-
Καλησπερα μαγκες,πριν κανα 6μηνο εκανα ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση στο νισσαν αλμερα μου(100000),ειχα τα κλασσικα θεματα το τιμονι ετριζε και επιπλεον επρεπε να το κραταω με μικρη κλιση για να παει ευθεια.Αφου το πηρα απο το μαστορα με ενημερωσε οτι επιπλεον οι ζαντες ειχαν στραβωσει και με πολλα χιλιομετρα θα εξακολουθει να τρεμει αν και πιο λιγο,και οντως ετσι ηταν το τρεμουλο μειωθηκε αλλα δεν εξαφανιστηκε...Πλεον εχει αρχισει παλι να τρεμει και ειδικα αν περναω τα 100χιλ πιο εντονα.Εχω διαβασει-ενημερωθει οτι αν το αφησω η φθορα θα αυξηθει και θα πιασει και αλλα συστηματα γιαυτο λεω να πιασω τις ζαντες αυτη τη φορα.
-Γνωριζετε πως γινεται η διαδικασια με το ισιωμα ζαντας??
-Τις βγαζει και τις χτυπαει με σφυρι η σε τορνο?
-Τι κοστος εχει αυτη η διαδικασια-?
-Υπαρχει κανενα καλο συνεργειο στην θεσσαλονικη(αν γινεται δυτικα)ανεξαρτητα χρηματων απλα με καλο μαστορα
-Εαν κανω πατεντα και βαλω τις πισω μπροστα θα υπαρχει εστω ελαχιστη βελτιωση? -
Καλησπερα μαγκες,πριν κανα 6μηνο εκανα ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση στο νισσαν αλμερα μου(100000),ειχα τα κλασσικα θεματα το τιμονι ετριζε και επιπλεον επρεπε να το κραταω με μικρη κλιση για να παει ευθεια.Αφου το πηρα απο το μαστορα με ενημερωσε οτι επιπλεον οι ζαντες ειχαν στραβωσει και με πολλα χιλιομετρα θα εξακολουθει να τρεμει αν και πιο λιγο,και οντως ετσι ηταν το τρεμουλο μειωθηκε αλλα δεν εξαφανιστηκε...Πλεον εχει αρχισει παλι να τρεμει και ειδικα αν περναω τα 100χιλ πιο εντονα.Εχω διαβασει-ενημερωθει οτι αν το αφησω η φθορα θα αυξηθει και θα πιασει και αλλα συστηματα γιαυτο λεω να πιασω τις ζαντες αυτη τη φορα.
-Γνωριζετε πως γινεται η διαδικασια με το ισιωμα ζαντας??
-Τις βγαζει και τις χτυπαει με σφυρι η σε τορνο?
-Τι κοστος εχει αυτη η διαδικασια-?
-Υπαρχει κανενα καλο συνεργειο στην θεσσαλονικη(αν γινεται δυτικα)ανεξαρτητα χρηματων απλα με καλο μαστορα
-Εαν κανω πατεντα και βαλω τις πισω μπροστα θα υπαρχει εστω ελαχιστη βελτιωση? -
Καλησπερα μαγκες,πριν κανα 6μηνο εκανα ευθυγραμμιση ζυγοσταθμιση στο νισσαν αλμερα μου(100000),ειχα τα κλασσικα θεματα το τιμονι ετριζε και επιπλεον επρεπε να το κραταω με μικρη κλιση για να παει ευθεια.Αφου το πηρα απο το μαστορα με ενημερωσε οτι επιπλεον οι ζαντες ειχαν στραβωσει και με πολλα χιλιομετρα θα εξακολουθει να τρεμει αν και πιο λιγο,και οντως ετσι ηταν το τρεμουλο μειωθηκε αλλα δεν εξαφανιστηκε...Πλεον εχει αρχισει παλι να τρεμει και ειδικα αν περναω τα 100χιλ πιο εντονα.Εχω διαβασει-ενημερωθει οτι αν το αφησω η φθορα θα αυξηθει και θα πιασει και αλλα συστηματα γιαυτο λεω να πιασω τις ζαντες αυτη τη φορα.
-Γνωριζετε πως γινεται η διαδικασια με το ισιωμα ζαντας??
-Τις βγαζει και τις χτυπαει με σφυρι η σε τορνο?
-Τι κοστος εχει αυτη η διαδικασια-?
-Υπαρχει κανενα καλο συνεργειο στην θεσσαλονικη(αν γινεται δυτικα)ανεξαρτητα χρηματων απλα με καλο μαστορα
-Εαν κανω πατεντα και βαλω τις πισω μπροστα θα υπαρχει εστω ελαχιστη βελτιωση? -
Κανε μια ζυγοστάθμιση ακόμα,εκεί θα φανεί αν κάποια έχει πρόβλημα.
