Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα σε ζαντες-ισιωμα-συνεργειο??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα σε ζαντες-ισιωμα-συνεργειο??
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    11
    2356
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      superman84 last edited by

      Καλησπερα μαγκες,πριν κανα 6μηνο εκανα ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση στο νισσαν αλμερα μου(100000),ειχα τα κλασσικα θεματα το τιμονι ετριζε και επιπλεον επρεπε να το κραταω με μικρη κλιση για να παει ευθεια.Αφου το πηρα απο το μαστορα με ενημερωσε οτι επιπλεον οι ζαντες ειχαν στραβωσει και με πολλα χιλιομετρα θα εξακολουθει να τρεμει αν και πιο λιγο,και οντως ετσι ηταν το τρεμουλο μειωθηκε αλλα δεν εξαφανιστηκε...Πλεον εχει αρχισει παλι να τρεμει και ειδικα αν περναω τα 100χιλ πιο εντονα.Εχω διαβασει-ενημερωθει οτι αν το αφησω η φθορα θα αυξηθει και θα πιασει και αλλα συστηματα γιαυτο λεω να πιασω τις ζαντες αυτη τη φορα.
      -Γνωριζετε πως γινεται η διαδικασια με το ισιωμα ζαντας??
      -Τις βγαζει και τις χτυπαει με σφυρι η σε τορνο?
      -Τι κοστος εχει αυτη η διαδικασια-?
      -Υπαρχει κανενα καλο συνεργειο στην θεσσαλονικη(αν γινεται δυτικα)ανεξαρτητα χρηματων απλα με καλο μαστορα
      -Εαν κανω πατεντα και βαλω τις πισω μπροστα θα υπαρχει εστω ελαχιστη βελτιωση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        superman84 last edited by

        Καλησπερα μαγκες,πριν κανα 6μηνο εκανα ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση στο νισσαν αλμερα μου(100000),ειχα τα κλασσικα θεματα το τιμονι ετριζε και επιπλεον επρεπε να το κραταω με μικρη κλιση για να παει ευθεια.Αφου το πηρα απο το μαστορα με ενημερωσε οτι επιπλεον οι ζαντες ειχαν στραβωσει και με πολλα χιλιομετρα θα εξακολουθει να τρεμει αν και πιο λιγο,και οντως ετσι ηταν το τρεμουλο μειωθηκε αλλα δεν εξαφανιστηκε...Πλεον εχει αρχισει παλι να τρεμει και ειδικα αν περναω τα 100χιλ πιο εντονα.Εχω διαβασει-ενημερωθει οτι αν το αφησω η φθορα θα αυξηθει και θα πιασει και αλλα συστηματα γιαυτο λεω να πιασω τις ζαντες αυτη τη φορα.
        -Γνωριζετε πως γινεται η διαδικασια με το ισιωμα ζαντας??
        -Τις βγαζει και τις χτυπαει με σφυρι η σε τορνο?
        -Τι κοστος εχει αυτη η διαδικασια-?
        -Υπαρχει κανενα καλο συνεργειο στην θεσσαλονικη(αν γινεται δυτικα)ανεξαρτητα χρηματων απλα με καλο μαστορα
        -Εαν κανω πατεντα και βαλω τις πισω μπροστα θα υπαρχει εστω ελαχιστη βελτιωση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          superman84 last edited by

          Καλησπερα μαγκες,πριν κανα 6μηνο εκανα ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση στο νισσαν αλμερα μου(100000),ειχα τα κλασσικα θεματα το τιμονι ετριζε και επιπλεον επρεπε να το κραταω με μικρη κλιση για να παει ευθεια.Αφου το πηρα απο το μαστορα με ενημερωσε οτι επιπλεον οι ζαντες ειχαν στραβωσει και με πολλα χιλιομετρα θα εξακολουθει να τρεμει αν και πιο λιγο,και οντως ετσι ηταν το τρεμουλο μειωθηκε αλλα δεν εξαφανιστηκε...Πλεον εχει αρχισει παλι να τρεμει και ειδικα αν περναω τα 100χιλ πιο εντονα.Εχω διαβασει-ενημερωθει οτι αν το αφησω η φθορα θα αυξηθει και θα πιασει και αλλα συστηματα γιαυτο λεω να πιασω τις ζαντες αυτη τη φορα.
          -Γνωριζετε πως γινεται η διαδικασια με το ισιωμα ζαντας??
          -Τις βγαζει και τις χτυπαει με σφυρι η σε τορνο?
          -Τι κοστος εχει αυτη η διαδικασια-?
          -Υπαρχει κανενα καλο συνεργειο στην θεσσαλονικη(αν γινεται δυτικα)ανεξαρτητα χρηματων απλα με καλο μαστορα
          -Εαν κανω πατεντα και βαλω τις πισω μπροστα θα υπαρχει εστω ελαχιστη βελτιωση?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Κανε μια ζυγοστάθμιση ακόμα,εκεί θα φανεί αν κάποια έχει πρόβλημα.
            Και τις μπροστά πισω να κανεις πάλι θα πρεπει να είναι ίσιες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Με στραβες ζαντες εμπρος τρεμει το τιμονι, με στραβες ζαντες πισω θα τρεμει ολο το αμαξι. Αν η ζαντα ειναι σιδερενια ισιωνει με κοπανημα, αν ειναι αλλουμινιου λογικα τορνος. Λιγη σημασια εχει η μεθοδος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης cson έγραψε:
                Με στραβες ζαντες εμπρος τρεμει το τιμονι, με στραβες ζαντες πισω θα τρεμει ολο το αμαξι. Αν η ζαντα ειναι σιδερενια ισιωνει με κοπανημα, αν ειναι αλλουμινιου λογικα τορνος. Λιγη σημασια εχει η μεθοδος.

