφή αλλά όπως τα βλέπω με μέχρι 10-12000 ευρώ βρίσκω μια χαρά αυτοκίνητα μέχρι 10 ετών και με μέχρι 100000χλμ. Στις τιμές το μέγεθος/κατηγορία/κυβικά παίζουν λιγότερο ρόλο από χρονολογία και λαιφστάιλ για αυτό και μπαίνουν μέσα αυτοκίνητα που τα θεωρούμε πολύ διαφορετικής κατηγορίας.
Στο μυαλό μου παίζουν κυρίως BMW 3 E46 ίσως και Ε93 αλλά και σειρά 1 (πιο σπάνια και πιο ακριβή), Mercedes CLK (μου κακοφαίνονται κάποια εσωτερικά με στρογγυλά φουσκωτά κουμπάκια και τα στρογγυλά φώτα τους) και Audi A4 καλύτερα τετρακίνητο. Αμερικάνικα νομίζω αποκλείονται, γαλλικά Peugeot Renault δεν, Saab ή Volvo δε θα έπαιρνα γιατί είναι προσθιοκίνητα και το Eos που πάντα συμπαθούσα δεν φτάνει να ανταγωνιστεί πισωκίνητα. Astra, Golf, A3, Micra μάλλον όχι....Beetle μπααα. Με λίγο παραπάνω μια 911 θα ήταν θαύμα αλλά υστερεί σε πρακτικότητα και η χρήση και όχι τόσο η αγορά κοστίζει. Αλλά μια και η χρήση θα είναι περισσότερο πόλης σκέφτομαι και τίποτα πιο μικρό. Πχ Μινι ή 500... αλλά το πορτπαγκάζ τους λίγο διακοσμητικό μοιάζει.
Δεν βιάζομαι, άλλωστε είναι λάθος εποχή να αγοράζεις κάμπριο, τώρα είναι εποχή για να τα πουλάς. Θα ήθελα όμως να έχω κάποια στοιχεία για να απορρίψω μερικά και ίσως να ψιλοκαταλήξω ώστε να είμαι έτοιμος αν έρθει η ώρα. Δηλαδή εμπειρίες, γνωστά προβλήματα, άτυπες συγκρίσεις (πχ το Α έχει πιο καλό πορτπαγκάζ από το Β) κλπ.
Βασικά θέλω BMW αλλά ακούω απόψεις. -
430sc με λίγο στρίμωγμα πίσω, ΑΝ φτάνουν τα όβολα. Είναι κλάσεις από αυτά που έβαλες.
-
Στην Ε46 θα καταλήξεις γιατί έχει όλα αυτά που ζητάς...
-
οπως σου μπηκε η ιδεα, ετσι να σου βγει....
σοβαρεψου
-
Εμένα μια χαρά μου ακούγεται και προσωπικά δεν θα απέρριπτα Saab και Volvo που είναι εξαιρετικά κοντά σε αυτό που θές
-
Α4 Πετρελαιο κατα τη γνωμη μου!Αν δε μπορεις μπεντζινα 1.8Τ.
-
Πετρέλαιο γιατί; Για να κινείται λίγο στην πολη;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πετρέλαιο γιατί; Για να κινείται λίγο στην πολη;Και σε ανοιχτο δρομο δεν ειναι καλυτερο λογω καλυτερης ρεπριζ το πετρελαιο?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Πετρέλαιο γιατί; Για να κινείται λίγο στην πολη;
Και σε ανοιχτο δρομο δεν ειναι καλυτερο λογω καλυτερης ρεπριζ το πετρελαιο?
Μπα
1.8Τ quattro
-
Από τούρμπο βενζίνης, μπαααα. Επίσης το πετρέλαιο εκεί που είναι ο onyx είναι πιο ακριβό απο την βενζίνη.
-
ΑΑΑΑ δε ξερω που ειναι ο Ονυξ, εγω προσωπικα ελεγα για αυτο.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4295
Που σε σχεση με τη βενζινη που τα τεχνικα χαρακτηριστηκα της ειναι εδω,
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4290
εχει παραπανω ροπη αλλα ειναι λιγο ποιο αργη στο 0-100.
-
Προσθιοκίνητο μόνο μικρό παίζει. Να χαζοσπινάρουν οι ρόδες και να το νιώθεις το τιμόνι είναι πολύ απογοητευτικό σε μεγάλο πρίμιουμ αυτοκίνητο, ταιριάζει όμως σε μικρό νευρικό.
Προσπαθήστε να δικαιολογήσετε τις επιλογές όσο μπορείτε και κυρίως συγκριτικά. Γιατί πχ Α4;
Πετρέλαιο βασικά το ψιλοαποκλείω σε ανοιχτό αυτοκίνητο (είμαι και φανατικός, αν έχω ανοιχτό το ανοίγω σχεδόν πάντα) γιατί θα ακούς το ηχητικό 'μεγαλείο' του Όττο.... Μια χαρά ροπές βγάζουν και οι βενζινοτούρμπο και τα ατμο 3000 κυβικά. Χλμ πολλά μάλλον δεν προβλέπονται. Το ότι είναι πιο ακριβό το πετρέλαιο κατά 6-7% δεν καταργεί καθόλου το πλεονέκτημα του σε κατανάλωση.
Τι είναι το 430sc... ωχ το βρήκα, Lexus..... από τα πιο αναγουλιαστικά αυτοκίνητα. Αν μου το χαρίζαν θα έμπαινα μέσα μόνο για να πάω να το πουλήσω. Αν έλεγες για το IS250 ίσως αλλά υστερεί αισθητικά από BMW, Audi, είναι πιο ακριβό και τη σπανιότητα του συγκεκριμένου την εκλαμβάνω αρνητικά.
Κι εγώ νομίζω για Ε46 είμαι, 6κύλινδρη βέβαια, από εκεί ξεκίνησα και μάλλον εκεί θα καταλήξω αλλά μάλλον οι άλλοι 2 γερμανοί πλεονεκτούν σε χώρους. Η Ε93 παραείναι βαριά και η πολυπλοκότητα της οροφής... χμ, δεν ξέρω...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Κι εγώ νομίζω για Ε46 είμαι, 6κύλινδρη βέβαια, από εκεί ξεκίνησα και μάλλον εκεί θα καταλήξω αλλά μάλλον οι άλλοι 2 γερμανοί πλεονεκτούν σε χώρους. Η Ε93 παραείναι βαριά και η πολυπλοκότητα της οροφής... χμ, δεν ξέρω...Ναι αλλά η Ε93 σε σχέση με την Ε46 είναι άλλο αυτοκίνητο, σαφώς πιο φρέσκο και προηγμένο τεχνολογικά αλλά και σε επίπεδο ποιότητας, κατασκευής, κύλισης και ηχομόνωσης. Δεν συγκρίνεται η σκληρή οροφή στον ανοιχτό δρόμο με την υφασμάτινη.
Πάρε ένα 335i Ε93 and look no further.
-
Ε αν το πας για τριλιτρο αλλαζει το θεμα. Παρε bmw τοτε αφου δε σε νοιαζουν κυβικα καυσιμα. Απλα το Α4 αυτο φαινεται ισως το ποιο προσιτο για οικογενεια, με το κακο του οτι δεν ειναι hardtop.
-
Εγώ θα προτιμούσα A4 από E46.
-
[quote='onyx !' Αγορά και χρήση εκτός Ελλάδας. .[/quote]
Ανοικτό=γκαράζ και γενικά ανοικτό με μαλακή οροφή και καθημερινή πρακτικότητα είναι ένα σύντομο ανέκδοτο.
Από τα καινούργια που έβαλες, μ'αρεσει πολύ το Α4 1.8Τquattro και φυσικά το Α5.
Εγώ βέβαια θα έπαιρνα κάτι τέτοιο, αν ζουσα σε μια πολιτισμένη χώρα και θα κρατούσα το ΙΧ μου για κάθε μέρα:
http://www.carandclassic.co.uk/car/C503342
(θα το κυκλοφορούσα σ/κ, αργίες και γιορτές, φυσικά, χωρίς ωστόσο να στιγματίζομαι ως εγκληματίας, όπως στην πατρίδα μας) -
Πάρε μια CLK 320/350 V6 W209 f/l , αν και ξέρω πως θα καταλήξεις σε bmw
Πισωκίνητη μαλακή οροφή (καλά και εγώ προτιμώ την σκληρή), V6, άνετη για το παιδί -
Onyx τέτοια δεν σ' αρέσει;
Είναι λίγο δεινόσαυρος αλλά
Επίσης αν δεν μ' ένοιαζαν κυβικά ίσως κοιτούσα κάτι σε παλιό ή πιο καινούργιο αμερικάνικο
Σκέψεις για αγορά τετραθέσιου κάμπριο...