Και τις μπροστά πισω να κανεις πάλι θα πρεπει να είναι ίσιες. -
Με στραβες ζαντες εμπρος τρεμει το τιμονι, με στραβες ζαντες πισω θα τρεμει ολο το αμαξι. Αν η ζαντα ειναι σιδερενια ισιωνει με κοπανημα, αν ειναι αλλουμινιου λογικα τορνος. Λιγη σημασια εχει η μεθοδος.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Με στραβες ζαντες εμπρος τρεμει το τιμονι, με στραβες ζαντες πισω θα τρεμει ολο το αμαξι. Αν η ζαντα ειναι σιδερενια ισιωνει με κοπανημα, αν ειναι αλλουμινιου λογικα τορνος. Λιγη σημασια εχει η μεθοδος.Εχει σημασία η μέθοδος.Με τόρνο αδυνατίζει η ζάντα.ΜΕ φωτιά και σφυρί ή έμβολο γίνεται λιγότερη ζημιά.Το παν είναι να βρεις μάστορα που ξέρει.Εχω δει δουλειές πασίγνωστου σε όλη την Ελλάδα ζαντά που είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.
-
thanks μαγκες,αν γνωριζει καποιος κανα καλο μαστορα-λαστιχα στη θεσσαλονικη ας μας τον προτεινει
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Με στραβες ζαντες εμπρος τρεμει το τιμονι, με στραβες ζαντες πισω θα τρεμει ολο το αμαξι. Αν η ζαντα ειναι σιδερενια ισιωνει με κοπανημα, αν ειναι αλλουμινιου λογικα τορνος. Λιγη σημασια εχει η μεθοδος.
Εχει σημασία η μέθοδος.Με τόρνο αδυνατίζει η ζάντα.ΜΕ φωτιά και σφυρί ή έμβολο γίνεται λιγότερη ζημιά.Το παν είναι να βρεις μάστορα που ξέρει.Εχω δει δουλειές πασίγνωστου σε όλη την Ελλάδα ζαντά που είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.
Σωστα, με τορνο αδυνατιζει η ζαντα, αλλα λιγη σημασια εχει μπροστα στο να γινει σωστο ισιωμα. Εξαλλου ποσα ισιωματα πρεπει να γινουν με τορνο ωστε να φτασει στα ορια της η ζαντα?
Αν ειναι τυπος που κανει καρπουζια τις ζαντες καθε τρεις και λιγο τοτε ειναι οντως προβλημα. -
Οι ζάντες δεν μπαίνουν σε κλασσικούς τόρνους όπου αφαιρείται μέταλλο, υπάρχουν οισικά μηχανήματα ( τόρνοι αν θέλετε ) επισκευής ζαντών και διάφορες τεχνικές.
Ένα βίντεο από μηχάνημα ( τόρνος / πρέσσα ) επισκευής ζαντών. Υπάρχουν και άλλα μηχανήματα, υπάρχει οριζόντιο περιστρεφόμενο τσόκ τόρνου όπου με 2 μπέκ και με προπάνιο ζεσταίνεται το χείλος της ζάντας και γίνεται σιδέρωμα στο χείλος και σε όλη τη ζάντα με περιστρεφόμενα ράουλα, κανείς δεν βάζει τη ζάντα στον κλασσικό τόρνο και να αφαιρέσει μέταλλο.
-
εχεις δει τετοια εργαλειομηχανη στην Ελλαδα Παναγιωτη?
-
Αν ειναι σιδερενιες βρες ενα σωστο σετ μεταχ. Καλυτερα.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
εχεις δει τετοια εργαλειομηχανη στην Ελλαδα Παναγιωτη?Όχι γιατί δεν τριγυρνάω στους ζαντάδες, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι κάτι σπουδαίο για έναν επαγγελματία επισκευαστή ζαντών να έχει τα σωστά εργαλεία για τις επισκευές.
Παλαιότερα είχα δεί αυτό που περιγράφω στο περίπου, δηλαδή άνα οριζόντιο τσόκ τόρνου που περιστρέφεται αργά, τα μπέκ προπανίου για τη θέρμανση της ζάντας γύρω στους 140c,και τα ράουλα σιδερώματος.
Είχα στείλει πριν χρόνια ( το βουλκανιζατέρ που πηγαίνω ) μια ζάντα μαγνησίου στραβή ( ναί στραβώνουν και αυτές αν πέσεις σε πηγάδι κοφτό και βαθύ και κοπεί το λάστιχο κόντρα ) και όταν την πήρα ήταν πεντακάθαρη από το ζέσταμα, φαινόταν καθαρά ότι είχε ζεσταθεί η ζάντα.
προβλημα σε ζαντες-ισιωμα-συνεργειο??