                Εχει σημασία η μέθοδος.Με τόρνο αδυνατίζει η ζάντα.ΜΕ φωτιά και σφυρί ή έμβολο γίνεται λιγότερη ζημιά.Το παν είναι να βρεις μάστορα που ξέρει.Εχω δει δουλειές πασίγνωστου σε όλη την Ελλάδα ζαντά που είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  superman84 last edited by

                  thanks μαγκες,αν γνωριζει καποιος κανα καλο μαστορα-λαστιχα στη θεσσαλονικη ας μας τον προτεινει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                    Με στραβες ζαντες εμπρος τρεμει το τιμονι, με στραβες ζαντες πισω θα τρεμει ολο το αμαξι. Αν η ζαντα ειναι σιδερενια ισιωνει με κοπανημα, αν ειναι αλλουμινιου λογικα τορνος. Λιγη σημασια εχει η μεθοδος.

                    Εχει σημασία η μέθοδος.Με τόρνο αδυνατίζει η ζάντα.ΜΕ φωτιά και σφυρί ή έμβολο γίνεται λιγότερη ζημιά.Το παν είναι να βρεις μάστορα που ξέρει.Εχω δει δουλειές πασίγνωστου σε όλη την Ελλάδα ζαντά που είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.

                    Σωστα, με τορνο αδυνατιζει η ζαντα, αλλα λιγη σημασια εχει μπροστα στο να γινει σωστο ισιωμα. Εξαλλου ποσα ισιωματα πρεπει να γινουν με τορνο ωστε να φτασει στα ορια της η ζαντα?
                    Αν ειναι τυπος που κανει καρπουζια τις ζαντες καθε τρεις και λιγο τοτε ειναι οντως προβλημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Οι ζάντες δεν μπαίνουν σε κλασσικούς τόρνους όπου αφαιρείται μέταλλο, υπάρχουν οισικά μηχανήματα ( τόρνοι αν θέλετε ) επισκευής ζαντών και διάφορες τεχνικές.

                      Ένα βίντεο από μηχάνημα ( τόρνος / πρέσσα ) επισκευής ζαντών. Υπάρχουν και άλλα μηχανήματα, υπάρχει οριζόντιο περιστρεφόμενο τσόκ τόρνου όπου με 2 μπέκ και με προπάνιο ζεσταίνεται το χείλος της ζάντας και γίνεται σιδέρωμα στο χείλος και σε όλη τη ζάντα με περιστρεφόμενα ράουλα, κανείς δεν βάζει τη ζάντα στον κλασσικό τόρνο και να αφαιρέσει μέταλλο.

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        εχεις δει τετοια εργαλειομηχανη στην Ελλαδα Παναγιωτη?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Αν ειναι σιδερενιες βρες ενα σωστο σετ μεταχ. Καλυτερα.

                          Sent from my iPhone using Tapatalk 2

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                            εχεις δει τετοια εργαλειομηχανη στην Ελλαδα Παναγιωτη?

                            Όχι γιατί δεν τριγυρνάω στους ζαντάδες, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι κάτι σπουδαίο για έναν επαγγελματία επισκευαστή ζαντών να έχει τα σωστά εργαλεία για τις επισκευές.

                            Παλαιότερα είχα δεί αυτό που περιγράφω στο περίπου, δηλαδή άνα οριζόντιο τσόκ τόρνου που περιστρέφεται αργά, τα μπέκ προπανίου για τη θέρμανση της ζάντας γύρω στους 140c,και τα ράουλα σιδερώματος.

                            Είχα στείλει πριν χρόνια ( το βουλκανιζατέρ που πηγαίνω ) μια ζάντα μαγνησίου στραβή ( ναί στραβώνουν και αυτές αν πέσεις σε πηγάδι κοφτό και βαθύ και κοπεί το λάστιχο κόντρα ) και όταν την πήρα ήταν πεντακάθαρη από το ζέσταμα, φαινόταν καθαρά ότι είχε ζεσταθεί η ζάντα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr